Fugitiv3R F1aXion Administrator
Αριθμός μηνυμάτων : 2829 Τόπος : Θεσσαλονίκη
| Θέμα: Αποτέλεσμα Αγώνα 19/11/2012, 15:35 | |
| Θέση | Οδηγός | Βαθμούς | Χρήματα | 1 | Παρίσης | 25 | €12.000 | 2 | Κατέλας | 18 | €10.000 | 3 | Γαλανομάτης | 15 | €8.000 | 4 | Αθανασιάδης | 12 | €7.000 | 5 | Πρεβεζάνος | 10 | €6.000 | 6 | Δαρζέντας | 8 | €5.000 | 7 | Αξιώτης | 6 | €4.000 | 8 | Φάκης | 4 | €3.000 | 9 | Χατζαλιώτης | 2 | €2.000 | 10 | Αμπρασσάρντ | 1 | €1.000 | 11 | Ντούλιας | | | 12 | Ανδρουλάκης | | | 13 | Βακιρτζόγλου | | | 14 | Κούλης | | | 15 | Κλιαμενάκης | | |
Αναλυτικότερα, το αποτέλεσμα του αγώνα: Pos | Driver | Total time | Gap | Laps | Pitstops | 01 | Jim Parisis | 1:27:20.623 | | 58 | 4 (L12, L24, L36, L48) | 02 | Jim Katelas | 1:27:31.252 | 10.629 | 58 | 4 (L14, L29, L38, L44) | 03 | Kostas Galanomatis | 1:28:27.531 | 01:06.908 | 58 | 3 (L14, L29, L43) | 04 | Iordanis Athanasiadis | 1:28:30.682 | 01:10.059 | 58 | 3 (L16, L34, L45) | 05 | Giorgos Prevezanos | 1:28:43.086 | 01:22.463 | 58 | 2 (L18, L41) | 06 | Nikos Darzentas | 1:27:21.363 | -1laps | 57 | 3 (L10, L26, L42) | 07 | Lefteris Axiotis | 1:27:36.028 | -1laps | 57 | 3 (L10, L25, L41) | 08 | Spiros Fakis | 1:27:43.771 | -1laps | 57 | 3 (L13, L27, L39) | 09 | Giannis Hatzaliotis | 1:27:55.129 | -1laps | 57 | 4 (L11, L24, L36, L43) | 10 | Alexander a Brassard | 1:28:46.226 | -2laps | 56 | 2 (L16, L36) | 11 | Makis Doulias | 1:28:52.788 | -2laps | 56 | 3 (L21, L45, L52) | 12 | Stauros Androulakhs | 1:28:42.500 | -3laps | 55 | 4 (L14, L28, L40, L51) | 13 | Haris Vakirtzoglou | DNF (Suspension) | -24laps | 34 | 1 (L19) | 14 | Manos Koulis | DNF (Suspension) | -34laps | 24 | 1 (L13) | 15 | Antonis Kliamenakis | DNF (DNF) | -49laps | 09 | 0 () |
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Fugitiv3R στις 27/11/2012, 09:50, 1 φορά | |
|
Fugitiv3R F1aXion Administrator
Αριθμός μηνυμάτων : 2829 Τόπος : Θεσσαλονίκη
| Θέμα: Απ: Αποτέλεσμα Αγώνα 27/11/2012, 09:07 | |
| Έπειτα από τις ποινές που επιβλήθηκαν η κατάταξη του αγώνα άλλαξε, με αλλαγή στην τελευταία θέση της κατάταξης. | |
|