Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.



 
F1aXion NewsΦόρουμΑναζήτησηLatest imagesΕγγραφήΣύνδεση

 

 NEWS

Πήγαινε κάτω 
3 απαντήσεις
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Fugitiv3R
F1aXion Administrator
Fugitiv3R


Αριθμός μηνυμάτων : 2829
Τόπος : Θεσσαλονίκη

NEWS Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: NEWS   NEWS Empty10/1/2010, 07:33

Οδηγοί της ομάδος για φέτος οι Αξιώτης Ελευθέριος και Πετράκης Στέφανος. Pit manager της ομάδος η Ντουράκη Χριστίνα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://fugitiv3r.blogspot.com/
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

NEWS Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: PRESS RELEASE   NEWS Empty28/2/2010, 06:14

Ron Dennis:

"Σχετικά με τα σενάρια που ακούστηκαν περί απομάκρυνσης του Πετράκη και ενδιαφέρον για τον Μανουσάκη, η ομάδα διαψεύδει επισήμως τις όποιες σχετικές φήμες διέρευσαν το τελευταίο διάστημα στον τύπο. Η ομάδα είναι ικανοποιημένη απο το δίδυμο Αξιώτη-Πετράκη και δεν τίθεται θέμα αλλαγής στο roster. Είμαστε αισιόδοξοι για την φετινή σαιζόν. Στο άνοιγμα της αυλαίας θα παρουσιαστούμε δυνατοί και έχουμε στόχο το βάθρο. Η μεγάλη απουσία και των δύο οδηγών μας απο την ενεργό δράση είχε ως αποτέλεσμα το ντεφορμάρισμά τους, αλλά δουλεύουν και οι δύο σκληρά για να επανέλθουν σε ανταγωνιστικό επίπεδο. Έχουμε στα χέρια μας ένα καλό, σταθερό και σχετικά γρήγορο setup και με ομαδική δουλειά θα διεκδικήσουμε θέση στο βάθρο."

NEWS Rondennis.th
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

NEWS Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: NEWS   NEWS Empty1/3/2010, 15:07

NEWS Silkmanpetrakisalbert.th

Silkman:

Σε μια πίστα που πάντοτε τα πήγαινα καλά ήρθε η ατυχία να μας χτυπήσει την πόρτα. Αρχικά ένα ατύχημα στο πρώτο κιόλας outlap του qualifying session, με ανάγκασε να χρησιμοποιήσω το εφεδρικό μας μονοθέσιο. Παρόλο που δεν ήταν άρτια σεταρισμένο, κατάφερα να πλασαριστώ στην 4η θέση ανάμεσα στις δύο Ferrari των Πλακαλή και Τζώρτζη.
Στην εκκίνηση διατήρησα την 4η θέση μετά την πρώτη στροφή κσι μέχρι εκείνο το σημείο όλα πήγαινα ιδανικά για την ομάδα. Ο Teamate μου, ακριβώς πίσω μου, έκανε αυτό που έπρεπε και καθυστερούσε την Ferrari του Τζώρτζη για να ανοίξουμε την διαφορά. Μπροστά μου Πλακαλής, Μανουσάκης και Παρίσης έδιναν σκληρή μάχη και επέλεξα να μην πλησιάσω ελπίζοντας σε στραβοπάτημα, το οποίο και ήρθε στην Brawn του Παρίση μερικούς γύρους μετά και κέρδισα έτσι την 3η θέση. 'Εδωσα σκληρή μάχη με τον Τζώρτζη για να διατηρώ τη χρονική διαφορά που είχαμε στα 3 δευτερόλεπτα μέχρι το πρώτο πιτ στοπ.

Κατά την είσοδό μου στα πιτ επικράτησε πανικός. Με το που περνάω την γραμμή εισόδου στα πιτ η Ferrari του Πλακαλή τελείωνε τον ανεφοδιασμό της και ακριβώς πίσω μου ερχόταν ο Τζώρτζης. Το μπέρδεμα στα πιτ της Ferrari η ομάδα μας το εκμεταλεύτηκε άψογα και όταν όλα τελείωσαν, είχα στα χέρια μου επιπλέον 4 δευτερόλεπτα και σύνολο 7 διαφορά απο τον 4ο Τζώρτζη. Ο Τζώρτζης πίεσε πολύ και μετά και το 2ο πιτ στοπ μου είχε ροκανήσει την διαφορά στο 1,5 δευτερόλεπτο. Δεν ανησυχούσα ιδιαίτερα καθότι απέμεναν μόλις 13 γύροι και έλεγχα το ρυθμό μου. Μέχρι τη στιγμή που το software του ηλεκτρονικού υπολογιστή του μονοθεσίου παρέδωσε πνεύμα και καταστράφηκαν οι ιδανικές, μεχρι εκείνη τη στιγμή, ελπίδες για το πρώτο μας podium. Εξίσου άτυχος και ο teamate μου που εγκατέλειψε λόγω τεχνικών προβλημάτων πολύ νωρίτερα.
Σαφώς και είμαστε και δυσαρεστημένοι αλλά και οργισμένοι.
Πρέπει όμως να το ξεπεράσουμε γρήγορα, να λύσουμε άμεσα τα προβλήματα του μονοθεσίου και να επανέλθουμε όσο πιο σύντομα γίνεται. Η Αυστραλία μας αφήνει με μια πολύ πικρή γεύση, αλλα κοιτάμε πλέον μπροστα στην Μαλαισία και ελπίζουμε σε κάτι πολύ καλύτερο σε δύο βδομάδες απο τώρα!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Stephen

Stephen


Αριθμός μηνυμάτων : 59

NEWS Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: NEWS   NEWS Empty17/3/2010, 03:28

12 και ένα όταν ο αγώνας ξεκίνησε με εμένα στην 5η θέση να σκέφτομαι περισσότερο την πλάτη μου παρά τους μπροστινούς. Έχασα μια θέση εκεί στην εκκίνηση την οποία ξαναπήρα σχετικά γρήγορα. Στην αρχή κράτησα απόσταση ασφαλείας από τους μπροστινούς με σκοπό να επωφεληθώ από τα λάθη τους πράγμα που έγινε. Το πρώτο πιτ ήταν καταστροφικό αφού οι μηχανικοί άργησαν να επισκευάσουν το μονοθέσιο έπειτα από επαφή με άλλο στον 1ο γύρο. Κατά την έξοδο μου βρέθηκα πολύ πιο πίσω απ ότι περίμενα. Προσπάθησα να πιέσω τον μπροστινό μου τον οποίο έφτασα σε πολύ μικρή απόσταση και έχοντας το αβανταζ ότι μπήκε πρώτος στα πιτ, έκανα ένα τραγικό λάθος χάνοντας τα φρένα στην 3η στροφή το οποίο μου κόστισε μια καλή μάχη για την 4η θέση. Ο υπόλοιπος αγώνας κύλησε ήρεμα τερματίζοντας εκεί απ όπου ξεκίνησα.
Συγχαρητήρια στον mate μου για την τρίτη θέση. Σημαντικό είναι πως τερματίσαμε και οι δύο και πήραμε τους πρώτους βαθμούς για την ομάδα μας φέτος. Τώρα κοιτάμε μόνο μπροστά και τον αγώνα της Shanghai.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

NEWS Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: ΜΑΛΑΙΣΙΑ - ΣΕΠΑΝΓΚ 2010   NEWS Empty18/3/2010, 15:56

Ron Dennis:

"Ήταν ένας ιδιαίτερα απαιτητικός αγώνας για όλη την ομάδα και όλοι έδωσαν το καλύτερό τους εαυτό για το αποτέλεσμα.
Και οι δύο οδηγοί μας έδειξαν περίσσια αυτοσυγκέντρωση και αφού έβγαλαν τον πρώτο γύρο αλόβητοι νιώθαμε βέβαιοι για το καλό αποτέλεσμα. Αρχικά λόγω τεχνικών προβλημάτων ο Πετράκης αναγκάστηκε να χρησιμοποιήσει το Τ CAR το οποίο δεν ήταν άριστα σεταρισμένο και ο ίδιος υπερέβαλε εαυτόν για να τερματίσει στην 5η θέση. Είμαστε ευχαριστημένοι απο την τρίτη θέση του Αξιώτη αλλά δεν είμαστε ικανοποιημένοι δεδομένου το ότι η ομάδα θα μπορούσε να βρίσκεται πολύ ψηλότερα στην κατάταξη αν είχαμε τερματίσει και στην Αυστραλία. Στις φήμες που πλανώνται στα paddocks περί δήθεν εντολής μου στον Πετράκη να κάνει στην άκρη για να περάσει ο Αξιώτης αφού ήταν ταχύτερος και πέρι άρνησης του Πετράκη να υπακούσει απο τον 15ο γύρο έως και τον 23ο, έχω να τονίσω το εξής:
Ποτέ η Mclaren δεν διαχώριζε τους οδηγούς της σε Νο1 και Νο2. Και οι δύο οδηγοί μας χρησιμοποιούν ξεχωριστό team μηχανικών και ο κάθε ένας έχεις ίσες ευκαιρίες στην πίστα να διεκδικήσει την καλύτερη δυνατή θέση στο τέλος του αγώνα. Ουδέποτε έδωσα τέτοια εντολή και ως εκ τούτου δεν τίθεται θέμα πειθαρχίας στην ομάδα.
Επιπρόσθετα, όσον αφορά το τελευταίο όργιο φημών ότι ο Πετράκης παρέδωσε τεχνικά στοιχεία στην Force India εν όψει του αγώνα στην Κίνα τονίζω ότι δεν υπάρχουν βάσιμα στοιχεία που να στηρίζουν την ανωτέρω φημολογία και ως εκ τούτου την διαψεύδουμε κατηγορηματικά.

Η Μαλαισία ήταν ένασ αγώνας που μας βοήθησε στο να βγάλουμε χρήσιμα συμπεράσματα σχετικά με τη δυναμική του μονοθεσίου σε βρεγμένη πίστα και κοιτάμε πλέον μπροστά στον επομενο αγώνα κλείνοντας το κεφάλαιο Sepang"
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

NEWS Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: [b]2010 RACE DAY CHINA - SEPANG[/b]   NEWS Empty24/3/2010, 06:06

Silkman:

"Η Κίνα μας βρήκε κυριολεκτικά απροετοίμαστους. Είναι πολλές οι εξωαγωνιστικές υποχρεώσεις της ομάδας με τους σπόνσορες που δεν άφησαν πολλά χρονικά περιθώρια για δοκιμές και αυτο θα πρεπει να το δούμε με την διοίκηση της ομάδας. Προσωπικά κατάφερα να συμπληρώσω μόλις 35 γύρους δοκιμών την εβδομάδα που μας πέρασε. Το αποτέλεσμα ήταν να έχω στα χέρια μου ένα δύστροπο μονοθέσιο που υστερούσε και σε τελική αλλά και σε κράτημα. Η έξοδος μου στην Τ1 ήταν καθαρά οδηγικό λάθος! Θέλοντας να αφήσω χώρο στα μονοθέσια δεξιά μου ο πίσω τροχός έγλυψε κυριολεκτικά το γρασίδι και με έφερε σβούρα, ευτυχως χωρίς περαιτέρω δυσάρεστες συνέπειες. Χρειάστηκε πολλά όμως για να καταφέρω να τερματίσω στην 4η θέση απο την 12η που βρέθηκα στον πρώτο γύρο. Αρχικά κατάφερα να περάσω τα εμπόδια του Καμπα και Φάκη και τα τελικά συγχαρητήρια πάνε στο Pit Crew της Mclaren! Επέλεξαν αυτή τη φορά την τέλειοτερη στρατηγική και με έβγαλαν μπροστά απο την Ferrari του Τζώρτζη. Αισθάνομαι οτι μάθαμε απο το λάθος της Sepang όσον αφορά την στρατηγική μας και αν και με "Αδύναμο" σεταπ καταφέραμε και τερματίσαμε στις θέσεις 3 και 4. Συγχαρητήρια στον teamate μου για το πρώτο του Podium το οποίο έρχεται να αποδείξει ότι οι οδηγοί στη Mclaren έχουν ίσες ευκαιρίες και όχι όπως σε άλλες ομάδες όπου ο 2ος οδηγός περιορίζεται αναγκαστικά σε ρόλο κομπάρσου. Οι όποιες φήμες διέρευσαν κατά τη διάρκεια της εβδομάδας ήταν καθαρά αβάσιμες και σκοπό έχουν να βλάψουν την συνοχή της ομάδας. Εμείς δεν ασχολούμασε πλέον και προχωράμε συγκεντρωμένοι στο να βλετιωθούμε ακόμα περισσότερο για το επερχόμενο GP στο Bahrain."
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

NEWS Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: 2010 RACE DAY - BAHRAIN   NEWS Empty1/4/2010, 23:47

Ron Dennis:

"Στο Μπαχρείν η ομάδα είχε θέσει πραγματικά πολύ ψηλά τον πήχυ. Τεχνική ομάδα και οδηγοί δούλεψαν πολύ και καταφέραμε να έχουμε στα χέρια μας δύο ιδιαίτερο ανταγωνιστικά μονοθέσια.Η 4η και η 5η θέση σε καμία περίπτωση δεν μας ευχαριστεί και θα μπορούσαμε να είχαμε πάρει πολλά περισσότερα με βάση την απόδοσή μας μέχρι και την διακοπή του αγώνα. Καταφέραμε να δείξουμε την δύναμη του μονοθεσίου εκκινώντας απο την 2η θέση με τον Πετράκη και απο την 4η θέση με τον Αξιώτη εκτοπίζωντας τις Ferrari για πρώτη φορά απο τις δύο πρώτες σειρές του grid. Παρά την κακή εκκίνηση που είχαμε καταφέραμε να εφαρμόσουμε την στρατηγική μας. Το ένα μονοθέσιο ήταν σε στρατηγική 3ων πιτ στοπ με σκοπό να κρατήσει ή να πιέσει προπορευόμενα μονοθέσια και το άλλο μονοθέσιο ήταν σε στρατηγική 2 πιτ στοπ για να κερδίσει θέσεις απο όσου επέλεγαν τα 3 πιτστοπ. Όλα πήγαιναν καλά και θα μπορούσαν να πάνε ακόμα καλύτερα αν δεν ερχοταν η διακοπή του αγώνα στον 21ο γύρο. Με τα αν ομως δεν γίνεται τίποτα. Κρατάμε ότι μαζέψαμε απο το Σακίρ και συνεχίζουμε το ίδιο εντατικά για την Βαρκελώνη. Η εικόνα που δείξαμε στο Σακίρ είναι σαφώς βελτιωμένη σε σχέση με τα πρώτα GP και στην Ισπανία θα διεκδηκίσουμε την πρώτη μας νίκη."
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

NEWS Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: NEWS   NEWS Empty14/4/2010, 04:25

Ron Dennis:


"Δεν μπορούμε να πούμε πολλά για την Βαρκελώνη παρά μονο να την ξεχάσουμε. Πέσαμε θύμα των καιρικών συνθηκών. Όλο το διήμερο προετοιμαζόμασταν για την βροχή και επικεντρώσαμε εκεί τις δοκιμές μας. Είχαμε τον τρίτο καλύτερο χρόνο σε συνθήκες βροχής και ξαφνικά βρεθήκαμε 6οι και 7οι λόγο του οτι η βροχή αποφάσισε να μην μας επισκεφτεί. Τέτοιες στιγμές δεν έχεις πολλά περιθώρια να σκεφτείς και κατεβήκαμε με τον Αξιώτη σε στρατηγική 3ων πιτ στοπ και τον Πετράκη σε στρατηγική ενός πιτστοπ ποντάροντας περισσότερο στις πιθανότητες μια απο τις δύο στρατηγικές να πιάσει.

Η κακή προετοιμασία φάνηκε αφού μέχρι τον 14ο γύρο ο Αξιώτης αδυνατούσε να περάσει την Toyota του Ζενίου ενω δυσκολεύτηκε να περάσει ακόμα και την Toro Rosso. Ο Πετράκης υπερέβαλε εαυτόν για να κρατηθεί όσο πιο ψηλα μπορούσε με ένα πολύ βαρύ μονοθέσιο. Στον 17ο γύρο δεν καταφέραμε να βγάλουμε τον Αξιώτη μπροστά απο τον Ζενίου και οριακά βρέθηκε πίσω του. Ο Πετράκης ανέλαβε ρόλο να καθυστερήσει την Toyota μέχρι να συγκλίνει και ο Αξιώτης και τελικά να περάσει και να βρεθεί στην 5η θέση. Δεν αποπειραθήκαμε να κρατήσουμε πίσω μας την Brawn GP του Παρίση αφού ήταν μακράν πιο γρήγορη οπότε η προσπάθεια θα ήταν μάταιη και επιπλέον έδωσα εντολή στον Αξιώτη να τον αφήσει να περάσει αφού είχαμε δεί στις οθόνες μας τι συναίβει στον Πλακαλή απο την επιθετική οδήγηση του Παρίση και δεν θέλαμε να ρισκάρουμε να πάθουμε το ίδιο.

Για τον επιτακτικό τρόπο με τον οποίο πέρασε ο Αξιώτης τον Πετράκη για να βρεθεί στην 4η θέση και περι των σεναρίων ότι οι δύο οδηγοί δεν μιλιούνται δεν μπορώ να πω τίποτα άλλο απο το οτι αποτελούν κακές γλώσσες όλα αυτα. Ο καθένας κάνει τον αγώνα του και αν και όντως λίγο έλειψε ο πίσω τροχός του Αξιώτη να γλύψει την εμπρός αεροτομή του Πετράκη και οι δύο ξέρουν τα όρια τους μέσα στην ομάδα και δεν τα έχουν παραβεί ή καταχραστεί εις βάρος της. Επιτέλους θα πρέπει να σταματήσει όλη αυτή η φημολογία περί των σχέσεων των 2 οδηγών μας αφου όλα βαίνουν καλώς και ας ασχοληθούν αυτοί οι 'κάποιοι' με πιο σόβαρα θέματα οπως το περίφημο σύστημα Touch and Pass της Ferrari και κατά πόσο αυτό πληρεί τους κανονισμούς της F1AXION."

Απο εκεί και έπειτα δεν μπορέσαμε να πιάσουμε την Force India του Φάκη και πήραμε ότι καλύτερο μπορούσαμε. Έρχεται ίσως το δυσκολότερο GP της χρονιάς και επικεντρωνόμαστε εκεί και κλείνουμε τα αυτιά μας στις κακές γλώσσες!"
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

NEWS Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: RACE 2010 MONACO GP   NEWS Empty20/4/2010, 05:24

Silkman:

"Μεγάλη απογοήτευση. Αυτος ειναι ο τιτλος που θα εβαζα ως περιγραφη του αγωνα μου. Στο quali δειξαμε ιδιαιτερη υπομονη και βγηκα με αρκετη καθυστερηση απο τα πιτ, κατοπιν εντολης της ομαδας, ωστε να βρω μπροστα μου ελεύθερο χωρο απο άλλα μονοθέσια αλλά και να δώσουμε χρόνο στην πιστα να αποκτήσει περισσότερο grip. Η στρατηγικη δούλεψε αλλά οι πρωτοι γύροι ήταν στο 1.16. Με προσωπική μου απόφαση ενημέρωσα την ομάδα ότι θέλω να χρησιμοποιήσω την soft γόμα. Αυτό απέδωσε καρπούς και με το 1.15 κέρδισα θέση. Θέλαμα άλλους δύο γύρους ωστε η soft γόμα να πιάσει την ιδανική θερμοκρασία αλλά το τέλος της περιόδου του quali μας πρόλαβε. Με την ποινή του Μανουσάκη εκκίνησα απο την 4η θέση που δεν είναι κάθόλου άσχημα δεδομένου του οτι η Ferrari παρουσιάστηκαν πιο δυνατές σε αυτο το GP και εκκίνουσαν μπροστά μου. Είχα μια ικανοποιητική εκκίνηση και με το λάθος του Παρίση βρέθηκα 3ος να κυνηγάω την Ferrari του Πλακαλή. Στον πρώτο γύρο κιολας ομως με κρύα ελαστικά έξυσα τις μπαριέρες και εκτοτε οδηγούσα με στραβωμένη την δεξιά εμπρός ανάρτησή μου. Το 1ο Safety car έφερε το λάθος του Πλακαλή που τον ανάγκασε να κάνει πιτ στοπ και έτσι πέρασα στην 2η θέση. Πίσω μου είχα τη Force India του Φάκη μέχρι που κάποιο λάθος του έφερε πίσω μου τον Αθανασιάδη με την Williams. Δεν αγχώθηκα ιδιαίτερα! Ήξερα ότι δεν θα μπορούσε να με περάσει αλλά από την άλλη πλευρά δεν μπορούσα κι εγώ να του ξεφύγω μέχρι που έκανε λάθος. Το 2ο Safety car έφερε πίσω μου τον Παρίση ακριβώς τη στιγμή που μπήκα για το πρώτο μου πιτστοπ. Έδωσα εντολή να μην επισκευαστεί η ζημιά στην ανάρτηση και είχα πάρει απόφαση να ρισκάρω προκειμένου να μην χάσω χρόνο για την επιδιόρθωσή της. Μετα το πιτ βρέθηκα στην 4η θέση πίσω απο μια πληγωμένη Ferrari του Πλακαλή που ήταν θέμα χρόνου να περάσω και να βρεθώ πίσω απο τον Παρίση και τον Τζώρτζη πιο μπροστά που δεν είχαν μπει ακόμα για το οργανωμένο τους ανεφοδιασμό. Όλα πήγαιναν καλά λοιπόν μέχρι που ήρθε η εγκατάλειψη απο πρόβλημα στα ηλεκτρονικά μας για 2η φορά φέτος. Ειναι κάτι που κοστίζει βαθμούς τόσο σε μένα όσο και στην ομάδα και πρέπει να το λύσουμε άμεσα. Η ενότητα Μονακό έκλεισε με πολύ άσχημο τρόπο για εμάς και αναχωρούμε για Τουρκία. Δεν υπάρχει τίποτα άλλο που να μπορούμε να κάνουμε απο το να κοιτάξουμε πως θα καλύψουμε το χαμένο έδαφος ενόψει του επόμενου GP."
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

NEWS Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: TURKISH GP   NEWS Empty26/4/2010, 15:21

Silkman:

"Aφήσαμε το Μονακό ελπίζωντας για καλύτερη τύχη στην Τουρκία αλλά η τύχη δεν ειναι αρκετή. Η στάχτη απο το ηφαίστειο της Ισλανδίας ακύρωσε την πτήση μας με αποτέλεσμα να πρεπει να μεταβούμε με πλοίο στην Κωνσταντινούπολη. Χάθηκε υπερπολυτιμος χρονος στην προετοιμασία μας και αυτό φάνημε στον αγώνα. Προσωπικά βίωσα ένα μαρτύριο αφου το σεταπ ηταν το λιγοτερο αθλιο. Απο την εκκινηση μεχρι τον τερματισμο παλευα να το πιεσω αλλα καθε φορα τα πραγαμτα χειροτερευαν.
Ξεκινησα με την μεσαια γομα η οποια δεν βοηθησε και στην πορεια την αλλαξαμε για την μαλακη οπου καπως βελτιωθηκαν τα πραγματα ισα ισα για να κρατησω την 6η θεση. Τιποτα το ιδιαιτερο στον αγωνα μου εκτος απο αρκετα λαθη. Σταθηκα τυχερος που τα γρηγορα αντανακλαστικα του Αθανασιαδη τον βοηθησαν στο να με αποφυγει δυο φορες σε σπιναρισμα αλλιως δεν νομιζω οτι θα τερματιζα ουτε εγω ουτε εκεινος. Λιγες μονομαχιες αυτη τη φορα αλλα και σε αυτες το αποτελεσμα ηταν προδικασμενο.
Καταφεραμε προσπερασμα μεσα τα πιτ στην Williams του Αθανασιαδη αλλα και αυτο παροδικο ηταν. Εγκαταληψεις οδηγων βοηθησαν στον να φτασω στην 6η θεση και δεν μας ευχαριστει το γεγονος αυτο καθολου.
Το μονο θετικο που κραταμε απο την Τουρκια ειναι οτι κατα πασα πιθανοτητα το προβλημα στα ηλεκτρονικα μας μαλλον λυθηκε. Με αυτο ως μοναδικο εφοδιο παμε στην εδρα μας οπου θελουμε το καλυτερο δυνατο αποτελεσμα μπροστα στους οπαδους μας αλλα και παλι δεν ειμαστε αισιοδοξοι."
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Stephen

Stephen


Αριθμός μηνυμάτων : 59

NEWS Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: NEWS   NEWS Empty26/4/2010, 15:26

Petrakis Stefanos

Κακός αγώνας που θέλω να ξεχάσω το συντομότερο δυνατόν! Το κακό στήσιμο του μονοθεσίου και η απαράδεκτη στρατηγική σε συνδιασμό με λάνθασμένη επιλογή για χρήση medium ελαστικών δεν με άφησαν να είμαι ανταγωνιστικός από την αρχή. Για άλλη μια φορα η συμπεριφορά του μονοθεσίου στην εκκίνηση ήταν απογοητευτική χάνοντας έτσι θέσεις απο την αρχή. Απο την πλευρά μου έκανα ότι καλύτερο μπορούσα μ'αυτό που είχα στα χέρια μου. Πιστεύω αναλογα είναι και τα συναισθήματα του τίμμέητ μου αφου είχαμε παρομοιο αγώνα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

NEWS Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: BRITISH GP - SILVERSTONE   NEWS Empty3/5/2010, 15:00

Silkman:

"Μια απο τα ίδια. Θέλαμε μια καλή εμφάνιση στην έδρα μας αλλά ο εφιάλτης των προβλημάτων στα ηλεκτρονικά επέστρεψε. Είχα στα χέρια μου ένα πρόχειρο σεταπ το οποίο πάλευα να κρατήσω στην πίστα και με τελική μόλις 288Km/h. Πολύ καλή εκκίνηση με έφερε στην 2η θέση. Με την αποχώρηση του safety car με πέρασε ο Παρίσης εκμεταλλευόμενος την run off area στην Τ1 και εν συνεχεία απο τον 10ο γύρο προσπαθούσα να κρατήσω το μονοθέσιο στην πίστα. Με έφτασε ο Τζώρτζης και ο Καμπάς και απο εκεί και επειτα δεν μπορουσα να κρατήσω κανένα πισω μου. Στον 15ο γύρο τα ελαστικά άρχισαν επιτέλους να δουλεύουν και η μάχη μου με τον Καμπά εφτασε στο αποκορύφωμά της. Τα πιτστοπ των πρωτοπόρων με έφεραν στιγμαιάια στην 2η θέση και μετά τον ανεφοδιασμό μου βρέθηκα 4ος με τον Τζώρτζη μπροστά μου και τον πετράκη πιο μπροστά που θα έμπαινε για πιτ. Σχετικά καλά δηλαδή μέχρι που το πρόβλημα στα ηλεκτρονικά έκανε την επανεμφάνιση του. Πλήρη απώλεια ελέγχου στο μονοθέσιο για 30 δευτερόλεπτα το οποίο δεν υπάκουε σε καμία εντολή. Μετα απο διαδικασίες με τα κουμπιά στο τιμόνι τα ηλεκτρονικά επανήλθαν αλλα βρισκόμουν πλέον στην 10η θέση. Πιεσα στο όριο για να πιασω τον Φάκη και να τον περάσω για να ανέβω στην 7η θέση. Ο εκνευρισμός όμως απο το πρόβλημα με είχε θολώσει και ήταν θέμα γύρων να βρεθώ στον τοίχο.
Τα έχω με τον εαυτό μου γιατί ημου ιδιαίτερα συγκαταβατικός στις προσπεράσεις που δέχτηκα και πολύ περισσότερο με την ομάδα μου που δεν έχει καταφέρει να βρει τι ειναι αυτό που μου έχει κοστίσει 3ς απο το τους 8 αγώνες μέχρι στιγμής. Ειμαι πολύ εκνευρισμένος και απογοητευμένος με ακόμα μια απώλεια πολύτιμων βαθμών και δεν ελπίζουμε πλεον σε πολλά πράγματα!"
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

NEWS Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: NEWS   NEWS Empty17/5/2010, 23:39

Silkman:
"Ίσως ο πιο δύσκολος αγώνας μου μέχρι στιγμής απο πλευράς μονομαχιών. Απο τον 1ο κι όλας γύρο έδωσα σκληρές μάχες με Καμπά, Χρύσογλου, Κατέλα και Πάμπο με συνεχόμενες εναλλαγές. Ελέω των πολλών εγκαταλήψεών μου απο πρόβλημα στα ηλεκτρονικά είχα αποφασίσει να μην ρισκάρω στις μάχες όποτε γρήγορα βρέθηκα στην 8η θέση. Εκμεταλλέυτηκα τα λάθη των αντιπάλων μου μπροστά και με σταθερό γυρολόγιο αναρηχήθηκα στην 5η θέση. Έδωσα πολύ σκλήρή μάχη να κρατήσω τη Ferrari του Πλακαλή πίσω μου απο τον 8ο γύρο κιόλας. Αποκορύφωμα της μονομαχίας ήταν οι γύροι 32 έως και 38 όπου οδηγήσαμε και οι δύο στο όριο. Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στον Πλακαλή γιατί σε κάθε μάχη και οι δύο μας φροντίσαμε να αφήνουμε τον απαραίτητο χώρο ώστε να γίνει μια καθαρή μάχη. Μετά το πιστοπ μου βγήκα μπροστά του και στο τέλος βρέθηκα αγκαλία με την 4η θέση την οποία και κράτησα με αγωνια μέχρι τέλους. Ήταν πολύ κουραστικός αγώνας για μένα αφου δεν ειχα την πολυτέλεια να ρίξω καθόλου το ρυθμό μου φοβούμενος την πιθανή επανεμφάνιση προβλήματος στα ηλεκτρονικά μου. Τέλος καλό όλα καλά και πλέον κοιτάμε τον επομένο αγώνα στην Ουγγαρία."
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

NEWS Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: NEWS   NEWS Empty18/5/2010, 03:43

Ron Dennis:

"Δυστυχως τα προβληματα με το ηλεκτρονικό σύστημα του μονοθεσίου του Αξιώτη συνεχίζονται ακόμα και δυστυχώς εμφανίζονται πλέον με πολύ μεγαλύτερη συχνότητα. Συγκεκριμένα το ηλεκτρονικό σύστημα παύει κατα διαστήματα να επικοινωνεί με τον ηλεκτρονικό εγκέφαλο του μονοθεσίου (freezάρει) με αποτέλεσμα αυτό να μας έχει κοστίσει πολύτιμους βαθμούς σε 3ς αγώνες. Στην Ουγγαρία όλο το σύστημα θα αντικατατασταθεί με ότι καλύτερο διαθέτουμε στις εγκαταστάσεις μας στο Woking. Πιο συγκεκριμένα:

To νέο ηλεκτρονικό σύστημα θα εγκατασταθεί στο μονοθέσιο την Πέμπτη 20/5/2010 όπου και θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στο κοινό.
Ο κεντρικός επεξεργαστής του συστήματος είναι εξαπύρηνος AMD, τεχνολογίας Phenom II X6.

Η ταχύτητα του επεξεργαστή είναι 2.80 GHz ώστε το σύστημα να λειτουργεί ομάλά ακόμα και σε αγώνες όπου θα απαιτείται υπερφόρτωση του συστήματος.

Το λειτουργικό σύστημα βασίζεται στα Windows 7 Home Premium 32 Bit και φέρει μνήμη μεγέθους 4 GB τύπου DDR3 απο την εταιρεία Corsair.

To σύστημα διαθέτει σκληρό δίσκο χωρητικότητας 1 TB με ταχύτητα 7200rpm για την αποθήκευση και επεξεργασία πολύτιμων δεδομένων και profiles που θα χρησιμοποιούνται κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Στο όλο μενού του συστήματος θα έχει πρόσβαση ο Αξιώτης μέσω ειδική οθόνης που θα προσαρμοστεί στο μονοθέσιο και θα υποστηρίζεται απο ειδική κάρτα γραφικών τελευταίας τεχνολογίας, Chipset nVidia GTS 250 Cuda μνήμης 1GB GREEN EDITION, με πολύ χαμηλή κατανάλωση σε ρεύμα ωστε να μην επιβαρύνετε η απόδοση του μονοθεσίου αλλά και με πολύ χαμηλές θερμοκρασίες που θα βοηθήσουν στην αποφυγή υπερθέρμανσης του κινητήρα.

Η επικοινωνία του συστήματος με το pit wall θα γίνεται ταχύτατα μέσω ασύρματης δικτύωσης τύπου Gigabit και η επικοινωνία με τον οδηγό θα γίνεται μέσω καναλιών ήχου 7.1.
Είμαστε πάρα πολύ αισιόδοξοι για την συμβατότητα του όλου συστήματος με το μονοθέσιο αλλά και για την απόδοση του. Μέχρι στιγμής οι κινητήρες μας δείχνουν φοβερή αξιοπίστια αφού δεν είχαμε ουδεμία εγκατάλειψη μέχρι σήμερα, το δίδυμο Αξιώτη - Πετράκη δείχνει σταθερότητα στην απόδοσή του και το μόνο μας αγκάθι ήταν τα ηλεκτρονικά μας προβλήματα. Είμαστε βέβαιοι πλέον οτι δεν θα έχουμε άλλες εγκαταλήψεις οφειλόμενες σε τέτοιου είδους προβλήματα και θα εστιάσουμε πλέον την προσοχή μας στην εξέλιξη του αεροδυναμικού μας πακέτου. "
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

NEWS Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: NEWS   NEWS Empty25/5/2010, 01:07

Ron Dennis:

"Έχουμε αρχίσει πλέον και υποψιαζόμαστε ότι υπάρχει δολιοφθορέας στην ομάδα. Θα διεξαχθεί ΕΔΕ για να βρούμε πως μπορεί να προκλήθηκε η απώλεια στα ηλεκτρονικά συστήματα του μονοθεσίου του Αξιώτη για ακόμα μια φορά μετά την εγκατάσταση του ολοκαίνουργιου συστήματος. Είχαμε στοχεύσει πολύ ψηλά σε αυτό τον αγώνα αλλά.....
Θέλω να δώσω τα θερμά συγχαρητήρια σε όλο το grid καθώς ήταν η πρώτη φορά που η συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών είχε ελάχιστες χρονικές διαφορές. Όλα έδειχναν οτι θα γινόταν ίσως ο πιο ανταγωνιστικός αγώνας σε όλα τα επίπεδα αλλά δεν προλάβαμε να γευτούμε τίποτα."
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

NEWS Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: GP VALENCIA   NEWS Empty4/6/2010, 00:36

Ron Dennis:


"
Στην F1 πρέπει να εκμεταλλεύεσαι τα παντα. Απο τη στιγμή που υπήρξαν εγκαταλήψεις δώσαμε εντολη στον Αξιώτη να πιέσει το μονοθέσιο και να παρει οτι καλύτερο μπορεί. Όλα πήγαιναν άψογα για εμας....μετά και το πρόβλημα που αντιμετώπισε ο Τζώρτζης με την Ferrari βρεθήκαμε στην 3η θέση, τον Τζώρτζη στα 15 δευτερόλεπτα πιο πίσω και 9 γύρους να απομένουν! Το μόνο για το οποίο αγχωνόμασταν ήταν το πρόβλημα στα ηλεκτρονικά το οποίο ευτυχώς δεν ήρθε ποτέ. Ήρθε ομως το Safety Car και η όλη εικόνα του αγώνα αλλοιώθηκε! Θεωρούμε απαράδεκτη την ενέργεια της BMW Sauber να επιτρέψει στον οδηγό της να εισέλθει στην πίστα με 3ς μόνο ρόδες. Δεν μπορούμε καν να κατανοήσουμε για ποιον λόγο το κάνανε. Κατακρίνουμε όλοκληρωτικά τέτοιου είδους ενέργειες που αλλοιώνουν την εικόνα του αγώνα αλλά και την ποιότητα του πρωταθλήματος. Πραγματικά για εμας ειναι εικόνα ντροπής!! Απο εκεί και έπειτα ο αλητάρχης μας ενημέρωσε ότι το SC θα έμπαινε μέσα στον επόμενο γύρο...και εντελώς απροειδοποίητα εισήλθε στα πιτ εκείνη την στιγμή. Επικράτησε πλήρης σύγχιση για το τι εντολή έπρεπε να δώσουμε στον Αξιώτη και προφανώς το ίδιο έγινε και με τις άλλες ομάδες. Φτάνοντας στην τελευταία στροφή κανείς δεν είχε έγκυρη πληροφόριση περι νόμιμης επαννεκίνησης του αγώνα ή όχι, καμία όμαδα δεν ήξερε τι να πει στους οδηγούς της και όλο αυτό οδήγησε στην καραμπόλα της οποίας επωφελήθηκαν οι αντιπάλοι μας. Ποτέ μη λες ποτέ στην F1 αλλά είμασταν σίγουρα πολυ κοντά στο 2ο podium.
Απο εκεί και έπειτα στις φήμες που θέλουν τον Πετράκη να απομακρύνεται απο την ομάδα δεν έχω κανένα σχόλιο. Είναι γεγόνός ότι θα πρέπει να διαπραγματευτούμε το συμβόλαιο του εκ νέου. Ξεκίνησε πολύ καλά, αλλά στους τελευταίους αγώνες είχε κακά αποτελέσματα και αδικαιολόγητες απουσίες...Κοιτάμε προς Βέλγιο μεριά καθώς φτάνουμε στο τέλος μια υπερβολικά δύσκολης σαιζόν για εμάς και αισιοδοξούμε για το μέλλον.
Ευχαριστώ!"
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Stephen

Stephen


Αριθμός μηνυμάτων : 59

NEWS Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: NEWS   NEWS Empty7/6/2010, 08:45

Να ενημερώσω τον mate μου πως δεν θα μπορέσω να τρέξω ούτε σήμερα. Υπόσχομαι να είμαι πιο συνεπής από βδομάδα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

NEWS Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: BELGIUM GP   NEWS Empty10/6/2010, 23:49

Silkman:

"Πολυ καλα θα πηγαιναμε αν....αλλα εχουμε γεμισει 'Αν'. Ειχα μια παρα πολυ καλη εκκινηση και απο 5ος βρεθηκα 3ος μετα την πρωτη στροφη. Το μονοθεσιο εμοιαζε τελειο και ημουν σε πολυ καλο ρυθμο και με πολυ grip. Στον 1ο κιολας γυρο καταφερα να περασω τον Πλακαλη σε μια δυσκολη προσπεραση και εμεινα πισω απο τον Παριση για ακομα 4ς γυρους....στον 5ο γυρο ηρθε η καταστροφη. Το μονοθεσιο ειχε μεινει με τη supersoft γομα απο το quali και γυρο με το γυρο η φθορα ηταν ραγδαια. Επρεπε να φρεναρω ολο και πιο νωρις....δεν ειχα κρατημα στις στροφες....και αρχισα να νιωθω επικυνδινος...με εφτασε ο Πλακαλης ανετα και στην bus stop δεν εδωσα καμια μαχη αφου δεν ειχε νοημα...δοκιμασα να παρω το slip stream απο πεισμα για να ξαναπερασω στην Τ1...αλλα φυσικα οταν δοκιμασα να κανω το outbreaking lockαρα και εφυγα ευθεια..ξυστα απο την ουρα του πλακαλη. Ετσι με περασε και ο Κατελας και ο Παμπος και ηταν θεμα χρονου να με πιασει και ο Τζωρτζης τον οποιο προσπαθησα να κρατησω πισω μου αλλα η προσπαθεια στην bus stop ηταν ματαιη επισης. Απο εκει και επειτα ενιωθα οτι οδηγο με τις ζαντες. Το προβλημα που αντιμετωπιζε ο Αθανασιαδης απο την εκκινηση δεν του αφησε περιθωρια να απηλεισει. Καναμε πιο γρηγορο pit stop απο το προβλεπομενο για να βαλουμε τα soft....στο 2ο πιτστοπ ομως στην προσπαθεια μου να κλεισω την ψαλιδα απο τον Τζωρτζη οταν διαπιστωσα οτι ειναι σε στρατηγικη 3ων πιτστοπ...εχασα τα φρενα στην εισοδο του Pitlane και αγωνας τελος. Στην Ιταλια δεν ειχαμε και παλι χρονο για δοκιμες...τουλαχιστον οχι οσες θα θελαμε και παμε να παρουμε οτι μπορουμε."
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

NEWS Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: GP MONZA   NEWS Empty14/6/2010, 23:12

Ron Dennis:

"Το restart του race ηταν αρκετο για να φερει αναπουμπουλα, με αποτελεσμα να φορτωσουμε το λαθος σεταπ στο μονοθεσιο του Αξιώτη, που δεν μας επετρεψε να κινηθουμε σε χρονους εφαμιλους των υπολοιπων. Με αυτο το δεδομενο η 5η θεση μας ειναι αρκετη. Απογοητευση και παλι ο Πετράκης και νιωθουμε οτι εχει εγκαταληψει την ομαδα με αποτελεσμα να μην μπορουμε να κλεισουμε την διαφορα απο την brawn και η 3η θεση να φανταζει πλεον δυσκολη. Ηδη επικεντρωνομαστε στην προετοιμασια της ομαδας για τη νεα σαιζον γενικοτερα. Συγχαρητηρια σε ολους οσους τερματισαν σε εναν αγωνα που θα μπορουσε να ηταν καλυτερος για ολους."
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

NEWS Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: NEWS   NEWS Empty22/6/2010, 03:12

GP SINGAPORE

Ron Dennis:

"Aπο κατάρα σε κατάρα μας πάει φέτος και γενικότερα δεν μας θέλει η χρονιά με τίποτα. Χάσαμε θέσεις στην εκκίνηση αλλά γρήγορα ο Αξιώτης κατάφερε και έπιασε τη Renault του Καμπά την οποία και πέρασε. Απο εκεί και έπειτα η Ferrari του Τζώρτζη που ήταν εμφανώς πιο γρήγορη όλο το Σαββατοκύριακο κατάφερε και μας έφτασε αλλα δεν μπορούσε να μας περάσει και ακολούθησε μια επική μάχη για αρκετούς γύρους. Δόθηκε μια πάρα πολυ καλή μάχη για την 4η θέση η οποία όμως έληξε άδοξα με μια Ferrari με κατάστραβωμένες αναρτήσεις και μια Mclaren κυριολεκτικά τούμπα. Ευτυχώς για εμάς ο Αξιώτης δεν τραυματίστηκε και κατόρθωσε να επιστρέψει στα πιτ. Καταφέραμε μέσα σε 36 δευτερόλεπτα να αντικαταστήσουμε αεροτομές και να ισιώσουμε ότι μπορούσαμε απο το μονοθέσιο ώστε να μπορεί να κινείται με ασφάλεια στην πίστα. Δυστυχώς δεν έγινε και το ίδιο με την Ferrari του Τζώρτζη που αναγκάστηκε να εγκαταλήψει. Απο εκεί και έπειτα ήμασταν στην 4η θέση και βαδίζαμε ολοταχώς για μια καλή συγκομιδή βαθμών η οποία όμως για ακόμα μια φορά δεν ήρθε. Καινούργια κατάρα μας χτύπησε 19 γύρους πριν το τέλος και χάθηκε κάποια "συνδεση" στα ηλεκτρονικά με αποτέλεσμα να αποχαιρετήσουμε την Σινγκαπούρη με 0 βαθμούς. Φεύγουμε για Σουζούκα και πραγματικά η μόνη μας απορία είναι τι άλλο θα μας χτυπήσει φέτος! "

NEWS Rondennis.th
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

NEWS Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: NEWS   NEWS Empty6/7/2010, 03:43

Silkman:

Ελπίζαμε σε ανάλογη συνεχεια της Σουζούκα και το πιστευαμε οτι θα μπορουσαμε να το καταφερουμε. Καταστρωσαμε στρατηγικη δυο πιτ στοπ αφου μπορουσαμε να κινηθουμε σε ρυθμο κοντα με τις ομαδες που ηταν σε 3.
Τo Qualy δεν μας βγηκε αλλα δεδομενης της μικρης συμμετοχης δεν μας προβληματισε. Στην εκκινηση ομως βρεθηκα πισω απο την Renault. Στον επομενο γυρο στην προσπαθεια να φρεναρω πιο αργα τα κρυα ελαστικα με προδωσαν και ειχα μικρη εξοδο αρκετη ομως να με ριξει στην τελευταια θεση. Επιασα γρηγορα τη renault του Καμπα και ακολουθησε μια εντυπωσιακη και καθαρη μονομαχια. Με υψηλοτερη τελικη η Renault δεν μου αφηνε περιθωρια για προσπεραση στο τελος καθε ευθειας και αναγκαστικα κολλουσα πισω της στο κλειστο κομματι της πιστας. Το περιεργο στην ολη ιστορια ειναι οτι εγινα ανυπομονος, γεγονος που δεν εχει ξανασυμβει να θελω να περασω τωρα. Το αποτελεσμα ηταν καπου στον 4ο γυρο να μην προλαβω να αντιδρασω στο λαθος του Καμπα στην Τ1 και η επαφη σηκωσε το εμπρος μερος του μονοθεσιου μου στον αερα και στο σκασιμο κατεληξα με ενα κλαταρισμενο αριστερο ελαστικο και μια στραβωμενη αεροτομη. Στρατιγικη τελος δηλαδη. Προσθεσαμε λιγα επιπλεον καυσιμα στο 1ο πιτ και μετα το 1ο πιτ του Καμπα ξανασυναντηθηκαμε στην εξοδο των pit. Hταν σαφως πιο βαρυς αφου ειχε φορτωσει καυσιμα για μεχρι το τελος. Καποια στιγμη μας επιασαν οι 3ς πρωτοι στην μεγαλη ευθεια αλλα δεν υπηρχε περιπτωση να κανουμε ακρη στο συγκεκριμενο σημειο οπου τον περασα με μια εντυπωσιακη προσπεραση κατα την αποψη μου.
Απο εκει και επειτα βαρετος αγωνας μεχρι που σκεφτηκαμε να εγκαταληψουμε αλλα συνεχισαμε ελπιζωντας να παρουμε οτι καλυτερο μπορουσαμε. Λαθος στο 2ο πιτστοπ οπου απενεργοποιησα το rpm και δεχτηκα ποινη DT. Την εξετισα, κοιταξα να συντηρησω τα ελαστικα για τους επομενους 38 γυρους...και τελικα βρεθηκα στην 5η θεση για την οποια ειμαι ευχαριστημενος με οσα συνεβησαν. Συγχαρητηρια και στον teamate μου του οποιου το καψιμο στον κινητηρα δειχνει το ποσο πιεσε. Στον τελευταιο αγωνας στο Abu Dabhi λογω εξωαγωνστικων υποχρεοσεων θα κατεβουμε πραγματικα απροετοιμαστοι για να κλεισει μια χρονια γεματη προβληματα και πολύ λίγες χαρες."
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
 
NEWS
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» NEWS
» NEWS
» NEWS
» NEWS
» NEWS

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: Περασμένα Πρωταθλήματα :: F1aXion Πρωτάθλημα 2009-2010 :: TEAMS HEADQUARTERS :: McLAREN MERCEDES-
Μετάβαση σε: