Μα δεν είναι θέμα μόνο στρατηγικής. Ένα παράδειγμα έδωσα, δεν σημαίνει ότι ανά λεπτό ο οδηγός θα μιλάει συνέχεια. Θα υπάρχουν και ποινές για άσκοπη και ενοχλητική λειτουργία εξάλλου.
Όπως στην πραγματική F1. Που σημαίνει ότι όλοι οι οδηγοί ακούνε και φυσικά μαζί και οι μηχανικοί τι λέει κάποια στιγμή ο Schumacher στην ομάδα του. Την στιγμή που μιλάει τον ακούνε όλοι. Επίσης θυμάστε με την Red Bull τι είχε γίνει. Δεν δούλευε το KERS του το είπαν κάποια στιγμή από τα pit, το άκουσε η ομάδα McLaren και λένε στον Hamilton πίεσε το KERS του Vettel δεν δουλεύει...
Μετά αναπτύχθηκε κάτι σαν μυστικός κώδικας μεταξύ ομάδας και οδηγού. Δεν λένε π.χ. τα λαστιχα μου είναι φαγωμένα ή σε λίγο θέλουν άλλαγμα αλλά κάνουν όπως ο Vettel π.χ. λάστιχα στάδιο Ι ή λάστιχα στάδιο ΙΙ κ.ο.κ.
Επίσης το ξαναλέω. Δεν θα γίνεται άσκοπη χρήση. Θα υπάρχουν ποινές για άσκοπη χρήση.
Επειδή δεν υπάρχει (ακόμη, στο μέλλον μπορεί να γίνει και αυτό όπως) ομάδα μηχανικών στα pit και δεν μπορεί να δίνει πληροφορίες θα τις δίνει ο στνοδηγός. Είδα π.χ. τον Κατέλα που μπαίνει pit και είναι τελευταίοι γύροι. Μπορώ να πω στον συνοδηγό μου για παράδειγμα, ο Κατέλας pit !!! Άντεξε όσο μπορείς με τα λάστιχα και μην μπαίνεις pit...
Μιλάω για τέτοιες καταστάσεις.