F1aXion NewsΦόρουμΣυχνές ΕρωτήσειςΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

 RRC

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Fugitiv3R
F1aXion Administrator
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 2829
Τόπος : Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΘέμα: RRC   17/12/2012, 15:36

Σύμφωνα με το log του αγώνα, συνέβησαν τα εξής:

Complete overview of incidents
Time of incident Incident
704.9 Manos Koulis(58) reported contact (0.13) with another vehicle Stauros Androulakhs(53)
1290.4 Stauros Androulakhs(53) reported contact (1.00) with Immovable
1290.4 Stauros Androulakhs(53) reported contact (0.97) with Immovable
1290.4 Stauros Androulakhs(53) reported contact (0.06) with Immovable
1290.4 Stauros Androulakhs(53) reported contact (0.03) with Wing
1306.3 Makis Doulias(60) reported contact (0.03) with another vehicle Alexander a Brassard(49)
1354.6 Alexander a Brassard(49) reported contact (0.16) with another vehicle Manos Koulis(58)
1422.3 Alexander a Brassard(49) reported contact (0.55) with Post
1422.3 Alexander a Brassard(49) reported contact (0.03) with Post
1422.8 Alexander a Brassard(49) reported contact (0.16) with Post
1423.3 Alexander a Brassard(49) reported contact (0.03) with Post
1461.3 Antonis Kliamenakis(54) reported contact (0.65) with Post
1497.3 Spiros Fakis(45) reported contact (0.16) with Post
1497.4 Spiros Fakis(45) reported contact (0.39) with Post
1772.5 Alexander a Brassard(49) reported contact (0.94) with Post
1773.1 Alexander a Brassard(49) reported contact (0.13) with Post
1833.7 Alexander a Brassard(49) reported contact (0.42) with Post
1833.8 Alexander a Brassard(49) reported contact (0.06) with Post
1960.3 Alexander a Brassard(49) reported contact (0.42) with Post
1960.3 Alexander a Brassard(49) reported contact (0.29) with Post
1975.5 Giorgos Manousakis(62) reported contact (0.03) with another vehicle Lefteris Axiotis(51)
1975.6 Lefteris Axiotis(51) reported contact (0.10) with another vehicle Giorgos Manousakis(62)
3662.0 Makis Doulias(60) reported contact (0.29) with Immovable
3662.1 Makis Doulias(60) reported contact (0.23) with Immovable
5012.9 Manos Koulis(58) reported contact (0.68) with Post
6243.6 Lefteris Axiotis(51) reported contact (0.87) with Immovable
6243.6 Lefteris Axiotis(51) reported contact (0.81) with Immovable
6245.3 Lefteris Axiotis(51) reported contact (0.10) with Track
6245.5 Lefteris Axiotis(51) reported contact (0.03) with Track
6246.0 Lefteris Axiotis(51) reported contact (0.39) with Immovable
6246.2 Lefteris Axiotis(51) reported contact (0.29) with Immovable
6246.2 Lefteris Axiotis(51) reported contact (0.19) with Immovable
6250.4 Lefteris Axiotis(51) reported contact (0.84) with Immovable
6250.4 Lefteris Axiotis(51) reported contact (0.23) with Immovable
6267.5 Lefteris Axiotis(51) reported contact (0.52) with Sign
6267.5 Lefteris Axiotis(51) reported contact (0.32) with Sign
6267.5 Lefteris Axiotis(51) reported contact (0.10) with Sign
6267.6 Lefteris Axiotis(51) reported contact (0.06) with Sign
6268.2 Lefteris Axiotis(51) reported contact (0.19) with Sign

Για περιστατικά τα οποία δεν εμφανίζονται εδώ (σύμφωνα με τους Κανονισμούς RRC) η διορία καταγγελιών είναι αυτή:

18/12/2012 και ώρα 23:59.

_________________
"Τελικά η πραγματικότητα είναι η υποκειμενική αντίληψη των πραγμάτων και ο καθένας ζει μέσα σε αυτήν που του αρμόζει"
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://fugitiv3r.blogspot.com/
Fugitiv3R
F1aXion Administrator
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 2829
Τόπος : Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: RRC   19/12/2012, 13:12

Έπειτα και από τις καταγγελίες που έγιναν και την εξέταση των replays των αγωνιστικών διαδικασιών, προκύπτουν τα εξής:


QUALIFYING

Lap 1 Ντούλιας Λευκή γραμμή
Χρηματικό πρόστιμο €8.000 στον Ντούλια

WARM UP

Lap 1 Ντούλιας Λευκή γραμμή
Χρηματικό πρόστιμο €8.000 στον Ντούλια


RACE

Formation Lap Παρίσης Καθυστέρηση τοποθέτησης μονοθεσίου στο Grid
Καμία ενέργεια. Τοποθέτηση οριακά μέσα στα πλαίσια του Fair Play
Lap 25 Φάκης - Δαρζέντας Επαφή
Αγωνιστικό συμβάν
Lap 27 Κατέλας - Ντούλιας Μπλε σημαία Ντούλιας
Χρηματικό πρόστιμο €2.000 στον Ντούλια
Lap 45 Αξιώτης - Κούλης Μπλε σημαία Κούλης
Χρηματικό πρόστιμο €4.000 στον Κούλη
Lap 50 Κατέλας - Ντούλιας Μπλε σημαία Ντούλιας
Χρηματικό πρόστιμο €2.000 στον Ντούλια
In Lap Φάκης Καύσιμα - Αδυναμία επιστροφής μονοθεσίου στο box
Ποινή BOTG και χρηματικό πρόστιμο €4.000 στον Φάκη*
In Lap Δαρζέντας Καύσιμα - Αδυναμία επιστροφής μονοθεσίου στο box
Ποινή BOTG και χρηματικό πρόστιμο €4.000 στον Δαρζέντα*

*Μεταξύ Δαρζέντα και Φάκη, ο Φάκης τοποθετείται για τον επόμενο αγώνα πίσω από τον Δαρζέντα λόγω συνολικής απόστασης που διανύθηκε από τους 2 στον αγώνα.

Όλοι οι οδηγοί που εμπλέκονται σε περιστατικά μπορούν να επικοινωνήσουν μέσω PM με την Επιτροπή εφόσον το κρίνουν απαραίτητο ή δεν το έχουν κάνει ακόμα έως και το βράδυ της Παρασκευής 21/12/12.

Σύνοψη εκτελέσιμων ποινών και προστίμων:

Συνολικό χρηματικό πρόστιμο €20.000 στον Ντούλια
Χρηματικό πρόστιμο €4.000 στον Κούλη
Ποινή BOTG και χρηματικό πρόστιμο €4.000 στον Φάκη
Ποινή BOTG και χρηματικό πρόστιμο €4.000 στον Δαρζέντα


Παρατήρηση για τις μπλε σημαίες:

Δε νοείται οδηγός να βρίσκεται εκτός άμεσης μάχης για διεκδίκηση θέσης και να μην παραχωρεί με ασφάλεια τη θέση του στον/στους οδηγό/ούς που έρχονται να "ρίξουν" γύρο. Ταυτόχρονα οφείλουν και οι οδηγοί που έρχονται να "ρίξουν" γύρο να είναι προσεκτικοί. Στις συγκεκριμένες περιπτώσεις ήταν προσεκτικοί, γιατί αλλιώς θα υπήρχαν συγκρούσεις. Ο Ντούλιας στην 1η περίπτωση βρισκόταν σε μάχη η οποία έληξε στην Κ1. Όφειλε να είναι περισσότερο προσεκτικός από εκεί κι έπειτα και να αφήσει τον απαιτούμενο χώρο και όχι να ωθήσει το μονοθέσιο να βγει επάνω στο κερμπ και εκτός πίστας. Στη 2η περίπτωση, όφειλε να αφήσει το μονοθέσιο να περάσει στην ευθεία, πριν την Κ4. Στην περίπτωση του Κούλη, το πρόβλημα ξεκινάει από την ευθεία εκκίνησης τερματισμού, όπου καταρχήν έπρεπε να αφήσει τον Γαλανομάτη να περάσει εκεί και όχι στην Κ1 και κατά δεύτερον τον Αξιώτη ο οποίος δεν ήταν μακριά.

Δεν χρειάζεται να πανικοβάλλονται οι οδηγοί όταν βρίσκονται υπό καθεστώς μπλε σημαίας. Συνεχίζουν όσο το δυνατόν πιο σωστά το γύρο τους, αφήνουν χώρο σε σημείο που είναι ασφαλές για να περάσουν οι προπορευόμενοι και δεν αλλάζουν δραστικά την οδήγησή τους σε σημεία που δεν είναι δυνατόν να προβλεφθούν. Είναι πάρα πολύ χρήσιμη η μπάρα θέσης του μονοθεσίου που βρίσκεται κάτω αριστερά όταν οδηγούμε. Δεν χρειάζεται να περιμένουμε πολλές φορές να ανάψει η μπλε σημαία. Προβλέπουμε που μπορεί να μας βρει αυτός που έρχεται να μας ρίξει γύρο και αν κρίνουμε ότι αυτό θα γίνει σε σημείο που δεν είναι ασφαλές, μπορούμε να θυσιάσουμε λίγο παραπάνω χρόνο για να μη βρεθούμε στη δυσάρεστη θέση να δεχόμαστε ποινές, εφόσον δεν κινηθούμε με ασφάλεια. Επίσης η εγκατάλειψη της πίστας για να περάσουν τα υπόλοιπα μονοθέσια δεν είναι λύση ασφαλείας όπως ίσως να νομίζετε, διότι αυτό προκαλεί την εμφάνιση κίτρινης σημαίας που μπερδεύει πολλές φορές αυτούς που έρχονται και ενδεχομένως να προκαλέσει μεγαλύτερα προβλήματα.

_________________
"Τελικά η πραγματικότητα είναι η υποκειμενική αντίληψη των πραγμάτων και ο καθένας ζει μέσα σε αυτήν που του αρμόζει"
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://fugitiv3r.blogspot.com/
Fugitiv3R
F1aXion Administrator
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 2829
Τόπος : Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: RRC   30/12/2012, 08:28

Ανανεώθηκε 30/12/12.

_________________
"Τελικά η πραγματικότητα είναι η υποκειμενική αντίληψη των πραγμάτων και ο καθένας ζει μέσα σε αυτήν που του αρμόζει"
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://fugitiv3r.blogspot.com/
 
RRC
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: F1aXion Πρωτάθλημα 2012-2013 :: Αγωνιστικό Καλεντάρι :: Race 04 - Bahrain GP-
Μετάβαση σε: