Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.



 
F1aXion NewsΦόρουμΑναζήτησηLatest imagesΕγγραφήΣύνδεση

 

 REAL F1 2011

Πήγαινε κάτω 
+12
Manos
Armada
KnightRiderXD
Vastzo
Fugitiv3R
Lazosrai
Spiros Fakis
mad_dog
Reisis
michael
Schumi
Silkman
16 απαντήσεις
Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Armada

Armada


Αριθμός μηνυμάτων : 264
Τόπος : Ελλάδα

REAL F1 2011 - Σελίδα 4 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: REAL F1 2011   REAL F1 2011 - Σελίδα 4 Empty14/6/2011, 02:26

Για όσους έχουν ξεχάσει θυμίζω τον αγφώνα στην Ουγγαρία με τον ανεκδιήγητο Σουμάχ...μπλιάχ...που έκλεινε έκλεινε έκλεινε τον Μπαρικέλλο και τον έστελνε στον τοίχο και για καλή του τύχη τελείωσε ο τοίχος και πέρασε ο Μπαρικέλλο.....

Εδώ στον Χάμιλτον απλά δεν τελείωσε ο τοίχος.....ήταν και βρεγμένα....κλπ κλπ κλπ.......συν το γεγονός ότι ο Buttonis όχι απλά ξέρει ότι θα έρθει ο Χάμιλτον αλλά γνώριζε ότι θα μπει και από αριστερά δεδομένου ότι από δεξιά στη συγκεκριμένη πίστα είναι ο τοίχος των πρωταθλητών και όπως βγαίνεις από το σικέιν απλά δεν μπορείς να πας από δεξιά..... Επίσης ο Button γνωρίζει πολύ καλά τις ικανότητες του Χάμιλτον στο βρεγμένο.....

Laughing Laughing Laughing

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.e-haf.org
Vastzo

Vastzo


Αριθμός μηνυμάτων : 261
Τόπος : Αυλωναρι Ευβοια

REAL F1 2011 - Σελίδα 4 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: REAL F1 2011   REAL F1 2011 - Σελίδα 4 Empty14/6/2011, 05:15

Απο εδω το πηγατε απο εκει το φερατε παλι με τον Θεο ασχοληστε....

Δεν πειραζει ομως για αυτο ο Θεος ειναι μεγαλος και σας συχωρει... benedizione benedizione


https://www.youtube.com/watch?v=7nPit18FnVI


respect respect
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης




REAL F1 2011 - Σελίδα 4 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: REAL F1 2011   REAL F1 2011 - Σελίδα 4 Empty14/6/2011, 08:24

Vastzo έγραψε:
Απο εδω το πηγατε απο εκει το φερατε παλι με τον Θεο ασχοληστε....

Δεν πειραζει ομως για αυτο ο Θεος ειναι μεγαλος και σας συχωρει... benedizione benedizione


https://www.youtube.com/watch?v=7nPit18FnVI


respect respect

Αφού σου αρέσουν τα tribute με τα στημένα πρωταθλήματα, είναι καλό να έχεις και αυτό στην αρχειοθήκη σου:

https://www.youtube.com/watch?v=XIucDSQU5WA&feature=related

Επίσης αύξησε την ένταση της φωνής στο 7:00 με 8:00 Wink

Οι cheaters σαν τον σουμαχερ και τον αλονσο είναι μόνο για την ferrari, αφού μόνο εκεί μπορούν να υπογράψουν τα συμβόλαια που θέλουν...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Vastzo

Vastzo


Αριθμός μηνυμάτων : 261
Τόπος : Αυλωναρι Ευβοια

REAL F1 2011 - Σελίδα 4 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: REAL F1 2011   REAL F1 2011 - Σελίδα 4 Empty14/6/2011, 09:03

Ευχαριστω πολυ για το λινκ, τρομερη συνεντευξη.... respect


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Vastzo στις 14/6/2011, 09:06, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

REAL F1 2011 - Σελίδα 4 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: REAL F1 2011   REAL F1 2011 - Σελίδα 4 Empty14/6/2011, 09:06

Όντως πολυ καλη και εμμεσα αποκαλυψε αρκετα.
Αλλα ο Πουρναρακης να πουμε μας βαζει να βλεπουμε διαφημισεις με οδηγους f1.
Αυτα δεν τα παιρνουν χαμπαρι..... Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Reisis
F1aXion Champion
F1aXion Champion
Reisis


Αριθμός μηνυμάτων : 656
Τόπος : Θεσσαλονικη

REAL F1 2011 - Σελίδα 4 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: REAL F1 2011   REAL F1 2011 - Σελίδα 4 Empty15/6/2011, 23:54

REAL F1 2011 - Σελίδα 4 Agresifbuttoningilizce

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης




REAL F1 2011 - Σελίδα 4 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: REAL F1 2011   REAL F1 2011 - Σελίδα 4 Empty16/6/2011, 00:14

Αυτό τα λέει όλα χεχε Razz
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Manos

Manos


Αριθμός μηνυμάτων : 63

REAL F1 2011 - Σελίδα 4 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: REAL F1 2011   REAL F1 2011 - Σελίδα 4 Empty16/6/2011, 00:33

Φοβερο!!!!!!! lol! lol! lol! lol!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
KnightRiderXD

KnightRiderXD


Αριθμός μηνυμάτων : 859
Τόπος : Αθήνα

REAL F1 2011 - Σελίδα 4 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: REAL F1 2011   REAL F1 2011 - Σελίδα 4 Empty19/6/2011, 09:45

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.f1axion-knightriderxd.site88.net/
Vastzo

Vastzo


Αριθμός μηνυμάτων : 261
Τόπος : Αυλωναρι Ευβοια

REAL F1 2011 - Σελίδα 4 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Robert Kubica   REAL F1 2011 - Σελίδα 4 Empty5/7/2011, 09:07



Η αναπαρασταση της συγκρουσης του Κουμπιτσα οπου ειχε τραυματιστει σοβαρα.
Προσεχτε πως στην κυριολεξια η μπαριερα εισχωρησε απο τον κινητηρα και βγηκε απο το παρμπριζ.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

REAL F1 2011 - Σελίδα 4 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: REAL F1 2011   REAL F1 2011 - Σελίδα 4 Empty6/7/2011, 07:23

αΟΥΤΣ!! Shocked
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

REAL F1 2011 - Σελίδα 4 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: REAL F1 2011   REAL F1 2011 - Σελίδα 4 Empty13/7/2011, 00:31

Iδού και και οπτικά με την βοήθεια του νερού πως λειτουργούν τα "απόβλητα" lol! της εξάτμησης στην Renault.

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Afentiko

Afentiko


Αριθμός μηνυμάτων : 55

REAL F1 2011 - Σελίδα 4 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: REAL F1 2011   REAL F1 2011 - Σελίδα 4 Empty13/7/2011, 05:38

E-E-Eρχεται ο ΚΙΜΙ
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Fugitiv3R
F1aXion Administrator
Fugitiv3R


Αριθμός μηνυμάτων : 2829
Τόπος : Θεσσαλονίκη

REAL F1 2011 - Σελίδα 4 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: REAL F1 2011   REAL F1 2011 - Σελίδα 4 Empty13/7/2011, 10:16

Μακάρι, αλλά δυστυχώς όχι.....
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://fugitiv3r.blogspot.com/
Armada

Armada


Αριθμός μηνυμάτων : 264
Τόπος : Ελλάδα

REAL F1 2011 - Σελίδα 4 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Επέτρεψε τις ακραίες χαρτογραφήσεις η FIA   REAL F1 2011 - Σελίδα 4 Empty15/7/2011, 02:03

Για εξηγήστε λίγο οι γκουρού του αθλήματος......

http://www.contra.gr/Motorsport/World/Formula1/epetrepse-tis-akraies-xartografhseis-h-fia.1187447.html

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.e-haf.org
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

REAL F1 2011 - Σελίδα 4 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: REAL F1 2011   REAL F1 2011 - Σελίδα 4 Empty15/7/2011, 04:43

After much controversy over the Silverstone weekend, the FIA confirmed on Thursday that the changes to regulations governing the off-throttle use of blown diffusers introduced for the British race have been dropped for the remainder of the season.

The changes limited teams to a 10 percent throttle opening under braking, but following concerns that varying engine designs placed some teams at a disadvantage relative to others, the FIA offered to reverse the change if all teams could agree on the matter.

With that agreement now in place, teams are free to return to the set-ups used at the season’s preceding round in Valencia. The clarification requiring them to use the same engine map for qualifying and race remains in place.

FIA Q&A on blown diffusers

Q: This issue arose shortly before the Spanish Grand Prix. Was it initiated by the FIA or did it come from an F1 team?
A: The matter was initiated by the FIA when facts concerning some quite extreme, and hitherto unseen, engine mapping began to emerge. We were concerned that exhaust tailpipes were being positioned and engine maps created with the primary objective of improving the aerodynamic performance of the car. Prior to that it had been assumed that any aerodynamic benefits were incidental to the primary purpose of the engine and its exhausts, i.e. that of generating torque.

Q: Why did you decide to act?
A: We decided to act as, not only did we consider such extreme mapping to be arguably illegal, but also if such freedom was left unchecked it would result in the teams incurring significant further development costs during the season.

Q: Is the off-throttle blown diffuser illegal under the 2011 technical regulations?
A: We certainly consider them to be questionable, however, the key is whether or not we consider any particular engine map to have been created for any other reason than the generation of engine torque.

Q: Is its illegality an unforeseen side-effect of the rule to ban F-Ducts?
A: No, the two are unconnected.

Q: Why was it not possible to simple introduce blanket limits on hot and cold-blowing and apply them equally to every car?
A: This is precisely what we attempted to do in the first communication to the teams on 12 May. However, it soon became apparent that the matter was more complex than initially thought. The main problem was the difficulty of ensuring that teams were not prevented from using existing legitimate strategies whilst ensuring that the extreme mapping was no longer possible. This is why we postponed the introduction of the measures until the British Grand Prix.

There are also a number of other mechanical factors to take into account such as the architecture of the engine throttles themselves (butterfly or barrel operation).

Q: What were the measures that were introduced for the European Grand Prix in Valencia?
A: Whilst examining the engine maps from several teams it became clear that extreme solutions were being used for short times in qualifying and then being changed for more durable solutions for the race. The felt that this was certainly against the spirit of the parc ferme regulations but, more importantly, the relevant regulations simply do not allow changes to be made whilst the cars were being held under parc ferme conditions, connections to the car may be made and electronic units freely accessed, however, no changes to the set-up of the car can be made.

We therefore informed the teams on 14 June that we would take these measures in Valencia, this was done and cars run accordingly with very few difficulties.

Q: Why was the matter still being discussed over the weekend of the British Grand Prix, and why did the clarification change from Friday to Saturday?
A: The matter was still being discussed because one engine manufacturer (Renault Sport) was reluctant to run with the settings we had imposed and continued to try and convince us that they would require alternative settings in order to maintain their perfect reliability record. At the last minute additional information was provided to us which we felt would be hard to refuse having already made a small concession to another manufacturer (Mercedes Benz HPE).

However, further discussions on Friday evening and Saturday morning resulted in us deciding that we had conceded too much and, to be fair to the manufacturers who had presented cars in what we considered the correct configuration, we should revert to the specification we had specified in our note to the teams on 20 June. This is how all teams then ran on Saturday and Sunday in Silverstone.

Q: What was the purpose of holding two Technical Working Group meetings in Silverstone?
A: Following the events of Friday the FIA President felt that it would be useful to have an open discussion in order to see if consensus could be reached. Following these two meetings there was unanimous agreement among the teams to revert to the engine mapping regime used in Valencia, i.e. freedom on settings but no changes to the maps between qualifying and race.

This was felt to be the most sensible solution to a very complicated matter as the possibility of finding an alternative solution, which would be fair to all engine manufacturers, was becoming increasingly unlikely.

Q: If the FIA had not acted, would there have been a protest?
A: As all the teams had reached consensus there would have been no point in doing so.

Q: Has the matter now been settled?
A: Yes, and all cars will run under 'Valencia' conditions for the remainder of the season.

