Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.



 
F1aXion NewsΦόρουμΑναζήτησηLatest imagesΕγγραφήΣύνδεση

 

 Μονακό

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
KnightRiderXD

KnightRiderXD


Αριθμός μηνυμάτων : 859
Τόπος : Αθήνα

Μονακό Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Μονακό   Μονακό Empty22/1/2013, 04:26

Όπως ήταν λογικό,αυτή η πίστα δυσκόλεψε την ομάδα στο Setup αλλά την τελευταία μέρα όλα κυλούσαν ομαλά.Η μη παρουσία του δεύτερου οδηγού για ψυχολογική υποστήριξη αλλά και βοήθεια στη στρατηγική μείωσε το ηθικό του Κώστα Γαλανομάτη ενώ το πρόβλημα που δημιουργήθηκε στα Paddles του τιμονιού ήταν και άλλο ένα αίτιο για την πτώση του.Αλλά δεν το έβαλε κάτω.Στα Q αν και με προβλήματα στα ανεβάσματα της ταχύτητας κατάφερε να πάρει την 3η θέση πίσω από τις μάχιμες Lotus Renault.Στη συνέχεια δήλωσε:"Όλα ήταν δύσκολα.Μετά το Q επικεντρώθηκα στο να βρω το ρυθμό μου στο WarmUp.Εκεί πέρα το τιμόνι έχασε το κέντρο του,βγήκε απο το σύστημα ελέγχου με αποτέλεσμα να με έχει πιάσει πανικός.Ξεκινώντας ήξερα πως με τα Supersoft οι πιο πολλοί θα έκαναν καλή εκκίνηση.Πετάχτηκα λοιπόν από την 3η θέση στην 2η ενώ αν είχα και άλλη λίγη ευθεία είχα ευκαιρία να περάσω και τον Δημήτρη.Το πρόβλημα με τις ταχύτητες ξαναήρθε και το μονοθέσιο ανέβαζε διπλές ταχύτητες με αποτέλεσμα να έχω υποστροφή εκεί που ήθελα υπερστροφή για να φύγω γρήγορα.Ο Δημήτρης Κ. έμεινε από πίσω μου και στο 5ο γύρο πήγα να κάνω το λάθος στη στροφή της πισίνας αφού πάτησα το κερμπ και πήγα με ανάποδο μέχρι το τέλος.Από εκεί και έπειτα δεν θέλησα να ρισκάρω.Άφησα να με περάσει,ηρέμησα και απλά έκανα βόλτα.Ειδικά μετά το πρώτο Pitstop Κόλλησα πίσω από τις Mclaren και ενώ πέρασα την μία ο Νίκος με έκοβε και ότι και να προσπαθούσα (Σκουίτς πριν την Antony Nose,Ανοιχτή γραμμή για την επιτάχυνση της ανηφόρας στην Κ1,Κλειστή γραμμή στο τέλος της ανηφόρας κτλ.) πήγαινε στράφι.Οπότε έκανα βόλτα από πίσω του.Μείωσα την κατανάλωση σε λάστιχο,καύσιμα και έτσι μάκρυνα το Stint Με τα Soft αλλά και τα υπόλοιπα στιντ που θα έκανα με Supersoft αφού σε κάθε πιτστοπ ήταν μπροστά μου.Το αποτέλεσμα ήταν να τερματίσω με 40 λίτρα κάυσιμο 70% λάστιχο και να πάρω την 3η θέση και αν σκεφτούμε οτι οι άλλοι 2 είχαν πάρει έκσταση πριν τον αγώνα ήταν το αποτέλεσμα που περίμενα.Τελευταίο πράγμα που θέλω να θυμάμαι είναι ο γύρος 51.Χωρίς βοήθεια και χαζεύοντας για να δω τις πολύτιμες πληροφορίες για τα λάστιχα στην τηλεμετρία στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού πήγα να πέσω θύμα του Monaco.Φρένο,από 7η σε 1η, μπλοκάρισμα και ο Νίκος με έφτασε αλλά ευτυχώς έμεινα μπροστά του.Τα λέμε στην πίστα του Καναδά που ενώ πέρσυ μπορούσα για βάθρο λόγω της αδιάκοπης βροχής περιορίστηκα στην 5η θέση."

Ένα μπράβο στα παιδιά που έτρωγαν γύρο αφού εκτός από 3 ντουμπλαρίσματα που έριξα στο Σταύρο που ήταν λίγο ριψοκίνδυνα όλα τα άλλα ήταν παραδείγματα προς μίμηση...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.f1axion-knightriderxd.site88.net/
 
Μονακό
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Μονακό
» Μονακό
» Μονακό
» Μονακό
» Μονακό - Δηλώσεις

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: F1aXion Πρωτάθλημα 2012-2013 :: Κεντρικά Ομάδων :: Red Bull Racing-
Μετάβαση σε: