Ο αγώνας στο Silverstone δεν ήταν ο τέλειος, αν και θα μπορούσε να ήταν αν δεν γίνονταν 3-4 λαθάκια από μέρος του Καμπά. Η εμπειρία του στο βρεγμένο τον έφεραν στην 7η θέση για μια ακόμη φορά με έναν χρόνο θα λέγαμε "ασφαλή" παρά γρήγορο. Ο αγώνας ξεκίνησε γλιτώνοντας πραγματικά παρά τρίχα από tetake μπροστινού οδηγού και συνέχισε ακολουθώντας τους πρωτοπόρους. Ο αγώνας ήταν απαιτητικός αφού μετά το αυτοκίνητο ασφαλείας, το μονοθέσιο παρουσίασε ηλεκτρονικά προβλήματα, με αποτέλεσμα το μονοθέσιο να πάψει να ανταποκρίνεται σε 3 κρίσιμα σημεία της πίστας, ευτυχώς όμως ήταν μόνο για λίγο και δεν επηρρεάστηκε ο αγώνας παρά μόνο χάθηκαν λίγα δευτερόλεπτα. Μετά από αυτή την εξέλιξη το τιμόνι δεν ανταποκρινόταν σωστά. Η στρατηγική των 2 pitstops καθώς και η εμπειρία του στο βρεγμένο οδόστρωμα έφερε τον Καμπά σε θέση να μάχεται πριν το τέλος του αγώνα με τον οδηγό της Ferrari Τζώρτζη για την 4η θέση, θέση που έχασε τελικά, τερματίζοντας 5ος στην τελική κατάταξη.
Καμπάς:
Ο αγώνας κύλισε ομαλά, και ο τερματισμός στην 5η θέση έφερε το αναμενόμενο αποτέλεσμα για μένα. Μπορούσα να πάρω τους 5 βαθμούς της 4ης θέσης, αν δεν έκανα κάποια λάθη στην πορεία του αγώνα μου δίνοντας την ευκαιρία του άνετου τερματισμού, λάθη όμως που τελικά κόστισαν. Είχα την ευκαιρία μου στον πρότελευταίο γύρο να ανακτήσω την θέση μου, αλλά δεν την εκμεταλλεύτηκα όπως θα ήθελα. Όλα καλά λοιπόν εκτός από την απουσία του ομόσταβλού μου, που δείχνει σημάδια ελλειπούς αφοσίωσης στην ομάδα, αφού χωρίς να ενημερώσει δεν παρουσιάστηκε ούτε στον αγώνα αλλά και ούτε στο briefing της ομάδας πριν τον αγώνα. Θλίβομαι βαθιά γνωρίζοντας ότι πρέπει να σηκώσω το βάρος όλης της ομάδας στις πλάτες μου. Ταυτόχρονα όμως είναι μεγάλη και η ευθύνη για την οποία είμαι περήφανος.