"Ένας πολύ δύσκολος αγώνας ευτυχώς τελείωσε. Τα προβλήματα στο μονοθέσιο ξεκίνησαν να εμφανίζονται από τις ελεύθερες δοκιμές ακόμα, όταν τα ηλεκτρονικά του άρχισαν να συμπεριφέρονται παράξενα. Η ομάδα προσπάθησε να τα επιλύσει όμως παρουσιάστηκαν και στα δοκιμαστικά, όπου και υποχρεώθηκα να απέχω. Τελευταία θέση λοιπόν για τον αγώνα σε μια πίστα που είναι αδύνατα τα προσπεράσματα. Στην εκκίνηση κέρδισα μια θέση και μέχρι το τέλος του 1ου γύρου βρισκόμουν στην 8η θέση. Κάποια λάθη των Τζώρτζη και Φάκη μου επέτρεψαν να ανέβω στην 6η θέση και να αρχίσω να κυνηγάω του Αξιώτη και Χρύσογλου. Δυστυχώς όμως η ατυχία χτύπησε και πάλι, αφού ένα πρόβλημα στα ηλεκτρονικά και πάλι, έστειλε το μονοθέσιο πάνω στις μπαριέρες, ευτυχώς όμως χωρίς να οδηγηθώ και στην εγκατάλειψη. Μπήκα για επισκευές στα πιτ, όμως η ζημιά ήταν ανεπανόρθωτη στην εμπρός αριστερή ανάρτηση. Το μονοθέσιο έγινε πολύ δύσκολο στην οδήγηση και προς στιγμήν σκέφτηκα να εγκαταλείψω. Όμως αναλογιζόμενος για ποια ομάδα οδηγώ φέτος δεν είχα άλλη επιλογή από το να παλέψω μέχρι το τέλος για ότι καλύτερο. Για 60 περίπου γύρους κατάφερα να παραμείνω συγκεντρωμένος και να τερματίσω τελικά τον αγώνα στην 5η θέση, έπειτα και από τις εγκαταλείψεις των υπολοίπων οδηγών και να βαθμολογηθώ. Παραμένουμε πρώτοι στο πρωτάθλημα κατασκευαστών και αυτό μετράει περισσότερο αυτήν τη στιγμή. Ο Δημήτρης, έκανε έναν πολύ καλό αγώνα και έδειξε ότι μπορούσε να διεκδικήσει τη νίκη. Τα συγχαρητήρια μου στον Δημήτρη και σε όσους τερμάτισαν τον αγώνα, με ιδιαίτερη αναφορά στις εμφανίσεις του Μανουσάκη και του Χρύσογλου."