Το Τουρκικό GP ήταν αδιαμφισβήτητα crash test για την ομάδα. Η ποινή που έπρεπε να εκτίσει ο Καμπάς από το GP του Monaco αποτέλεσε τον ακρογωνιαίο λίθο για την διαμόρφωση της στρατηγικής ενόψη του αγώνα. Τα επίσημα δοκιμαστικά δεν πήγαν καλά, 9η θέση, αφού το κιβώτιο δεν απέδωσε τα αναμενόμενα.
Ο αγώνας ξεκίνησε ομαλά και αφού απέφυγε κάποια ατυχήματα από μπροστινά μονοθέσια, έπρεπε να ξεδιπλώσει την στρατηγική του αγώνα. Στον πρώτο κιόλας γύρο μπήκε να εκτίσει την ποινή του Drive Through Penalty με σκοπό να αποφύγει όλη την κίνηση της πίστας και να ακολουθήσει στρατηγική ενός pitstop. Όμως δίνοντας μάχη με οδηγό της McLaren είχε έξοδο στην τελευταία στροφή της πίστας με αποτέλεσμα να χάσει πολύτιμα δευτερόλεπτα, δευτερόλεπτα που ήταν τόσο απαραίτητα εκείνη τη στιμγή, καθώς και να υποστεί μικρή ζημιά η πίσω αεροτομή από την ελάχιστη επαφή που είχε με τις μπαριέρες, ζημιά όμως που άλλαξε την ισορροπία του μονοθεσίου. Από εκεί και πέρα όλα εξελίχθηκαν ομαλά με φινάλε την επιτυχία της στρατηγικής της ομάδας, αφού λίγους γύρους πριν το τέλος του αγώνα είδε να βγαίνει από τα pit μπροστά του η Force India του Φάκη στην 8η θέση. Δυστηχώς όμως δεν μπόρεσε να ακολουθήσει λόγω των καταπονημένων ελαστικών που είχε εκείνη τη στιγμή. Ο τερματισμός ήταν άξιος συγχαρητηρίων όλης της ομάδας και κατακτώντας τον 1 βαθμό της 8ης θέσης ύστερα από την εγκατάληψη της Force India, δικαίωσε την όλη προσπάθεια της ομάδας που έκανε το καλύτερο δυνατό σε αυτόν τον αγώνα, ύστερα από το αναγκαστικό χάσιμο χρόνου λόγω του DTP και της άτυχης εξόδου.
Καμπάς:
Είμαι ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα του αγώνα σύμφωνα με την έκβαση που αυτός πήρε από την αρχή του. Ίσως να κέρδιζα ακόμη μια θέση αν δεν είχα εκείνη την έξοδο στη μάχη μου με την McLaren. Δεν θα το μάθουμε ποτέ όμως. Το crash test πέτυχε.