Κάνοντας ένα μέτριο Q κατάφερα να βρεθώ πίσω από τις μεγάλες ομάδες.Έχοντας κάνει προπόνηση για εκκίνηση κοιτούσα το πότε θα σβήσουν τα κόκκινα φώτα.Η εκκίνηση που έκανα ήταν φοβερή με αποτέλεσμα να απειλήσω και για την 4η θέση αλλά δεν μπόρεσα να πατήσω καθαρά λόγο ότι ήταν και άλλα μονοθέσια μπροστά.Ο Λευτέρης με πέρασε άνετα και το ίδιο έκανε και ο Τζώρτζης.Από εκεί και πέρα ρύθμισα τον κινητήρα και πήγαινα όσο πιο συντηρητικά μπορούσα για να κρατήσω την 7η θέση.Τράκαρε ο Χρύσογλου και έτσι ανέβηκα στν 6η θέση.Μετά τα Pit δόθηκε η αληθινή μονομαχία.Έχοντας βγει ελαφρώς πίσω απο την Renault του Ανδρουλάκη προσπάθησα να την περάσω γρήγορα για να μην χαλούσαν τα ελαστικά χωρίς να αποδόσουν την αξία τους σε χρόνο.Ο Ανδρουλάκης όχι μόνο παρείχε μια μονομαχία αλλά ήταν καθαρή σε Fair Play που την ευχαριστήθηκα.Μόλις προσπέρασα έκανα Control στην θέση ρίχνοντας συνεχώς τους γύρους που έκανα.Ένα γύρο πριν το τέλος και έχοντας βάλει Soft βλέπω να είμαι 5ος εγώ.Κάνω "Τι μου λές τώρα?
".Καμμένος κινητήρας για τον Τζώρτζη και ήταν ο λόγος που ανέβηκα στην 5η θέση.Στεναχωριέμαι για τις 2 RedBull γιατί είχαν μεγάλες φιλοδοξίες από το Practice Session και κινόντουσταν ανταγωνιστικά.Πήγα να βάλω S.Soft μήπως κάνω ταχύτερο γύρο αλλά εγκλοβίστικα στα Pit γιατί μόλις τερμάτησε ο Γιώργος και οι μηχανικοί μου είχαν κρεμαστεί από το Pit Wall για να δώσουν συγχαρητήρια την στιγμή που εγώ είχα φουντώσει γιατί θα ήθελα να κάνω μια σβούρα για την 5η θέση και έτσι μπήκα απευθείας στα Pit.Συγχαρητήρια σε όλους και ειδικά στην πρωταθλήτρια ομάδα.Φιλοδοξώ του χρόνου να αποδείξω πραγματικά τι αξίζω γιατί φέτος δεν είχα τον απαραίτητο χρόνο να προσαρμοστό.