Στο Μαλαισιανό γραντ-πριξ έκανε το ντεπούτο του και ο έταιρος οδηγός της ομάδας Δ.Καμπάς, ενώ και οι δηλώσεις του Β.Κυρίτση για έναν πιο ανταγωστικό αγώνα από αυτό της Αυστραλίας έδιναν αέρα αισιοδοξίας στην ομάδα. Κάτω από βαριά βροχή λοιπόν ξεκίνησε ο αγώνας, με τον Καμπά να ξεκινάει τη δική του μάχη, ξέροντας ότι μπορεί να κινηθεί πιο γρήγορα από τα επίσημα δοκιμαστικά, λόγω ενός λάθους των μηχανικών στα Qualify, αλλά και λόγω της εμπειρίας του στο βρεγμένο οδόστρωμα. Δεν άργησε να αναρριχηθεί στις πρώτες θέσεις, κρατώντας για λίγο μέχρι και την 2η θέση, εκμεταλλευόμενος τις μάχες των προπορευόμενων. Παρόλαυτα ο αγώνας ήταν πιεστικός καθόλη την διάρκειά του. Χάνοντας τον ρυθμό του μετά το 1ο pitstop, αναγκάστηκε να παραχωρήσει 2 θέσεις πέφτοντας στην 4η θέση, που κράτησε μέχρι και το τέλος. Δ.Καμπάς: είμαι ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα, αν και δεν φεύγω από τη Μαλαισία με την καλύτερη διάθεση, λόγω της επαφής που είχα με το μονοθέσιο της Brawn. Θα ήθελα να ζητήσω συγνώμη από τον οδηγό της, αν και θα μπορούσε να έχει αποφευχθεί. Ο Κυρίτσης ξεκινώντας τον αγώνα του από τις πιο πίσω θέσεις και έχοντας μπροστά του αρκετά μονοθέσια να μάχονται για μια θέση, πλήρωσε το τίμημα. Προσπαθώντας να αποφύγει θραύσματα μπροστινών μονοθεσίων βγήκε εκτός αγωνιστικής γραμμής με αποτέλεσμα το μονοθέσιό του να υδρολυσθήσει και να καταλύξει στις μπαριέρες προκαλώντας ανεπανόρθωτες ζημιές που σήμαναν την εγκατάληψη.
Φεύγουμε λοιπόν από τη Μαλαισία με αισθήματα ικανοποίησης-πικρίας-προβληματισμού-απογοήτευσης και αισιοδοξίας για το μέλλον.
cu at China