''Στα δοκιμαστικα περιμενα κατι καλυτερο αλλα και η 4η θεση ηταν ικανοποιητικη.Ο αγωνας ξεκινησε αρκετα καλα , εστριψα την πρωτη στροφη χανοντας μια θεση απ'τον Αξιωτη αλλα ευτυχως χωρις επαφη , στην συνεχεια για 27 γυρους περιπου ακολουθουσα την McLaren του Αξιωτη περιμενοντας καποιο λαθος αφου η επιφυλακτικη μου οδηγηση δεν μου επετρεπε να κολησω πισω του.Τραγικη στιγμη του αγωνα μου ηταν οταν μπηκαμε ταυτοχρονα για το πρωτο μας πιτ , επελεξα την οπισθεν με αποτελεσμα να χασω λιγο χρονο εκει.Τα φρεσκα λαστιχα ειχα εκπληκτικη αποδωση και μετα απο εντολη της ομαδας και αφου ειχα καθαρο δρομο μπροστα μου , πιεσα και μεσα σε 3-4 γυρους αν θυμαμε καλα κολησα ξανα πισω απ'τον Αξιωτη.Εκανε λαθος στον 40ο γυρο , εκμεταλευτηκα την ευκαιρια και περασα στην 3η θεση πλεον αφου για καποιον λογο που δεν γνωριζω ακομα ο Κατελας επεσε στην 5η θεση πισω μας.Στους τελευτους 15-20 γυρους του αγωνα και αφου ειχα ενημερωση απ'την ομαδα οτι ο Κατελας περασε τον Αξιωτη μεσα στα πιτ , ακολουθησε μια μαχη με τα χρονομετρα απ'τους δυο μας(Χρυσογλου-Κατελας).Η διαφορα μας ηταν στα 3-4 δευτερολεπτα αν θυμαμε καλα η οποια εμεινε ετσι μεχρι τον τερματισμο , περνωντας την 3η θεση.Ευχαριστω την ομαδα για την εκπληκτικη δουλεια της αλλα και την τυχη που ηταν με το μερος μας αφου τις τελευτεες μερες πριν τον αγωνα ειχαμε καποια προβληματα με την προμηθευτρια εταιρεια ηλεκτρονικων συστηματων(cyta).''