"Επιτέλους μετά από κάποιους αγώνες ήρθε ένα καλό αποτέλεσμα. Βοήθησε βέβαια και ο παράγοντας τύχη, έτσι ώστε η 4η θέση να μεταμορφωθεί σε 3η.
Από τα δοκιμαστικά φάνηκε ότι υπήρχε το στήσιμο ήταν καλό στο μονοθέσιο, αφού ένας χρόνος μέσα στο 1.29 ήταν δεδομένος, αλλά δεν ήρθε κυρίως λόγω ελλειπούς προετοιμασίας σε ρυθμούς quali. Τελικά λίγη σημασία είχε ο χρόνος αφού κρίθηκαν οι γύροι μου εκτός ορίων και ξεκίνησα από την 8η θέση.
Στον αγώνα, επιλέξαμε στρατηγική 3 pit stop για να υπάρχει ομαλότερος ρυθμός ανάμεσα στα stints και να είναι πιο εμφανής η προοδευτική βελτίωση του μονοθεσίου. Αυτό βοήθησε στο να έχω καλύτερο feeling του μονοθεσίου ειδικότερα στους πρώτους γύρους έπειτα από κάθε pit stop.
Η εκκίνηση ήταν καθαρή και έπειτα από μερικούς γύρους βρέθηκα να κυνηγάω τον Σπύρο για την 4η θέση. Γνώριζα ότι θα είχαμε παρόμοια απόδοση στον αγώνα και έτσι έγινε. Τον πίεσα για το πρώτο κομμάτι του αγώνα και είχαμε μια πάρα πολύ ωραία και καθαρή μάχη. Τη στιγμή που μπήκε στα pit ήμουν λίγο υπερβολικός και ρισκάρισα (όχι ηθελημένα) επαφή, ενώ είχε γίνει μια συζήτηση μεταξύ οδηγών στο briefing για προσοχή στην είσοδο των pit. 'Επειτα, κόλλησε από πίσω μου ο Κατέλας, με φρέσκα λάστιχα, και ήξερα πως είχε την ταχύτητα να με περάσει αλλά ταυτόχρονα έπρεπε να κερδίσω χρόνο για τον teamate μου. Βέβαια έχοντας αυτό στο μυαλό, παραλίγο να επιβεβαιώσω στην ομάδα ότι θα έμπαινα για το 1ο pit stop μου και το έκανα πραγματικά οριακά, έχοντας και τον Κατέλα να θέλει να με περάσει πάση θυσία. Στην είσοδό μου στα pit για να αποφύγω αυτό που έκανα εγώ στον προηγούμενο γύρο, πήγα πιο συντηρητικά στην είσοδο των pit, για να δώσω ευκαιρία στον Κατέλα να με περάσει πιο νωρίς και με περισσότερη ασφάλεια (κάτι που παρεξηγήθηκε τελικά).
Βγήκα κάποια δευτερόλεπτα πίσω από τον Φάκη, αλλά τελικά κατάφερα τον πλησίασα ξανά και είχαμε και πάλι μια πολύ καλή μάχη η οποία όμως τελείωσε άδοξα για τον Σπύρο, με σπασμένο κινητήρα. Από εκεί κι έπειτα, χαλάρωσα κάπως το ρυθμό μου, θεωρόντας ότι πρέπει να προστατέψω το μονοθέσιο, αφού ήδη από τον 3ο γύρο είχα μια μικροεπαφή με τον τοίχο και είχα ένδειξη για πρόβλημα στην πίσω αεροτομή (αμελητέο βέβαια στην απόδοση του μονοθεσίου).
Στο 2ο pit stop μου, βγήκα με ασφάλεια ακριβώς πίσω από Χρύσογλου και Αξιώτη και σχεδόν αμέσως μπήκα στο κυνήγι για να τους περάσω. Ένα θεαματικό γλίστριμα λίγο πριν τη γέφυρα και όσο ακολουθούσα τους Μιχάλη και Λευτέρη με ξάφνιασε αλλά με επανέφερε και στην πραγματικότητα. Από τη στιγμή που μπήκε ο Μιχάλης στα pits είχαμε μια πολύ καλή μάχη με τον Λευτέρη. Έχοντας πιο φρέσκα λάστιχα κατάφερα και τον πέρασα και από εκεί κι έπειτα προσπάθησα να κινηθώ με ασφάλεια μέχρι το τέλος. Όταν είδα ότι ο Λευτέρης έπεσε πίσω σε χρόνο και γενικότερα ήμουν άνετος με τις διαφορές, παραέριξα το ρυθμό μου και χαλάρωσα αρκετά, πράγμα σχετικά επικίνδυνο σε μια τέτοια πίστα που δε συγχωρεί τα λάθη. Μετά και την ανταπόδωση του περσινού δώρου από τον Κατέλα, βρέθηκα στην 3η θέση.
Τα συγχαρητήρια μου σε όλους τους οδηγούς, στους 2 πρώτους και τον Κατέλα για το ρυθμό τους, και κυρίως σε Σπύρο και Λευτέρη για τις μάχες που είχαμε."