"Ο αγώνας στη Μαλαισία ήταν πολύ συναρπαστικός. Στο Q1 ο γύρος μ' έφερε άνετα στην πρώτη 10άδα, όμως δυστυχώς κάποια λαθάκια στο Q2 με περιόρισαν στην 7η θέση της εκκίνησης. Η ατυχία του Νίκου λίγο πριν την εκκίνηση με έφερε μια θέση πιο πάνω και σε συνδυασμό με μια πολύ καλή εκκίνηση βρέθηκα 4ος στην Κ1. O αγώνας από εκεί κι έπειτα ήταν αγώνας τακτικής, αφού έπρεπε να κάνω λάστιχα και κινητήρα να αντέξουν για όλον τον αγώνα με 1 pit stop. Ταυτόχρονα έπρεπε να πιέζω όσο μπορώ τον Κατέλα για να διεκδικήσω την 3η θέση, κάτι που προσωρινά 9 γύρους πριν το τέλος φάνταζε με σχετικά πιθανό σενάριο. Η φθορά όμως στα λάστιχα και τον κινητήρα για να μπορέσω να κρατηθώ μπροστά του ήταν αρκετά μεγάλη και αναγκαστικά έπρεπε να κόψω ρυθμό στο τέλος για να τερματίσω με ασφάλεια. Βέβαια, θα δυσκολευόμουν ιδιαίτερα για να το καταφέρω αυτό, αφού ήταν σαφώς γρηγορότερος προς το τέλος με πιο φρέσκα λάστιχα και μεγαλύτερα περιθώρια πίεσης στον κινητήρα. Ομολογουμένως όμως ήταν μια από τις καλύτερες μάχες μεταξύ μας. Καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα πάντως δεν δέχθηκα πίεση για την 4η θέση, κάτι που μου προξένησε έκπληξη, αφού περίμενα οι χρόνοι των υπολοίπων να είναι ανταγωνιστικότεροι. Ίσως με τον Νίκο μέσα να ήταν δυσκολότερος ο αγώνας και διαφορετική η θέση μου. Τα συγχαρητήρια μου στον teamate μου για τη 2η θέση, στον Γιώργο για τη νίκη του και στον Κατέλα για την 3η θέση. Σαν ομάδα ισοφαρίσαμε αν δεν κάνω λάθος τη McLaren στο κατασκευαστών, χάρη και στην εγκατάλειψη του Λευτέρη, ο οποίος θα πρέπει να ασχολείται περισσότερο με την κριτική για τα δικά του λάθη και την ανάληψη των ευθυνών του, παρά να σχολιάζει τους υπόλοιπους οδηγούς. Ο δρόμος για το πρωτάθλημα είναι μακρύς και αναμένεται συναρπαστικότερος από κάθε άλλη χρονιά."