Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.



 
F1aXion NewsΦόρουμΑναζήτησηLatest imagesΕγγραφήΣύνδεση

 

 ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Πήγαινε κάτω 
+5
Migiagi
Silkman
KnightRiderXD
Giannis Hatzaliotis
Fugitiv3R
9 απαντήσεις
Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
????????
Επισκέπτης




ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: μην μου πατατε τις πληγες    ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - Σελίδα 2 Empty29/11/2011, 12:40

μην με πληγώνεται ρε παιδια εδω και πολα χρονια μενω στην βρομοαθηνα συγκεκριμένα πειραια
και μου λίπη πολύ η κρητη μου
ωστόσο επειδή παω το παρεακι δεν θα έλεγα οχι σε μια συνάντηση για καφε η σε πιστα μοτο η σε πιστα καρτ καθοτι παλιος κάτοχος και εγω καρτ εγκατέλειψα και εγω κάποτε λόγω ατυχήματος ( με πούλησε το άτιμο έσπασε το εμπρός
δεξι μπράτσο ,πίρος δεν θυμάμαι και σε ανοιχτη παρατεταμένη δεξιά με πολλα χιλιόμετρα βρέθηκα να πειγαινω ευθεία
εσκασα στα λάστιχα και πετάχτηκα πίσω κάπου στα 10 μετρά ) ευτυχώς δεν έπαθα τίποτα σοβαρό από την πρόσκρουση αφού στράβωσα το τιμόνι παρά μόνο στο πέσιμο απο την πτώση χτύπησα το ποδαρρρ.
χαχαχα
το θεώρησα ανασφαλή σαν άθλημα και αποσυρθηκα σιωπηλά και απελπισμένα αφού οι τρελοί χρόνοι που έγραφα με ετοίμαζαν και με έσπρωχναν σε επίσημους αγώνες τες πα πραγματικά λυπήθηκα πάρα πολύ .
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Giannis Hatzaliotis

Giannis Hatzaliotis


Αριθμός μηνυμάτων : 84
Τόπος : Αθηνα

ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Ισπανία   ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - Σελίδα 2 Empty13/12/2011, 08:29

Ανάμεικτα συναισθήματα.
Στρατηγική με 3 pit stop η οποία άλλαξε μετά την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας.
Κατά την εκκίνηση προσπάθησα να ξεκινήσω με ασφάλεια χωρίς να σπινάρω.
Κρατήθηκα στη μέση για να υπάρχει περιθώριο γιατί πίσω μου υπήρχαν πιο
γρήγορα μονοθέσια. Στην Κ4 κατάλαβα με καθυστέρηση την κίτρινη σημαία και
άφησα να με περάσουν τα 2 μονοθέσια που πέρασα υπό το καθεστώς της.
Στους γύρους πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας δέχτηκα πρώτα ένα χτύπημα
στα ψυγεία δεξιά και στη συνέχεια άλλο ένα, πριν το rolling start στο τελευταίο S,
καθώς σχεδόν ακινητοποιηθήκαμε. Το μονοθέσιο προς έκπληξη μου δεν είχε πρόβλημα και τα soft
ελαστικά βρήκαν πρόσφυση σχεδόν αμέσως. Στην μονομαχία με τον Λευτέρη το
παράκανα με αποτέλεσμα να κάψω το πίσω αριστερό ελαστικό (Ο ενθουσιασμός του
πρωτάρη)
. Μετά το 1ο pit stop το μονοθέσιο ήταν καταπληκτικό. 2ο pit stop όλα καλά.
Περίμενα τον Ιορδάνη να μπει στα pit και βρέθηκα ανάμεσα σε Λευτέρη και Ιορδάνη
στην 4η Θέση. 1:21 χαμηλό 5 boost και πλησίαζα τον Λευτέρη. 60ος γύρος στο 1:20
6 boost 13% κινητήρα και καύσιμα για 10 γύρους. Στον 61ο παρέδωσε ο κινητήρας
ξαφνικά, κάτι που δεν περίμενα. Βγήκα στην αμμοπαγίδα,κοίταξα την τηλεμετρία,
κινητήρας στο 12% και θερμοκρασίες άψογες. Μάλλον λάθος ενδείξεις,θα ακολουθήσει έλεγχος.


Συγχαρητήρια στους πρώτους.
Στεναχωρήθηκα για τον teammate μου που δεν μπόρεσε να αποφύγει τον χαμό στην εκκίνηση.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://tororossof1axion.webs.com/
Giannis Hatzaliotis

Giannis Hatzaliotis


Αριθμός μηνυμάτων : 84
Τόπος : Αθηνα

ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Καναδάς   ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - Σελίδα 2 Empty24/1/2012, 13:18

Με την βροχή στην πίστα δεν περίμενα αποτέλεσμα γιατί δεν είχα προλάβει να βρώ setup.
Υποχρεώσεις με κράτησαν μακρια απο τις ελεύθερες δοκιμές.
Ενα μεγάλο μπράβο σε όσους τερμάτισαν και συγκεκριμένα στόν Μανουσάκη που πέταγε στη βροχή greekflag


Πιστέυω πως αν η πρόσληψη του Θοδωρή γίνει δεκτή,θα είναι μεγάλη βοήθεια για την ομάδα.
Είναι καλός και γρήγορος οδηγός, έχει εμπειρία καθώς έχει πάρει μέρος και σε άλλα πρωταθλήματα
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://tororossof1axion.webs.com/
Giannis Hatzaliotis

Giannis Hatzaliotis


Αριθμός μηνυμάτων : 84
Τόπος : Αθηνα

ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Valencia GP   ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - Σελίδα 2 Empty1/2/2012, 03:55

Η μεταγραφή του Θοδωρή Εζιρόγλου έδωσε νέα πνοή στην ομάδα.
Στον αγώνα της Valencia το μονοθέσιο του Χατζαλιώτη δεν κατάφερε
τελικά να πάρει μέρος λόγο προβλημάτων στα ηλεκτρονικά.
Ο ταχύτατος Εζιρόγλου έκανε έναν καταπληκτικό αγώνα στην
πρώτη του εμφάνιση καθώς για πρώτη φορά φέτος μια ToroRosso
οδηγούσε τον αγώνα για κάποιους γύρους.11 γύρους πριν το τέλος
και απο την 3η θέση ενα λάθος πέρασμα προξένισε ζημιά στην δεξιά
μεριά του μονοθεσίου με αποτέλεσμα να αναγκαστεί να μπεί δύο ακόμα
φορές στο γκαράζ για αλλαγή ελαστικών καθώς το εμπρός δεξί ελαστικό
κλατάριζε κάθε 2 γύρους .Αποτέλεσμα να τερματίσει στην 8η θέση.
Ρανεβού στο Silverstone.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://tororossof1axion.webs.com/
Giannis Hatzaliotis

Giannis Hatzaliotis


Αριθμός μηνυμάτων : 84
Τόπος : Αθηνα

ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Silverstone Μονομαχίες   ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - Σελίδα 2 Empty4/2/2012, 10:24

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://tororossof1axion.webs.com/
eZiS F1

eZiS F1


Αριθμός μηνυμάτων : 24
Τόπος : Thessaloniki

ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ   ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - Σελίδα 2 Empty5/2/2012, 13:56

Σε ευχαριστώ για την ωραία ανάλυση που έκανες, θα κάνω τα αδύνατα-δυνατά να δώσω βαθμούς στην ομάδα. Ραντεβού στο silverstone λοιπόν Smile
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Giannis Hatzaliotis

Giannis Hatzaliotis


Αριθμός μηνυμάτων : 84
Τόπος : Αθηνα

ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Silverstone   ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - Σελίδα 2 Empty14/2/2012, 06:48

Με την βροχή να πέφτει κατά την διάρκεια του Σαββάτου ο Θοδωρής Εζιρόγλου απέδειξε ότι και στην βροχή πετάει χαμηλά κατακτώντας την 2η θέση στην γραμμή της εκκίνησης. Προβλήματα όμως στα ηλεκτρονικά του μονοθεσίου δεν τον άφησαν να πάρει μέρος στον αγώνα. Κρίμα γατί θα ανέβαινε πολύ ψηλά!!!! Ελπίζω ότι οι Μηχανικοί της ToroRosso να βρουν το πρόβλημα και να το διορθώσουν . Στην εκκίνηση από την 7η θέση το μονοθέσιο του Χατζαλιώτη μόλις την τελευταία στιγμή κατάφερε να αποφύγει την επαφή με τον Φάκη καθώς το μονοθέσιο της Mercedes γλίστρησε .Στην προσπάθεια να κρατηθεί μπροστά από Φάκη και Αξιώτη η καταπόνηση στον κινητήρα και στα ελαστικά ήταν αρκετή. Το πρώτο pit stop ήρθε στον 17ο γύρο γιατί το εμπρός αριστερό ελαστικό ήταν στο όριο. Κατέβασμα του boost μπας και σώσουμε κανά κινητήρα!!!! και δούμε την καρό σημαία, lol! lol! αγώνας συντήρησης για την συνέχεια . Στον 49ο γύρο ήρθε ένα δώρο μετά από την επαφή Φάκη - Αξιώτη πέρασε στην 6η θέση και εκεί τερμάτισε.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://tororossof1axion.webs.com/
eZiS F1

eZiS F1


Αριθμός μηνυμάτων : 24
Τόπος : Thessaloniki

ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ   ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - Σελίδα 2 Empty28/2/2012, 14:01

Ένας όχι & τόσο κακός απολογισμός, σε έναν αγώνα που επίσης είχα πρόβλημα όπως & στο Silverstone στα ηλεκτρονικά...
Στο τσάκ συμμετοίχα & πήρα μέλος στο qual, όπου ήμουν πολύ λίγα δέκατα πιο αργός & στο Q1, αλλά και στο Q4 μόνο για 0.040+ από τον Γιώργο Μανουσάκη.
6ος ξεκίνησε ο συνάδελφος teammate μου Γιάννης Χατζαλιώτης, εμφανός δυναμική παρουσία της Scuderia Toro Rosso σε ρυθμούς quali.
Εκκίνηση λοιπόν & χάνοντας την 2η θέση, μετά απο λίγους γύρους επανήλθα δυναμικά στην θέση μου. Βλέποντας στην πρώτη στροφή να χάνει την ροή του για λίγο ο Μανουσάκης, κόντεψα αλλά δεν είχα τον απαιτούμενο ρυθμό για να κολλήσω πίσω απο τον πρωτοπόρο. Κάνοντας ένα γρήγορο πιτ στοπ, πετάω την soft γόμα & φοράω medium για το μεγάλο stint. Ένα λάθος μου σε μια κακή εκτίμηση μιας στροφής, με φέρνει σβούρες αλλά ευτηχώς κρατιέμαι στην πιστα. Έπειτα επανορθώνω με γρήγορουσ γύρους, και μετά απο μάχες βρίσκομαι στην 3η και 2η θέση αργότερα. Τέλος μετά απο πολύωρες μάχες με τον Σπύρο Φάκη & Κατέλα, 25+ σχεδόν γύρους πρίν παρέδωσε το πνέυμα η Toro Rosso Engine μου...
Εγκατέλειψα... ελπίζω να επανορθώσω στην Ουγγαρία, κυνηγώντας ακόμη & pole position, γιατί είναι η αγαπημένη μου πίστα...
Τα λέμε εκεί παιδιά.
Συγχαρητήρια για τον Χατζαλιώτη που μάζεψε αρκετούς βαθμούς

ps: Τουλάχιστον διόρθωσα και το πρόβλημα με το lag κτλ... γιοοοοοοοοοοοοοοοοούπι!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
eZiS F1

eZiS F1


Αριθμός μηνυμάτων : 24
Τόπος : Thessaloniki

ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ   ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - Σελίδα 2 Empty20/3/2012, 02:14

Ένας ενδιαφέρον αγώνας για την ομάδα της Toro Rosso, καθώς έπρεπε να εκτίσω ποινή BOTG & έμεινα πολύ πίσω στο grid, λόγω της ποινής μου απο την επαφή με τον Σπύρο στην Νυρεμβέργη, καθώς & για την απώλεια κινητήρα.
Όσο χρόνο είχα στο warm-up, προσπάθησα να στήσω το μονοθέσιο έτσι ώστε να είναι ανταγωνιστικό στον αγώνα.
Εκκίνηση λοιπόν & πριν καλά καλά συμπληρωθεί ο πρώτος γύρος, έχω καταφέρει να πάρω 4 θέσεις...
Έπειτα φτάνω τον συνοδηγό μου Γιάννη Χατζαλιώτη, που είχε φοβερές μάχες με τον Λευτέρη Αξιώτη... , αποφεύγοντας κάποιες συγκρούσεις που γίναν νωρίτερα μετα το πρώτο sector.
Καθώς τους έφτανα, βλέπω τον Γιάννη απο την εξωτερική να προσπαθεί να κρατηθεί, ο Λευτέρης απο δεξιά, φρενάροντας δεν πρόλαβα να αποφύγω την σύγκρουση με την Toro Rosso, ήταν ένα δυσάρεστο γεγονός για την ομάδα...
Χάνοντας την αεροτομή, αμέσως έσπευσα στα pit για να αλλαχτεί η αεροτομή.
Η ζημιά ήταν μεγάλη & στο ψαλίδι, όπως και στον Γιάννη ο οποίος εγκατέλειψε πολύ νωρίς.
Επίσης στο μονοθέσιο μου είχα πρόβλημα κρατημάτων & το μπροστά αριστερό ελαστικό είχε ανεβάσει υψηλές θερμοκρασίες...
Αφού προχώρησα & σε ακόμα ένα pit stop, γύρο με τον γύρο έχανα χρόνο λόγω προβλημάτων, αλλά παρ'όλα αυτά φτάνω τον Κώστα Γαλανομάτη ο οποίος για άγνωστο λόγω είχε κόψει ρυθμό, παρ'ολο που είχα φάει γύρο & έπρεπε να τον αφήσω, αλλά τον πέρασα γιατί ήταν αρκετά πιο αργός σε όλα τα κομμάτια της πίστας.
Τέλος εγκατέλειψα σε ασφαλές σημείο, προσπαθώντας να δώ τι έφταιγε στο μονοθέσιο, που ήταν σπασμένος κινητήρας
0 βαθμούς για την ομάδα της Toro Rosso.

ps: Συμβαίνουν αυτά & στις καλύτερες ομάδες... χεχε ^_^
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Giannis Hatzaliotis

Giannis Hatzaliotis


Αριθμός μηνυμάτων : 84
Τόπος : Αθηνα

ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Gp Spa-Francorchamps   ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - Σελίδα 2 Empty20/3/2012, 07:59

Spa-Francorchamps
Ο καταπληκτικός Θοδωρής Εζιρόγλου ανέβασε την ομάδα της ToroRosso στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου καθώς είναι η πρώτη νίκη στην ιστορία της. Με την νίκη του στο Βέλγιο απέδειξε ότι και γρήγορος είναι και σταθερός. Το setup με τις τελευταίες πινελιές κατά την διάρκεια του warm up το αξιοποίησε στο 100%. Στο δεύτερο Sector ήταν άπιστο το μονοθέσιο καθώς μπορούσε να διατηρήσει σχεδόν την τελική ταχύτητα του.
Με διαφορετική στρατηγική τα δυο μονοθέσια ξεκίνησαν τον αγώνα. Το ανέβασμα στην Eau Rouge στον 13 γύρο μετά το πρώτο pit stop στάθηκε μοιραίο για τον Χατζαλιώτη και τον έθεσε εκτός μάχης . Το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπισε και ο Θοδωρής αλλά το μονοθέσιο μπορούσε να συνεχίσει με μικρές ζημιές. Στο μοναδικό pit stop του Θοδωρή η ομάδα επέλεξε να μην επιδιορθώσει το μονοθέσιο και χάσει πολύτιμο χρόνο . Η στρατηγική μας βγήκε καθώς ο Θοδωρής κρατούσε την διαφορά απο το μονοθέσιο του Κατέλα στα τρία δευτερόλεπτα κατά τους τελευταίους γύρους.


hola hola hola hola


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Giannis Hatzaliotis στις 20/3/2012, 22:48, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://tororossof1axion.webs.com/
loukoumoui




Αριθμός μηνυμάτων : 15

ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ   ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - Σελίδα 2 Empty20/3/2012, 10:32

Μπράβο παιδιά προχωρήστε έτσι!!!!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
eZiS F1

eZiS F1


Αριθμός μηνυμάτων : 24
Τόπος : Thessaloniki

ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ   ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - Σελίδα 2 Empty4/4/2012, 12:25

Στον αγώνα της Μόνζα, έπειτα απο μια σκληρή ποινή που πάρθηκε απο τον αγώνα του Βελγίου έχοντας πάρει την νίκη, ξεκίνησα απο τα πιτ έχοντας μόνο στο μυαλό μου όσους περισσότερους βαθμούς ή έστω και podium, πράγμα σχεδόν ακατόρθωτο λόγω της βαριάς ποινής.
Αφού παρακολούθησα το qual, ήρθε η ώρα του warmup, το μονοθέσιο ήταν σε καλή κατάσταση έτοιμο για σκληρή επίθεση στα μονοθέσια που θα ήταν πολυ μπροστά μου.
Έτσι λοιπόν έβλεπα τα μονοθέσια να περνούν μπροστά μου, πηγαίνωντας στο πρώτο sector, και ανάβει πράσινο φώς...
απο την βιασύνη μου, χτύπησα την εμπρός αεροτομή στο πρώτο S κιόλας, αλλά ευτυχώς δεν ήταν κάτι το σοβαρό.
Συνεχίζοντας & έχοντας ελπίδες να γίνουν συμβάντα μπροστά, καταφέρνω γύρο με τον γύρο να ψαλιδίζω την διαφορά μου με τους εμπρός.
Έχοντας επιλέξει η ομάδα στρατηγική ενός Pit Stop, όπως & στο Βέλγιο, φένεται ότι ήταν η σωστή επιλογή, και γρήγορα μπαίνω καλά καλά στους βαθμούς & στην 9η θέση.
Κυνηγώντας έφτασα μέχρι και 2η θέση, χωρίς να έχω κάνει το Pit Stop.
Έπειτα μπαίνω, και βγένοντας ήμουν σταθερά έβδομος.
Βλέπω 2 μονοθέσια να μπαίνουν στα pit, & έχοντας στο μυαλό απο την αρχή να πιέζω αρκετά, κάνω αρκετούς ταχύτερους γύρους καθώς το setup βοήθησε, όπως και τα φρέσκα ελαστικά.
Φτάνοντας τον teammate μου Γιάννη, βλέποντας τον καταιγιστικό μου και επιθετικό ρυθμό, μου άνοιξε εμφανές την "πόρτα" & με άφησε να περάσω, έχοντας βέβαια και πρόβλημα στο ελαστικό του.
Φτάνοντας τον Σπύρο Φάκη, είχαμε πολλές μάχες, στις ευθείες με έπαιρνε εμφανείς διαφορά, γιατί είχε μια απο τις καλύτερες τελικές στο setup, σε εν αντιθέση με μένα, που είχα κατεβάσει το engine boost μου μόλις στο 2, γιατί ήδη ήταν στα όρια ο κινητήρας...
Έτσι δυσκολεύτικα να περάσω τον Σπύρο, βλέποντας τον να φρενάρει απότομα στις στροφές & εκεί να μειώνω την διαφορά, αντίθετα έχανα στην ευθεία και λόγω boost.
Έτσι πριν την Parabolica, 2 φορές δοκίμασα την τύχη μου με παρακινδυνεύμενο τρόπο, αλλά ώς race incident απο την άποψη μου... καθώς δεν είχα πρόθεσει να καταστρέψουμε τα μονοθέσια μας, απλά ότι θα έδινε κάποιο χώρο ώστε να το αποφύγουμε έστω αυτές τις σχετικά όχι και μεγάλες συγκρούσεις.
Την δεύτερη προσπάθεια περνόντας, έχοντας ακουμπισει ρόδα με ρόδα και στα ψυγεία, τελικώς πέρασα και παρέμεινα στην θέση μου.
Τέλος κρατήθηκα στην 4η θέση... όπως και στην 6η ο Γιάννης Χατζαλιώτης.
Κλείνοντας μαζέυουμε τα πράγματα μας και κινούμαστε στην Σιγκαπούρη, έχοντας τις καλύτερες προθέσεις και πνεύμα, ώστε να ανεβάσουμε και άλλο την ομάδα της Toro Rosso.
Έν αναμονή λοιπόν... ^_^
Cee Ya on Singapore... Razz
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
eZiS F1

eZiS F1


Αριθμός μηνυμάτων : 24
Τόπος : Thessaloniki

ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Αγώνας Σιγκαπούρης - Ανάμεικτα Συναισθήματα για Χατζαλιώτη & Εζίρογλου   ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - Σελίδα 2 Empty10/4/2012, 01:41

Ερχόμενος στον αγώνα της Σιγκαπούρης, έπειτα απο την τελικά απόφαση 2 ποινών (στην Μόνζα +20 secs με αποτέλεσμα απώλεια βαθμών & Stop & Go στην Σιγκαπούρη), έχωντας μονόδρομο στην επιλογή ένα καλό & αποδοτικό αγώνα με όσο το δυνατό λιγότερη φθορά ελαστικών.
Για μία ακόμη φορά η ομάδα δούλεψε σκληρά, και παρόλη την ποινή δεν το έβαλε κάτω, έτσι λοιπόν ξεκινάμε.
Στο Qualification τελικώς πήρα την 6η θέση.
Στην εκκίνηση σπινιάρησαν οι τροχοί μου, έτσι ώστε να χάσω 1 θέση απο τον συνοδηγό μου Γιάννη Χατζαλιώτη.
Έχοντας όμως κάνει μια διόρθωση, στην ευθεία πριν το sector 1, καταφέρνω και παίρνω το slipstream.
Συνεχίζοντας τον καταιγιστικό ρυθμό μπαίνω για την εκτέλεση της ποινής για 10 secs στα πιτ, κρατώντας ρυθμό για πολλούς γύρους όμως μετά δεν το έβαλα κάτω & ήδη ήμουν μπροστά απο τον 2ο της ποινής, Κώστα Γαλανομάτη.
Στην συνέχεια φτάνοντας την μια απο της 2 Lotus, χωρίς πρόβλημα κάνω την προσπέραση, καθώς είδα λόγω στρατηγικής του μάλλον ότι έχανε συνεχώς τον ρυθμό.
Έπειτα φτάνω και την 2η Lotus, όπου καταφέρνω να την προσπεράσω & αυτήν.
Βλέποντας τον Γιάννη να έχει θέμα με τα ελαστικά του, κάνωντας το πιτ στοπ για να φορέσει hard γόμα ελαστικών, παρουσιάστηκε πρόβλημα ενδοεπικοινωνίας & τελικώς εγκατέλειψε απο ηλεκτρικά... δυστυχώς για την ομάδα μας.
Στην συνέχεια, βλέποντας αυτό, ανέβασα & άλλο ρυθμό, ώστε να αποδώσω τα μέγιστα για το καλύτερα της ομάδας.
Φτάνοντας τον Αθανασιάδη με την Lotus, βλέπω ένα τρομακτικό τρακάρισμα στην γέφυρα κοντά, & μερικούς οδηγούς να έχουν κόψει τον ρυθμό τους. Μπαίνω λοιπόν μετά απο λίγο στα πιτ, και είμαι έτοιμος για την επιθεσή μου.
Γύρο με τον γύρο, είδα ότι ο Αθανασιάδης για κάποιο λόγο έχει κόψει αρκετό ρυθμό, ψαλιδίζοντας την διαφορά.
Στον 48ο γύρο φτάνοντας τον πολύ κοντά, 5 στροφές πρίν απο την τελευταία στροφή, έχει χάσει τον έλεγχο του μονοθεσίου & χτυπάει επάνω μου, ευτυχώς χωρίς ιδιαίτερη ζημιά, και εγώ προσπαθώντας να τον αποφύγω.
Στους 2 επόμενους γύρους, & έχοντας την δύναμη του μονοθεσίου ανεβασμένη, έρχετε η στιγμή στον 50ο γύρο, που παίρν το slip-stream λίγο πριν το sector 1, και μπαίνω στην εσωτερική στην αμέσως επόμενη στροφή αριστερά, βλέποντας τον Αθανασιάδη να χάνει στα φρένα & να προσπαθεί να μείνει στην πίστα, έτσι με λαθασμένη εκτίμηση του throttle του pedal γλιστράω & ελαφρώς ακουμπάμε με ένα σχετικά περίεργο και ανέπαφο & για τους 2 τρακάρισμα (τσατσάρισμα να το αποκαλέσουμε), βγαίνουμε & οι 2 για λίγο εκτός πίστας.
Θεωρώντας αγωνιστικό συμβάν, δεν υπήρχε λόγως για fair play, ούτως ή άλλος οι μάχες συνεχίστηκαν & μέχρι το τέλος σχεδόν ενώ ο Αθανασιάδης πίεζε μέχρι και την τελευταία στιγμή του αγώνα, τελικά πήραμε την καρό σημαία (3ος εγώ & 4ος ο Αθανασιάδης).
Περιληπτικά ήτανε ένας απο τους καλύτερους αγώνες για μένα, & δίχως αποτελέσμα ευχαριστήθηκα πολλές μάχες & αυτό λέει πολλά για μένα και την ομάδα.
Μαζεύουμε τα πράγματα και κατευθεινόμαστε στην Suzuka, μια δύσκολη πίστα για το στήσιμο του μονοθεσίου, καθώς θέλει ιδιαίτερη προσοχή στο κράτημα, φρένα & φθορά ελαστικών.

Cee ya on Suzuka λοιπόν.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Fugitiv3R
F1aXion Administrator
Fugitiv3R


Αριθμός μηνυμάτων : 2829
Τόπος : Θεσσαλονίκη

ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ   ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - Σελίδα 2 Empty10/4/2012, 02:40

Θοδωρή, κάνε ένα κόπο και ανέβασε το replay σου κάπου να μπορούμε να το κατεβάσουμε.... Γιατί ή κάτι δε σου δείχνει σωστά ή έχεις πολύ λανθασμένη αντίληψη της πραγματικότητας....
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://fugitiv3r.blogspot.com/
KnightRiderXD

KnightRiderXD


Αριθμός μηνυμάτων : 859
Τόπος : Αθήνα

ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ   ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - Σελίδα 2 Empty10/4/2012, 02:59

Θοδωρή σου εξήγησα χθες για ποιο λόγο δεν ήταν τζαρτζάρισμα αυτό που έκανες άλλα θα γράψω και εδώ την γνώμη μου.Πίστευω μετά την χθεσινή μας συζήτηση να μην με παρεξηγήσεις ούτε εσύ ούτε ο Γιάννης.

Στο γύρο που έχεις την επαφή με τον Ιορδάνη που είναι μετά την γέφυρα φανερά ο Ιορδάνης χάνει τον έλεγχο και καταφέρνει να το ελέγξει πέρνει καθαρά αμυντική γραμμή με αποτέλεσμα να έχεις όλη την αριστερά γραμμή δικιά σου.Ξέρωντας τον τρόπο που οδηγάς που σκας τον κινητήρα μπορούσες με τον ίδιο τρόπο να έσκαγες τις ταχύτητες και να ήσουν πλάι του από αριστερά.Αφού επέλεξες όμως να στρίψεις πίσω από τον Ιορδάνη έπρεπε να κάνεις υπομονή αφού μετά την γλίστρα του δεν θα πατούσε ιδανικά στην επόμενη στροφή.Ο αγώνας είναι κρίσιμος ειδικά όταν είσαι πίσω από τον άλλον και ιδιαίτερα πολύ κοντά του.Ένα λάθος ή από τον ένα ή από τον άλλο μπορεί να οδηγήσει στην εγκατάλειψη και των 2 ή σε οποιοδήποτε άλλο σενάριο.Εντάξει το ακούμπημα που είχατε δεν ήταν ευθύνη ούτε του ένα ούτε του άλλου για εμένα αλλά το 2ο όπως σου είπα είναι δικό σου λάθος.Ναι μεν γλιστράς αλλά όταν σε βλέπει ο Ιορδάνης κάνει δεξιά και σου ανοίγει την πόρτα.Γιατί μετά ανοίγεσαι δεξιά και δεν μένεις αριστερά; Γιατί δεν έβαλες πρώτη να μειώσεις τα χιλιόμετρα και να μην ανοιχτεί αριστερά το μονοθέσιο; Αφού είχε και ο ιορδάνης προβλήματα.Θα το περνούσες σε άλλη μια ευκαιρία με DRS.Πρέπει να έχεις υπομονή ο αγώνας είναι 61 γύρους (όπως είπε και ο Λευτέρης) σε κάποια φάση όσοι γύροι και να απομένουν θα σου δωθεί μια ευκαιρία ακόμα και στον τελευταίο γύρο.Μην είσαι αγχωμένος και μη σε παρασύρει η ένταση της μάχης.Stay Cool.Κοντρόλ σε όλα είναι ο αγώνας.Σε ψυχολογία,σε δυνάμεις,στο αυτοκίνητο κ.τ.λ. Μην παίρνεις άδικα ποινές από λάθη που εύκολα αποφεύγονται.Ένα λάθος του και εύκολα τον είχες.Ακόμα και χωρίς λάθη αν έπαιρνες DRS με τον ρυθμό που είχες τον νικούσες άνετα.Αυτή τουλάχιστον είναι η δικιά μου άποψη.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.f1axion-knightriderxd.site88.net/
Giannis Hatzaliotis

Giannis Hatzaliotis


Αριθμός μηνυμάτων : 84
Τόπος : Αθηνα

ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Αγώνας Σιγκαπούρης   ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - Σελίδα 2 Empty10/4/2012, 06:38

Connection lost μόνο αυτό δεν μου είχε συμβεί τέλος πάντων..
Εζίρογλου πάλι Βάθρο.
Το setup ήταν πολύ καλό και ο Εζίρογλου με ένα κλικ στην πίσω αεροτομή απέδωσε τα μέγιστα αν δούμε και την ποινή από τον αγώνα στην Ιταλία.
Στην μονομαχία τώρα που είχε στον 50ο γύρο με τον Αθανασιάδη δεν συμφωνώ με το race report.
Ο Αθανασιάδης έκανε ότι μπορούσε για να αποφύγει την επαφή καθώς γλίστρησε στα φρένα ο teammate μου. Το συμβάν δυστυχώς δεν μπορούσα να το δω live γιατί τον αγώνα τον έβλεπα με ένα γύρο καθυστέρηση από το live racers. Στην συγκεκριμένη περίπτωση θα του έλεγα να τηρήσει το far play. Sorry Ιορδάνη έχω teammate με πολύ πάθος που άμα το ελέγξει καλύτερα αγώνα με τον αγώνα δεν τον βλέπω εκτός βάθρου.

Συγχαρητήρια στον Μανουσάκη trophy για τον τίτλο καθώς και στον Κατέλα που έβγαλε τον αγώνα με 20% κινητήρα απίστευτο !!!!!!!!!!!!!! crazy



Κώστα μην φοβάσαι δεν παρεξηγώ κανέναν εξάλλου άκουσες και την άποψη μου χθές στο T.S
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://tororossof1axion.webs.com/
Giannis Hatzaliotis

Giannis Hatzaliotis


Αριθμός μηνυμάτων : 84
Τόπος : Αθηνα

ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Abu Dhabi GP   ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - Σελίδα 2 Empty29/5/2012, 09:13

Καλός αγώνας με τον Θοδωρή να τα πηγαίνει για μια ακόμα φορά πολύ καλά. Διαφορά στα setup για την ομάδα χαμηλότερα φτερά στον Θοδωρή που μπορούσε και πιο easy για μένα. Το μονοθέσιο ήταν καταπληκτικό, εύκολο στην οδήγηση και με λίγη τύχη πήρα την 6η θέση. Στο Q2 πήγα πολύ καλά στο Q3 όμως βγαίνοντας έσβησαν όλες οι ενδείξεις και αποσυντονίστηκα. Στον αγώνα και στον 3ο γύρο έκανα ένα τετακέ στην προσπάθεια μου να μην χτυπήσω τον Αλέξανδρο στο S μετά την 2η ευθεία. (Αλέξανδρε DIE HARD !!!!!! ) καλή μονομαχία . Στη συνέχεια μονομαχία με τον Πάμπο και τον Λευτέρη που είχε πρόβλημα και δυο γύρους πριν το τέρμα αλλαγή ελαστικών γιατί δεν με έβγαζαν .
Συγχαρητήρια στο βάθρο ραντεβού στη Βραζιλία με την Adriana!!!!!! greekflag
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://tororossof1axion.webs.com/
Giannis Hatzaliotis

Giannis Hatzaliotis


Αριθμός μηνυμάτων : 84
Τόπος : Αθηνα

ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Brazil GP   ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - Σελίδα 2 Empty13/6/2012, 06:35

Ένας ήρεμος αγώνας. Μια τρομακτική εκκίνηση βλέποντας την Ferrari του Ανδρουλάκη να πετάγεται σαν σφεντόνα (ωραίος Σταύρο) έπεσα στην τελευταία θέση ,στη συνέχεια εκτέλεσα την ποινή διέλευσης στον πρώτο γύρο. Στρατηγική για 1 pit stop λόγο ποινής είχα μάχες μέχρι τον 11ο γύρο με Ανδρουλάκη - Κούλη και Χρύσογλου από εκεί και πέρα αφού ανέκτησα τις χαμένες θέσεις είχα έναν ήσυχο αγώνα με ένα πολύ σταθερό μονοθέσιο αλλά όχι με την τελική που ήθελα. Δεν πειράζει συνεχίζω να μαζεύω εμπειρίες έτσι ώστε να είμαι πιο ανταγωνιστικός και σταθερός την νέα σεζόν. Συνέχεια με Μπαχρέιν μια πίστα που δεν ξέρω με δύσκολες και τυφλές στροφές.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://tororossof1axion.webs.com/
Giannis Hatzaliotis

Giannis Hatzaliotis


Αριθμός μηνυμάτων : 84
Τόπος : Αθηνα

ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Αυλαία   ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - Σελίδα 2 Empty19/6/2012, 05:17

Εκκίνηση από την τελευταία θέση μετά από την έξοδο που είχα στο Q. Στόχος ήταν να κρατήσω την 9η θέση στο πρωτάθλημα. Βλέποντας τον Βασίλη να έχει αυτόν τον ρυθμό απογοητεύτηκα, έχασα την αυτοσυγκέντρωση μου με αποτέλεσμα να βρεθώ αρκετές φορές εκτός πίστας . Τελικά ο στόχος επετεύχθη καθώς τερμάτισα μια θέση πίσω του, όλα καλά. Τώρα όσο αφορά το mod δεν μπορώ παρά να πω ένα μεγάλο μπράβο σε αυτούς που ασχολήθηκαν και κουράστηκαν για την κατασκευή του , καθώς και στους διαχειριστές του forum για το επίπεδο που κρατάνε τόσο ψηλά . Ευχαριστώ τα παιδιά που με βοηθήσανε ώστε να κατανοήσω το mod καθώς και τούς δύο teammates. Η εμπειρία που απέκτησα μετά από την πρώτη μου φορά σε πρωτάθλημα F1 πιστεύω να με βοηθήσει του χρόνου για καλύτερα αποτελέσματα. Θα τα λέμε στο TS και σε κανένα event έτσι για να χαλαρώνουμε.


Hello ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!!!!!!!!!! hola


F1Axion the most real and perfect championship in the world. greekflag
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://tororossof1axion.webs.com/
 
ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 2 από 2Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2
 Παρόμοια θέματα
-
» ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
» ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
» ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
» ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
» ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: Περασμένα Πρωταθλήματα :: F1aXion Πρωτάθλημα 2011-2012 :: Κεντρικά Ομάδων :: Scuderia Toro Rosso-
Μετάβαση σε: