Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.



 
F1aXion NewsΦόρουμΑναζήτησηLatest imagesΕγγραφήΣύνδεση

 

 ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Πήγαινε κάτω 
3 απαντήσεις
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Fugitiv3R
F1aXion Administrator
Fugitiv3R


Αριθμός μηνυμάτων : 2829
Τόπος : Θεσσαλονίκη

ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ   ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ Empty26/6/2011, 08:37

Οδηγοί της ομάδας για τη σεζόν 2011-2012 είναι οι:
1. Γεώργιος Μανουσάκης (c)
2. Λευτέρης Αξιώτης
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://fugitiv3r.blogspot.com/
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ   ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ Empty25/10/2011, 02:55

AUSTRALIA

Πως να μην είμαι ευχαριστημένος. Μηδέν practice, κλεμμένο σεταπ απο αντίπαλη ομάδα, 4ος στην σειρά εκκίνησης και 5ος στο τελικό αποτέλεσμα. Μη μιλάς καθόλου Λευτεράκη. Οκ κάνω μόκο! Συγχαρητήρια στον teamate μου που σταματημό δεν έχει και φυσικά σε όσους τερμάτισαν. Λυπήρο βρήκα το γεγονός ότι απο τα 14 μονοθέσια τερμάτισαν νομιζω μόλις τα 7. Θελω να πιστευω οτι για τους περισσότερους ήταν αναγνωριστικός ο πρώτος αγώνας και ευελπιστώ ότι θα ανέβει κι αλλο το επίπεδο αγώνα με τον αγώνα. Στα ωραια που μου άφησε ο αγώνας, η μάχη μου με τον Ιορδάνη και τον Σπύρο. Καθαρή, οριακή και έδωσε νοημα σε ενα άγώνα που περιμένα να μην έχει κανένα νοήμα για μένα. Να ναι καλα ο teamate μου που εμφανιστηκε απο το πουθενα τη χειροτερη στιγμη και επρεπε να κανουμε ολοι ακρη. Ριμαδιασμενε!!! Laughing
Αλλα και να μην εμφανιζοταν παλι δεν ειχα ελπιδα. Απο την πιεση έφτασα στο 4% τον κινητήρα και αναγκαστηκά σηκωσα ποδι απο το γκαζ, εχωσα 7η και βολταρα για τους τελευταίους 5 γύρους. Ντροπη ηταν η "και καλα δεν τον ειδα" συγκρουση του Ιορδανη στον Σπύρο. Ντροπη κυριες και κυριοι. Εγω το ιδιο επαθα στη Βαλενθια και με κραζουνε ενα χρονο τωρα και θα το αφησω να περασει ετσι??? Οχι κυριοι. Εκανε ακριβως το ιδιο. Χωρις λογο και αιτια στριβει πανω του. Που πα ρε φιλε? Και καλα δεν τον ειδες, δεν τον ακουσες? Και αντε δεν τον ακουσες. Γιατι ξαναλλαζεις γραμμη προς τα δεξια? Αλλα ετσι...μαθαμε απο την τουρκια στην 1η χρονια και το κανουμε πιπιλα. Αλλα ετσι ειναι. Once RED, always red! Οξω!!!
Δεν θελώ να επηρεαζω κοσμο, αλλα προτεινω στον σπυρο να τον καταγγειλει!!! Αλλα να μην εκδικασει το συμβαν ο κατελας. Γιατι ο κατελας δεν συμπαθει το σπυρο και τσατιστηκε που αφησε τον μιχαλη να τον περασει ευκολα, οποτε θα ριξει ποινη στον σπυρο!!!
Ενα ειναι το σιγουρο!!! Ο Ιορδανης εχει κανει συμβολαιο με το διαολο. Παλι το στουκαρε...και παλι τερματισε ο ελεινος!!
Συμπερασμα? Dont mess with the admin!!! Laughing Laughing
Παρολαυτα για το αδοξο τελος του Σπυρου που ολοι στεναχωρεθηκαν θα πω: Καλά να πάθεις ρε!! Βαλε ιντερνετ!
Ο teamate μου παλι δεν θα γραψει κουβέντα οπότε, θα σας τα πω εγω:
Εχασε για τριχες την pole position και πονεσε λιγακι αυτο. Καλυτερα να την εχανε για ενα δευτερολεπτο. Αλλα δεν πειραζει θα τα πουμε στο επομενο μικρε παριση. Μετα, εκανε χαλια εκκινηση αλλα δεν μασαει. Μπηκε πρωτος και αντε γεια. Ε, κανα δυο θεματακια με τους αργους στην πιστα τα ειχε αλλα παμε παρακατω. Laughing
Aυτα.....τα ολίγα... Laughing
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ   ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ Empty26/10/2011, 23:34

BREAKING NEWS


Σοκ έχει προκληθεί στις τάξεις της Mclaren. Μετά απο ένα σύντομο έλεγχο διαπιστώθηκε σοβαρό πρόβλημα στο γκάζι του 2ου μονοθεσίου της ομάδας. Πιο συγκεκριμένα οι τεχνικοί του Αξιώτη διαπίστωσαν υπολειτουργία στο γκάζι με αποτέλεσμα το μονοθέσιο να επιταχύνει πολύ αργά και να αδυνατεί να πιάσει υψηλή τελική. Η ομάδα έχει πέσει με τα μούτρα για την επίλυση του προβλήματος που σημαίνει είτε επιδιόρθωση, είτε αντικατάσταση όλου του συστήματος, γεγονός που δημιουργεί προβληματισμούς δεδομένης της οικονομικής κρίσης που μαστίζει το άθλημα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ   ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ Empty8/11/2011, 03:40

