"Αν και η προετοιμασία δεν ήταν η κατάλληλη και υπήρχε πολύ συσσωρευμένη κούραση από τις προηγούμενες ημέρες, το αποτέλεσμα ήταν άκρως ικανοποιητικό. Καταρχήν δεν είχα κάνει ούτε ένα γύρο quali και δεν είχα το κατάλληλο feeling για να βρω τα όρια του μονοθεσίου. Όση προετοιμασία έκανα επικεντρώθηκε σε δοκιμές με full καύσιμα και αυτό απέδωσε.
Η εκκίνηση ήταν πολύ καλή και ίσως σε αυτό το κομμάτι κατάφερα και κέρδισα το τελικό αποτέλεσμα, όπως επίσης και στη στρατηγική που με βρήκε να μπαίνω πιο νωρίς από τους υπόλοιπους στα πιτ. Κέρδισα έτσι λίγο έδαφος από Χρύσογλου και Αξιώτη, οι οποίοι είχαν και τη δική τους μάχη στην αρχή που έπαιξε το ρόλο της. Οι 2 πρώτοι ήταν άπιαστοι για μένα, ενώ ο Κατέλας με λίγη ακόμη προπόνηση από μέρους μου μπορεί και να βρισκόταν σε δύσκολη θέση.
Προς το τέλος του αγώνα η πίεση από τον Μιχάλη ήταν μεγάλη, ιδιαίτερα στους 2 τελευταίους γύρους στους οποίους έπαιξαν το ρόλο τους και τα μονοθέσια που δέχτηκαν γύρο, όμως η μεγάλη τελική που είχα καθώς και η απουσία λαθών σε εκείνο το σημείο, βοήθησαν στο να κρατήσω την 4η θέση.
Τα συγχαρητήρια μου πηγαίνουν φυσικά στο Γιώργο και τον Δημήτρη, των οποίων η μάχη για το πρωτάθλημα οδηγών βρίσκεται στην κόψη του ξυραφιού, και στον Μιχάλη και τον Λευτέρη που δε μ'άφησαν σε κανένα σημείο του αγώνα να επαναπαυτώ. Από εδώ και πέρα προστίθεται και ένας ακόμα στόχος για μένα εκτός από το πρωτάθλημα κατασκευαστών και αυτός είναι να τερματίσω στην 4η θέση του πρωταθλήματος. Είμαι σίγουρος ότι τόσο ο Μιχάλης, όσο και ο Λευτέρης δε θα παρατήσουν τα όπλα έτσι εύκολα.
Τέλος ένα μεγάλο μπράβο στον Αργυρίου για τους πρώτους του βαθμούς, καθώς και στον Γαλανομάτη που στο ντεμπούτο του πήρε βαθμό."