"Για άλλη μια φορά η ομάδα μας πάλεψε με έναν μόνο οδηγό. Η προετοιμασία δεν ήταν η καλύτερη δυνατή, όμως το αποτέλεσμα ήταν αρκετά ικανοποιητικό. Στην εκκίνηση δεν έκανα καλό ξεκίνημα με αποτέλεσμα να χάσω τη 2η θέση και μάλιστα ο Μανουσάκης κατάφερε και με πέρασε σχετικά γρήγορα στις επόμενες στροφές. Μετά από σχετικά σύντομο διάστημα φάνηκε ότι αντιμετώπιζε κάποια προβλήματα στο στήσιμό του μονοθεσίου του και κατάφερα να τον περάσω και πάλι. Στο 2ο pit stop το μονοθέσιο έπειτα από ελαφρώς λανθασμένο υπολογισμό έμεινε από καύσιμα, ευτυχώς όμως είχα φόρα και έφτασα μέχρι τα pit, ανεφοδιάστηκα και η ομάδα κατάφερε να βάλει μπροστά το μονοθέσιο. Υπήρξε μια πολύ καλή μάχη με τον Κατέλα, αρκετά έντονη, η οποία όμως δεν είχε και την καλύτερη κατάληξη, αφού δεν πρόλαβα να αντιδράσω όταν έχασε τον έλεγχο και χτύπησα επάνω του, χωρίς ευτυχώς να εγκαταλείψει κανένας από τους 2 μας. Στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα, με πληγωμένο μονοθέσιο, προσπάθησα να οδηγήσω συντηρητικά ώστε να φτάσω απλώς στον τερματισμό, όμως ο Κατέλας μπόρεσε και ροκάνισε τη διαφορά που δημιουργήθηκε έπειτα από τα pit stop των επιδιορθώσεων που είχαμε και οι 2, με αποτέλεσμα να πρέπει να αυξήσω τον ρυθμό μου και πάλι. Δυστυχώς ένα γύρο πριν το τέλος τα ηλεκτρονικά του μονοθεσίου παρέδωσαν το πνεύμα, στερώντας μας τη 2η θέση που κατείχαμε εκείνη τη στιγμή. Τα συγχαρητήρια μου στον Παρίση, τον Κατέλα και σε όσους τερμάτισαν συμμετείχαν στον αγώνα."