MALAYSIA

O νέος εξοπλισμός στο μονοθέσιο με δυσκόλεψε πολύ και ως εκ τούτου δεν περίμενα πολλά και φυσικά δεν πήρα και τίποτα. Παρόλαυτα πήγα αρκετά καλά στο Quali αφού είχα αμφιβολίες κατά πόσον θα μπορούσα να είμαι στην 10αδα. Ας είναι καλά οι Ferrari που δεν απέδωσαν αλλιώς δεν θα έμπαινα. Στον αγώνα τώρα, ακόμα μια μέτρια με χάλια εκκίνηση. Βρέθηκα μετά την Κ3 κολλημένος πίσω από τον Φάκη και τον Χατζαλιώτη και για 5 γύρους ήμασταν και οι τρεις στο όριο και είχα και τον Τζώρτζη πίσω μου σε απόσταση βολής. Ξαφνικά βρέθηκα να πιάνω ρυθμό που ουτε στα practice δεν μπορούσα να πιάσω και είναι προφανές ότι θέλω κάποιον μπροστά να με 'τραβάει' για να αποδώσω. Eπι πέντε συνεχόμενους γύρους η διαδικασία επαναλαμβανόταν ξανά και ξανά. Ο Φάκης να έχει μια τελική ο Θεός ξέρει πόσο, ο Χατζαλιώτης κολλημένος με DRS πίσω του να μην τον φτάνει, εγω πίσω από τον Χατζαλιωτη με DRS να μην τον φτάνω, και ξανά και οι τρεις αυτοκόλλητοι στο εσωτερικό της πίστας και φτου και από την αρχή στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού. Στον 6ο γύρο όμως και στην τελευταία δεξιά πριν την πίσω ευθεία είχαμε την άτυχη στιγμή με τον Χατζαλιώτη. Αρχικά νόμιζα ότι ήταν αποκλειστικά δική μου ευθύνη αλλά κοιτώντας πιο προσεκτικά το replay διαπίστωσα ότι στο συγκεκριμένο γύρο ο Γιάννης κατέβασε απότομα 2α. Πιο συγκεκριμένα, βλέποντας ότι μπορώ να κινηθώ ταχύτερα από τους δύο αποφάσισα μετά από 5 γύρους υπομονής να επιτεθώ στην πίσω ευθεία που δεν θα υπάρχει DRS. Το μόνο που χρειαζόμουν ήταν μια καλή έξοδο στην τελευταία δεξιά στροφή της πίσω ευθείας και να έχω κρατήσει όλο το KERS μου για την ευθεία. Ήξερα που φρενάρει ο Γιάννης εδώ και 5 γύρους και ήξερα ότι μπορώ να πάω πιο βαθειά στα φρένα και να βγώ από την αρχή της ευθείας στο slipstreaming του. Στον 6ο γύρο όμως ο Γιάννης στην τελευταία δεξιά κατέβασε 2α απότομα, σε σχέση με τα προηγούμενα περάσματά του από το σημείο, με αποτέλεσμα να του πετάξει λίγο κώλο, να λοκάρει τροχό και να επιβραδύνει πολύ πιο απότομα από ότι τις άλλες φορές. Σε τέτοιες κοντινές μονομαχίες δεν υπάρχει περιθώριο αντίδρασης. Πλακώθηκα στα φρένα και σημάδεψα την έξοδο αριστερά με σκοπό να αποφύγω επαφή…αλλά too little, too late.. Κατεστραμένη εμπρός αριστερή ανάρτηση για μένα και στραβωμένη πίσω ανάρτηση για τον Γιάννη. Δυστυχώς εγώ δεν μπόρεσα να συνεχίσω για να πάρω ότι βαθμούς θαμπορούσα αφόυ η ανάρτηση στράβωσε τόσο ώστε μέσα σε ένα γύρο το ελαστικό μου να έχει φτάσει τους 164 βαθμούς, να έχει φθαρεί κατά 42% και να μην μπορώ να κρατηθώ στην πίστα. Μάλιστα στην απόπειρα επιστροφής μου στα πιτ λίγο έλλειψε να κινδυνεύσει και ο teammate μου που μου έριχνε γύρο στον 7ο μόλις γύρο του αγώνα. Κρίμα γιατί σίγουρα η μάχη θα τράβαγε για πολύ ακόμα και τέλειωσε άδοξα. Κρίμα και για τον Γιάννη γιατί παρά την στραβή ανάρτηση τα έδωσε όλα και τον πρόδωσε ο κινητήρας (του ήπιε το ζουμί όμως επι 54 γύρους). Συγχαρητήρια σε όλους όσους τερμάτισαν και φυσικά στον teammate μου που τον γείωσα για να πάω να κάνω ανάλυση αγώνα στο τηλεοπτικό κανάλι της Williams.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ   ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ Empty22/11/2011, 05:31

CHINA


Martin Whitmarsh:
Tέλος καλο, όλα καλά. Στο Quali δεν είχαμε αφιερώσει ιδιαίτερο χρόνο οπότε η pole και η 5η θέση μας άφησαν σαφώς ικανοποιημένους. Η στρατηγική της ομάδας ήταν στο 1 πιτ στοπ αν και είχαμε διαφορετικές γόμες στα δυο μονοθέσια. Σκληρή γόμα για το Νο1 και μεσαία γόμα για το Νο2. Άριστη εκκίνηση και για τα 2 μονοθέσια που πέρασαν με ασφάλεια την Κ1 και τον Μανουσάκη να διατηρεί την πρωτοπορία και τον Αξιώτη να κερδίζει μια θέση. Απο εκεί και έπειτα ο Γιώργος διατήρησε με άνεση την πρωτοπορία και δεν απειλήθηκε σε κανένα σημείο μένοντας 1ος και για τους 56 γύρους. Βλέποντα το Νο1 να οδηγεί την κούρσα με άνεση επικεντρωθήκαμε στο Νο2 που έπρεπε με την μεσαία γόμα να βγάλει τουλάχιστον 27 γύρους. Αυτο περιόρισε τον ρυθμό του προκειμένου να διατηρήσει τα ελαστικά αλλά ο στόχος επετεύχθει και παρά το γρήγορο πιτ στοπ, βγήκαμε οριακά πίσω απο την 1η Williams του Κωνστάντιου και η πολύ υψηλή τελική του μας κόλλησε 6 γύρους πίσω του, με αποτέλεσμα η οποία στρατηγική μας έναντι αυτών που είχαν 2 πιτ στοπ, να πάει περίπατο. Mετά το τέλος του αγώνα διαπιστώσαμε επιπλέον πρόβλημα αφού το 2ο μονοθέσιο, λόγω βλάβης στην κάνουλα ανεφοαδιασμού, είχε επιβαρυνθεί με επιπλέον 20 λίτρα καυσίμου με τις όποιες επιπτώσεις είχε αυτο στον αγώνα του. Παρόλαυτα είμαστε πολύ ευχαριστημένοι, παραμένουμε στην κορυφή της βαθμολογίας και των 2 πρωταθλημάτων και είμαστε εντός των στόχων μας. Συγχαρητήρια στους οδηγούς μας και στο τεχνικό επιτελείο, στις Williams που εντυπωσίασαν αλλά και στην Force India για το άριστο ντεμπούτο της στην φετινή σεζόν.


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ   ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ Empty29/11/2011, 02:59

TURKEY


Silkman:
Απο την αρχή της εβδομάδας το setup πάτησε καλά στην πίστα και άρχισα να δουλεύω εντατικά. Οι χρόνοι ήταν άκρως ικανοποιητικοί και εκρεμμούσαν κάποιες βελτιώσεις. Δυστυχώς μια ιώση με πήγε πίσω και δεν κατάφερα να παω πιο πάνω την απόδοση του μονοθεσίου. Παρόλαυτα οι χρόνοι ήταν ικανοί να με βοηθήσουν να παλέψω για podium. Στο Quali δεν δούλεψα οπότε η 5η θέση ήταν υπεραρκετή. Δυστυχώς όμως ο αγώνας μου τελείωσε στην εκκίνηση. Η καθυστέρηση της Lotus να τοποθετήσει το μονοθέσιο της στο grid οδήγησε σε υπερθέρμανση του κινητήρα με αποτέλεσμα η διάρκεια ζωής του να πέφτει με τραγικά γρήγορο ρυθμό. Μην βλέποντας τα κόκκινα φώτα έσβησα τον κινητήρα για να σώσω ότι μπορούσα. Ματαια όμως αφού με το που τον έσβησα, αναψαν τα κόκκινα φώτα και τον έθεσα και πάλι σε λειτουργία με την διάρκεια ζωής να μείωνεται συνεχώς. Παρα πολύ καλή εκκίνηση κερδίζοντας μια θέση και βρέθηκα πίσω απο την Williams του Κωστάντιου. Εκείνη τη στιγμή κοίταξα τις ενδείξεις μου για να διαπιστώσω ότι η διάρκεια ζωής είχε μειωθεί στο 67%. Τέλος αγώνα λοιπόν αφου έπρεπε να μειώσω το boost στο 4, να αλλάζω πολύ πιο νωρίς ταχύτητες με τα καύσιμα να μην αδειάζουν και ο ρυθμός μου να ειναι 1.5 sec βραδύτερος. Μετά τον 33 γύρο επανέφερα τις ρυθμίσεις στα αρχικά επίπεδα, αλλά το φορτίο καυσίμου ήταν ακόμα εκεί και δεν υπήρχε περίπτωση να διεκδικήσω κάτι καλύτερο.
Κρίμα για τη δουλειά που είχα κάνει και κρίμα και για όσους οδηγούς αντιμετώπισαν το ίδιο πρόβλημα ή και χειρότερο απο οτι ενημερώθηκα. Συγχαρητήρια στην 1η 3άδα, στον Γιάννη που επιτέλους σταθεροποιήθηκε και στις Mercedes που πάλευαν με το ιδιο και χειρότερο απο εμένα πρόβλημα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ   ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ Empty15/12/2011, 03:52

SPAIN


Silkman:
Η περισσότερη δουλειά που έχω ρίξει φέτος, ανταμοίφθηκε ικανοποιητικά. Προκλητική πίστα όσον αφορά το σετάπ και τα ελαστικά αλλά το μονοθέσιο στήθηκε αρκετά καλά. Quali δεν δουλέψαμε αλλα η 3η θέση ήταν σίγουρα ικανοποιητική. Τo SC μας αποσυντόνισε αρκετά και μας "κρύωσε" με αποτέλεσμα να μην πατάμε καλά στους πρώτους γύρους. Κολλητσίδα πίσω απο τον Κατέλα που έψαχνε και αυτός τα πατήματά του αλλα πραγματικά για 4ς γύρους ξέχασα ότι υπάρχει το DRS με αποτέλεσμα να μην μπορώ να τον περάσω. Κατόπιν ήρθαμε στα ίσια μας και άρχισε να φεύγει. Στη συνέχεια ζήσαμε ένα εφιάλτη με το Σπύρο να γίνεται κολλητσίδα και να αλλάζουμε την 3η θέση μεταξύ μας ανά γύρο. Στον ένα γύρο ο ένας 3ος στον άλλο γύρο ο άλλος. Δεν ξερω ποση ωρα παλεύαμε κυριολεκτικά στο χιλιοστό μέχρι που έκανε λάθος και ησυχάσαμε. Απο εκεί και έπειτα απλά έκανα κοντρολ στις χρονικές διαφορές και συντήρηση στα ελαστικά....τόσο..που θα μπορούσα άνετα να είχα βγάλει τον αγώνα με ένα σετ medium. Απο τη στιγμή όμως που έβγαινε άνετα αλλο ενα pit το κάναμε και 6 γύρους πριν το τέλος απλά φρόντιζα να μεινει η διαφορά σταθερά στα 2 δευτερόλεπτα απο τον Γιάννη. Τέλος καλό, όλα καλά και επιτέλους βάθρο μετά απο συνεχόμενα στραπάτσα. Ευελπιστώ να υπάρχει ο ίδιος χρόνος δοκιμών και για τα επόμενα GP γιατί τελικά χωρίς δουλειά....θαύματα δεν γίνονται. Όσον αφορά τα συμβάντα που ήταν πολλαπλά αυτή τη φορά, δεν έχω να πώ κάτι πρόσθετο απο αυτά που είπα στην συνέντευξη τύπου των οδηγών και ευελπιστώ στη απόδοση δικαιοσύνης απο τους αγωνοδικές. Συγχαρητήρια σε όσους οδήγησαν με σεβασμό προς τους συνοδηγούς τους και στον Σπύρο ειδικά για μια πεντακάθαρη μάχη ρόδα με ρόδα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ   ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ Empty1/2/2012, 05:12

EUROPE

Στο Μονακό δεν θεωρώ το αποτέλεσμα τυχαίο. Ήθελε πολύ επιμονή και πείσμα να κρατήσεις όλο το grid πισω σου, μιας και ολο το grid ηταν πιο γρήγορο. Στον Καναδά επίσης δεν ήταν τυχαίο αφού προφανώς δεν έπαιξε ρόλο το να είσαι γρήγορος, αλλα η εκνευριστική υπομονή να κρατίεσαι με το ζόρι πάνω στον πάγο. Στην Βαλένθια όμως, δεν υπάρχουν δικαιολογίες και επεξηγήσεις. Εκτός τόπου, εκτός χρόνου, χωρίς ουσιαστικό practice και με ένα σεταπ νικητή, δεν μπορείς να δικαιολογήσεις την 9η θέση που και πολύ μου ήταν. Να΄ναι καλά το KERS και το DRS που με βοήθησαν να ξανακερδίζω την θέση που έχανα στον προηγούμενο γύρο. Παρόλαυτα όμως, κάποια στιγμή βρέθηκα και στην 6η θέση και μπορεί με βάση τον ρυθμό να μην την άξιζα, αλλά ειχα το δικαίωμα να παλέψω να την κρατήσω και ας μην την άξιζα. Αλλά κάποιο παιδάκι βαρέθηκε να του χαλαώ τον αγώνα....και με σάπισε στο ξύλο μεσα στην πίστα Laughing Ο καλός Θεούλης όμως τον τιμώρησε και έχασε την 5η θέση λίγες στροφές πριν το τέλος. Ονόματα δεν λεώ, δεν είμαι τέτοιος άνθρωπος εγώ. Αυτά ειναι κακεντρέχιες. Ελπίζω όμως ο καλός Θεούλης να συνεχίσει να τον τιμώρει στην πίστα για πολλά χρόνια ακόμα, για να μάθει ότι αυτό το αργό ασημί αυτοκινητάκι μπροστά σου οταν βρεθεί πίσω σου, δεν σε ακουμπάει....εσύ γιατί το ακουμπας και το λερώνεις? Ε? Κακό παιδί! Ντά!.
Συγχαρητήρια στον teamate μου που έκανε το θαύμα του πάλι. Στον Κατέλα που τον ζόρισε, έτσι για να γουστάρουμε. Στον Ιορδάνη που του άξιζε podium όπως και στον Καναδά και ας τα έκανε σαλάτα. Στον Θοδωρή που το ζάλισε στο τέλος αλλα γενικά για την καλή του εικόνα και το γρήγορο ρυθμό. Στον Κώστα για ένα πεντακάθαρο αγώνα μύτη-μύτη. Στον Γιάννη που μας βοήθησε και γενικά σε όλους που το προσπάθησαν και ας μην το κατάφεραν. Θεωρώ ότι απο πλευράς μάχών...πρέπει λιγο πολύ όλοι να χορτάσαμε και ας μην ήταν όλες καθαρές.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ   ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ Empty14/2/2012, 04:27

SILVERSTONE

Silkman
Tσατίλα!! Μόνο αυτο μπορω να πω για αυτο τον αγωνα. Περιμενα περισσοτερα στην εδρα μας και σιγουρα μπορουσα περισσοτερα. Αρχικα στο Quali με την σημαια να πεφτει βρισκομουν 3ος και με την αποχωρηση του Θοδωρη θα καναμε το 1-2 στο grid....αλλα ηρθε απο πισω ο "να μην πω" και μας το χαλασε. Συγνωμη στον Κατελα που του χαλασα τον γυρο αλλα ημουν 100% σιγουρος οτι πισω μου ερχοταν ο Σπυρος που δεν ειχε αλλο γυρο..αλλα εκανα λαθος τελικα. Στον αγωνα τα κοκκινα φωτα με βρηκαν να εστιαζω στο ποιος καθυστερει να παρει τη θεση του το grid με αποτελεσμα οταν εσβησαν εγω να κοιταω ακομα καθρεφτες. Με περασαν σχεδον ολοι και απο εκεινο το σημειο εχασα την ψυχραιμια μου. Οταν βρεθηκαν πισω μου οι Λοτους αρχισα να συνερχομαι με αποτελεσμα να αρχισω να γραφω ανταγωνιστικους χρονους απο τον 20 γυρο και μετα, αλλα ηταν αργα πλεον. Οι διαφορες ειχαν διαμορφωθει πλεον και εμεναν σταθερες αφου ολοι γραφανε ιδιους χρονους. Στο τελος το μονο που αλλαξε ηταν το λαθος του Σπυρου (πάλι) που με εφερε πισω του και για αρκετους γυρος πλακωνομασταν για ακομα μια φορα. Και πανω που τον εβριζα απο μεσα μου γιατι δεν τον ειχα ακουμπησει ουτε μια φορα σε αντιθεση με τη Βαλενθια που με τσακισε........τον εστειλα αδιαβαστο. Σε ενα σημειο που προειδοποιησα ολους τους οδηγους να προσεχουν, εχασα την υπομονη μου και εστειλα τον Σπυρο να οργωσει και ισως να του κοστισα και την θεση του στην Mercedes, ισως και την καριέρα του ως οδηγο F1, ίσως και λεφτα απο την τσεπη του για να δωσει στον Κατελα, ισως και παντοφλα. Σορρυ Σπυρο...αλλα πατσισαμε κιολας. Twisted Evil
Συγχαρητηρια στον team μου αφου χρειαστηκαν 3 χρονια για να δω Mclaren να κερδιζει στο Silverstone αλλα καλιο αργα παρα ποτε.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ   ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ Empty28/2/2012, 01:33

NURBURGRING

Silkman
Eξουθένωση. Αυτο τον τίτλο θα επέλεγα για να περιγράψω τον αγώνα μου στη Γερμανία. Με ένα setup απο την 1η βδομαδα και με τις επιδοσεις των υπολοιπων, σιγουρα δεν περιμενα να τερματιζα στην 6η θέση. Εκκινώντας απο το τέλος του grid για 1η φορά φέτος διαπίστωσα το εξής σημαντικό: Το Qualifying πλεον παιζει τεραστιο ρολο στον αγωνα. Παλιοτερα δεν ηταν ετσι. Το επιπεδο των οδηγων απο τις θεσεις 6 και πισω ας πουμε δεν ηταν τοσο ανταγωνιστικο. Και ακομα και να εκκινουσες τελευταιος καλλιστα μεσα σε 2 γυρους θα μπορουσες να ειχες βρεθει στην 4η-5η θεση, αν οχι στην 1η Smile. Δεν ειναι ετσι ομως πλεον. Θελω να δωσω τα συγχαρητηρια μου σε ολα τα παιδια που βρηκα μπροστα μου για την προσπαθεια τους. Παιδια οπως ο Αντωνης και ο Αλεξανδρος εχουν αποκτήσει πλέον μεγαλη αυτοπεποιθηση και δεν ανοιγουν πια πορτες. Και οχι μονο δεν ανοιγουν πορτες αλλα παλευουν και στα ισια για την θεση τους. Το χαρηκα παρα πολυ. Οπως επισης χαρηκα και το Μανο που στο ντεμπουτο του ηταν ακρως μαχητικος, δεν κωλωσε στην πιεση και μπραβο του. Τα παιδια δουλευουν σκληρα σχεδον σε καθημερινη βαση και αυτο πλεον εχει αρχισει να φαινεται. Μπραβο σας και παλι. Δεν λεω για τον Χατζαλιωτη γιατι απο την αρχη ηταν ενα κλικ πιο πανω..αλλα τωρα και αυτος ειμαι σιγουρος οτι νοιωθει καυτες ανασες πισω του, και μπραβο και στον Κωστακη που εχει σταθεροποιηθει. Smile
Μετα τα προσπερασματα, οπου κανενα δεν ηταν στο πιατο, απολαυσα ενα συναρπαστικο αγωνα με τον Ιορδανη που ειχαμε να κανουμε τετοιο αγωνα απο περυσι. Μαχη στα πιτστοπ, μαχη στα δευτερολεπτα και μαχη σωμα με σωμα απο την αρχη του αγωνα μεχρι την καρο σημαια με αποτελεσμα μετα το τελος του αγωνα να ειμαι κομματια κυριολεκτικα για 1η φορα φετος. Χαρηκα πολυ την 3η θεση του Βασιλη γιατι το θελαμε πολυ να "ξυπνησει" καποια στιγμη. Μπραβο φυσικα στον teamate μου και να΄ναι καλα που μου εφτιαξε την στρατηγικη γιατι εκει παιχτηκε ο μισος αγωνας. Ο αλλος μισος ηταν στο ξεροκεφαλο μυαλο μου που επιτελους αποφασισε να οδηγησει το αμαξι στα ορια του και οχι μερικα κλικ πιο κατω. Γενικοτερα μπραβο σε ολους που με την σκληρη δουλεια εχουν φερει τα πανω κατω στα αποτελεσματα. Τωρα...μενει να βρουμε και ενα αντιπαλο για τον Μανουσακη.... Hello
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ   ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ Empty6/3/2012, 01:55

ITALY

Silkman
1-2 στην Monza???? Χαρούμενος και κωλοτούμπα!! Μέχρι Κυριακή βράδι το σεταπ του μονοθεσίου πάταγε καλά, φρέναρε καλά και έστριβε καλούτσικα, αλλα δεν είχε τελική. Όι χρόνοι ξεκινούσαν απο το 1.28 και για ακόμα μια φορά πήγαινα για ένα αγώνα συμβιβασμό. Ξημερώματα Δευτέρας με τη βοηθεια του πρώην pit manager της ομάδας το σεταπ απόκτησε τελική και έστριβε καλύτερα. Οι χρόνοι έπεσαν ενα ολόκληρο δευτερόλεπτο και η αυτοπεποίθηση ανέβηκε. Στο Quali κλασσικά χωρίς ιδιαίτερο στήσιμο τα πράγματα δεν πήγαν καλά. Στην εκκίνηση κατάφερα και έπιασα στον ύπνο μερικά μονοθέσια και κέρδισα θέσεις μεχρι την Κ1 όπου έιχα και το μοναδικό συμβάν στον αγώνα όταν ο Ιορδάνης στράβωσε το διαχύτη μου, αλλα ευτυχώς όχι τόσο ώστε να επηρεάσει την απόδοση του μονοθεσίου. Σύντομη μάχη με τον Γαλανομάτη που ήταν με την πολύ μαλακή γόμα και εύλογα πέρασε και δυστυχως πολύ σύντομη μάχη με το στραβωμένο μονοθέσιου του Τζώρτζη (για κάτι τετοια ζω....κόντρα με τη φερραρι μεσα στο σπιτι τους αλλα μας τα χάλασε ο Βασίλης). Απο εκεί και έπειτα παρακολούθουσα απο κόντα το τρίο των mercedes με τον Γαλανομάτη και είχα σε απόσταση αφαλείας τη Lotus του Ιορδάνη. Εγκατάλειψη απο Κατέλα και Γαλανομάτη με έφεραν στην 3η θέση και ήταν θέμα χρόνου να ξεφορτωθώ το σάκο του μποξ-Φάκη που πάλευε μάταια. Απο εκεί και έπειτα ήταν ένας ανέλπιστος περίπατος για το δεύτερο 1-2 στην ιστορία της ομάδας και μάλιστα σε μία έδρα με ιδιαίτερη σημασία. Τα θερμά μου συγχαρητήρια στον teamate μου που φέρθηκε μέ άψογο επαγγελματισμό και φρόντισε να κραταει τη μεταξύ μας διαφορά εντός δευτερολέπτου. Το αποτέλεσμα ήταν η πλήρης εκμετάλλευση των DRS zones με παράλληλη συντήρηση του κινητήρα. Χωρίς άγχος και με την διαφορά πλήρως ελεγχόμενη απο την Lotus του Ιορδάνη φτάσαμε να τερματίζουμε σε παράταξη μπροστά στους αποσβωλλομένους tifozi. Τι άλλο να ζητήσει ένας άρρωστος Mclarenακιας απο τη ζωή του?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ   ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ Empty3/5/2012, 04:32

SUZUKA

Silkman

Aπο τη μία βλεπεις τον εαυτό σου να κυνηγάει την 4η θέση, να την αγγίζει...και να την χάνει....και στην πορεία να έρχεται και άλλο λάθος και να χάνεις και την 5η και φυσικά εκνευρίζεσαι απιστευτα.
Απο την αλλη ομως σκεφτεσαι οτι μολις 15 γύρους μαζι με το Quali προλαβες να συμπληρωσεις σε βρεγμένο και δεν μπορείς παρά να πεις ότι πάλι καλά, μην εισαι αχάριστος. Η ουσία έιναι ότι απο Monza και έπειτα περιορισμένος έως ανύπαρκτος ελέυθερος χρόνος αλλά και ατυχίες δεν έχουν αφήσει περιθώρια για ενα αξιοπρεπές practice και με το δεδομενο οτι δεν ειμαι απο τους οδηγους που δεν το χρειαζονται, ευλογα και τα μετρια εως χαλια αποτελεσματα. Ευτυχώς ο Γιωργος έκανε τρομερη δουλεια φετος και περαν του πρωταθληματος οδηγων σήκωσε και ολη την ομαδα στις πλατες του. Ευτυχως ο ανταγωνισμος φετος φάνηκε κατώτερος των προσδοκιών (οσον αφορα την ομαδικη αποδοση) γιατι αν και φετος το κατασκευαστων παιζοταν και απο τη δικη μου αποδοση...τοτε πολυ πιθανο να το ειχαμε αποχαιρετησει ηδη ή να το παιζαμε μεχρι τον τελευταιο αγωνα. Aπο την άλλη πλευρά αυτό που έκαναν οι Mercedes θα μπορούσαμε να το είχαμε κάνει και εμεις στη Μοnza, αλλα αρνήθηκα κατηγοριματικά. Δικαίωμα τους.
Το μονο που μενει απο μένα, ειναι να βρω το κουραγιο να ανακαμψω στα τελευταια GP, να σταματησω να απογοητευω τον τeamate μου και την ομαδα και για να περισωσω την 4η θεση που θα μπαλωσει τα μετρια αποτελεσματα με τον καλυτερο τροπο.


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Silkman στις 4/6/2012, 08:27, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ   ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ Empty14/5/2012, 23:26

KOREA

Silkman

"Oλικό ξενέρωμα. Με διαφορετική στρατηγική 2ος, 8 γύρους πριν το τέλος και έγινε της Κορέας. Κάθε χρόνο της Κορέας. Τελικό αποτέλεσμα 5ος! Και πάλι καλά να λέμε που πρόλαβα και πέρασα τον Κώστα.Καλύτερα να το στούκερνα κάπου..... sout

Υ.Γ. Πάρα πολυ ωραία μάχη Κώστα, δοκίμασα να περάσω σε απίθανα σημεία και όλα καθαρά. Μπραβο!!"
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
KnightRiderXD

KnightRiderXD


Αριθμός μηνυμάτων : 859
Τόπος : Αθήνα

ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ   ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ Empty15/5/2012, 01:29

Silkman έγραψε:
Oλικό ξενέρωμα. Με διαφορετική στρατηγική 2ος, 8 γύρους πριν το τέλος και έγινε της Κορέας. Κάθε χρόνο της Κορέας. Τελικό αποτέλεσμα 5ος! Και πάλι καλά να λέμε που πρόλαβα και πέρασα τον Κώστα.Καλύτερα να το στούκερνα κάπου..... sout
Υ.Γ. Πάρα πολυ ωραία μάχη Κώστα, δοκίμασα να περάσω σε απίθανα σημεία και όλα καθαρά. Μπραβο!!

Thanks...Άμα δεν άλλαζα το σετάπ και δεν έκανα μ*****ες θα σε ανταγωνιζώμουνα αλλά...Θα δεις το ποστ μου στην RedBull..Good Battle BtW...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.f1axion-knightriderxd.site88.net/
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ   ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ Empty29/5/2012, 01:10

ABU DHABI

Silkman:


X A Λ Ι Α
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ   ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ Empty12/6/2012, 00:52

BRAZIL

Silkman

"
Xαμός θα γινότανε!!! Η ποινή με ανάγκασε να πάω σε ένα πιτστοπ και τη χρήση των medium. Ο ρυθμός ήταν πολύ καλός και ένιωθα καλά το μονοθέσιο. Μετά την ποινή διεύλευσης επανήλθα στην 11η θέση και άρχισε το κυνηγητό. Μάζεψα πολύ γρήγορα τον Αλεξανδρο με τον Βασίλη που 'τσακωνόντουσαν' και κάναμε ένα πολύ ωραίο τρίο για καμιά δεκαριά γύρους. Βέβαια ο Βασίλης έχει βρεί μοναδικούς τρόπους για να μην μπορώ να τον περάσω. Κάθε φορά πάει και μου βάζει το αμάξι κάθετα στο δρόμο. Ελεινέ Laughing
Είχαμε φοβερή μάχη για αρκετούς γύρους με τον Αλέξανδρο αρχικά να υποχωρεί και να μας αφήνει 'τα δύο μας' να πλακωνόμαστε. Δεν μπορούσα, κλασσικα, να κάνω τα μαθηματικά για το αν θα με έβγαζε ο κινητήρας οπότε έριξα boost και προσπάθησα να μην τον αφήσω να χτίσει μεγάλη χρονική διαφορά. Κατάφερα μετά τα πιτστόπ τους να βγω μπροστά απο Γαλανομάτη και Φάκη και εκεί είχαμε άλλο τρίο. Φοβερή μάχη με αλλεπάλληλα προσπερασματα και μοναδικός σκοπός να τους καθυστέρησω οσο μπορω. Όλα πήγαιναν άψογα αφου δεν μπορουσαμε να ξεκολλήσουμε......μέχρι που το KERS αποφάσισε να με εγκαταλείψει για πρώτη φορά φέτος. Απο εκεί και έπειτα τα έδωσα όλα, αλλά χωρίς KERS η στρατηγική είχε πάει περίπατο. Παρόλαυτα δεν στάματησα να πιέζω μέχρι τον τερματισμό και βρήκα, παρά το κωλοΚΕRS, τον αγώνα άκρως απολαυστικό. Συγχαρητήρια σε Αλέξανδρο, Βασίλη και Κώστα για τις συναρπαστικές μονομαχίες και όχι συγχαρητήρια στον Σπύρο που σε αρκετά σημεία έκανε απερίσπεπτες ενέργειες εν γνώση του.
. "
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ   ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ Empty19/6/2012, 02:33

ΒΑΗRAIN

Silkman

Kαταρχήν ευχαριστώ στον Κατέλα για το σεταπ που μου εδωσε. Τα σεταπ του Κατελα και του Γιαννη μου καθονται γαντι. Κατα δεύτερον ευχαριστώ εμένα που έκατσα και έκανα για πρωτη φορα προσομοίωση αγώνα μονος μου. Σε ευχαριστώ Λευτέρη γιατι οπως ειδες αν δεν δουλεψει...θα παιρνεις τα 3. Έπειτα να ευχαριστήσω τον Γιώργο που έκανε απίστευτα οργανωμένη και άριστη δουλειά στο pitwall. Ρε παιδια....ενταξει. Η εμπειρία να τρέχεις αγώνα με κάποιον στο pitwall που ξερει τι του γινεται, ειναι απιστευτη!!! Πραγματικα ομως και ειλικρινα θα το κυνηγησω για την επερχομενη σεζον να εχει η ομαδα ενα σταθερο pitmanager. Σας προτεινω ανεπιφυλακτα να ψαξετε να βρειτε ατομα ως pit manager. Ατομα που να τους αρεσει και να ασχολουνται...και οχι απλα να ειναι εκει για να σας λενε:....εεε μπηκε για πιτ τωρα. Ο Γιωργος χτες με εστειλε σε αλλες διαστασεις και η εμπειρια ηταν ακρως πορωτικη. Το να εχεις καποιον που σε απαλλασει απο το να κανεις υπολογισμους ποσο θα σε βγαλει το λαστιχο με το να του αναφερεις απλα την φθορα σε συγκεκριμενους γυρους, το να εχεις καποιον να σου τροποποιει τη στρατηγικη χωρις να κανεις υπολογισμους, το να εχεις καποιον να σε ενημερωνει για το που χρησιμοποιει το KERS ο Κωστας ωστε να εσυ να το εκμεταλλευτεις αλλου, και πολλα αλλα ειναι πραγματικα μεγαλο κομματι του As Real As It Gets. Αν βαλεις δε, το οτι ψωνιζομασταν κιολας κατα διαστηματα και πεταγαμε κανα αγγλικο στο teamradio...ε τοτε εχεις ξεφυγ'...!!
Ειναι απιστευτο να γυριζεις στο 1.33 και να σου λεει καποιος στα αυτια σου: πρεπει να γυριζεις στο 1.32.5 για να βγουμε μπροστα απο τον Κωστα και το Θοδωρη.....και στον αμεσως επομενο γυρο να το καταφερνεις!!!!! Μεταμορφωνεσαι!
Σορρυ για το μακροσκελες ποστ...αλλα θελω να σας μεταφερω την ολη εμπειρια ωστε να πειστειτε και να ψαξετε συστηματικα να βρειτε ατομο να σας βοηθαει απο το PitWall. Η βοηθεια ειναι πραγματικα ανεκτιμητη. Κυνηγηστε το!!!!!

Στα του αγωνα τωρα...ολα καλα μετα απο πολυ καιρο. Αλλα οκ, δεν δουλευεις..δεν παιρνεις και αποτελεσματα. Ετσι παει. Θα μπορουσα να ειχα κινηθει ακομα πιο γρηγορα αλλα το μεσαιο κομματι το ρημαξα.
Ηταν μια χρονια παρα πολυ μετρια για μενα φετος σε σχεση με τις προηγουμενες και το οξυμωρο ειναι οτι περσι που τα πηγαινα μακραν καλυτερα με περισσοτερα βαθρα και καλυτερους τερματισμους, τερματισα τελικα 6ος και φετος που τα πηγα μακραν χειροτερα εμεινα στη θεση best of the rest. Κατι δεν καναν καλα οι απο πισω μου.

Anyway, τελος η χρονια και ολα καλα για τη Mclareniτσα μου και για μενα. Συγχαρητηρια σε ολους για την συμμετοχη, την προσπαθεια, τις μαχες, και την παραμονη σας στην παρεα. Ευχαριστω προσωπικα θερμα όλα τα παιδια που εμειναν μαζι μας και ολους εκεινους που μπορει να τους 'ψιλοχαλούσαν' μερικα μικροπραγματακια στο mod ή στο πρωταθλημα γενικοτερα, αλλα παρολαυτα εμειναν κοντα μας ολη τη χρονια ελεω της παρεας που εχουμε φτιαξει. Καλες διακοπες σε ολους και να παρακολουθειτα στενα το φορουμ για καθε τι νεοτερο.
Και οχι Κωστακη, δεν με χαλασε που ανεβηκες...μακαρι να ανεβουν κι αλλοι και να με περασουν και εμενα και ολους απο πανω απο εμενα. Ενα πρωταθλημα οπου τα παω σκ@@α και τερματιζω 4ος...δεν μου λεει και πολλα!!
Παρολαυτα...δεν με χαλασε καθολου ομως που εκανα δεξια στις ευθειες και ετρωγες κοκκους σκονης στα μουτρα....ευτυχως δεν εβρεξε γιατι θα γινοταν λασπη!!! Μπου α χα χα χα!! Twisted Evil
Hello
. "
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
 
ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
» ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
» ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
» ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
» ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: Περασμένα Πρωταθλήματα :: F1aXion Πρωτάθλημα 2011-2012 :: Κεντρικά Ομάδων :: Vodafone McLaren Mercedes (C)-
Μετάβαση σε: