Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.



 
F1aXion NewsΦόρουμΑναζήτησηLatest imagesΕγγραφήΣύνδεση

 

 Αγωνιστικοί Κανόνες F1aXion

Πήγαινε κάτω 
2 απαντήσεις
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Fugitiv3R
F1aXion Administrator
Fugitiv3R


Αριθμός μηνυμάτων : 2829
Τόπος : Θεσσαλονίκη

Αγωνιστικοί Κανόνες F1aXion Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Αγωνιστικοί Κανόνες F1aXion   Αγωνιστικοί Κανόνες F1aXion Empty1/7/2011, 10:48

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ F1aXion


0. ΕΠΙΤΡΕΠΟΜΕΝΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ

0.a. Το μόνο επιτρεπόμενο βοήθημα είναι το auto clutch.

0.b. Μόνο το cockpit view επιτρέπεται, με ή χωρίς την χρήση των HUD mirrors.

0.c. Απαγορεύεται η χρήση του launch control.

0.d. Επιτρέπεται η χρήση πλήκτρου για την εκκίνηση και το σβήσιμο του κινητήρα μόνο μέχρι την επίσημη έναρξη του αγώνα (μέχρι το χρονικό σημείο δηλαδή που αρχίζουν να ανάβουν τα 5 κόκκινα φώτα). Μετά την επίσημη εκκίνηση του αγώνα, η χρήση πλήκτρου για την εκκίνηση και το σβήσιμο του κινητήρα επιτρέπεται μόνο στο γκαράζ της ομάδας σας στα pit.

1. ΓΕΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ

1.a. Οι οδηγοί θα τιμωρούνται για την παραβίαση των στοιχειωδών κανόνων που διέπουν την F1.

1.b. Είναι στην διακριτική ευχέρεια των Αγωνοδικών να επιβάλλει οποιαδήποτε ποινή ή/και χρηματικό πρόστιμο πέρα από αυτές που προβλέπονται στα άρθρα, εφόσον το κρίνουν απαραίτητο.

1.c.Όλες οι επίσημες διαδικασίες (Qualifying, Warm Up και Race) οφείλουν να διεξάγονται μέσω του προγράμματος rf-Scan. Μετά το πέρας του αγώνα όλοι οι οδηγοί οφείλουν να αποστείλουν στους Αγωνοδίκες το log του rf-Scan που δημιουργήθηκε κατά τη διάρκεια του εκάστοτε αγώνα. Αδυναμία αποστολής του log του rf_Scan τιμωρείται με ακύρωση αποτελέσματος του αγώνα για τον εκάστοτε οδηγό. Η αποστολή του log του rf-Scan γίνεται στο Team Speak 3, στο κανάλι rf-Scan. Σε περίπτωση που οδηγός αποχωρήσει απο τον αγώνα προ της λήξης της κανονικής διάρκειας αυτού, οφείλει πριν την απομάκρυνσή του από το TeamSpeak 3 να αποθέσει το αρχείο log του rf_Scan του στο κανάλι rf_Scan του TeamSpeak 3. Σε περίπτωση απώλειας της σύνδεσης του οδηγού με το internet (π.χ. διακοπή ρεύματοςς κ.λ.π) η αποστολή του log θα πρέπει να γίνεται εντός 24ωρου σε email που θα κοινοποιούν οι αγωνοδίκες στον εν λόγω οδηγό.

1.d. Οι επίσημες αγωνιστικές διαδικασίες ξεκινάνε στις 21.30 ακριβώς. Οδηγοί οι οποίοι δεν προλαβαίνουν έγκαιρα την έναρξη του Qualifying, συνδέονται στο TS3 και στο κανάλι της ομάδας τους, παραμένουν στο TS3 και απαγορεύεται η χρήση του μικροφώνου τους μέχρι και το πέρας του Q2. Μετά το πέρας του Q2 και κατόπιν φωνητικής εντολής μέσω TS3 από την αρμόδια αρχή, οι οδηγοί θα εισέρχονται στον σέρβερ κατά την περίοδο του Warm Up. Οι οδηγοί που δεν πήραν μέρος στο Qualifying θα εκκινούν τον αγώνα τους από το τέλος του Grid, σε αντιστοιχία ποινής BOTG (χωρίς χρηματικό πρόστιμο), η οποία θα συνυπολογίζεται με το σύνολο ποινών που υπάρχουν στο Grid. Σε περίπτωση που υπάρχουν περισσότεροι του ενός οδηγοί που δεν προσήλθαν έγκαιρα, η σειρά εκκίνησης θα ορίζεται με βάση την ώρα προσέλευσής τους στον server.

1.e. Έκαστος οδηγός δικαιούται να κάνει χρήση 6 κινητήρων καθ’ όλη τη διάρκεια της αγωνιστικής περιόδου (συμπεριλαμβανομένων των περιόδων Qualifying, Warm-up και Race). Για κάθε χρήση επιπλέον κινητήρα, πέραν των 6, ο οδηγός θα επιβαρύνεται με ποινή 10 θέσεων στην αμέσως επόμενη εκκίνηση αγώνα από τη στιγμή που θα διαπιστωθεί το παράπτωμα, χωρίς να επιβάλλεται χρηματικό πρόστιμο. Στον αριθμό διαθέσιμων κινητήρων δεν συνυπολογίζονται οι κινητήρες που καταστρέφονται κατόπιν σύγκρουσης του μονοθεσίου.

1.f. Καθόλη τη διάρκεια των επίσημων διαδικασιών (Qualifying, Warm Up και Race) κατά την έξοδο από το γκαράζ της ομάδας σας υποχρεούστε να παραχωρείτε προτεραιότητα στα διερχόμενα του pitlane μονοθέσια. Σε περίπτωση καταγγελίας ατυχήματος για τον ανωτέρω λόγο, ο υπεύθυνος οδηγός θα τιμωρείται με ποινή 5 θέσεων στην αμέσως επόμενη εκκίνηση αγώνα από τη στιγμή που θα βεβαιωθεί η παράβαση, καθώς και με χρηματικό πρόστιμο €1.000.

1.g. Απαγορεύεται το προσπέρασμα εντός του pit lane, καθώς και η κατά την βούλησή σας στάση ή/και στάθμευση του μονοθέσιου σας σε οποιοδήποτε σημείο της πίστας (πλην του γκαράζ της ομάδας σας στα pit) καθόλη τη διάρκεια των επίσημων διαδικασιών. Κατά την διελευσή σας εντός του pitlane (απο το φωτεινό σηματοδότη στην εισόδο, εώς τον φωτεινό σηματοδότη στην έξοδο) χρησιμοποιείτε τον περιοριστή ταχύτητας (RPM Limiter) και υποχρεούστε να κινήστε με την ανώτατη ταχύτητα που θέτει ο περιοριστής ταχύτητας χωρίς να εμποδίζετε ή/και να καθυστερείτε τυχόν μονοθέσια που σας ακολουθούν εντός του pitlane.Σε περίπτωση καταγγελίας παράβασης του άρθρου 1.g. ο υπεύθυνος οδηγός θα τιμωρείται με ποινή 5 θέσεων στην αμέσως επόμενη εκκίνηση αγώνα από τη στιγμή που θα διαπιστωθεί η παράβαση, καθώς και με χρηματικό πρόστιμο €1.000

1.h. Το πέρασμα ενός ή παραπάνω τροχών (ολόκληρος ο τροχός) από τη διαχωριστική γραμμή που οριοθετεί την έξοδο των pit, επιφέρει χρηματική ποινή €8.000 για την περίοδο του Warm Up και Qualifying, ενώ για τον αγώνα (Race) η παράβαση αυτή επιφέρει και ποινή Drive Through. Για κάθε επιπλέον ίδια παράβαση η χρηματική ποινή συναθροίζεται και αντίστοιχα αν προκύπτει ποινή Drive Through εκτελείται εκ νέου.

1.i. Σε περίπτωση εξόδου του μονοθεσίου σας εκτός πίστας και σε όλες τις επίσημες περιόδους (Qualifying, Warm Up, Race), υποχρεούστε να παραχωρείτε προτεραιότητα στα διερχόμενα μονοθέσια και η επαναφορά σας να γίνεται με ασφάλεια. Παράβαση του άρθρου 1.i. επιφέρει ποινή, σύμφωνα με την κρίση των Αγωνοδικών και με βάση την επικινδυνότητα του περιστατικού.

1.j. Οι ποινές Drive Through και Stop & Go θα μετατρέπονται σε χρονική επιβάρυνση που θα προστίθεται στον τελικό χρόνο του οδηγού. Οι ποινή Drive Through θα μετατρέπεται σε χρονική επιβάρυνση 20 δευτερολέπτων και η ποινή Stop & Go σε χρονική επιβάρυνση 30 δευτερολέπτων. Οι ποινές θα ισχύουν για τον αγώνα στον οποίο προέκυψαν οι ποινές και δε θα μεταφέρονται ως εκτελέσιμες ποινές στους επόμενους αγώνες, παρά μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις κατόπιν απόφασης των αγωνοδικών.

2. QUALIFYING

2.a. Το Qualifying διεξάγεται σε 2 περιόδους (Q1 και Q2) στην περίπτωση που συμμετέχουν άνω των 10 μονοθεσίων και σε μία περίοδο (Q2) στην περίπτωση που συμμετέχουν 10 ή λιγότερα μονοθέσια. Η έναρξη κάθε περιόδου (Q1,Q2) σηματοδοτείται με το πράσινο φως στο φανάρι της εξόδου του pit lane. Στην διαδικασία του Qualifying (Q1,Q2) οι οδηγοί υποχρεούνται να κάνουν τον εισαγωγικό γύρο (outlap), όσους χρονομετρημένους γύρους επιθυμούν (hotlaps), με όσα καύσιμα επιθυμούν, και απαραίτητα τον γύρο επιστροφής στα pit (inlap). Δεν επιτρέπεται να επιστρέφει μονοθέσιο στα pit με τη χρήση ESC. Εξαιρούνται περιπτώσεις ατυχήματος ή μηχανικού προβλήματος, ανωτέρας βίας ή εντολής από τη διαχείριση. Αν ο οδηγός έχει συμπληρώσει χρονομετρημένους γύρους, αυτοί υπολογίζονται κανονικά, όμως δεν έχει δικαίωμα να βγει εκ νέου για χρονομετρημένο γύρο έως το πέρας της διαδικασίας του Qualifying. Οδηγός που χρησιμοποιεί το ESC, χωρίς εμφανή λόγο, τιμωρείται με BOTG και χρηματικό πρόστιμο €1.000, εάν δε, βγει εκ νέου για χρονομετρημένο γύρο θα τιμωρείται με επιπλέον ποινή S&G και με χρηματικό πρόστιμο €12.000. Σε περίπτωση που η χρήση του ESC γίνει λόγω έλλειψης καυσίμων, ακυρώνονται όλοι οι χρονομετρημένοι γύροι του οδηγού και επιβάλλεται ποινή BOTG και χρηματικό πρόστιμο €1.000. Σε περίπτωση που αυτό δε γίνει αντιληπτό/δηλωθεί μετά την λήξη του Warm Up του εν εξελίξει αγώνα, η ποινή μετατρέπεται σε εκκίνηση από τα Pit για τον τρέχοντα αγώνα. Σε περίπτωση που γίνει αντιληπτό/δηλωθεί κατόπιν της έναρξης του τρεχοντος αγώνα η ποινή μετατρέπεται σε εκκίνηση από τα Pit για τον αμέσως επόμενο αγώνα και χρηματικό πρόστιμο €15.000

2.b. Η 1η περίοδος (Q1) διαρκεί 15 λεπτά. Στο Q1 συμμετέχει το σύνολο των μονοθεσίων και οι οδηγοί χρησιμοποιούν όσα καύσιμα και όποια γόμα ελαστικού , από τις δύο επιτρεπόμενες για κάθε GP, επιθυμούν. Οδηγοί του Q1 που δεν κατάφεραν να σημειώσουν χρόνο εντός του 107% του ταχύτερου μονοθεσίου του Q1 δεν παίρνουν μέρος στον αγώνα. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, όπως στην περίπτωση που οδηγός έχει σημειώσει ικανοποιητικούς χρόνους στις ελεύθερες δοκιμές (Practice sessions), οι αγωνοδίκες μπορεί να επιτρέψουν στον οδηγό να πάρει μέρος στον αγώνα.

2.c. Η 2η περίοδος (Q2) διαρκεί 10 λεπτά. Στο Q2 συμμετέχουν τα 10 ταχύτερα μονοθέσια του Q1. Οι οδηγοί χρησιμοποιούν όσα καύσιμα και όποια γόμα ελαστικού από τις δύο επιτρεπόμενες για κάθε GP επιθυμούν. Η γόμα με την οποία θα εκτελέσουν τη γρηγορότερη προσπάθειά τους θα είναι η γόμα με την οποία θα εκκινήσουν τον αγώνα. Στην περίπτωση που εντός των ταχύτερων οδηγών που προκρίθηκαν στο Q2, υπάρχουν οδηγοί που έκαναν χρήση του πλήκτρου ESC στο Q1, οι εν λόγω οδηγοί ΔΕΝ θα δικαιούνται να χρονομετρηθούν στο Q2. Αυτοί κατατάσσονται με βάση τον χρόνο που σημείωσαν στο Q1 και μπορούν να εκκινήσουν τον αγώνα με όποια γόμα επιθυμούν από τις δυο επιτρεπόμενες για κάθε GP.

2.d. Οδηγός που βρεθεί να παρεμποδίζει μονοθέσιο που βρίσκεται σε Hotlap, ενώ ο ίδιος βρίσκεται είτε σε Outlap είτε σε Inlap, θα τιμωρείται κατ' ελάχιστον με ποινή 5 θέσεων στην εκκίνηση εφόσον το συμβάν καταγγελθεί στον τρέχοντα αγώνα (αν το συμβάν καταγγελθεί μετά το πέρας του τρέχοντα αγώνα, η ποινή θα μεταφερθεί στον επόμενο αγώνα) και χρηματικό πρόστιμο €1.000.

2.e. Απαγορεύεται η έξοδος και των 4 τροχών του μονοθεσίου εκτός των ορίων της πίστας σε προκαθορισμένα σημεία αυτής κατά τη διάρκεια του χρονομετρημένου γύρου σας (hotlap). Τα προκαθορισμένα σημεία της εκάστοτε πίστας θα ανακοινώνονται εγκαίρως από την επιτροπή Αγωνοδικών. Η πίστα ορίζεται από τις γραμμές (σε άλλες πίστες λευκές γραμμές, σε άλλες κίτρινη κ.ο.κ.) που υπάρχουν δεξιά κι αριστερά της ασφάλτου. Οι οδηγοί οφείλουν με δική τους ευθύνη είτε να εγκαταλείπουν προσπάθειες χρονομέτρησης κατά τις οποίες παρέβησαν το άρθρο 2e., είτε να ενημερώνουν τους αγωνοδίκες προ της έναρξης του Warm Up προκείμενου να παραγραφεί ο χρόνος τους αυτός. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί παράβαση από τους αγωνοδίκες μετά τον αγώνα, θα υπάρχει ποινή S&G (επιβάρυνση στο αποτέλεσμα του οδηγού/παραβάτη) και BOTG για τον επόμενο αγώνα, μαζί με τα αντίστοιχα χρηματικά πρόστιμα.

3. WARM UP

3.a. Το Warm Up Session διεξάγεται σε 1 περίοδο των 10 λεπτών και η έναρξή του σηματοδοτείται με το πράσινο φως στην έξοδο του pit lane.

3.b. Στο warm up session η χρήση του πλήκτρου ESC επιτρέπεται και δεν επιφέρει καμία ποινή.

3.c. Το warm up session μπορεί να παρακαμφθεί αν το επιθυμεί η πλειοψηφία των οδηγών ή αν το κρίνει απαραίτητο η αρμόδια επιτροπή.



4. RECON LAP, FORMATION LAP, STANDING START, ROLLING START

4.a. Οι επίσημες διαδικασίες του αγώνα εκκινούν με το πράσινο φως στην έξοδο των pit και τον αναγνωριστικό γύρο (Recon Lap) που έχει χρονική διάρκεια 5 λεπτών.

4.b.1. Απαγορεύεται η διεξαγωγή ολοκληρωμένου γύρου κατά τη διάρκεια του Recon Lap. Πιο συγκεκριμένα το μονοθέσιο, αφού εξέλθει του pit lane, υποχρεούται είτε να κατευθυνθεί προς την ευθεία εκκίνησης-τερματισμού και να σταθμεύσει στην θέση που του αναλογεί στο grid, είτε να επανέλθει στα pit χωρίς να περάσει από την ευθεία εκκίνησης τερματισμού. Σε περίπτωση που οδηγός επιθυμεί να διεξάγει ακόμα ένα αναγνωριστικό γύρο (recon lap) θα πρέπει να εισέλθει στα pit, να διασχίσει το pit lane με προσοχή, να εξέλθει των pit και κατόπιν να επανέλθει στα pit πριν ολοκληρώσει τον έξτρα γύρο, ή να σταθμεύσει στην θέση που του αναλογεί στο grid. Σε περίπτωση καταγγελίας παράβασης του άρθρου 4.b.1 ο υπεύθυνος οδηγός θα τιμωρείται με ποινή Stop&Go και χρηματικό πρόστιμο €12.000.
4b.2 Απαγορεύεται η χρήση του ESC εκτός από την περιοχή του Box της κάθε ομάδας. Χρήση ESC σε οποιοδήποτε άλλο σημείο της πίστας σημαίνει αδυναμία επιστροφής του μονοθεσίου στα pit και η εκκίνηση πρέπει να γίνει μόνο από τα pit. Όμοια, οδηγός που στο recon lap έχει ατύχημα ή αδυνατεί γενικότερα να τοποθετήσει το μονοθέσιο στη θέση εκκίνησης ή να το επιστρέψει στα pit μέσα στο διαθέσιμο χρόνο, δικαιούται να κάνει χρήση του πλήκτρου ΕSC και θα εκκινήσει τον αγώνα του υποχρεωτικά από το pit lane. Σε περίπτωση ατυχήματος όπου εμπλέκεται και άλλο μονοθέσιο το συμβάν θα εξετάζεται μετά το πέρας του αγώνα. Παράβαση του κανονισμού 4.b.2. θα τιμωρείται κατά περίπτωση.
4.b.3. Με το πέρας του 5αλέπτου το κόκκινο φως στην έξοδο του pit lane σηματοδοτεί το κλείσιμο των pit και όσα μονοθέσια δεν πρόλαβαν να εξέλθουν θα εκκινούν τον αγώνα τους από το pit lane. Παράβαση του άρθρου 4.b.3. επιφέρει τον αποκλεισμό σας (DQ) από τον τρέχοντα αγώνα. Η σειρά εκκίνησης όσων ξεκινούν από το pit lane δεν καθορίζεται από την σειρά κατάταξης που είχαν τα μονοθέσια στο Qualifying, αλλά με βάση τη σειρά αφιξής τους προ του φωτεινού σηματοδότη. Τα εν λόγω μονοθέσια παρατάσσονται σε μονή σειρά (single file) πίσω απο το κόκκινο φανάρι και δεν εκκινούν τον αγώνα τους πρίν η ένδειξη στο φανάρι γίνει πράσινη.
4.b.4. Τα μονοθέσια που εξήλθαν του pit, πριν αυτά κλείσουν, έχουν στη διάθεση τους 2:30 λεπτά για να πάρουν τη θέση που τους αναλογεί στο grid. Οδηγός που αποτυγχάνει αδικαιολόγητα (κατά την κρίση της αρμοδίου επιτροπής της F1aXion) να πάρει την θέση του στο grid με το πέρας των 2:30 λεπτών θα τιμωρείται, κατ' ελάχιστον, με ποινή Stop&Go στον επόμενο αγώνα καθώς και χρηματικό πρόστιμο €12.000. Εξαιρούνται οι περιπτώσεις ατυχήματος, έλλειψης καυσίμων ή αστοχίας κινητήρα κατά την διάρκεια των 2:30 λεπτών, όπου ο οδηγός δικαιούται να κάνει χρήση του πλήκτρου ΕSC και θα εκκινήσει τον αγώνα του υποχρεωτικά από το pit lane. Σε περίπτωση ατυχήματος όπου εμπλέκεται και άλλο μονοθέσιο το συμβάν θα εξετάζεται μετά το πέρας του αγώνα.

4.c.1. Με το πέρας των 2:30 λεπτών ακολουθεί ο γύρος σχηματισμού (Formation Lap). Κατά την διεξαγωγή του formation lap τα μονοθέσια υποχρεούνται να βρίσκονται σε μονή παράταξη (single file). Πιο συγκεκριμένα, το ένα μονοθέσιο ακολουθεί το άλλο με βάση τη σειρά κατάταξης στο grid, σε απόσταση ασφαλείας και με προσοχή. Τον ρυθμό διεξαγωγής του formation lap οριοθετεί το 1ο μονοθέσιο στην σειρά του grid (pole man). Τα υπόλοιπα μονοθέσια οφείλουν να ακολουθούν με τον ίδιο ρυθμό και να μην καθυστερούν αδικαιολόγητα τον ρυθμό των υπολοίπων. Κατά την διάρκεια του formation lap απαγορεύονται οι προσπεράσεις εκτός από τις ακόλουθες περιπτώσεις:
a. Σας δοθεί σχετική εντολή από το παιχνίδι.
b. Το προπορευόμενο μονοθέσιο βγει εκτός της οριοθετημένης πίστας. Σε αυτή την περίπτωση συνεχίζεται με μειωμένο ρυθμό δίνοντας την ευκαιρία στο μονοθέσιο που βγήκε εκτός πίστας να σας προλάβει και να επανακτήσει με προσοχή την θέση του.
c. Σας δοθεί σχετική εντολή από τη αρχή διαχείρισης της F1aXion.
Κατά την διάρκεια του formation lap απαγορεύονται τα practice starts (ακινητοποίηση και επανεκκίνηση του μονοθεσίου) σε οποιοδήποτε σημείο της πίστας πλην της ευθείας εκκίνησης τερματισμού.
Παραβάσεις του κανονισμού 4.c.1. θα εξετάζονται από τους αγωνοδίκες και θα επιβάλλονται ποινές ανάλογα με την κρίση τους.
4.c.2. Σε περίπτωση ατυχήματος κατά τη διεξαγωγή του formation lap, το/α εμπλεκόμενο/α μονοθέσιο/α επιτρέπεται, εφόσον αυτό είναι δυνατό, να επιστρέψει/ουν στα pit για την όποια επισκευή και να εκκινήσει/ουν τον αγώνα του/ς από το pit lane, αλλά χωρίς να κάνει/ουν χρήση του πλήκτρου ESC. Σε περίπτωση που το μονοθέσιο αδυνατεί να επιστρέψει στα pit, τότε κάνετε χρήση του πλήκτρου ESC και αποχωρείτε οριστικά από τον τρέχοντα αγώνα. Παραβίαση αυτού του κανονισμού σημαίνει αυτόματα ακύρωση του αποτελέσματος του οδηγού και αποκλεισμός του από τον επόμενο αγώνα και επιπλέον χρηματικό πρόστιμο κατά την κρίση της Επιτροπής Αγωνοδικών. Στην περίπτωση που στο ατύχημα εμπλέκεται και άλλο μονοθέσιο το συμβάν θα εξετάζεται μετά το πέρας του αγώνα εφόσον αυτό καταγγελθεί.
4.c.3. Με την ολοκλήρωση του formation lap έκαστο μονοθέσιο καταλαμβάνει την θέση που του αναλογεί στο grid και αναμένει το σβήσιμο των 5 κόκκινων φώτων για την έναρξη του αγώνα. Οδηγοί που θα αδυνατούν, για οποιοδήποτε λόγο, να τοποθετήσουν το μονοθέσιό τους στην σωστή θέση μετά τον γύρο σχηματισμού, θα πρέπει ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ να πατούν ESC, και να αποχωρούν από τον αγώνα. Παράβαση του κανονισμού αυτού θα τιμωρείται με βάση την κρίση των αγωνοδικών.

5. RACE

5.a
5.a.1. Η διάρκεια του αγώνα, σε γύρους, ορίζεται στο 100% των γύρων του πραγματικού αγώνα της F1. Η μέγιστη χρονική διάρκεια του αγώνα ορίζεται στις 2 ώρες.
5.a.2.Οι οδηγοί υποχρεούνται να εκκινήσουν τον αγώνα με τον ίδιο τύπο γόμας με τον οποίο σημείωσαν τον ταχύτερό τους γύρο στην περίοδο του Q2. Κατά τη διάρκεια του αγώνα οι οδηγοί υποχρεούνται να κάνουν χρήση και των δύο τύπων ελαστικών που είναι διαθέσιμοι για κάθε αγώνα. Ανεφοδιασμός του μονοθεσίου κατά τη διάρκεια pit stop είναι ανέφικτος. Οδηγός που παραβιάσει τα οριζόμενα του άρθρου 5.a.2 τιμωρείται με ολική ακύρωση του αποτελέσματος για τον τρέχοντα αγώνα.

5.b. Σε περίπτωση που ενεργοποιηθεί το Safety Car τα μονοθέσια υποχρεούνται να ακολουθούν το ρυθμό του Safety Car και να διατηρούν τις θέσεις τους όπως αυτές διαμορφώθηκαν τη δεδομένη στιγμή του αγώνα, ακόμα κι αν βρίσκονται σε διαφορετικό γύρο. Κατά την διάρκεια της παραμονής του Safety Car στον αγώνα απαγορεύονται οι προσπεράσεις εκτός από τις ακόλουθες περιπτώσεις:

a. Σας δοθεί σχετική εντολή από το παιχνίδι.
b. Το προπορευόμενο μονοθέσιο βγει εκτός της οριοθετημένης πίστας. Σε αυτή την περίπτωση συνεχίζεται με κανονικό ρυθμό και είναι ευθύνη του οδηγού που βγήκε εκτός πίστας να σας προλάβει και να επανακτήσει με προσοχή την θέση του.
c. Σας δοθεί σχετική εντολή από τη αρμόδια αρχή διαχείρισης της F1aXion.

Λίγο πριν την είσοδο των Pit, το Safety Car σβήνει τα φώτα του φάρου και εισέρχεται στο pit lane. Σε αυτό το χρονικό σημείο τον ρυθμό οριοθετεί πλέον το πρώτο μονοθέσιο του grid. Το πρώτο μονοθέσιο δικαιούται να επιταχύνει και να επιβραδύνει ανά τακτά χρονικά διαστήματα κατά τη δική του βούληση, για να ωφεληθεί απόστασης από τα μονοθέσια που τον ακολουθούν. Από την στιγμή που θα επιταχύνει πλήρως το πρώτο μονοθέσιο, έχουμε εκκίνησή του αγώνα και απαγορεύεται η οποιαδήποτε προσπέραση (εκτός από την περίπτωση που το προπορευόμενο μονοθέσιο βγει εκτός πίστας ή εμπλακεί σε ατύχημα) πριν διασχίσετε την ευθεία εκκίνησης-τερματισμού.

5.c. Προσπέραση υπό το καθεστώς κίτρινης σημαίας (αρκούντως τεκμηριωμένα) θα τιμωρείται κατά περίπτωση.

5.d. Προσπέραση κάνοντας χρήση χώρου εκτός της οριοθετημένης πίστας για την απόκτηση πλεονεκτήματος έναντι άλλου μονοθεσίου κρίνεται αντικανονική και ο ωφελημένος οδηγός οφείλει να παραχωρήσει την θέση του άμεσα. Παράβαση του άρθρου 5.d. θα τιμωρείται κατά περίπτωση.

5.e. Μονοθέσια που βρίσκονται υπό το καθεστώς μπλε σημαίας (out lapped) υποχρεούνται να εγκαταλείψουν την αγωνιστική γραμμή το συντομότερο δυνατόν (εντός του ίδιου γύρου από την πρώτη μπλε σημαία που δέχτηκαν) και να επιτρέψουν με ασφάλεια τη διέλευση των μονοθεσίων που τους 'ρίχνουν' γύρο, εφόσον αυτά βρίσκονται σε προφανή θέση για προσπέραση. Παράβαση του άρθρου 5.e. θα τιμωρείται κατά περίπτωση.

5.f. Κατά την προσπάθεια υπεράσπισης της θέσης σας από μονοθέσιο που βρίσκεται σε προφανή θέση για να σας προσπεράσει, απαγορεύεται η διπλή αλλαγή γραμμής. Κατά την πρώτη αλλαγή γραμμής επιτρέπεται να χρησιμοποιήσετε όλο το πλάτος της πίστας, εκτός από την περίπτωση που σημαντικό μέρος του άλλου μονοθεσίου είναι ήδη δίπλα σας. Ως ελάχιστα σημαντικό μέρος μονοθεσίου δίπλα σας, ορίζεται η μπροστά αεροτομή του μονοθεσίου που ακολουθεί στο ύψος του πίσω άξονα τροχών σας. Επιτρέπεται η επαναφορά σας προς την αγωνιστική γραμμή με την απαραίτητη προϋπόθεση να αφήνετε τον απαραίτητο χώρο για ένα ακόμα μονοθέσιο. Παράβαση του άρθρου 5.f. θα τιμωρείται κατά περίπτωση.

5.g. Η επαναλαμβανόμενη έξοδος και των 4 τροχών του μονοθεσίου εκτός ορίων της πίστας κατά τη διάρκεια του αγώνα απαγορεύεται. Η πίστα ορίζεται από τις γραμμές (σε άλλες πίστες λευκές γραμμές, σε άλλες κίτρινη κ.ο.κ.) που υπάρχουν δεξιά κι αριστερά της ασφάλτου. Παράβαση του άρθρου 5.g. θα τιμωρείται κατά περίπτωση εφόσον αυτό καταγγελθεί.

5.h. Μετά την ολοκλήρωση του αγώνα, που σηματοδοτείται από την καρό σημαία, τα μονοθέσια υποχρεούνται να επιστρέψουν στα pit χωρίς να κάνουν χρήση του πλήκτρου ESC. Αδυναμία επιστροφής του μονοθεσίου στα pit κάνοντας απαραίτητα τον γύρο επιστροφής, θα τιμωρείται με ποινή Back of the grid (BOTG) για τον επόμενο αγώνα και με χρηματικό πρόστιμο €4.000 . Σε περίπτωση ατυχήματος (είτε εμπλέκεται άλλο μονοθέσιο, είτε όχι) το συμβάν θα εξετάζεται μετά το πέρας του αγώνα.

5.i. Έπειτα από το πέρας του αγώνα, οι οδηγοί που συμμετείχαν στον αγώνα οφείλουν να κάνουν δηλώσεις σχετικές με τον αγώνα τους στο αντίστοιχο topic της ομάδας τους στο φόρουμ το αργότερο μέχρι και την πρώτη Παρασκευή της εβδομάδας μετά τον αγώνα. Παράβαση του άρθρου 5.i και άρνηση επικοινωνίας προς την δημοσιογραφική ομάδα της F1aXion θα τιμωρείται με €2.000 για τους οδηγούς που τερμάτισαν στο βάθρο και με €1.000 για τους υπόλοιπους.

6. ΣΥΣΤΗΜΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΕΠΑΘΛΩΝ

6.a. Το σύστημα βαθμολογίας και χρηματικών επάθλων για τους οδηγούς που συμπλήρωσαν το 90% των γύρων του νικητή έχει ως εξής:

1η θέση : 25 βαθμούς + €12.000
2η θέση : 18 βαθμούς + €10.000
3η θέση : 15 βαθμούς + €8.000
4η θέση : 12 βαθμούς + €7.000
5η θέση : 10 βαθμούς + €6.000
6η θέση : 08 βαθμούς + €5.000
7η θέση : 06 βαθμούς + €4.000
8η θέση : 04 βαθμούς + €3.000
9η θέση : 02 βαθμούς + €2.000
10η θέση: 01 βαθμός + €1.000

6.b. Εάν ένας αγώνας διακοπεί και έχουν ολοκληρωθεί λιγότεροι από 5 γύροι, γίνεται επανεκκίνηση με βάση την κατάταξη του Qualifying. Σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επανεκκίνηση ο αγώνας δύναται να μετατεθεί ή να ακυρωθεί χωρίς να αποδοθούν βαθμοί.

6.c. Σε περίπτωση διακοπής αγώνα πριν την ολοκλήρωση του 40% της ολικής διάρκειάς του (σε σχέση με το σύνολο των γύρων που αποτελούν τον αγώνα έκαστου GP), δίνονται οι μισοί βαθμοί και αποδίδονται στο ακέραιο τα χρηματικά έπαθλα.

Με τιμή
F1aXion Management.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://fugitiv3r.blogspot.com/
Fugitiv3R
F1aXion Administrator
Fugitiv3R


Αριθμός μηνυμάτων : 2829
Τόπος : Θεσσαλονίκη

Αγωνιστικοί Κανόνες F1aXion Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αγωνιστικοί Κανόνες F1aXion   Αγωνιστικοί Κανόνες F1aXion Empty11/11/2012, 13:14

Ανανεώθηκαν οι Αγωνιστικοί Κανόνες 11/11/12
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://fugitiv3r.blogspot.com/
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

Αγωνιστικοί Κανόνες F1aXion Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αγωνιστικοί Κανόνες F1aXion   Αγωνιστικοί Κανόνες F1aXion Empty21/11/2012, 05:40

ΠΡΟΣΟΧΗ:
Ενημερώθηκε το άρθρο 5.i. στις 21/11/2012
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
 
Αγωνιστικοί Κανόνες F1aXion
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Κανόνες F1aXion RRC
» Γενικοί Κανόνες F1aXion
» Βίντεο F1aXion
» F1aXion Twitter
» MSN μελών F1aXion

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: F1aXion - Υποδοχή :: Κανονισμοί-
Μετάβαση σε: