Εγώ πάντως θεωρώ υπαίτιο την θερμοκρασία των ελαστικών για το γλίστρημα που νοιώθατε.Στο Practice βγαίνεις με μια θερμοκρασία -30,-40 βαθμούς από την ιδανική θερμοκρασία και κάνεις απευθείας γύρους.Όταν έρχεται ο αγώνας μέχρι να γίνει το Recon,να περάσουν 2:30 λεπτά,να γίνει το Formation Lap,να περιμένουμε να έρθουν όλοι και να αρχίσει ο αγώνας και οι πιέσεις των ελαστικών μειώνονται και η θερμοκρασία πάει μέχρι και τους -50 κάτω από την ιδανική θερμοκρασία.Αν θυμάμαι καλά πέρσυ στο Μονακό (ο Μάνος δεν έτρεχε) εκεί που έπαιρνα την στροφή της πισίνας με 220 και με 4η λόγω των θερμοκρασιών στους πρώτους γύρους και των πιέσεων χρειάστηκε και η 3η στα 180 για να μην πάω στις μπαριέρες.Μπορεί η ώρα να συμβιβαδίζει του Race με του Practice αλλά και πάλι στο Race υπάρχει κάτι το διαφορετικό.Οπότε δεν μπορείς ΠΟΤΕ να προσομοιώσεις ΣΥΝΘΗΚΕΣ αγώνα κατά απόλυτη τιμή.Πάντα κάτι θα αλλάζει και αυτή είναι η γνώμη μου.
Στους πρώτους γύρους συμβιβάσου με τα καινούργια δεδομένα.Πάτα νωρίτερα τα φρένα,χαλάρωσε στην επιτάχυνση και γενικότερα κάνε ότι είναι απαραίτητο για να τερματίσεις.