Βλέποντας την πορεία που είχε το Practice Πριν τον αγώνα,έβλεπα οτι είχα μια καλή πιθανότητα για την 1η θέση ακόμα και την 2η αφού ήθελα να "ξεκολλίσω" από την 3η θέση.Στο Q όπως περίμενα όλοι βγήκαν με Supersoft.Η απόδοση μου ήταν καλή ώστε να πάρω την Pole αλλά δεν μπορώ να κρύψω κιόλας οτι είχα άλλα δυο δεκατάκια.Ωστόσο με την βοήθεια του Δημήτρη Κατέλα και με το Setup του μπόρεσα να αποκτήσω την σταθερότητα που πάντα ήθελα.Στο WarmUp δεν υπήρχαν παρατράγουδα.Συνεχόμενοι γύροι για να δω με την βοήθεια του Γιάννη πόσα Pit θα κάνουμε τελικά.Την ώρα του αγώνα και στην εκκίνηση όλα πήγαν στραβά.Περιμένα να ακούσω τον ήχο της εκκίνησης από τα μεγάφωνα αλλά "μουγάθηκαν" πολύ απλά και έφυγα πριν σβήσουν τα φώτα.Το αποτέλεσμα ήταν ένα Drive Through.Εκείνη την ώρα αντί να μου πέσει το ηθικό και να πάω για βρουβες,"σκύλιασα" και άρχισα μετά το Drive Through να πιέζω συνέχεια.Ριψοκίνδυνες προσπεράσεις που δεν θα τις έκανα ποτέ,σύριζα από μπαριέρες και γενικότερα επιθετική συμπεριφορά ώστε να πάρω πίσω αυτά που έχασα.Μόλις έφτασα πίσω από τον 2ο Λευτέρη και βλέποντας τον Σπύρο να μην μπορεί να ανοίξει την διαφορά πίεσα πιο πολύ.Ο ερχομός του πρώτου Pitstop αλλά και του ταχύτερου γύρου με έκαναν να πιέσω ακόμα περισσότερο.Ωστόσο χωρίς την βοήθεια του Γιάννη δεν θα είχε γίνει τίποτα αφού αυτός ήταν που καθόριζε την στρατηγική λέγοντας μου πότε πρέπει να μπω αν έχω την συγκεκριμένη φθορά στα λάστιχα πέφτοντας σχεδόν από 0-2 γύρους έξω.Η μονομαχία με τον Σπύρο δεν κρίθηκε ποτέ στην πίστα αλλά στην στρατηγική που εκεί πάλι δείχνει να έχασε την νίκη.Τέλος δεν ήμουνα σίγουρος αν στην εκκίνηση είχα κάνει κάποια άλλη ανοησία κλείνοντας τον Κατέλα και έτσι για οποιοδήποτε ενδεχόμενο προσπάθησα να κρατήσω την διαφορά πάνω από τα 20 δευτερόλεπτα...Δεν μπορώ να κρύψω την ικανοποίηση μου για την πρώτη νίκη αφού αν και με στήσιμο του Δημήτρη είχα ένα σταθερό ρυθμό που δεν έλεγε να σταματήσει.
Συγχαρητήρια στον Σπύρο για την 2η θέση αλλά τα πιο μεγάλα συγχαρητήρια αξίζουν οι 2 οδηγοί της Toro Rosso που οδήγησαν απλά τέλεια...Τα λέμε στην Βαλένθια...
5 γύρους ακόμα και τα φρένα θα έπεφταν στο 0%...