Τωρα επιτελους μπορω να κανω δηλωσεις στα ΜΜΑ.
Μετα απο καιρο και κακες εμφανισεις μου,ηρθε ο Καναδας για να αποδειξω τι μπορω να καταφερω.
Ολα ξεκινησαν 2 μερες πριν αφου τα δελτια καιρου εδειχναν βροχη για την ημερα του αγωνα.Ετσι η ομαδα δεν εχασε ευκαιρια και στρωθηκε στη δουλεια για να φταξει wet setup.
Η ομαδα πηγαινε πολυ καλα στο στεγνο και δεν αργησε να φτειαξει ενα setup ανταγωνιστηκο για βροχη.
Στο Q1 εχωντας παραμελησει την διαδηκασια καταφερα ισα ισα να περασω στο επομενο Q την ωρα που ο Kατελας βρησκοταν στην 3η θεση.Παρολα αυτα ενας λαθος υπολογισμος
του τεχνικου team αφησε τον Κατελα μεσα για μια ακομη προσπαθια με αποτελεσμα το μονοθεσιο να μεινει απο καυσημα και να παρει τελικα ποινη (χρημ. προστημο,back of the grid και ποινη διελευσης).
Στο Q2 αλλαξα ρυθμησεις με την βοηθεια της ομαδας και βρεθηκα στην 3η θεση του grid.
Πριν την εκκινηση του αγωνα οι οδηγοι ειχαν εντονους προβληματισμους για το σχεδιο και τον ρυθμο που θα ακολουθουσαν, ετσι κατεληξαν στο να πανε χαλαρα και προσεκτικα χωρις περιτες ενεργειες.
Ο αγωνας ξεκινησε μπορω να πω ομαλα.Ο Αξιωτης απο την 4η θεση με περασε πολυ ευκολα ομως τα κομποσχοινια και οι χαντρες επεστρεψαν την καταρα του Αξιωτη που θελει τα πισω απο αυτον μονοθεσια να δυνοπαθουν και στην πρωτη κιολας στροφη να παιρνει τετακε.Ολα καλα για τους δυο μας μεχρι την στιγμη που εκτελεσαμε την ποινη μας ταυτοχρονα στον πρωτο
Μετα απο αυτο βρεθηκα πισω απο τον Κατελα και σιγα σιγα φταναμε τα τελευταια μονοθεσια αφου ο ρυθμος μας ειταν καλυτερος απο τους μπροστα οδηγους.
Σε αυτο το σημειο ο Κατελας λειτουργησε σαν 3ο ματ αφου δεν υπηρχε καθολου ορατοτητα με τρια μονοθεσια μπροστα λεγοντας μου συνεχεια:ΠΡΟΣΕΧΕ!!! αεροτομη μπροστα,ροδα μονοθεσιο τρακαρισμενο,ο Λευτερης και πολλα τετοια.Τελικα καταφεραμε να ξεφυγουμε Και να οριοθετησουμε τον ρυθμο μας μεχρι το τελος του αγωνα. Μετα απο απο ενα πολυ δυσκολο αγωνα απαιτησεων και υπομονης καταφεραμε να ανεβουμε βαθρο και οι δυο(Κατελας 2ος,Φακης 3ος).
Συγχαρητηρια σε ολους που τερματησαν και στον Μανουσακη για την πρωτη θεση.