Q: Are there likely to be any protests now that this matter seems to have been settled?
A: We are optimistic that there will be no protests over any engine mapping and exhaust tailpipe issues this season. In addition to the main part of the agreement reached in the TWG meetings it was also agreed that no team would raise a protest against another on these matters for the rest of the season.

Q: What will happen in 2012 and beyond?
A: The teams have already agreed to strict constraints on exhaust tailpipe position which will result in them exiting the bodywork much higher up and no longer in the vicinity of the diffuser. Therefore, any aerodynamic benefit from exhaust gas flow over bodywork will be kept to an absolute minimum.

Engine mapping will remain free (within the existing constraints of the FIA SECU) as, with the exhaust tailpipes in this new position, it is felt that any aerodynamic benefit will now be incidental to their primary purpose.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Armada

Armada


Αριθμός μηνυμάτων : 264
Τόπος : Ελλάδα

REAL F1 2011 - Σελίδα 4 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: REAL F1 2011   REAL F1 2011 - Σελίδα 4 Empty15/7/2011, 06:49

Οκ Λευτέρη...... ευχαριστώ για τις εξηγήσεις...... 🔨 🔨

....ήσουν κατατοπιστικότατος......δηλαδή τι να πω...... σου είμαι υποχρεωμένος...... lol! benedizione
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.e-haf.org
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

REAL F1 2011 - Σελίδα 4 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: REAL F1 2011   REAL F1 2011 - Σελίδα 4 Empty17/7/2011, 07:10

Τι δεν καταλαβες? Shocked
Ειναι θεμα Αγγλικων? Rolling Eyes
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Armada

Armada


Αριθμός μηνυμάτων : 264
Τόπος : Ελλάδα

REAL F1 2011 - Σελίδα 4 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: REAL F1 2011   REAL F1 2011 - Σελίδα 4 Empty17/7/2011, 09:31

Silkman έγραψε:
Τι δεν καταλαβες? Shocked
Ειναι θεμα Αγγλικων? Rolling Eyes

Εννοούσα ότι αν μπορούσε κάποιος με δυο τρία ελληνικούλια να μας πει.....όχι πολλά δηλαδή είναι έτσι έτσι κι έτσι....αν μπορεί να γίνει δηλ......το αγγλικό κατεβατό μου προκάλεσε στομαχικές διαταραχές..... lol! lol!

Αν και τους δυο τελευταίους αγώνες τους παρακολούθησα μέσω inet και στα αγγλικά και να σου πω περισσότερο ευχαριστήθηκα απ' ότι με Πουρναράκη......anyway....συνεχάμε...... benedizione
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.e-haf.org
Manos

Manos


Αριθμός μηνυμάτων : 63

REAL F1 2011 - Σελίδα 4 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: REAL F1 2011   REAL F1 2011 - Σελίδα 4 Empty17/7/2011, 09:54

Και εγω απο internet στα αγγλικα τους ειδα για να μην με κοβουν οι διαφημησεις!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
KnightRiderXD

KnightRiderXD


Αριθμός μηνυμάτων : 859
Τόπος : Αθήνα

REAL F1 2011 - Σελίδα 4 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: REAL F1 2011   REAL F1 2011 - Σελίδα 4 Empty20/7/2011, 02:36

Κυκλοφορεί τελευταία φήμη για GP στον Πειραιά..Αναλυτικά από κάτω

Ο Δήμαρχος Κερατσινίου-Δραπετσώνας, Λουκάς Τζανής, μαζί με τον αρχιτέκτονα Θανάση Παπαθεοδώρου, εμπνεύστηκαν πριν από 18 μήνες τη δημιουργία της πίστας Φόρμουλα 1 στην περιοχή του Πειραιά.

Ο κ. Τζανής παρουσίασε σήμερα επίσημα τη μελέτη του αυτή και τον Σεπτέμβριο αναμένεται να γίνει και η πρόταση στη FIA, ενώ το Υπουργείο Ανάπτυξης είχε θετική ανταπόκριση.

Ο κ. Παπαθεοδώρου δήλωσε:

«Στόχος μας είναι να μεταμορφώσουμε το Κερατσίνι και τη Δραπετσώνα σε πόλο έλξης για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και να δημιουργήσουμε μία νέα πηγή εσόδων για τους κατοίκους».

Ο κ. Τζανής από την πλευρά του τόνισε:

«Η χρηματοδότηση του έργου κόστους 100 εκατ. ευρώ θα γίνει μέσω του προγράμματος ΤΖΕΣΙΚΑ, που περιλαμβάνεται στο ΕΣΠΑ. Προβλέπεται συμμετοχή του κράτους κατά 50% και ισόποση συμμετοχή των ιδιωτών. Η νέα πίστα θα δημιουργήσει 3.500 νέες θέσεις εργασίας. Επίσης, θα συμβάλει στην περιβαλλοντική αναβάθμιση της περιοχής και στην αύξηση του πρασίνου κατά 250 στρέμματα».

Ο πρόεδρος της ΕΛΠΑ, Βασίλης Δεσποτόπουλος, τόνισε σχετικά με τις δύο προηγούμενες αποτυχημένες προσπάθειες (2005 και 2008):

«Τώρα έχουν ωριμάσει οι συνθήκες για να αποκτήσει η Ελλάδα μία πίστα διεθνών προδιαγραφών»
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.f1axion-knightriderxd.site88.net/
Manos

Manos


Αριθμός μηνυμάτων : 63

REAL F1 2011 - Σελίδα 4 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: REAL F1 2011   REAL F1 2011 - Σελίδα 4 Empty20/7/2011, 02:57

Τι μου λες τωρα και εγω μενω ΠΕΙΡΑΙΑ!ΓΙΟΥΧΟΥ! bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Schumi
F1aXion Champion
F1aXion Champion
Schumi


Αριθμός μηνυμάτων : 1388
Τόπος : Λεπτοκαρυα

REAL F1 2011 - Σελίδα 4 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: REAL F1 2011   REAL F1 2011 - Σελίδα 4 Empty21/7/2011, 06:17

Μια αρκετά διαφορετική Formula 1 θα παρακολουθούμε από το 2014 και ύστερα. Η Παγκόσμια Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού έδωσε στη δημοσιότητα τους τεχνικούς κανονισμούς για το 2014, στους οποίους περιλαμβάνονται μερικές πολύ ενδιαφέρουσες αλλαγές, τις σημαντικότερες από τις οποίες μπορείτε να διαβάσετε παρακάτω.

Με ηλεκτρικό ρεύμα εντός του pitlane

Τα μονοθέσια με την είσοδό τους στο pitlane από το 2014 θα λειτουργούν με ηλεκτρικό ρεύμα καθώς ο ηλεκτροκινητήρας θα τίθεται σε λειτουργία ενώ ο βενζινοκινητήρας θα σβήνει. Αυτό σημαίνει πως τα μονοθέσια κατά την διάρκεια των pitstop δεν θα καταναλώνουν καύσιμο.

Διπλασιάζεται η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα

Οι ηλεκτροκινητήρες που χρησιμοποιούν τα μονοθέσια αυτή τη στιγμή παράγουν ισχύ 60 kW. Aπό το 2014 θα παράγουν 120 kW, τη διπλάσια ισχύ δηλαδή, κάτι που μεταφράζεται σε περίπου 160 ίππους. Η μέγιστη ενέργεια που θα μπορεί να ανακτήσει το εν λόγv σύστημα θα είναι 4MJ ανά γύρο, που σημαίνει πως οι οδηγοί θα μπορούν να κάνουν χρήση των 160 παραπάνω ίππων για 33.3 δευτερόλεπτα. Όμως η μέγιστη επιτρεπόμενη ανάκτηση ενέργειας ανά γύρο θα είναι στα 2MJ που σημαίνει πως οι οδηγοί θα έχουν ένα μέσο όρο της τάξης των 16.6 δευτερολέπτων ανά γύρο, δηλαδή 6.6 δευτερόλεπτα παραπάνω από τα σημερινά δεδομένα.

Μια και μοναδική η κλιμάκωση του κιβωτίου

Η παγκόσμια ομοσπονδία αυξάνει τον αριθμό των σχέσεων από 7 σε 8 καθώς η αλλαγή στην κλιμάκωση του κιβωτίου ταχυτήτων ανάμεσα στους αγώνες θα απαγορεύεται από το 2014. Ενώ μέχρι τώρα οι ομάδες είχαν στην διάθεσή τους 30 διαφορετικές κλίμακες του κιβωτίου ταχυτήτων για όλη την χρονιά και 7 για κάθε αγώνα, από το 2014 θα έχουν μία για όλη την χρονιά η οποία θα επιλέγεται εξαρχής. Αυτό είναι κάτι που θα δημιουργήσει πρόβλημα στις ομάδες σε πίστες όπως το Μονακό και η Monza.

Κινητήρες

Ο 1.6 λίτρων υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας θα έχει 6 κυλίνδρους σε διάταξη V και γωνία 90 μοιρών. Η ροή καυσίμου θα είναι περιορισμένη στα 100 kg/ώρα. Όταν ο ρυθμός περιστροφής του πέσει στις 10500 στρ./λεπτό τότε η ροή καυσίμου θα πρέπει να είναι 9 kg/ώρα για κάθε 1000 στρ./λεπτό. Το βάρος του κινητήρας μαζί με το KERS θα πρέπει να είναι 155 κιλά και το βάρος της μπαταρίας του KERS θα πρέπει να κυμαίνεται ανάμεσα στα 20 με 25 κιλά.

Εσωτερική μίζα στο cockpit

Από το 2014 οι οδηγοί θα μπορούν πλέον να συνεχίσουν τον αγώνα τους σε περίπτωση που ο κινητήρας τους σβήσει σε κάποιο τετ-α-κε ή σε κάποια έξοδο. Τα μονοθέσια δεν θα χρειάζονται εξωτερική βοήθεια για να πάρουν μπροστά καθώς οι οδηγοί με το πάτημα ενός κουμπιού πάνω στο τιμόνι θα θέτουν τον κινητήρα σε λειτουργία.

Μπορείτε να βρείτε το πλήρες κείμενο των κανονισμών (στα αγγλικά)εδώ.

msfree
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
https://twitter.com/Jim_Katelas
Schumi
F1aXion Champion
F1aXion Champion
Schumi


Αριθμός μηνυμάτων : 1388
Τόπος : Λεπτοκαρυα

REAL F1 2011 - Σελίδα 4 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: REAL F1 2011   REAL F1 2011 - Σελίδα 4 Empty21/7/2011, 06:28

Απο το 2014 ας κλεισουμε και το Auto Clutch Razz
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
https://twitter.com/Jim_Katelas
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

REAL F1 2011 - Σελίδα 4 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: REAL F1 2011   REAL F1 2011 - Σελίδα 4 Empty21/7/2011, 08:07

[quote="Schumi
Μια και μοναδική η κλιμάκωση του κιβωτίου

Η παγκόσμια ομοσπονδία αυξάνει τον αριθμό των σχέσεων από 7 σε 8 καθώς η αλλαγή στην κλιμάκωση του κιβωτίου ταχυτήτων ανάμεσα στους αγώνες θα απαγορεύεται από το 2014. Ενώ μέχρι τώρα οι ομάδες είχαν στην διάθεσή τους 30 διαφορετικές κλίμακες του κιβωτίου ταχυτήτων για όλη την χρονιά και 7 για κάθε αγώνα, από το 2014 θα έχουν μία για όλη την χρονιά η οποία θα επιλέγεται εξαρχής. Αυτό είναι κάτι που θα δημιουργήσει πρόβλημα στις ομάδες σε πίστες όπως το Μονακό και η Monza.
[/quote]

Πανε καλα?.....Δεν την παλευουν τα παλικαρια...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
 
REAL F1 2011
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 4 από 6Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο
 Παρόμοια θέματα
-
» REAL F1 2012
» REAL F1 2013
» TV styles.. Real and Rfactor
» REAL F1 2009 - 2010
» FIA REGULATIONS 2011

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: Γενικά Θέματα :: Real F1-
Μετάβαση σε: