F1aXion NewsΦόρουμΣυχνές ΕρωτήσειςΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

 Σκέψεις....

Πήγαινε κάτω 
Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενο
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Silkman
F1aXion Administrator
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Σκέψεις....   8/4/2010, 12:00

Συγνώμη που έχω χαθεί τελευταία αλλά υπάρχει γενικότερα άπειρο τρέξιμο αυτό τον καιρό.
Τα τελευταία νέα έχουν ως εξής.
Καταλήξαμε σε server και προχωράμε στην πληρωμή του. Αν δεν προλάβουμε αύριο να καταθέσουμε τα χρήματα τότε δεν θα είναι έτοιμος και την Δευτέρα. Αλλά και να προλάβουμε να πληρώσουμε αύριο δεν ξέρω και πάλι να θα προλάβουμε να τον σετάρουμε μέχρι Δευτέρα.
Δυστυχώς οι αργίες και η καθυστερημένη απάντηση απο τον παροχέα του server μας πήγε πίσω. Θα σας ενημερώσω με ότι νεότερο έχω.

_________________
All right!!... Τhey're on our left, they're on our right, they're in front of us, they're behind us... they can't get away this time!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Billie Jean

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 110

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Σκέψεις....   12/4/2010, 05:02

Δεν ηξερα που αλλου να το βάλω, και το βάζω εδώ στις σκεψεις .. Βλέποντας αυτη τι στιγμή το forecast, βλεπω εχει συνεφα και στις 20.00 το ιδιο, και το βραδυ στις 23.00 ψιλή βροχή. (σημειωτέον 23.00 εκεί είναι 01.00 εδώ) Με αυτά τα δεδομένα πάει για στεγνό. ΣιΣέ ( 👽 ) περιπτωση όμως που στις 8 πει ψιλή βροχη δεν ειναι αρκετή πιστευω για να κηρυξουμε τον αγωνα wet. Θα πρεπει να βρουμε ενα σημειο ωστε να οριζουμε βροχή μετά απο αυτό. Light rain showers που ειδα καποια στιγμή νωριτερα θα ήταν πιστέυω το σημείο για wet. Τι λετε?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Reisis
F1aXion Champion
F1aXion Champion
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 656
Τόπος : Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Σκέψεις....   12/4/2010, 05:42

Οντως σωστη παρατηρηση Billie και θα ηθελα να προσθεσω κατι ακομα σε διαφορετικο θεμα,
οτι στην Ισπανια οσοι παιζετε με low γραφικα πιστας να τα κανετε εστω medium γιατι αλλιως δε φενετε
η ασπρη γραμμη των pit. Επαναλαμβανω ΜΟΝΟ τα γραφικα της πιστας στο medium υποχρεωτικα!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Silkman
F1aXion Administrator
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Σκέψεις....   12/4/2010, 05:57

To σημείο στο οποίο αναφέρεται ο Billie είναι το Drizzle (=ψιλόβροχο που λεμε στην Ελλάδα).
Light rain, heavy rain ειναι ΒΡΟΧΗ. Rain = βροχή στα αγγλικά Laughing

Η διαφορά είναι ότι με Light rain κανουμε κανονική εκκίνηση ενω με heavy rain κάνουμε με safety car.

Oπως και να εχει η παρατήρησή σου Billie έρχεται λιγες ωρες πριν τον αγωνα που μονο ενα πραγμα μου λεει εμενα προσωπικα ότι δεν εχεις ετοιμαστει το ιδιο καλα για βρόχινο αγώνα. Γιατι δεν ειχες την ιδια απορια στην Malaysia?
Αυτο ειναι και ολο το concept του real time weather. Καποιοι να πιαστουν απροετοιμαστοι και να εχουμε ενα αγωνα ολο ανατροπες.
Απο την αλλη πλευρα εγω δεν εχω κανει ουτε ΓΥΡΟ σε στεγνο....οποτε κατα πασα πιθανοτητα απο οτι φαινεται την πατησα....αλλά τι να κανουμε...rules are rules!

_________________
All right!!... Τhey're on our left, they're on our right, they're in front of us, they're behind us... they can't get away this time!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Pambos

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 87
Τόπος : Λεμεσος

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Σκέψεις....   12/4/2010, 06:18

ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΙΤΑΙ ΒΡΕΓΜΕΝΟ ΕΙΤΑΙ ΣΤΕΓΝΟ ΠΑΛΙ ΧΑΛΙΑ ΘΑ ΠΑΩ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΟΣΟΙ ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΝ .............. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ affraid lol! ΘΑ ΣΑΣ ΤΗΝ ΚΟΠΑΝΗΣΩ ΑΓΡΙΑ 🔨
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Stephen

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 59

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Σκέψεις....   12/4/2010, 06:32

Συμφωνώ με την άποψη του Λευτέρη και να προσθέσω πως απο την στιγμή που δν υπάρχει το "απρόβλεπτο" real time weather κατα την διάρκεια του race τουλάχιστον να μένει μέχρι τελευτεα στιγμή ανοιχτό, το ενδεχόμενο να εχουμε αυτή την ανατροπή πριν απο τον αγώνα. Τώρα αν αυτό ρίχνει την απόδοση καποιων ειναι ένα άλλο θεμα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Billie Jean

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 110

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Σκέψεις....   12/4/2010, 07:01

Silkman έγραψε:
To σημείο στο οποίο αναφέρεται ο Billie είναι το Drizzle (=ψιλόβροχο που λεμε στην Ελλάδα).
Light rain, heavy rain ειναι ΒΡΟΧΗ. Rain = βροχή στα αγγλικά Laughing

Η διαφορά είναι ότι με Light rain κανουμε κανονική εκκίνηση ενω με heavy rain κάνουμε με safety car.

Oπως και να εχει η παρατήρησή σου Billie έρχεται λιγες ωρες πριν τον αγωνα που μονο ενα πραγμα μου λεει εμενα προσωπικα ότι δεν εχεις ετοιμαστει το ιδιο καλα για βρόχινο αγώνα. Γιατι δεν ειχες την ιδια απορια στην Malaysia?
Αυτο ειναι και ολο το concept του real time weather. Καποιοι να πιαστουν απροετοιμαστοι και να εχουμε ενα αγωνα ολο ανατροπες.
Απο την αλλη πλευρα εγω δεν εχω κανει ουτε ΓΥΡΟ σε στεγνο....οποτε κατα πασα πιθανοτητα απο οτι φαινεται την πατησα....αλλά τι να κανουμε...rules are rules!


Δεν ξέρω αν υπαρχει το drizzle σε αυτή την προγνωση του BBC, αν υπαρχει καλώς. Η βαθμίδα που υπαρχει νομιζω ειναι η εξής : grey cloud, light rain showers, light rain, heavy rain showers, heavy rain, thunderstorms.
Συμφωνα με αυτό, πιστευω στο light rain δικαιολογεί wet αγώνα. Στο light rain showers είναι μια μικρή ελαφριά βροχή, που δε νομιζω δικαιολογεί ένα full race με wet ελαστικά.

Τώρα σωστά παρατηρείς οτι δεν είμαι καλα προετοιμασμένος, αλλά αυτό δεν έχει καμμια σχέση. (Γύρισα χτες σπίτι μου μετά απο πολυήμερη απουσία, και επαθα σοκ οταν μπήκα στο server και ειδα οτι εχουμε wet καιρό). Τη σκεψη μου την έκανα τώρα, που προβλέπεται στεγνος αγώνας.

Στη Malaysia δεν το έθεσα γιατί δεν άφηνε περιθώρια ο καιρός που ελεγε Thunderstorms...

Tώρα δεν τίθεται θέμα οτι γκρινιάζω και τετοια, και οτι θέλω παση θυσία στεγνό.. απλά σηζητάω τι θα ήταν πιο καλό - ρεαλιστικό..
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Vastzo

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 261
Τόπος : Αυλωναρι Ευβοια

ΔημοσίευσηΘέμα: Light Rain vs Heavy Rain vs Dry   12/4/2010, 07:13

Κανεις δεν μίλησε για αποδόσεις οδηγών στο στεγνό και στο βρεγμένο. Αυτό φαίνεται και από την απόδοση του Billie στην Μαλαισία.
Εγώ Λευτέρη αν θυμάμαι καλά δεν είδα κάτι άλλο εκτός από Heavy Rain στην Μαλαισία, οπότε άστοχος ο χαρακτηρισμός.
Από ότι κατάλαβα μιλώντας και με τον Παρίση ο κανονισμός έχει μια ασάφεια στο ως προς τι εννοούμε βρόχινος αγώνας.
Διαβάζοντας τον κανονισμό και βλέποντας και το δελτίο καιρού δεν βγάζεις άκρη...οπότε να κοιτάξουμε να κάνουμε πιο σαφή τον κανονισμό και μετά ας βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματά του για το ποιος έχει κάνει practise και ποιος όχι.
Παρεπιπτόντος στην 1ο αγώνα στην Real F1 το δελτίο καιρού καθ' όλη την διάρκεια του αγώνα ήταν "Light Rain" και μετά τον 3ο γύρο ο αγώνας ήταν στεγνός και το λέω αυτό για να καταλάβουμε πια είναι η πρακτική διαφορά των όρων ¨Light Rain vs Heavy Rain" και όχι η σημαιολογική.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Silkman
F1aXion Administrator
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Σκέψεις....   12/4/2010, 08:11

Επειδή έκανα Αγγλία 4 χρόνια και την έφαγα με το κουτάλι και την βροχή και την ορολογία αποσαφηνίζω και πάλι ότι Light rain σημαίνει βροχή. Και συγκεκριμένα βροχή που θες ομπρέλλα. Heavy rain σημαίνει επίσης βροχή όπου η ομπρέλα δεν σε καλύπτει. Ο όρος Thunderstorm σημαίνει επίσης βροχή μετά ισχυρών ανέμων. Το Drizzle που το έχω δει στο Site του BBC απο το οποίο ενημερωνόμαστε είναι το ψιλόβροχο. Ειναι αυτό που λεμε να οδηγείς με μηχανάκι και να φτύνεις κόντρα στον άνεμο. Και αυτή είναι η πρακτική διαφορά των όρων και όχι η σημαιολογική. Στο κανονισμό νομίζω το λέει ξεκάθαρα και αναφέρει ότι όταν το δελτίο δίνει BΡΟΧΗ (RAIN) τρέχουμενο βρόχινο αγώνα. Rolling Eyes

_________________
All right!!... Τhey're on our left, they're on our right, they're in front of us, they're behind us... they can't get away this time!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Σκέψεις....   18/4/2010, 03:42

Θυμήθηκα έναν "κανόνα" που είχαμε κάποτε αν θυμάμαι καλά και τον αναφέρω τώρα λόγω του επικείμενου αγώνα στο Monaco. Ήθελα να τον αναφέρω από την αρχή του πρωταθλήματος, αλλά λόγω της διαμόρφωσης των έως τώρα GP και των οδηγών που είναι υποδείγματα αγωνιστικής συμπεριφοράς στην πίστα δεν το ανέφερα. Αναφέρομαι στον "κανόνα" το τι πρέπει να κάνει κάποιος όταν εγκαταλείπει από μηχανική βλάβη, ατύχημα κτλ, εν ώρα αγώνα. Κάποτε είχαμε πει να μένει το σπασμένο μονοθέσιο 1 ή 3 γύρους μέσα στην πίστα προτού πατήσουμε ESC. Φυσικά στις προηγούμενες πίστες ήταν μικρότερη η πιθανότητα να μείνεις σμπαραλιασμένος στην μέση του δρόμου, αλλά στο Monaco θα μείνεις σίγουρα στη μέση του δρόμου αν συμβεί κάποιο ατύχημα. Monaco και SC πάνε στις περισσότερες περιπτώσεις πακέτο και η σκέψη είναι αν θα πατάμε κατευθείαν ESC μετά από ατύχημα (κάποιος γρήγορος γερανός θα κάνει τη δουλειά Laughing ) ή αν θα αφήσουμε να περάσει μια φορά το SC από δίπλα μας, δηλαδή να αφήσουμε να βγει SC και να παραμείνουμε 1 γύρο μέσα στην πίστα προτού πατήσουμε ESC.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Silkman
F1aXion Administrator
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Σκέψεις....   18/4/2010, 05:06

Δεν ηταν ακριβως κανονας. Ηταν κατι που καναμε για λογους ρεαλισμου. Αφηναμε δηλαδη το μονοθεσιο για δυο με τρεις γυρους στην αμμοπαγιδα ωστε να "μπουν" στο παιχνιδι και οι κιτρινες σημαιες. Π.χ. μου αρεσε πολυ που για λιγο ο Μανουσακης αφησε το καμμενο μονοθεσιο του στην ακρη και στο sector 1 ειχαμε yellow flags οπου απαγορευεται το προσπερασμα. Δεν ειπαμε ποτε να αφησουμε διαλυμμενο μονοθεσιο μεση μεση. Ειπαμε οτι μπορουμε να το κανουμε στα safe areas οπως ειναι ειδικα διαμορφομενες στην καθε πιστα η στις αμμοπαγιδες. Μεσα στο δρομο ποτε!
Ομοιως και στο μονακο εχει "θεσεις" στην μπαντα να παρκαρεις ενα καμμενο η μισοσπασμενο αμαξι ωστε να μπουν στο παιχνιδι οι κιτρινες σημαιες. Αλλα οχι να εγκαταλειψουμε διαλλυμενο μονοθεσιο στην μεση της πιστας.

_________________
All right!!... Τhey're on our left, they're on our right, they're in front of us, they're behind us... they can't get away this time!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Billie Jean

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 110

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Σκέψεις....   18/4/2010, 05:26

Άλλωστε σε αυτά τα νεα Mod το SC βγαίνει αμέσως αν γίνει κατι τέτοιο.. Περσι στο Μονακό είχαμε SC πάντως. Smile
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Σκέψεις....   18/4/2010, 08:03

Το SC βγαίνει μετά τις κίτρινες σημαίες αν αφήσεις το μονοθέσιο μέσα στην πίστα. Οπότε και το μισό να είναι στο χορτάρι και το μισό την πίστα το SC θα βγει. Το ερώτημα πάντως δεν απαντήθηκε. Αν π.χ. κάποιος χτυπήσει στη στροφή του φοίνικα και μείνει εκεί σκορπώντας συντρίμια, ο οδηγός τι πρέπει να κάνει; Εκεί δεν υπάρχει έξοδος διαφυγής. Το μόνο σίγουρο είναι ότι αν έχει καεί ο κινητήρας δεν θα πάει πουθενά. Θα πατήσει λοιπόν κατευθείαν ESC ή προς χάρην ρεαλισμού θα μείνει 1 γύρο μέσα με SC ή αν δεν βγει SC να φάει +1Lap από τον διώκτη του και μετά να πατήσει ESC;
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Fugitiv3R
F1aXion Administrator
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 2829
Τόπος : Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Σκέψεις....   18/4/2010, 08:34

Νομίζω ότι στο Μονακό πάντοτε υπήρχε ταχύτατο σύστημα απομάκρυνσης των μονοθεσίων από την πίστα. Επομένως το να το αφήσει κάποιος για 1 γύρο μέχρι να περάσει το SC είναι υπερβολή.

Όπως και να έχει πάντως, όταν διαλύεται ένα μονοθέσιο, ακόμα και να πατήσεις ESC τα συντρίμια μένουν μέσα στην πίστα για ένα εύλογο διάστημα. Το SC βγαίνει άμεσα στο Μονακό ακόμα κι όταν απλώς υπάρχουν συντρίμια (μετά από ατύχημα), πόσο μάλλον αν υπάρχει ένα μονοθέσιο μέσα στη μέση. Το απρόβλεπτο της κατάστασης λοιπόν θα υπάρχει είτε αφήσουμε το μονοθέσιο για 1 γύρο, είτε όχι. Επομένως για να προστατευθεί λίγο περισσότερο ο άμαχος πληθυσμός, μέσα σε 30 sec το αργότερο, να έχει πατηθεί ESC. Αν ο οδηγός μπορεί να μετακινήσει το μονοθέσιο σε ασφαλέστερη θέση, μπορεί να το κάνει. Αν πάλι πατήσει άμεσα το ESC κάποιος που εγκαταλείπει δεν θα υπάρχει κανένα θέμα.

Και μια μικρή οδηγία/προειδοποίηση σε περίπτωση που βγει το SC. Αν κάποιος επιλέξει να μπει στα πιτ όταν ανοίξει το pit lane, μεγάλη προσοχή στην είσοδο των pits γιατί το παιχνίδι αν είσαι κολλητά με τον προπορευόμενο οδηγό πριν περάσεις στην είσοδο, θεωρεί ότι κάνεις προσπέραση και σου δίνει ποινή. Την πάτησα πέρσι έτσι και θα είναι κρίμα για κάποιον να χάσει με αυτόν τον τρόπο πολύτιμο χρόνο.

_________________
"Τελικά η πραγματικότητα είναι η υποκειμενική αντίληψη των πραγμάτων και ο καθένας ζει μέσα σε αυτήν που του αρμόζει"
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://fugitiv3r.blogspot.com/
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Σκέψεις....   18/4/2010, 09:02

Fugitiv3R έγραψε:
Και μια μικρή οδηγία/προειδοποίηση σε περίπτωση που βγει το SC. Αν κάποιος επιλέξει να μπει στα πιτ όταν ανοίξει το pit lane, μεγάλη προσοχή στην είσοδο των pits γιατί το παιχνίδι αν είσαι κολλητά με τον προπορευόμενο οδηγό πριν περάσεις στην είσοδο, θεωρεί ότι κάνεις προσπέραση και σου δίνει ποινή. Την πάτησα πέρσι έτσι και θα είναι κρίμα για κάποιον να χάσει με αυτόν τον τρόπο πολύτιμο χρόνο.

Ναι όντως συμβαίνει αυτό, όπως και το επόμενο που έπαθα εγώ. Μην εμπιστέυεστε ποτέ τι λένε τα φανάρια στην είσοδο των pits, αλλά να εμπιστεύεστε πάντα τις ενδείξες που βγάζει εν καιρό το game.
Αυτό που έπαθα εγώ είναι το εξής:
Βγήκε SC στην πίστα και είχα σκοπό να μπω στα pit να αλλάξω στρατηγική. Στο game είχε γράψει ότι έχουμε full course yellow με κλειστά pits. Έγω σαν γάτος όμως παραμόνευα να δω το φανάρι από μακριά στην είσοδο των pits. ΚΙ ΌΜΩΣ !!! Το φανάρι ήταν πράσινο!!! Μπήκα pits, βγήκα, έφαγα το πεναλτάκι μου για την παραβίαση του κλειστού pitlane και τα ποντίκια χορεύαν Evil or Very Mad Οπότε να ξέρετε ότι τέτοιοι γάτοι δεν περνάνε στο rfactor και να διαβάζετε και να ακολουθείτε πάντα τις ενδείξεις του παιχνιδιού, καθότι απότι φαίνεται μόνο αυτές ισχύουν.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Schumi
F1aXion Champion
F1aXion Champion
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1388
Τόπος : Λεπτοκαρυα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Σκέψεις....   18/4/2010, 11:49

Γιατι νομιζω εχει καπου επιλογη η οποια σου λεει μετα απο ποσα δευτερολεπτα να απομακρυνθει το μονοθεσιο απο την πιστα αυτοματα με την ποϋποθεση να ειναι σβηστος ο κινητηρας....
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
https://twitter.com/Jim_Katelas
Pambos

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 87
Τόπος : Λεμεσος

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Σκέψεις....   18/4/2010, 22:12

ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΑΤΥΧΗΜΑ ΑΠΛΑ ΝΑ ΠΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ESC ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΔΟΣΟΥΝ ΑΠΛΑ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΠΑΝΩ ΤΟΥ.................ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Silkman
F1aXion Administrator
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Σκέψεις....   18/4/2010, 22:52

Τα ξαναλεω για να μπερδευεστε δωρεάν (=τσάμπα)

Οδηγος που θα διαλυσει το μονοθεσιο του και αυτο βρισκεται εντος των οριων της πιστας που αγωνιζομαστε πατάει ESC.
Oδηγός που θα διαλύσει το μονοθεσιο του και αυτο βρικσεται εκτος των οριων της πιστς που αγωνιζομαστε μπορει ΑΝ θελει (Χωρις να του δημιουργηθει προβλημα απο αποψη κανονισμων) να το αφησει εκει για ενα-δυο γύρους.
Οδηγος που θα του καει ο κινητηρας και μπορει να το παρκαρει στις ειδικες θεσεις επισης μπορει να το αφησει για ενα δυο γύρους.
Οδηγος που θα μισοδιαλυσει το μονοθεσιο του και θελει να το επιστρεψει στα πιτ θα πρεπει να το κανει με παααααααρα πολυ προσοχη και να μενει εκτος της αγωνιστικης γραμμης.
Οδηγος που θα δει μπλε σημαια κανει στην μπαντα το συντομοτερο δυνατο.

ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ.
ΚΙΤΡΙΝΗ ΣΗΜΑΙΑ?..............ΣΗΚΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΡΗΜΑΔΟΤΟΥΒΛΟΠΟΔΙ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΓΚΑΖ και ολα θα πανε καλα....ουτως η αλλως ο απο πισω...ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΚΙΤΡΙΝΗΣ ΣΗΜΑΙΑΣ..
Αντε....κι ο Θεος να βαλει το χερι του αποψε...............ή μαλλον ας τα βαλει και τα δυο μαζι γιατι δυσκολα τα πραγματα!!

_________________
All right!!... Τhey're on our left, they're on our right, they're in front of us, they're behind us... they can't get away this time!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Pambos

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 87
Τόπος : Λεμεσος

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Σκέψεις....   18/4/2010, 23:16

HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH ΠΩΣ ΤΑ ΛΕΣ, ΠΩΣ ΤΑ ΛΕΣ

ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ Ο ΘΕΩΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΚΑΙ ΤΑ 2 ΤΟΥ ΠΟΔΙΑ..

ΝΟΜΙΖΩ ΑΠΟΨΕ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΨΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΓΓΕΛΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Σκέψεις....   19/4/2010, 06:22

Silkman έγραψε:

Οδηγος που θα μισοδιαλυσει το μονοθεσιο του και θελει να το επιστρεψει στα πιτ θα πρεπει να το κανει με παααααααρα πολυ προσοχη και να μενει εκτος της αγωνιστικης γραμμης.

Αυτό στο κόκκινο είναι καθαρά στο χέρι του οδηγού. Αν έχεις κατεστραμένο μονοθέσιο και γυρνάς στα pit για επισκευή ή ότι άλλο θες, δεν σε υποχρεώνει κανείς να βγεις εκτός αγωνιστικής γραμμής καθότι βρίσκεσαι σε καθαρό αγώνα και όχι υπό καθεστώς μπλε σημαίας. Ας προσέξουν οι από πίσω λοιπόν τους αργούς μπροστά τους όπως θα κάναν με κάθε αργό μπροστά τους από οποιαδήποτε αιτία και ας προσπεράσουν με ασφάλεια με δική τους ευθύνη, όπως και με δική τους ευθύνη επιστρέφουν οι οδηγοί με βλάβες στα pit αποφεύγοντας τους επικίνδυνους ελιγμούς και τις επκίνδυνες αλλαγές γραμμών.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Billie Jean

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 110

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Σκέψεις....   19/4/2010, 06:41

Αφαλώς και δεν είναι στο χέρι του οδηγού. Ειδικά στο Μονακό πρέπει να εκτός γραμμής, οι άλλοι που έρχονται απο πίσω με 200+ θα το μαντέψουν οταν τον δουν ακριβώς μπροστά τους να σέρνεται?

Ακόμα λόγω της ιδιαιτερότητας της πίστας, (αν και πάντα έτσι πρέπει να γίνεται) αν φύγει τροχός δεν κάνουμε ταξιδάκι μπρος τα πιτ μπας και μας βάλουν άλλον. Πατάμε αμέσως esc. Η το παρκάρουμε εκτος γραμμής και περιμένουμε λίγο.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Σκέψεις....   19/4/2010, 07:24

Billie Jean έγραψε:
Αφαλώς και δεν είναι στο χέρι του οδηγού. Ειδικά στο Μονακό πρέπει να εκτός γραμμής, οι άλλοι που έρχονται απο πίσω με 200+ θα το μαντέψουν οταν τον δουν ακριβώς μπροστά τους να σέρνεται?

Δεν τίθεται θέμα μαντεψιάς αλλά κριτικής ικανότητας του οδηγού που ακολουθεί. Στο κάτω-κάτω υπάρχουν πολλοί τρόποι να δεις κανείς αυτόν που είναι μπροστά του αν πηγαίνει γρήγορα ή αν καθυστερεί για κάποιον λόγο, οπότε κανείς δεν θα δει κανέναν ξαφνικά μπροστά του κάποιον πολύ αργό. Και όπως προείπα αν δεν βρίσκεσαι υπό καθεστώς μπλε σημαίας κανείς δεν μπορεί να σε υποχρεώσει να κάνεις στην άκρη.

Billie Jean έγραψε:
Ακόμα λόγω της ιδιαιτερότητας της πίστας, (αν και πάντα έτσι πρέπει να γίνεται) αν φύγει τροχός δεν κάνουμε ταξιδάκι μπρος τα πιτ μπας και μας βάλουν άλλον. Πατάμε αμέσως esc. Η το παρκάρουμε εκτος γραμμής και περιμένουμε λίγο.

Ποιος μίλησε για ταξιδάκι; Εξάλλου το καλοκαίρι αργεί ακόμη. Τώρα αν θέλει κάποιος να επιστρέψει στα pit με 3 τροχούς δικαίωμά του, δεν νομίζεις; Και εφόσον βρίσκεται ακόμη σε αγώνα είναι στην κρίση του αν και πως θα το κάνει, πάντα με την σχετική ασφάλεια όπως ορίζεται από τους κανονισμούς.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Silkman
F1aXion Administrator
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Σκέψεις....   19/4/2010, 09:51

Τα πράγματα σε τετοιες περιπτωσεις ειναι πολυ απλα.

Τα μονοθεσια συμμετεχουν στον αγωνα με την απαραιτητη προυποθεση οτι πληρουν τις ελαχιστες απαιτουμενες τεχνικες προδιαγραφες.
Ενα μονοθεσιο χωρις ροδα δεν πληρει τις προδιαγραφες οπως και ενα μονοθεσιο χωρις αεροτομη. Αυτο αυτοματως στερει το δικαιωμα του προπορευομενου οδηγου να αμυνθει της θεσης του οπως και του στερει και το δικαιωμα να διεκδικησει θεση.

Στην περιπτωση που μονοθεσιο παθει ατυχημα ως γνωστον επιφερει την ενεργοποιηση κιτρινης σημαιας.

Κιτρινη σημαια ομως σημαινει οτι απαγορευεται το προσπερασμα. Αρα τα μονοθεσια που ερχονται απο πισω θα πρεπει να κοψουν και να περιμενουν το μονοθεσιο εκτος πιστας να ξαναμπει μεσα γιατι απαγορευεται να τον περασουν.

Κατι τετοιο ομως δεν ισχυει. Το ατυχημα αυτοματως σου αφαιρει το δικαιωμα να υπερασπιστεις τη θεση σου και ολοι σε περνανε.

Απο τη στιγμη που καταφερεις να ξαναμπεις στην πιστα και θες να επιστρεψεις στα πιτ, τοτε για να υπερασπιστεις τη θεση σου, γεγονος που σημαινει οτι ΑΓΩΝΙΖΕΣΑΙ, τοτε το μονοθεσιο σου θα πρεπει να πληρει τις ελαχιστες απαιτουμενες τεχνικες προδιαγραφες.

Ως εκ τουτου βαρια τραυματισμενα μονοθεσια παραχωρουν τη θεση τους και μενουν εκτος γραμμης εφοσον αυτο ειναι εφικτο (υπαρχουν και στροφες στο μονακο οπου αναγκαστικα δεν υπαρχει αλλος δρομος παρα της αγωνιστικης γραμμης).

_________________
All right!!... Τhey're on our left, they're on our right, they're in front of us, they're behind us... they can't get away this time!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Σκέψεις....   19/4/2010, 10:09

Silkman έγραψε:
πο τη στιγμη που καταφερεις να ξαναμπεις στην πιστα και θες να επιστρεψεις στα πιτ, τοτε για να υπερασπιστεις τη θεση σου, γεγονος που σημαινει οτι ΑΓΩΝΙΖΕΣΑΙ, τοτε το μονοθεσιο σου θα πρεπει να πληρει τις ελαχιστες απαιτουμενες τεχνικες προδιαγραφες.

Ποιες είναι αυτές; Ποιος τις ορίζει; Μάλλον είναι εκτός κανονισμών και βασικά δεν υπάρχει τέτοιο θέμα. Ώς βαριά τραυματισμένα χαρακτηρίζονται μονοθέσια που στα οποία υπάρχει η ένδειξη με την βοήθεια της μαύρης σημαίας με τον πορτοκαλί κύκλο στη μέση. Μόνο αυτή η σημαία σε υποχρεώνει να κάνεις στην άκρη και να πας αμέσως στα pit, χαρακτηρίζοντάς σε ως επικίνδυνο. Δεν καταλαβαίνω αν όλα τα παραπάνω είναι νέοι κανόνες στη μέση του παιχνιδιού ή κάτι άλλο.
Οι κανονισμοί έχουν κάποια όρια, όπως και η συμπεριφορά των οδηγών μέσα στην πίστα στην οποία εντάσσεται το όλο θέμα. Μην μπερδεύεστε. Άλλο το ένα και άλλο το άλλο.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Silkman
F1aXion Administrator
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Σκέψεις....   19/4/2010, 13:16

Tότε πως εξηγεις το χρηματικο πεναλτι των 50.000 δολαριων που εφαγε περσι η red bull για το μονοθεσιο του Vettel ο οποιος υπερασπιζοταν τη θεση του με ελαφρα τραυματισμενο μονοθεσιο και καμια σημαια δεν κουνηθηκε αρα παρολαυτα υπερασπιστηκε τη θεση του εναντια στους κανονισμους?

_________________
All right!!... Τhey're on our left, they're on our right, they're in front of us, they're behind us... they can't get away this time!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
 
Σκέψεις....
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 2 από 7Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενο

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: F1aXion - Κέντρο Πληροφοριών :: Επικοινωνία F1aXion-
Μετάβαση σε: