Έπειτα και από τις καταγγελίες που έγιναν και την εξέταση των replays των αγωνιστικών διαδικασιών, προκύπτουν τα εξής:
QUALIFYING
Lap 1 Ντούλιας Λευκή γραμμή
Χρηματικό πρόστιμο €8.000 στον Ντούλια
WARM UP
Lap 1 Ντούλιας Λευκή γραμμή
Χρηματικό πρόστιμο €8.000 στον Ντούλια
RACE
Formation Lap Παρίσης Καθυστέρηση τοποθέτησης μονοθεσίου στο Grid
Καμία ενέργεια. Τοποθέτηση οριακά μέσα στα πλαίσια του Fair Play
Lap 25 Φάκης - Δαρζέντας Επαφή
Αγωνιστικό συμβάν
Lap 27 Κατέλας - Ντούλιας Μπλε σημαία Ντούλιας
Χρηματικό πρόστιμο €2.000 στον Ντούλια
Lap 45 Αξιώτης - Κούλης Μπλε σημαία Κούλης
Χρηματικό πρόστιμο €4.000 στον Κούλη
Lap 50 Κατέλας - Ντούλιας Μπλε σημαία Ντούλιας
Χρηματικό πρόστιμο €2.000 στον Ντούλια
In Lap Φάκης Καύσιμα - Αδυναμία επιστροφής μονοθεσίου στο box
Ποινή BOTG και χρηματικό πρόστιμο €4.000 στον Φάκη*
In Lap Δαρζέντας Καύσιμα - Αδυναμία επιστροφής μονοθεσίου στο box
Ποινή BOTG και χρηματικό πρόστιμο €4.000 στον Δαρζέντα*
*Μεταξύ Δαρζέντα και Φάκη, ο Φάκης τοποθετείται για τον επόμενο αγώνα πίσω από τον Δαρζέντα λόγω συνολικής απόστασης που διανύθηκε από τους 2 στον αγώνα.
Όλοι οι οδηγοί που εμπλέκονται σε περιστατικά μπορούν να επικοινωνήσουν μέσω PM με την Επιτροπή εφόσον το κρίνουν απαραίτητο ή δεν το έχουν κάνει ακόμα έως και το βράδυ της Παρασκευής 21/12/12.
Σύνοψη εκτελέσιμων ποινών και προστίμων:
Συνολικό χρηματικό πρόστιμο €20.000 στον Ντούλια
Χρηματικό πρόστιμο €4.000 στον Κούλη
Ποινή BOTG και χρηματικό πρόστιμο €4.000 στον Φάκη
Ποινή BOTG και χρηματικό πρόστιμο €4.000 στον Δαρζέντα
Παρατήρηση για τις μπλε σημαίες:
Δε νοείται οδηγός να βρίσκεται εκτός άμεσης μάχης για διεκδίκηση θέσης και να μην παραχωρεί με ασφάλεια τη θέση του στον/στους οδηγό/ούς που έρχονται να "ρίξουν" γύρο. Ταυτόχρονα οφείλουν και οι οδηγοί που έρχονται να "ρίξουν" γύρο να είναι προσεκτικοί. Στις συγκεκριμένες περιπτώσεις ήταν προσεκτικοί, γιατί αλλιώς θα υπήρχαν συγκρούσεις. Ο Ντούλιας στην 1η περίπτωση βρισκόταν σε μάχη η οποία έληξε στην Κ1. Όφειλε να είναι περισσότερο προσεκτικός από εκεί κι έπειτα και να αφήσει τον απαιτούμενο χώρο και όχι να ωθήσει το μονοθέσιο να βγει επάνω στο κερμπ και εκτός πίστας. Στη 2η περίπτωση, όφειλε να αφήσει το μονοθέσιο να περάσει στην ευθεία, πριν την Κ4. Στην περίπτωση του Κούλη, το πρόβλημα ξεκινάει από την ευθεία εκκίνησης τερματισμού, όπου καταρχήν έπρεπε να αφήσει τον Γαλανομάτη να περάσει εκεί και όχι στην Κ1 και κατά δεύτερον τον Αξιώτη ο οποίος δεν ήταν μακριά.
Δεν χρειάζεται να πανικοβάλλονται οι οδηγοί όταν βρίσκονται υπό καθεστώς μπλε σημαίας. Συνεχίζουν όσο το δυνατόν πιο σωστά το γύρο τους, αφήνουν χώρο σε σημείο που είναι ασφαλές για να περάσουν οι προπορευόμενοι και δεν αλλάζουν δραστικά την οδήγησή τους σε σημεία που δεν είναι δυνατόν να προβλεφθούν. Είναι πάρα πολύ χρήσιμη η μπάρα θέσης του μονοθεσίου που βρίσκεται κάτω αριστερά όταν οδηγούμε. Δεν χρειάζεται να περιμένουμε πολλές φορές να ανάψει η μπλε σημαία. Προβλέπουμε που μπορεί να μας βρει αυτός που έρχεται να μας ρίξει γύρο και αν κρίνουμε ότι αυτό θα γίνει σε σημείο που δεν είναι ασφαλές, μπορούμε να θυσιάσουμε λίγο παραπάνω χρόνο για να μη βρεθούμε στη δυσάρεστη θέση να δεχόμαστε ποινές, εφόσον δεν κινηθούμε με ασφάλεια. Επίσης η εγκατάλειψη της πίστας για να περάσουν τα υπόλοιπα μονοθέσια δεν είναι λύση ασφαλείας όπως ίσως να νομίζετε, διότι αυτό προκαλεί την εμφάνιση κίτρινης σημαίας που μπερδεύει πολλές φορές αυτούς που έρχονται και ενδεχομένως να προκαλέσει μεγαλύτερα προβλήματα.