| R factor F1 2011 | |
|
+6Schumi michael Silkman Reisis mad_dog Spiros Fakis 10 απαντήσεις |
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
Spiros Fakis
Αριθμός μηνυμάτων : 378 Τόπος : ΗΡΑΚΛΕΙΟ-ΚΡΗΤΗ
| Θέμα: R factor F1 2011 4/4/2011, 00:52 | |
| Το πρωτο μεχρι τωρα ολοκληρομενο mod για την σεζον 2011 F1 MG | |
|
| |
mad_dog
Αριθμός μηνυμάτων : 430
| Θέμα: Απ: R factor F1 2011 4/4/2011, 03:03 | |
| Αφού έχει την Virgin μέσα τότε είναι πολύ καλό. Αλλά έχει δοκιμαστεί να δούμε συμπεριφόρα και ρεαλισμό ? | |
|
| |
Reisis F1aXion Champion
Αριθμός μηνυμάτων : 656 Τόπος : Θεσσαλονικη
| Θέμα: Απ: R factor F1 2011 5/4/2011, 02:31 | |
| | |
|
| |
Silkman F1aXion Administrator
Αριθμός μηνυμάτων : 3252 Τόπος : Αθήνα
| Θέμα: Απ: R factor F1 2011 5/4/2011, 02:51 | |
| | |
|
| |
Spiros Fakis
Αριθμός μηνυμάτων : 378 Τόπος : ΗΡΑΚΛΕΙΟ-ΚΡΗΤΗ
| Θέμα: Απ: R factor F1 2011 5/4/2011, 03:22 | |
| | |
|
| |
mad_dog
Αριθμός μηνυμάτων : 430
| Θέμα: Απ: R factor F1 2011 5/4/2011, 03:22 | |
| Εγώ πάλι δεν είδα κάτι το οποίο να προκαλεί απορία ή θαυμασμό...εκτός ότι κάτι γίνεται εκεί πίσω στα φτερά...πρόκειται σίγουρα για bug γιατί μου φαίνεται να έχει πρόβλημα στα γραφικά...στα ξαφνικά εμφανίζει μια τρύπα πίσω στα φτερά... | |
|
| |
michael
Αριθμός μηνυμάτων : 169 Τόπος : Θεσσαλονικη
| Θέμα: Απ: R factor F1 2011 5/4/2011, 03:30 | |
| | |
|
| |
Silkman F1aXion Administrator
Αριθμός μηνυμάτων : 3252 Τόπος : Αθήνα
| Θέμα: Απ: R factor F1 2011 5/4/2011, 03:31 | |
| - mad_dog έγραψε:
- Εγώ πάλι δεν είδα κάτι το οποίο να προκαλεί απορία ή θαυμασμό...εκτός ότι κάτι γίνεται εκεί πίσω στα φτερά...πρόκειται σίγουρα για bug γιατί μου φαίνεται να έχει πρόβλημα στα γραφικά...στα ξαφνικά εμφανίζει μια τρύπα πίσω στα φτερά...
Έλα...πες αλήθεια τώρα.........εισαι απόφοιτος M.I.T και μας δουλέυεις.... | |
|
| |
???????? Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: R factor F1 2011 5/4/2011, 11:15 | |
| This is very easy boys Αν σας πω ότι χρησιμοποιεί τις ρόδες για να γυρίσει την αεροτομή θα το πιστέψετε; Έχω κάνει δοκιμαστικά να σηκώνεται το χέρι του οδηγού με παρόμοιο τρόπο. O rfactoras έχει πολύ περιορισμένο modding και αυτό είναι πολύ απαίσιο. Πιο απαίσιο είναι να δηλώνουν ότι και το rfactor2 θα είναι στο ίδιο μοτίβο. Δηλαδή no open code modding. Και όποιος κατάλαβε κατάλαβε |
|
| |
mad_dog
Αριθμός μηνυμάτων : 430
| Θέμα: Απ: R factor F1 2011 5/4/2011, 11:34 | |
| Τώρα μπερδεύτηκα...είμαι και περιορισμένης ευθύνης (καταλαβαίνετε...λίγο αργόστροφο)οπότε τώρα μπερδεύτηκα τελείως... | |
|
| |
???????? Επισκέπτης
| |
| |
Schumi F1aXion Champion
Αριθμός μηνυμάτων : 1388 Τόπος : Λεπτοκαρυα
| |
| |
???????? Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: R factor F1 2011 8/4/2011, 07:16 | |
| Καταρχήν όταν λέω ότι το rfactor δεν είναι φιλικό στο modding, εννοώ ότι δεν έχεις δυνατότητες να κάνεις πολλά πράγματα. Μέσα σε αυτό βάζω και κάποιους που λένε για "script", προγραμματισμό κτλ. Απότι ξέρω όσον αφορά τα mods που τρέχουν στις πίστες κάτι τέτοιο δεν υπάρχει. Η WCP έλεγε και ίσως λέει ακόμα ότι είναι δικό της το script (ένα μικρό πρόγραμμα) για τις αλλαγές στο skin των ελαστικών και ότι οι άλλοι της το έκλεψαν... Ποιο πρόγραμμα; Η τεχνική είναι κλεμμένη από το γνωστό F109-02. Δεν υπάρχει πρόγραμμα ούτε και φυσικά script.... Στο rfactor υπάρχουν κάποια εξαρτήματα που τα ονομάζουμε "special parts". Αυτά αντιδρούν στο software του παιχνιδιού κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες. Μερικά από αυτά είναι το τιμόνι, οι ρόδες, οι αεροτομές, τα φρένα, οι αναρτήσεις, το κράνος, το λαμπάκι που ανάβουν όταν μπεις στα πιτ (το λαμπάκι της βροχής είναι τέχνασμα και όχι του rfactor1), τα φώτα μπρος και πίσω, τα φώτα των φρένων, καπό και κάποια άλλα... Οι ρόδες καθώς περιστρέφονται, περιστρέφεται μαζί και το texture. Όμως αυτό το texture είναι μιας μορφής animation(κανονικό animation δεν υποστηρίζει το rfactor1), που το game triggάρει. Η θολούρα που βλέπεις στα λάστιχα σε μεγάλες ταχύτητες είναι από την γρήγορη περιστροφή της ρόδας. Σωστό; Εν μέρη. Κυρίως οφείλεται στο ότι μετά από μια ταχύτητα το game αλλάζει το texture της ρόδας σε αυτό που έχεις βάλει εσύ. Και έχεις φροντίσει φυσικά να βάλεις ένα με καλό blur. Με καλό radial blur για όποιον ασχολείται. Αν λοιπόν κάνεις μια αντιστοιχεία τέτοια ώστε να βλέπει το game σαν texture γρήγορης ταχύτητας της ρόδας, το texture της αεροτομής, τότε μπορείς να πετύχεις παρόμοια τεχνάσματα. Τέτοια πράγματα ψάχνεις για να κάνεις το κάτι παραπάνω, σε ένα game που δεν σου δίνει τίποτα παραπάνω να κάνεις. Νο open source modding και δυστυχώς έτσι θα παραμείνει ως φαίνεται. https://www.youtube.com/watch?v=ELM_a86fRjs&feature=player_embeddedΗ αεροτομή ανεβαίνει μετά την έξοδο από τη στροφή και λίγο μετά, ώσπου να πιάσει κάποια ταχύτητα για να αλλάξει το texture. Κατεβαίνει πάλι ακριβώς στο σημείο φρεναρίσματος όταν πέφτει ακαριαία η ταχύτητα. Τυχαίο; Δε νομίζω. Τουλάχιστον έτσι νομίζω εγώ με τα λίγα που ξέρω, γιατί έχω πάρα πολύ καιρό να ασχοληθώ και έχω ξεχάσει πολλά. Με την ευκαιρία δείτε και το '11 της RFT. http://maszosz.hu/e107_plugins/wrap/wrap.php?81 |
|
| |
Silkman F1aXion Administrator
Αριθμός μηνυμάτων : 3252 Τόπος : Αθήνα
| Θέμα: Απ: R factor F1 2011 8/4/2011, 07:48 | |
| Ερώτηση: Θα μπορούσε απο Modder αυτό το "Γραφικο" (απο οτι καταλαβα δηλαδη) να παντρευτει με Physics? Δηλαδη ασχετα οτι το γραφικο θα δουλευει απο μονο του μετα απο καποια χιλιομετρα και θα ανοιγει η αεροτομη πισω.......θα μπορουσε να αλλαζει και η αεροδυναμικη και οντως να παιρνεις καποια χιλομετρα παραπανω? | |
|
| |
???????? Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: R factor F1 2011 8/4/2011, 08:50 | |
| Ναι ίσως με το TempBoost επειδή δρά άμεσα στην απόδοση, σαν αποτέλεσμα δηλαδή της αεροδυναμικής βελτίωσης.... Άμεσα να επηρρεάσει την αεροδυναμική δεν ξέρω αν γίνεται ingame με άλλο τρόπο. Me κανονικό τρόπο δηλαδή, όχι με το tempboost, γιατί και αυτό δεν προσομοιώνει το dsr αλλά πιο πολύ το kers. Άλλο το ένα άλλο το άλλο. Υπάρχει ο στανταρ που δεν αλλάζει ingame και γίνεται από τα upgrades αλλά αυτό δεν κάνει για αυτή τη δουλειά νομίζω. |
|
| |
Schumi F1aXion Champion
Αριθμός μηνυμάτων : 1388 Τόπος : Λεπτοκαρυα
| Θέμα: Απ: R factor F1 2011 8/4/2011, 09:04 | |
| Δηλαδή ουσιαστικά η αεροτομή δεν είναι ανεβασμένη αλλά παίζει τόσο γρήγορα πάνω κάτω που μας δίνει αυτή την ψευδαίσθηση? | |
|
| |
???????? Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: R factor F1 2011 8/4/2011, 09:54 | |
| Η αεροτομή δεν κινείται καν Τα μόνα που κινούνται πραγματικά είναι οι ρόδες, το τιμόνι, το κεφάλι και οι αναρτήσεις. Τα υπόλοιπα είναι απλά σβήνεις το ένα, εμφανίζεις το άλλο. Σίγουρα υπάρχουν 2 φτερά. Το ένα ανεβασμένο το άλλο κατεβασμένο. Σε όλα τα texture είναι κατεβασμένη, αλλά όταν φτάνει η ώρα του τελευταίου σβήνει την κατεβασμένη και εμφανίζει την ανεβασμένη. Η αεροτομή δεν περιστρέφεται, δεν κινείται. Απλά χάνεται και εμφανίζεται η άλλη. Δύσκολο να εξηγήσω πως δουλεύει με τα textures με 2 λόγια Jim sorry. Έχει να κάνει με τα materials του 3D. Νομίζω γνωρίζεις ε; :scratch: |
|
| |
Lazosrai
Αριθμός μηνυμάτων : 45 Τόπος : kozanara
| Θέμα: Απ: R factor F1 2011 8/4/2011, 10:42 | |
| | |
|
| |
Silkman F1aXion Administrator
Αριθμός μηνυμάτων : 3252 Τόπος : Αθήνα
| Θέμα: Απ: R factor F1 2011 8/4/2011, 11:35 | |
| | |
|
| |
Spiros Fakis
Αριθμός μηνυμάτων : 378 Τόπος : ΗΡΑΚΛΕΙΟ-ΚΡΗΤΗ
| Θέμα: Απ: R factor F1 2011 8/4/2011, 21:05 | |
| | |
|
| |
Migiagi F1aXion Champion
Αριθμός μηνυμάτων : 237 Τόπος : Ηράκλειο Κρήτης
| Θέμα: Απ: R factor F1 2011 9/4/2011, 01:28 | |
| | |
|
| |
KnightRiderXD
Αριθμός μηνυμάτων : 859 Τόπος : Αθήνα
| Θέμα: Απ: R factor F1 2011 18/4/2011, 12:20 | |
| sxetika auto pou legate me ta textures 8a to e3igiso pio apla.....Pes oti xorizeis to video se frames...Dimiourgountai photografies...Tora ta textures einai kati paromoio kai inai opos ta elege o filos mas..e3afanizete i mia fotografia emfanizetai oi alloi.. | |
|
| |
Silkman F1aXion Administrator
Αριθμός μηνυμάτων : 3252 Τόπος : Αθήνα
| Θέμα: Απ: R factor F1 2011 18/4/2011, 16:16 | |
| Καλώς ήρθες KnightRiderXD. Δεν έχω δει κάποιο ποστ σου στην ενότητα Καλως ήρθατε του φόρουμ. Να υποθέσω ασχολείσαι με modding? | |
|
| |
mad_dog
Αριθμός μηνυμάτων : 430
| Θέμα: Απ: R factor F1 2011 18/4/2011, 23:14 | |
| Καλώς ήρθες KnightRiderXD, αν σου είναι εύκολο μπορείς να γράφεις με ελληνικούς χαρακτήρες για να είναι τα post σου ευανάγνωστα και στους υπόλοιπους. Καλή διαμονή λοιπόν και καλώς ήρθες στην παρέα της F1AXION. Είμαι ο Φιλόθεος, ταλαντούχος νέος οδηγός της Virgin. | |
|
| |
KnightRiderXD
Αριθμός μηνυμάτων : 859 Τόπος : Αθήνα
| Θέμα: Απ: R factor F1 2011 8/5/2011, 00:21 | |
| Δεν ασχολούμαι με Modding αλλά με προγραμματισμό σε απλά προγράμματα και επειδή πήγα 10 χρόνια υπολογιστές για δίπλωμα ξέρω πράγματα όπως Textures που ασχολούμαι στο Youtube και βλέπω.. Ναι απο εδώ και στο εξής θα γράφω με ελληνικούς χαρακτήρες αλλά επειδή κάποιο βολεύονται με Greeklish ας κάνουν όπως και εγώ μετατροπή Greeklish to Greek http://services.innoetics.com/greeklish/Τώρα να εξηγήσω λίγο καλύτερα τα παραπάνω: FPS είναι τα πόσα καρέ δείχνει η τηλεόραση/δευτερόλεπτο. Όλοι μικροί βλέπαμε Miky Mouse..Χρησιμοποιούν συγκεκριμένα ένα πρόγραμμα σαν Powerpoint και κάνουν μια εικόνα την φορά.Μετά χρησιμοποιούν ένα πρόγραμμα που κάνει PPT to AVI Converter μετατρέποντας τα σε Video και μετά βάζουν ήχο. Στα παιχνίδια ή σε σκηνές παιχνιδιών όπως Trailer βάζουν μια ειδική στολή με μπλε κουκκίδες για να αναλύσουν άξονες X,Y,Z και μετά παίρνουν τα δεδομένα και τα προσάπτουν σε 3D στον χαρακτήρα τους. Όλα αυτά για να σας πω πως στο RFactor χωρίς τα MODS φτιάχτηκε πέρνοντας ένα αυτοκίνητο και κάνοντας όχι αναλύσεις αξόνων αλλά αναλύσεις καυσίμων κ.τ.λ. Μετά έδωσαν στον χρήστη την δυνατότητα με προγράμματα ή άλλο στυλ να ανοίγει δεδομένα και να τα κάνει επεξεργασία. (.plr, .MAS κ.α) Τα Textures πέζουν ρόλο με τα γραφικά του παιχνιδιού.Είναι σαν να έχεις ένα μονοθέσιο σε μια ευθεία και από την αρχή ωσ το τέλος της να κάνει μια αναλογία σε FPS 2.000.000 (τρελλό νούμερο αλλά για να σας εξηγήσω). Αν υποθέσουμε ότι η αεροτομή ανοίγει στην μέση τότε το 1.000.000 είναι κλειστή και το άλλο ανοιχτή..Στο 1.999.980 πατάει φρένο (αφήνουμε 20 για να πέσει η ταχύτητα) και μόλις πέσει κάτω από ένα επίπεδο X ορισμένο από τον χρήστη επαναλαμβάνει το πρώτο 1.000.000 και άμμα θέλετε και το ρυθμίσουν με κουμπί στο να ανοίγει το Texture τότε άμμα δεν πατηθεί το ανάλογο κουμπί σε κάθε ΄τελος του 1.000.000 θα υπάρχει μια εντολή ''επανάλαβε Texture1.gif'' και άλλη μία ''άνοιξε Texture2.gif όταν κουμπί Δ''.Αν είναι πιο μεγάλο από 1.000.000 τότε θα έχει μια επανάλαβε επιπλέον φορτόνωντας τα Frames. Ελπίζω να έγινα κατανοητός και συγμώμη για την καθυστερημένη απάντηση.. | |
|
| |
| R factor F1 2011 | |
|