F1aXion NewsΦόρουμΣυχνές ΕρωτήσειςΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

 Γενικοί Κανόνες F1aXion

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Fugitiv3R
F1aXion Administrator
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 2829
Τόπος : Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΘέμα: Γενικοί Κανόνες F1aXion   1/7/2011, 10:47

ΓΕΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ F1aXion

ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΤΟΝ ΣΕΡΒΕΡ


Σ1. Για τη διασφάλιση της συμμετοχής σας στους επίσημους αγώνες του πρωταθλήματος ο εξοπλισμός σας (pc, ταχύτητα σύνδεσης), η εγκατάσταση του παιχνιδιού και του Mod, θα πρέπει να είναι πλήρως συμβατά με τις απαιτήσεις του επίσημου Server της F1aXion. Συνδέσεις οδηγών που παρουσιάζουν mismatch στο server, αδυναμία διατήρησης 60fps και με υψηλό ping δεν θα επιτρέπεται να συμμετάσχουν. Τονίζουμε ότι κατά την διάρκεια των επίσημων διαδικασιών απαγορεύεται ρητά να προβαίνετε σε ενέργειες που μπορεί να προκαλέσουν lag (όπως ελαχιστοποίηση του παράθυρου του παιχνιδιού, online chatting, downloading κλπ.), εκτός και αν δοθεί σχετική εντολή εκ της αρμοδίου επιτροπής. Επιπρόσθετα κατά την παρουσία σας στον σέρβερ δεν επιτρέπεται να τρέχει στον ηλεκτρονικό σας υπολογιστή οποιοδήποτε άλλο πρόγραμμα (π.χ. antivirus, msn, οποιαδήποτε ιστοσελία κλπ) πλήν των απαιτούμενων προγραμμάτων για την συμμετοχή σας στο πρωτάθλημα. Οι Γενικοί Κανόνες και οι Αγωνιστικοί Κανονισμοί της F1aXion ισχύουν πάντα και καθόλη τη διάρκεια παραμονής σας στον επίσημο server. Είναι στη διακριτική ευχέρεια της αρμοδίου επιτροπής της F1Axion να επιβάλλει οποιαδήποτε ποινή σε οδηγούς που δεν συμμορφώνονται με τους ανωτέρω κανόνες και κανονισμούς. Παρουσιαζόμαστε στον server ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με το μονοθέσιο που μας έχει ανατεθεί (Car No1, No2) και με το πλήρες ονοματεπώνυμό μας (πρώτα το όνομα και έπειτα το επίθετο).

Σ2. Κατά τις επίσημες διαδικασίες δεν χρησιμοποιούμε το παράθυρο διαλόγου (chat box). Το πρωτάθλημα χρησιμοποιεί ειδικό σύστημα ενδοεπικοινωνίας (Teamspeak 3) και όλες οι εντολές, παρατηρήσεις, οδηγίες δίνονται AΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ μέσω αυτού. Είναι στη διακριτική ευχέρεια της αρμοδίου επιτροπής της F1aXion να μην επιτρέψει την συμμετοχή σας σε οποιαδήποτε αγωνιστική διαδικασία εάν δεν κάνετε χρήση του TeamSpeak.

Σ3. Για την περαιτέρω ελαχιστοποίηση φαινομένων Lag στον σέρβερ πριν κανετε Join θα πρεπει να κανετε Disconnect from lobby chat απο το μενού του παιχνιδιού. Ενας απλος τροπος να γινεται αυτόματα η αποσύνδεσή σας απο το lobby chat χωρίς να το κάνετε χειροκίνητα κάθε φορά είναι ο εξής:
Ακολουθείτε την διαδρομή: C:\Program Files\rFactor\UserData\To oνοματεπωνυμό σας. Εντοπίζετε το αρχείο Multiplayer.ini. Ανοίγετε το αρχείο με wordpad ή notepad και λίγες σειρές πριν το τέλος της παραγράφου με τίτλο [MULTIPLAYER] θα βρείτε τις κάτωθι παραμέτρους: Buddy List Announce="0" // και Auto Join Chat Server="0" //
Αν οι ανωτέρω παράμετροι δείχνουν "1", τις αλλάζετε και τις κάνετε "0". Αποθηκεύετε τις αλλαγές και κλείνετε το αρχείο και αυτόματα με το που φορτώνετε το game θα σας κάνει και disconnect απο το lobby chat.

Σ4. Τα ομαδικά practice sessions (επίσημα δοκιμαστικά) που διοργανώνονται ανά χρονικές περιόδους αποσκοπούν στην εκμάθηση βασικών διαδικασιών, στην εξάσκηση της ασφαλούς οδήγησης, στην εκμάθηση του οδηγικού στυλ άλλων οδηγών, στη βελτίωση των οδηγικών ικανοτήτων μας και στην ανταλλαγή χρήσιμων πληροφοριών. Εν ολίγοις τα Practice sessions που διοργανώνει η F1aXion έχουν εκπαιδευτικό χαρακτήρα και η συμμετοχή σας σε αυτά κρίνεται απαραίτητη.

ΑΣΦΑΛΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗ

Α1. To πρωτάθλημα της F1aXion είναι υψηλού επιπέδου και απαιτήσεων. Το πλέον σημαντικό για τα μέλη της δεν είναι η νίκη αλλά η ασφαλής οδήγηση. Καθ’ όλη την διάρκεια των επίσημων διαδικασιών όλοι οι οδηγοί πρέπει να οδηγούν με ασφάλεια στην πίστα σεβόμενοι τους ρητούς κανόνες που διέπουν την F1 και την F1aXion και δεν θα πρέπει να θέτουν σε καμία περίπτωση σε κίνδυνο τα μονοθέσια γύρω τους. Στην περίπτωση που κριθεί ότι το οδηγικό σας επίπεδο δεν είναι επαρκές για την τήρηση των ανωτέρω, δεν θα σας επιτραπεί η συμμετοχή σας στο πρωτάθλημα.

Α2. Σας συμβουλεύουμε ότι το slip streaming που παρακολουθούμε στους πραγματικούς αγώνες F1 δεν ενδείκνυται στην F1aXion. O παράγοντας lag, που μπορεί να εμφανιστεί από το πουθενά και απροειδοποίητα, δεν ευνοεί την οδήγηση σε υπερβολικά κοντινές αποστάσεις αφού η θέση στην οποία βλέπετε στην οθόνη σας το αντίπαλο μονοθέσιο, μπορεί να μην είναι η πραγματικά ακριβής του θέση. Συνιστούμε όσο μπορείτε να αποφεύγετε την οδήγηση σε υπερβολικά κοντινές αποστάσεις. «Πίεση» στον προπορευόμενο οδηγό ασκείτε και μόνο που σας βλέπει στον καθρέπτη του. Δεν χρειάζεται να "καρφώσετε" τη μύτη του μονοθεσίου σας στην πίσω πτέρυγά του για να τον αγχώσετε.

Α3. Χρησιμοποιούμε τους καθρέπτες μας. Σε περίπτωση που δεν σας διευκολύνει η χρήση του καθρέπτη του μονοθεσίου, ενεργοποιήστε τους πρόσθετους καθρέπτες στο HUD.

A4α. Στην ένδειξη μπλε σημαίας απομακρυνόμαστε από την αγωνιστική γραμμή το συντομότερο δυνατόν, παραμένουμε εντός ορίων της πίστας και επιτρέπουμε στο μονοθέσιο πίσω μας να περάσει με ασφάλεια. Παρατηρούμε τους καθρέπτες για να διακρίνουμε την γραμμή που επιλέγει το μονοθέσιο πίσω μας για να μας προσπεράσει. Όταν κάνει την κίνηση, τότε σηκώνουμε ελαφρά το πόδι από το γκάζι για να διευκολύνουμε την προσπέραση. Σε αντίθετη περίπτωση κινδυνεύουμε το μονοθέσιο πίσω μας να μην είναι έτοιμο να μας προσπεράσει και να "καρφωθεί" πίσω μας.
A4β. Όταν καλούμαστε να προσπεράσουμε ένα μονοθέσιο που βρίσκεται υπό καθεστώς μπλε σημαίας οφείλουμε να σεβαστούμε ότι το μονοθέσιο εμπρός μας εξακολουθεί να αγωνίζεται. Δεν απαιτούμε με διάφορες ριψοκίνδυνες πρακτικές την προσπέραση και σεβόμαστε το γεγονός ότι δικαιούται 5 μπλε σημαίες πριν μας επιτρέψει την προσπέραση. "Δουλειά" μας είναι να φροντίσουμε να γίνουμε ξεκάθαρα ορατοί στον καθρέπτη του προπορευόμενου μονοθεσίου και να επιλέξουμε την ασφαλέστερη γραμμή για την προσπέραση όταν αυτό μας επιτραπεί βάση των κανόνων.

Α5. Στην περίπτωση εξόδου του μονοθεσίου μας εκτός πίστας, υποχρεούμαστε η επαναφορά μας στην πίστα να γίνεται με ασφαλή τρόπο. Σε καμία μα καμία περίπτωση δεν επαναφέρουμε το μονοθέσιο στην πίστα όταν διέρχονται άλλα μονοθέσια. Σε περίπτωση μη ασφαλούς επαναφοράς του μονοθεσίου στην πίστα, η επιτροπή Αγωνοδικών θα εξετάζει κατά περίπτωση τα συμβάντα και θα επιβάλει αναλόγως ποινές.

Α6. Ο αγώνας δεν τελειώνει στον πρώτο γύρο. Η μανία για προσπέραση στους πρώτους γύρους οδηγεί συχνά σε επιπόλαια λάθη. Σε ένα αγώνα διάρκειας 100% των γύρων του GP η υπομονή είναι ο μοναδικός σύμβουλος για την επιτυχία. Περιμένουμε υπομονετικά να περάσουμε σε κάποιο σημείο με ασφάλεια και καθαρά. Ενέργειες που οδηγούν στην καταστροφή του αγώνα ενός οδηγού ή προσπεράσεις με βίαιες επαφές των μονοθεσίων ή/και που οδηγούν σε εξόδους οδηγών εκτός πίστας θα τιμωρούνται αυστηρά και παραδειγματικά προς αποτροπή τέτοιων φαινομένων. Είναι αποκλειστική ευθύνη του κάθε οδηγού η καθαρή οδήγηση και η τήρηση του Fair play. H τήρηση του fair play σε περίπτωση που προκαλέσουμε ατύχημα σαφώς και θα ληφθεί υπόψη κατά την εκδίκαση του συμβάντος από τους αγωνοδίκες.

Α7. Να θυμάστε ότι οι πιο αργοί οδηγοί δεν αποτελούν κατώτερη "κάστα" αγωνιζομένων. Σεβαστείτε το δικαίωμα τους να αγωνίζονται εφόσον τηρούν τους κανόνες και οδηγούν με ασφάλεια. Έχουν δικαίωμα να αμυνθούν της θέσης τους και σε καμία περίπτωση δεν νοείται απαίτηση από τους γρήγορους να κάνουν οι αργοί στην άκρη.


ΧΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ F1aXion

X1. Η Χρηματική Αξία των οδηγών αποτελεί ένα από τα βασικά κριτήρια αξιολόγησης της απόδοσης των οδηγών της F1aXion, της συμμετοχής τους στο πρωτάθλημα κατά τη διάρκεια της αγωνιστικής περιόδου, αλλά και το μοναδικό κριτήριο (εξαιρείται ο πρωταθλητής οδηγών) για τις μεταγραφικές κινήσεις της επόμενης αγωνιστικής περιόδου.

X2. Κατά την έναρξη του πρωταθλήματος κάθε οδηγός ομάδας πιστώνεται με €100.000 στο λογαριασμό του. Αντιστοιχεί χρηματικό ποσό €5.000 (Σταθερή Χρηματική Αξία Αγώνα) για κάθε αγώνα του πρωταθλήματος (20 Χ €5.000 = €100.000). Σε περίπτωση που κάποιος οδηγός ξεκινάει έπειτα από την έναρξη του πρωταθλήματος, θα πιστώνεται αναλογικά με το ποσό που αντιστοιχεί για το υπόλοιπο του πρωταθλήματος. Οι λογαριασμοί των οδηγών θα χρεώνονται κατά την αποπληρωμή ποινών που επιβάλλονται στον οδηγό στη διάρκεια της αγωνιστικής περιόδου και θα πιστώνονται ανάλογα με τη θέση που θα καταλαμβάνει έκαστος οδηγός σε κάθε αγώνα. Για κάθε οδηγό που δε συμμετέχει σε αγώνα του πρωταθλήματος, θα χρεώνεται το ποσό των €5.000.

ΧΡΕΩΣΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ:
α. Αποκλεισμός από αγώνα (DQ) επιφέρει χρηματικό πρόστιμο €50.000
β. Ακύρωση αποτελέσματος αγώνα επιφέρει χρηματικό πρόστιμο €25.000
γ. Επιβάρυνση στον τελικό χρόνο επιφέρει χρηματικό πρόστιμο €15.000
δ. Εκκίνηση από τα pit επιφέρει χρηματικό πρόστιμο €15.000
ε. Stop & Go (S&G) επιφέρει χρηματικό πρόστιμο €12.000
ζ. Drive Through (DT) επιφέρει χρηματικό πρόστιμο €8.000
η. Back Of The Grid (BOTG) επιφέρει χρηματικό πρόστιμο €4.000
θ. 10 θέσεις στο Grid επιφέρει χρηματικό πρόστιμο €2.000
ι. 5 θέσεις στο Grid επιφέρει χρηματικό πρόστιμο €1.000
κ. Μη συμμετοχή σε αγώνα €5.000

*Η Επιτροπή Αγωνοδικών εκτός από τις σταθερές συσχετίσεις ποινών και χρηματικών προστίμων, μπορεί να επιβάλλει οποιοδήποτε συνδυασμό ποινών/χρηματικών προστίμων κρίνει αυτή.

ΠΙΣΤΩΣΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ:
H 1η θέση πιστώνεται με €12.000
Η 2η θέση πιστώνεται με €10.000
Η 3η θέση πιστώνεται με €8.000
Η 4η θέση πιστώνεται με €7.000
Η 5η θέση πιστώνεται με €6.000
Η 6η θέση πιστώνεται με €5.000
Η 7η θέση πιστώνεται με €4.000
Η 8η θέση πιστώνεται με €3.000
Η 9η θέση πιστώνεται με €2.000
Η 10η θέση πιστώνεται με €1.000



X3. Στο τέλος της αγωνιστικής περιόδου, ανάλογα με τη θέση που κατέλαβε έκαστη ομάδα στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, οι λογαριασμοί των οδηγών της εν λόγω ομάδας θα πιστώνονται ή θα χρεώνονται όπως αυτό παρουσιάζεται παρακάτω:
Έκαστος οδηγός της 1ης ομάδας πιστώνεται 50.000€
Έκαστος οδηγός της 2ης ομάδας πιστώνεται 40.000€
Έκαστος οδηγός της 3ης ομάδας πιστώνεται 35.000€
Έκαστος οδηγός της 4ης ομάδας πιστώνεται 30.000€
Έκαστος οδηγός της 5ης ομάδας πιστώνεται 25.000€
Έκαστος οδηγός της 6ης ομάδας πιστώνεται 20.000€
Έκαστος οδηγός της 7ης ομάδας πιστώνεται 15.000€
Έκαστος οδηγός της 8ης ομάδας πιστώνεται 10.000€
Έκαστος οδηγός της 9ης ομάδας πιστώνεται 5.000€
Έκαστος οδηγός της 10ης ομάδας πιστώνεται 0.000€
Έκαστος οδηγός της 11ης ομάδας χρεώνεται 5.000€
Έκαστος οδηγός της 12ης ομάδας χρεώνεται 10.000€

*Σε περίπτωση μεταγραφής από άλλη ομάδα κατά τη διάρκεια της αγωνιστικής περιόδου, ο οδηγός πιστώνεται αναλογικά με το κομμάτι συμμετοχής του τα χρήματα της ομάδας στην οποία τελειώνει τη σεζόν.

X4. Στην περίπτωση που ο λογαριασμός οδηγού έχει υπόλοιπο 0€ (μηδέν) ή είναι χρεωμένος (αρνητικό πρόσημο στην χρηματική αξία οδηγού), η περαιτέρω συμμετοχή του στο πρωτάθλημα τίθεται υπό καθεστώς επαναξιολόγησης από την διαχείριση. Παράλληλα ο αρχηγός της ομάδας αποκτά αυτόματα το δικαίωμα να αιτηθεί απομάκρυνση ή/και αντικατάσταση του εν λόγω οδηγού. Στην περίπτωση που αρχηγός ομάδας βρεθεί με μηδενικό υπόλοιπο στο λογαριασμό του ή με χρεωμένο λογαριασμό αυτομάτως αρχηγός της ομάδας χρίζεται ο 2ος οδηγός.

ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ

Ο1. Οι μεταγραφές οδηγών διενεργούνται σε δύο μόνο χρονικές περιόδους και πιο συγκεκριμενά:
Ο1α. Μεταξύ του χρονικού διαστήματος, που θα θέσει η αρμόδια αρχή της F1aXion, κατά τη διάρκεια της ανάπαυλας μετάξυ της λήξης του τελευταίου GP της σεζόν 2012-2013 και της έναρξης της επερχόμενης σεζόν (2013-2014).
Ο1β. Κατά την περίπτωση που οδηγός κατά τη διάρκεια της αγωνιστικής χρονιάς βρεθεί με Χρηματική Αξία €0 ή αρνητικό πρόσημο και ο αρχηγός της ομάδας αιτηθεί αντικατάστασή του (άρθρο X4)


Ο2. Κάθε ομάδα αποτελείται από δύο οδηγούς, ένα Pit manager και ένα (ή περισσότερους κατά περίπτωση) αναπληρωματικούς οδηγούς (reserve drivers). Κάθε μέλος της ομάδας δεσμεύεται με μονοετές συμβόλαιο με έκαστη ομάδα και δεν μπορεί να εκτοπιστεί από την ομάδα κατά την διάρκεια του συμβολαίου του χωρίς την συγκατάθεση του (εκτός και αν αρμοδίως κριθεί από την F1aXion η απομάκρυνσή του ή τεθεί σε εφαρμογή το άρθρο Χ4).

O3. Ως αρχηγός έκαστης ομάδας ορίζεται αυτόματα ο οδηγός στον οποίο έχει κατοχυρωθεί το πρώτο μονοθέσιο της ομάδας κατά αύξοντα αριθμό. Στην περίπτωση που η ομάδα επιθυμεί άλλο μέλος να εκτελεί χρέη αρχηγού, θα πρέπει να ενημερώσει άμεσα την διαχείριση. Ο αρχηγός της ομάδας έχει πλήρη εξουσιοδότηση:
Ο3α. Να εκπροσωπεί το σύνολο της ομάδας κατά την απουσία των υπολοίπων μελών της ή να ορίσει ως αρχηγό άλλο μέλος της ομάδας του.
Ο3β. Να εντάσσει νέα μέλη στην ομάδα (pit managers, οδηγούς, δημοσιογράφους της ομάδας κ.ο.κ) κατά τη διάρκεια της τρέχουσας αγωνιστικής περιόδου.
Ο3γ. Να λύσει το συμβόλαιο συνεργασίας με οποιοδήποτε μέλος της ομάδας (τον δεύτερο οδηγό, τον αναπληρωματικό οδηγό, τον Pit manager κ.ο.κ) κατά την τρέχουσα αγωνιστική περίοδο σύμφωνα με το άρθρο Χ4.
O3δ. Είναι υπεύθυνος για τη συμμόρφωση όλων των μελών της ομάδας με τους κανονισμούς και τους κανόνες που διέπουν την F1aXion.

Ο4. Με το πέρας της αγωνιστικής περιόδου ο πρωταθλητής στο πρωτάθλημα οδηγών έχει το δικαίωμα να επιλέξει πρώτος την ομάδα στην οποία θα αγωνίζεται την επερχόμενη αγωνιστική περίοδο. Για παράδειγμα ο πρωταθλητής στο τέλος της σεζόν έχει το δικαίωμα να επιλέξει:
Ο4α. Να μετακινηθεί σε άλλη ομάδα, εκτοπίζοντας τον οδηγό που επιθυμεί (είτε τον 1ο οδηγό, είτε τον 2ο)
Ο4β. Να παραμείνει είτε ως πρώτος οδηγός, είτε ως δεύτερος, στην τρέχουσα ομάδα του.

Ο5. Κατόπιν της επιλογής του πρωταθλητή οι υπόλοιποι οδηγοί καλούνται να επιλέξουν ομάδα με βάση την Χρηματική Αξία που θα έχουν στο τέλος της σεζόν. Επομένως αμέσως μετά την επιλογή του πρωταθλητή σειρά προτεραιότητας στην επιλογή ομάδας έχει ο οδηγός με τη μεγαλύτερη Χρηματική Αξία (δε λαμβάνεται υπόψη στη διαδικασία η Χρηματική Αξία του Πρωταθλητή) κ.ο.κ.

Ο6. «Βήμα» για κάθε ομάδα, εκτός από το επίσημο περιοδικό και τις συνεντεύξεις, αποτελεί το σχετικό τόπικ έκαστης ομάδας στο φόρουμ στο οποίο τα μέλη της ομάδας μπορούν να δημοσιεύουν ελεύθερα τις απόψεις τους.

Ο7. Συνεχόμενες απουσίες των οδηγών από τα δρώμενα της F1aXion μπορεί να επιφέρουν την αυτόματη αντικατάστασή τους από άλλον οδηγό χωρίς προειδοποίηση.

_________________
"Τελικά η πραγματικότητα είναι η υποκειμενική αντίληψη των πραγμάτων και ο καθένας ζει μέσα σε αυτήν που του αρμόζει"
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://fugitiv3r.blogspot.com/
Fugitiv3R
F1aXion Administrator
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 2829
Τόπος : Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Γενικοί Κανόνες F1aXion   11/11/2012, 13:12

Ανανεώθηκαν οι Γενικοί Κανόνες 11/11/12

_________________
"Τελικά η πραγματικότητα είναι η υποκειμενική αντίληψη των πραγμάτων και ο καθένας ζει μέσα σε αυτήν που του αρμόζει"
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://fugitiv3r.blogspot.com/
 
Γενικοί Κανόνες F1aXion
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: F1aXion - Υποδοχή :: Κανονισμοί-
Μετάβαση σε: