Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.



 
F1aXion NewsΦόρουμΑναζήτησηLatest imagesΕγγραφήΣύνδεση

 

 NEWS

Πήγαινε κάτω 
+2
Silkman
Fugitiv3R
6 απαντήσεις
Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

NEWS - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: NEWS   NEWS - Σελίδα 2 Empty5/4/2011, 00:21

SINGAPORE

]

"Ο Μartin Whitmarsh εξηγεί την προοπτική της ομάδας για το ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ GP της Σινγκαπούρης, στην μάχη για το πρωτάθλημα."
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
michael




Αριθμός μηνυμάτων : 169
Τόπος : Θεσσαλονικη

NEWS - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: NEWS   NEWS - Σελίδα 2 Empty5/4/2011, 03:24

Ωπα ωπα!!!Αμα σας πεφτουνε ετσι...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

NEWS - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: NEWS   NEWS - Σελίδα 2 Empty4/5/2011, 01:25

SUZUKA

Silkman:

"Eίχαμε θέσει ο στόχο στο Qualifying να είμαστε τουλάχιστον στην 2η σειρά του grid για να αποφύγουμε να μπλέξουμε κάπου στην μέση του grid κατά την είσοδο στην Τ1. Ο στόχος επετεύχθει μόνο που η εκκίνηση ήταν άθλια και σχεδόν παρκαρισμένος ακόμα έχασα δύο θέσεις. Κατάφερα σύντομα όμως και βρέθηκα κολλημένος πίσω απο την Ferrari του Ιορδάνη και διατηρούσα με κόπο σταθερή την διαφορά στο μισό δευτερόλεπτο. Με την πολύ υψηλότερη τελική της Ferrari ήταν αδύνατον να αποπειραθώ προσπέρασμα και πάσχιζα να μαζεύω την διαφορά που κέρδιζε στις ευθείες στο εσωτερικό κομμάτι της πίστας. Mετά απο αρκετούς γύρους διαπίστωσα ότι το μόνο που θα κατάφερνα έτσι ήταν να λιώσω τα ελαστικά μου πολύ νωρίτερα οπότε σταμάτησα να πιέζω. Το αποτέλεσμα ήταν ο Μιχάλης με την RedBull να μαζέψει την διαφορά και σύντομα κόλλησε πίσω μου. Μετά απο αρκετούς γύρους που κατάφερνα να τον κρατήσω πίσω μου είχαμε μια επαφή που στράβωσε ελαφρά την πίσω αεροτομή μου. Το 1ο πιτστοπ έτσι ήταν άθλιο αφου τελευταία στιγμή έπρεπε να ενημερώσω να μην επισκευαστεί η ζημιά και χάσουμε επιπλέον χρόνο. Κατάφερα να βγώ και πάλι μπροστά απο την redbull για ακόμα μια μάχη αλλά στην 130R δεν είχε πλέον νοημα να αντιστέκομαι και να ρισκάρω ακόμα μια αστοχία στον κινητήρα, σήκωσα το πόδι απο το γκάζ και παρέδωσα την 5η θέση. Άθλιο και το 2ο πιτστοπ και μόνη ελπίδα ήταν να βλέπω τον Μιχάλη στα 4 δευτερόλεπτα μπροστα μοη να πιάνει τον Ιορδάνη. Εκεί άρχισα να πιέζω και πάλι ελπίζωντας οτι η μεταξύ τους μάχη θα μου δώσει την ευκαιρεία να μαζέψω την διαφορά και να περιμένω το λάθος τους....αλλά ο teamate μου - pit manager μου έβαλε τις φωνές να σταματήσω να πιέζω και να ρισκάρω να χάσουμε τους βαθμούς. Όπερ και εγγένετο και τερμάτισα στην 6η θέση. Για ακόμα μια φορά δεν κατάφερα να πιάσω τον ρυθμό που είχα στα practice και το αποτέλεσμα ήταν η μετριότητα. Συγχαρητήρια στον Ιορδάνη και τον Μιχάλη που έδωσαν νοήμα στον αγώνα μου και στον teamate μου που με τα AWACS με έβλεπε τι κάνω ενώ οδηγούσε ταυτόχρονα και με γλύτωσε απο τα χειρότερα"
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

NEWS - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: NEWS   NEWS - Σελίδα 2 Empty17/5/2011, 01:47

ΚΟREA

Silkman:

"
Περιττό να πούμε ότι ήταν μακράν ο καλύτερος αγώνας μας όσον αφορά το αποτέλεσμα.Για ακόμα μία φορά τα πήγαμε καλά στο Qualifying και βρεθήκαμε στις δύο πρώτες σειρές του grid. Έκανα μια πάρα πολύ καλή εκκίνηση και ήταν τόσο καλή που πελάγωσα στιγμιαία. Δεν ήθελα να βγω δεξιά γιατι δεν ηξερα που ακριβώς ήταν οι υπόλοιποι πίσω μου, ενω μπροστά θα μπορούσα να είχα αρπάξει και τον teamate μου αλλά φυσικά αυτό δεν ήταν επιλογή, σήκωσα ελαφρά το πόδι και έμεινα αριστέρα. Φρέναρα αργά για να πιάσω το apex και να κόψω τις όποιες ελπίδες του Κατέλα να το σημαδέψει αλλα δυστυχώς η επαφή του teamate μου με τον Παρίση τον ανάγκασε να κόψει πολύ και δεν μπόρεσα να αποφύγω την επάφή μαζί του. Στραβώνω την ανάρτηση μου στον πίσω τροχό του και κατόπιν ο Τζώρτζης πήρε σβάρνα τον Κατέλα και αυτός την πίσω μου αεροτομή μου. Ευτυχώς δεν την έχασα αλλά στράβωσε αρκετά και σε συνδιασμό με την στραβή ανάρτηση αναγκάστηκα να τροποποιησω φρένα και επιτάχυνση σε καθε στροφή χάνοντας πολυ απο το ρυθμό μου. Τρίτη επαφή, χωρις ευτυχώς να χειροτερέψουν τα πράγματα, με την RedBull του Τζώρτζη που βρέθηκε απο τις εξόδους μας εμπρός μου. Δεν ήξερα οτι είχε βλάβη το μονοθέσιο του οπότε στην προσπάθεια να παρω το slipstream διαπιστώνω οτι δεν επιταχύνει και έκοψα απότομα αριστέρα χωρίς ομως να αποφύγω την επαφή...αλλά ευτυχώς χωρίς απωλειες.
Στον 13ο γύρο ενημερώθηκα οτι ο teamate μου οδηγούσε τον αγώνα και το μόνο που είχα να κάνω πλέον ήταν να διατηρήσω την 3η θέση. Με μειωμένο ρυθμό λόγω αναρτήσεων και αεροτομής δεν μπορούσα να απομακρυνθώ απο τον Αθανασιάδη παρα μόνο όταν πίεζα υπερβολικά το μονοθέσιο. Στο 1ο πιτστοπ είχα Άγιο Γιάννη Κωνστάντιο που με ενημέρωσε οτι πίσω μου μπήκε και ο Ιορδάνης. Η Ferrari σταματάει για πιτ ακριβώς μπροστά μου και οριακά απέφυγα την σύγκρουση. Απο εκεί και έπειτα ο αγώνας ήταν χαλαρός. Δεν πίεσα σε κανένα σημείο το μονοθέσιο και απλά συντηρούσα την διαφορά σταθερή απο τον Ιορδάνη. Όταν ο Κατέλας πέρασε τον Ιορδάνη άνοιξα λίγο ρυθμό για να μείνει η διαφορά σταθερή στα ΄9 δεύτερα. Τα χαρμόσυνα νέα για εμάς ήταν η πρόσκρουση τηε Ferrari του Παρίση που τον οδήγησε σε έξτρα πιτστοπ και εμένα στην 2η θέση. Τελευταίοι γύροι και εξαφάνισα το boost, short shifting και ότι άλλο χρειάστηκε για να κάνουμε το πρώτο μας 1-2. Σαφώς ικανοποιημένοι αλλά ξέρουμε καλά ότι τίποτα δεν έχει τελειώσει ακόμα και θα συνεχίσουμε στον ίδιο ρυθμό για τα εναπομείναντα δυο GP.
"
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

NEWS - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: NEWS   NEWS - Σελίδα 2 Empty31/5/2011, 03:24

BRAZIL


Martin Whitmarsh:

" Tα θερμά μας συγχαρητήρια στον Νο1 οδηγό μας για την κατάκτηση του πρωταθλήματος οδηγών. Σε μια άκρως επιτυχημένη σεζόν δεν μετανοιώσαμε δευτερόλεπτο για τα χρήματα που δαπανήθηκαν στην αρχή της σεζον για να τον αποκτήσουμε απο την Force India. Προσαρμόστηκε άμεσα στην ομάδα, δούλεψε σκληρά με το τεχνικό επιτελείο και τα αποτελέσματα φάνηκαν απο το Bahrain κιολας. Η Βραζιλία ήταν ο καταλληλότερος χώρος για να πανηγυρισουμε σε την κατάκτηση του πρωταθλήματος οδηγών σε ρυθμούς Σάμπα. Η Pole position ήρθε φυσιολογικά παρόλο που το μονοθέσιο μας δεν έδειξε σε όλη τη σεζόν να ειναι το πιο ανταγωνιστικό στις διαδικασίες του Qualifying. Η σύγκρουση του Μανουσάκη με τον Αξιώτη στα πιτ κατά την διαδικασία του Qualifying οφείλεται αποκλειστικά στον Lolipop man που άφησε τον Μανουσάκη να βγει απο το γκαραζ την ώρα που ο Αξιώτης ερχοταν για αλλαγή ελαστικών. Ζητάμε συγνώμη απο τους υπόλοιπους οδηγούς και την κατανόησή τους γιατι επεκράτησε πανικός με αποτέλεσμα να διαρεύσει η μεταξύ μας επικοινωνία στο υπόλοιπο grid. Aπο εκεί και μετά προβληματιστήκαμε λίγο οσον αφορα την στρατηγική της Ferrari και το πόσο θα διαρκούσε ο Παρίσης με τα ελαστικά του, αλλά σύντομα όλο το team είχε τις απαντήσεις που χρειαζόμασταν για να διατηρηθεί άνετα η πρώτη θέση και τώρα να να πανηγυρίζουμε. Εξωαγωνιστικές υποχρεώσεις του Αξιώτη δεν επέτρεψαν να φανει ανταγωνιστικός σε όλες τις δοκιμές στην διάρκεια της εβδομάδας. Η αλήθεια είναι οτι το φριζάρισμα στα ηλεκτρονικά του στην διάρκεια της εβδομάδας μας προβλημάτισε αρκετά και επικεντρώσαμε τις προσπάθειες μας στο να διασφαλίσουμε απλα τον τερματισμό του στους βαθμούς σε οποιαδήποτε θέση. Στην επαφή που είχε με την RedBull του Τζώρτζη αντιλήφθηκε άμεσα την υπαιτιότητα του και στην αμέσως επόμενη στροφή παραχώρησε ξανά την θέση που κέρδισε στον Βασίλη. Άλλωστε όλη τη σεζόν οι οδηγοί μας έχουν αποδείξει ότι βάζουν πάνω απο όλα το fair play. Aπο εκεί και επειτα δεν υπήρχε δυνατότητα να κερδίσει κάτι παραπάνω και χάρης την πολύτιμη βοήθεια του Γίαννη Κωνστάντιου η στρατηγική που ακολούθησε μας εβγαλε αρκετά κοντά στον Φάκη. Ευτυχως για εμάς το έξτρα πιτστοπ της Mercedes μας έδωσε την 7η θέση ελαχιστοποιώντας τις απώλειες. Εκκρεμεί ακόμα ένας τίτλος, αυτος του κατασκευαστών που θα κριθεί στον Abu Dhabi και οφείλουμε να είμαστε έτοιμοι. Ραντεβού την ερχόμενη Δευτερα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
 
NEWS
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 2 από 2Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2
 Παρόμοια θέματα
-
» NEWS
» News
» NEWS
» News
» NEWS

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: Περασμένα Πρωταθλήματα :: F1aXion Πρωτάθλημα 2010-2011 :: TEAMS HEADQUARTERS :: MCLAREN-
Μετάβαση σε: