Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.



 
F1aXion NewsΦόρουμΑναζήτησηLatest imagesΕγγραφήΣύνδεση

 

 Μαλαισία

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Antonis Kliamenakis

Antonis Kliamenakis


Αριθμός μηνυμάτων : 205
Τόπος : Χίος

Μαλαισία Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Μαλαισία   Μαλαισία Empty3/12/2012, 15:58

Η ομάδα έδειξε ότι ήταν δυνατή για την κλάση της στην Μαλαισία. Στα ίσα έως και καλύτερα ανταγωνιζόμασταν τις Toro Rosso. Είμαστε ικανοποιημένοι από την μια που πετύχαμε βαθμό και από την άλλη όχι και τόσο που δεν κάναμε διπλό τερματισμό.

Στο Qualifying δεν πήγαμε καλά, είχαμε τις ατύχιες μας. Είχαμε στόχο έστω και την δέκατη θέση αλλά με τα λαθάκια χάναμε χρόνο. Βρεθήκαμε στην 12η και 13η Αντώνης και Σταύρος αντίστοιχα.

Είχαμε στους πρώτους γύρος καλή μάχη με τον Abrassard και Κούλη. Είχε δημιοργηθεί τρενάκι με μπροστά τον Σταύρο, κράτησε βέβαια λίγους γύρους μετά από το χτύπημα του Αλέξανδρου στον Σταύρο στο πίσω μέρος χάνωντας την πίσω αεροτομή. Ο Κούλης πάτησε την αεροτομή και ένα ελαστικό κλατάρησε αναγκάζοντας τον να πάει pit. Οπότε η μάχη αρκέστηκε ανάμεσα στους πρώην teammate. Κάποια στιγμή εκεί που ήμασταν πλάι πλάι θυμήθηκα περσινές εσώτερικές μάχες. Ο Σταύρος μετά την έξοδο του έπαιξε τον ρόλο pit manager και με βοήθησε πάρα πολύ και τον ευχαριστώ, γιατί χωρίς αυτόν μπορεί να ήμουν και 11ος. Βρέθηκα μετά την μάχη μπροστά από τον Αλέξανδρο αλλά δεν κρατήθηκα αφού εχάσα στα φρένα τις σχέσεις του κιβωτίου μου κάνοντας τετακέ. Συνεχίσα δυνατά, δεν χάθηκε ο αγώνας. Και όντως ημάσταν και εμείς τυχεροί, έκανα λαθάκια και ο Αλέξανδρος. Τις κατάλληλες στιγμές πήγα pit, τις κατάλληλες στιγμές δεχόταν μπλε σημαίες ο Αλέξανδρος μειώνοντας όταν ήμουν πίσω και αυξάνοντας όταν βρισκόμουν μπροστά και όλα αυτά στα παιχνίδια των pit. Μετά το πρώτο pit stop ήμουν σταθερός με hard και πιο γρήγορος από το 2ο pit stop με medium εκμεταλλεύοντας τα. Καταφέρα να περάσω 10ός και χτίζοντας μια καλή, άνετη διαφορά από τον Αλέξανδρος που είχε φθαρμένα ελαστικά. Πέρασα για το 3ο pit stop για hard και από εκεί και πέρα ήμουν σταθερός. Κρίμα, φιλικά, για εκείνον που έχασε κινητήρα κοντά στο τέλος μετά από λάθος τις στιγμής, βάζοντας νεκρά με υψηλές στροφές. Και πλέον η 10η θέση για τους λίγους γύρους που έμεναν κρατιόταν άνετα στα χέρια μου. Βέβαια ο Κούλης στο 4ο στιντ του ήταν πιο γρήγορος από εμένα κερδίζοντας σχεδόν 1 δευτερόλεπτο ανα γύρο. Αλλά η διαφορά ήταν αρκετή για να μείνω 10ος. Έτσι η ικανοποίηση και η χαλάρωση σωματικά και πνευματικά ήρθε στον τερματισμό. Ο αγώνας μου ήταν πολύ ζωντανός και συνεχώς σε επαγρύπνηση ελέγχοντας διαφόρες και κάνοντας στρατηγικές για να πάμε στους βαθμούς. Έστω και οι διαφορές των 20 δευτερολέπτων ήταν για μένα μάχες γιατί μπορεί να έκανα παραπάνω pit stop από τους ανταγωνιστές που είναι ικανή διαφορά για να με πιάσει μετά.

Caterham επιστροφή στους βαθμούς! Έρχονται καλύτερες μέρες.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Μαλαισία
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Πληροφορίες Αγώνα
» Μαλαισία
» Μαλαισία
» Μαλαισία
» Μαλαισία

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: F1aXion Πρωτάθλημα 2012-2013 :: Κεντρικά Ομάδων :: Caterham-
Μετάβαση σε: