Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.



 
F1aXion NewsΦόρουμΑναζήτησηLatest imagesΕγγραφήΣύνδεση

 

 NEWS

Πήγαινε κάτω 
+2
Silkman
Fugitiv3R
6 απαντήσεις
Μετάβαση στη σελίδα : 1, 2  Επόμενο
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Fugitiv3R
F1aXion Administrator
Fugitiv3R


Αριθμός μηνυμάτων : 2829
Τόπος : Θεσσαλονίκη

NEWS Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: NEWS   NEWS Empty21/9/2010, 11:19

Οδηγοί της ομάδας για τη σεζόν 2011 θα είναι οι:

1. Γεώργιος Μανουσάκης
2. Ελευθέριος Αξιώτης

Reserve Driver: Γιάννης Κωνστάντιος
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://fugitiv3r.blogspot.com/
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

NEWS Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ VODAFONE MCLAREN 2011   NEWS Empty21/9/2010, 13:10

Το νέο μεταγραφικό αστέρι Γεώργιος Μανουσάκης και ο αίωνιος ασημί Ελευθέριος Αξιώτης (ακομα ελαφρά μαυρισμένος απο τα καλοκαιρινά μπάνια) είχαν την πρώτη τους επαφή με το νέο του μονοθέσιο για την σεζον 2011 της F1AXION. Oι δημοσιογράφοι ήταν εκεί και κατέγραψαν το μοναδικό δίδυμο των ασημί που έκανε επιδειξη γνώσεων για το μονοθέσιο τους. Τελικά αφού τα "κατάφεραν" άφησαν το δύσκολο έργο της δοκιμής στον αναπληρωματικό οδηγό της ομάδας, Ιωάννη Κωνστάντιο. Απολαύστε τους:

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
killbill

killbill


Αριθμός μηνυμάτων : 144

NEWS Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: NEWS   NEWS Empty21/9/2010, 13:17

πατησα να δω το βιντεο και μου φριζαρε το pc Razz
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

NEWS Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: NEWS   NEWS Empty22/9/2010, 14:38

Σύσσωμη η ομάδα της Mclaren, τεχνικό επιτελείο και οδηγοί, εύχονται μια καλή ζωή για τον νεοσειλθών μέλος της Williams και να σας ζήσει!!



Υ.Γ.1 Φτου, φτου ολοιδιοι ειστε! Μεσ΄την γκρίνια με το καλημέρα!

Υ.Γ.2 Εσυ θα το πάρεις αγκαλιά αφου σταματήσει το κλάμα. Είπαμε....με τα νερά δεν τα πας καλά!! Παγοδρόμιο ο μικρός!!!!!!! lol!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

NEWS Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: BAHRAIN   NEWS Empty12/10/2010, 00:04

BAHRAIN

Silkman:

"Mε το αριστερο ξεκιναει και φετος η σεζον για μενα. Εγκαταλειψη περσι στην πρεμιερα, εγκαταλειψη και φετος. Το προβλημα με τον κινητηρα το αντιμετωπισαμε και στις δοκιμες μας και ξεραμε οτι δεν ειχε λυθει. Αποφασισαμε να παμε στον αγωνα χωρις να πιεσουμε το μονοθεσιο γιατι ξεραμε οτι δεν θα αντεξει. Δεν πιεσαμε...και παρολαυτα 10 γυρους πριν το τελος παρεδωσε πνευμα. Μενει μονο μια εβδομαδα για να λυσουμε το προβλημα και σιγουρα θα παρουμε χρησιμα δεδομενα απο το μονοθεσιο του teamate μου που οχι μονο καταφερε να τερματισει, αλλα να παρει και μια ηρωικη νικη. Συγχαρητηρια στον teamate μου αλλα και στον Jοhn Kosta που μας βοηθησε τα μεγιστα με χρησιμες πληροφοριες απο το team radio."
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

NEWS Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: NEWS   NEWS Empty18/10/2010, 14:48

AUSTRALIA

Xρόνια είχα να τελειώσω αγώνα τόσο εξουθενομένος. Συγχαρητήρια σε όλους πραγματικά γιατι η μάχη ήταν ατελείωτη απο την αρχή ως το τέλος. Είχα μια παρα πολυ καλή εκκίνηση και θα μπορούσα απο την 4η θέση να βρεθώ και στην 2η αλλά σήκωσα το πόδι απο το γκάζι γιατί φυσικά δεν υπήρχε καμία σκέψη να ρισκάρω μια επαφή με τον teamate μου στην 1η στροφή. Ούτως η άλλος σκοπός ήταν να περάσω μπροστά απο τον Κατέλα και να κρατήσω πίσω μου τον Ιορδάνη πριν μπουμε για να εκτελεσουμε και οι 3ς τις ποινές μας, γεγονος και που καταφερα, αν και τελικά δεν βοήθησε πολύ αφου κατα την εκτέλεση της ποινής μου μια βλαβη στα χρονομετρα με καθυστέρησε αρκετα.

Ακόμα ομως και ολα να πηγαιναν καλα δεν θα ειχε μεγάλη σημασία αφου η διαφορα μας με την Ferrari του Αθανασιαδη ηταν ουσιαστικα μηδαμινη με αποτελεσμα οι μαχες με το χρονομετρο να ειναι ανελεητες. Στα highlight του αγωνα η ταυτοχρονη εισοδο μας και εξοδο μας στο γρήγορα S της πιστας οπου οδηγησαμε στο οριο να κρατηθουμε και δεν ακουμπησαμε ουτε τριχα.

Η στρατηγικη της ομαδας δουλεψε σχεδον αψογα αφου μετα τα πιτ των Κατελα και Αθανασιδαη βρεθηκα μπροστα 9 δευτερολεπτα απο την Ferrari και 2 δευτερολεπτα πισω απο τον απιστευτο Χρυσογλου με τη Renault και μενανε 13 γυροι για το πεσιμο της καρο σημαιας.
Απο εκει και επειτα η κοπωση με κατεβαλε και σε καθε στροφη το κεφαλι εγερνε απ'ακρη σ'ακρη. 7 γυρους πριν το τελος εχασα τη μαχη απο τη Ferrari και σταθηκα τυχερος απο την ατυχια της Renault καταληγωντας στην 4η θεση.
Ενα καλο αποτελεσμα με δεδομενη την ατυχια μου στο Bahrain αλλα ανεξαρτητου αποτελεσματος ευχαριστηθηκα τον απιστευτο αγωνα μου με την ετερη Ferrari.

Θερμα συγχαρητηρια στο podium αλλα και σε ολους οσους συμμετειχαν γιατι πραγματικα μας ξεσηκωσαν !!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

NEWS Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: MALAYSIA   NEWS Empty3/11/2010, 01:21

MALAYSIA

Silkman:
"Oι υποχρεώσεις με τους σπόνσορες της ομάδας δεν μου άφησαν περιθώρια δοκιμής σε βρεγμένο με αποτέλεσμα η βροχή να πετάξει στον κάδο ανακύκλωσης οτι δοκιμές είχα κάνει με το μονοθέσιο στο στεγνό. Ευτυχώς όμως η ομάδα είχε προετοιμάσει το μονοθέσιο για αγώνα σε βρεγμένο και αν και είχε σεταριστεί για το οδηγικό στυλ του Γιώργου που είναι τελείως διαφορετικό απο το δικο μου, κατάφερα να το 'παλέψω' και να προσαρμοστώ γρήγορα.
Στο Quali ο πιτ μανατζερ της ομάδας φρόντισε να με βγάλει εξω χωρις να έχω κίνηση εμπρος μου και έτσι δεν δυσκολεύτηκα να συγκεντρωθώ σε ένα καθαρό γύρο που με έφερε στην 3η θέση.
Στον αγώνα είχα μια πολύ καλή εκκίνηση και θα μπορούσα να είχα περάσει μπροστα απο τον πρωταθλητή αν δεν γλυστρούσε το μονοθέσιο του, γιατί η μικροεπαφή μου χάλασε το αβαντάζ για την Τ2, αλλά συμβαίνουν αυτά ειδικά σε δύσκολες συνθήκες οπως η καταρακτώδης βροχή που έπεφτε.
Στη συνέχεια δέχτηκα πίεση στους πρωτους 3ς γύρους απο την Ferrari του Ιορδάνη και περίμενα οτι για ένα ακόμα αγώνα θα πηγαίναμε έτσι μεχρι το τέλος. Δυστυχώς όμως και για τους δυο μας το μονοθέσιο του μετά τους πρωτους 3ς γύρους δεν πάταγε καλά και σιγά σιγα απομακρυνόμουν.
Ετσι βρεθηκα σε όλη την διάρκεια να μην απειλουμαι απο κανέναν πίσω μου αλλα και να μην μπορω να απειλήσω τους δυο πρώτους με αποτέλεσμα να κάνω ενα πολυ βαρετό αγώνα που με έφερε ομως στην 3η θεση.
Συγχαρητήρια στον teamate μου για την άνετη νίκη που ειναι αποτέλεσμα σκληρης δουλειάς αλλά και στην ομάδα ολόκληρη με ιδιαίτερη μνεία στον Γιάννη Kωνστάντιο που ηταν παρόν για ακόμα μια φορά στο pit wall της ομάδας και μας παρείχε υπερπολύτιμες πληροφορίες σε όλη τη διάρκεια του αγώνα."
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

NEWS Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: CHINA GP   NEWS Empty18/11/2010, 14:19

CHINA

Silkman:
" Oι υποχρεώσεις του Μανουσάκη αυτές τις 2 εβδομάδες με του σπόνσορες της ομάδας μας έδωσε την ευκαρεία να επικεντρωθούμε περισσότερο στο στήσιμο του μονοθεσίου μου, με αποτέλεσμα να έχω στα χέρια μου ένα μονοθέσιο προσαρμοσμένο άψογα στο στυλ μου αλλά κα ανταγωνιστικό. Παρόλαυτα ο χρόνος δεν μου βγήκε στο Quali απο ατομικά μου λάθη και αρκέστηκα στην 5η θέση η οποία όμως θα μπορούσε να μου δώσει το αβανταζ της εσωτερικής στην Τ1.
Αλλά οπως και περσι, ετσι και φετος ενα οδηγικο μου λαθος ηταν αρκετο για να βρεθω στην 9η θεση και απο εκει και επειτα ηταν γολγοθας να περασω τους μπροστινους μου που υπερασπιζοντουσαν τη θεση τους. 'Oταν καταφερα να φτασω στην 5η θεση ειχα χάσει αρκετό χρόνο και ειχα βρεθει πισω απο την Ferrari του Ιορδανη γυρω στα 12-15 δευτερολεπτα αν θυμαμαι καλα. Παρολαυτα βλεποντας οτι μαζευα σιγα σιγα τη διαφορα επικεντρωθηκα στο να κρατησω τον ιδιο ρυθμο και να μην κανω το παραμικρο λαθος. Μου βγηκε, και μετα το 1ο μας πιτστοπ ηταν πλεον θεμα στρατηγικης για το πως θα μπορουσα να βγω εμπρος του μετα το 2ο πιτστοπ μας. Εκανα τη λαθος επιλογη για το ποτε να μπω στα πιτ, με αποτελεσμα οταν η Ferrari ολοκλήρωσε το 2ο πιτστοπ της, να βγω πισω του ακριβως. Ακολουθησε μια ανελεητη πιεση απο μερους μου απο τον γυρο 30 εως και τον τελευταιο στην οποία ομως αντεξε σαν βραχος. Ομολογω οτι με δεδομενο οτι παρομοια πιεση καταφερνα και ασκουσα και στο παρελθον σε πρωταθλητες οι οποιοι ομως εκανα καπου το λαθος και περνουσα, ο Ιορδανης με εξεπληξε αφου τα καταφερε μια χαρα και σε ακομα μια συναρπαστικη αλλα και γεματη σε διαρκεια μαχη και για ακομα μια φορα χωρις την παραμικρη επαφη, βγηκε αλοβητος και κρατησε ηρωικα θα ελεγα, χωρις υπερβολες, την 4η θεση και τερματισα πισω του στην 5η με χρονική διαφορα το κλεισιμο ενος βλεφαρου!
Τελικο συμπερασμα ειναι οτι τα λαθη μου μου κοστισαν ενα καλυτερο πλασαρισμα αλλα και οτι η απουσια του Test Driver μας απο το pitwall με τις χρησιμες πληροφοριες του ηταν σημαντικη. Αν ηταν εκει ειμαι σιγουρος οτι θα με ειχε καλεσει στα πιτ την καταλληλη στιγμη ωστε να εβγαινα μπροστα απο τον Ιορδανη.
Συγχαρητηρια σε ολους τους οδηγους που τερματισαν και φυσικα στην 1η τριαδα. Ξεχναμε ως ομαδα το μετριο αποτελεσμα δεδομενων των δυνατοτητων του μονοθεσίου και κοιταμε πλεον το επόμενο GP."
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

NEWS Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: NEWS   NEWS Empty30/11/2010, 03:06

SPAIN

Silkman:
" O καλύτερος αγώνας μου άφησε την πιο πικρή γεύση. Με 100 γύρους ουσιαστικών δοκιμών δεν θα μπορούσαμε να περιμένουμε κάτι καλύτερο απο μια 5η ή 4η θέση. Στο Quali μπορούσα να βγάλω περισσότερα αλλά δεν ήρθαν ποτέ. Ο αγώνας ήταν άκρως συναρπαστικός. Αρχικά στην εκκίνηση πέρασα τον Μιχάλη απο την εξωτερική στην Τ1 και στη συνέχεια με πέρασε στην Τ5 με ένα εξίσου εντυπωσιακό προσπέρασμα. Έπειτα δυσκολέυτηκα πολύ να κρατήσω πίσω μου την άλλη Renault του Πάμπου ο οποίος σε ένα στιγμιαίο χάσιμο των φρένων λίγο έλλειψε να μας στειλεί για καφέ Laughing όπως επίσης λίγο έλειψε και ο Κατέλας στην παρατεταμένη δεξιά να μας στείλει και τους δύο μαζί για δεύτερο καφέ affraid . Απο εκεί και έπειτα τα λάθη του Ιορδάνη μου επέτρεψαν να τον πιάσω και ενώ συνέχισε να κάνει λάθη δεν μπόρεσα σε κανένα σημείο να περάσω. Βάζοντας και τον παράγοντα της υψιλοτερης τελικής του το προσπέρασμα ήταν κυριολεκτικά αδύνατο οπότε επέλεξα να μπω στα Pit στον 18ο γύρο ελπίζωντας να βγώ μπροστά του αλλα για 2η φορά το τρικ δεν επιασε και βγήκα πάλι πίσω του.
Στη συνέχεια πίεσα και μετά το 2ο πιτστοπ κατάφερα να βγω μπροστά και απο τον Ιορδάνη και απο τον Κατέλα με τη διαφορά όμως ότι είχα μπει για πιτ καπου στον 30 γύρο και έπρεπε να διατηρησω τα ελαστικά μου για ακόμα 36 γύρους!!!! Περίπου 12 γύρους πριν το τέλος με πέρασε ο Κατέλας χωρίς όμως να μπορει να απομακρυνθεί και προσπαθούσα να του ασκησω πίεση να τον εξωθήσω σε κάποιο λάθος ενώ ο Ιορδάνης ήταν 12 δευτερόλεπτα πίσω μου.
Και τότε....ενα φριζάρισμα στα ηλεκτρονικά ήταν αρκετό για να απομακρυνθεί ο κατέλας 5 δευτερόλεπτα και η διαφορά απο τον Ιορδάνη να μειώθει στα 7. Με περίπου 10 γύρους να απομένουν επικεντρώθηκα στο να κρατηθώ στην πίστα με λιωμένα ελαστικά αφου ο Ιορδάνης κατάφερε να με φτάσει ένα γυρο πριν το τέλος. Η ανακούφιση ήρθε στην τελευταία στροφή του προτελευταίου γύρου όταν ενα λάθος του Ιορδάνη μου έδωσε μια ανάσα 2 δευτερολέπτων που ήταν αρκετή για να τερματίσω στην 5η θέση.
Αλλά.....στο ίδιο ακριβώς σημείο που παρέδωσε πνεύμα ο κινητήρα του teamate μου περσι.....παρέδωσε πνεύμα και ο δικος μου. Είχα εξωθήσει το μονοθέσιο περα απο τα ορια του σε όλο τον αγώνα και με εγκατέλειψε στον τελευταίο γύρο ως άλλος Mika Hakkinen στην Ισπανία.
Όπως και να εχει ηταν απο τους καλύτερους αγώνες αφου περα απο την κλασσική μάχη (Εχει γινει el classico πλεον) με τον Ιορδάνη είχα να αντιμετωπίσω και τον Κατέλα (γίναμε πολλες ξαφνικα Laughing ) και η 5η θεση που λιγο ελειψε να ερθει οφείλεται αποκλειστικα στον Γιαννη Κωνσταντιο που απο τα Paddocks βοηθησε στο να διορθωσω τη στρατηγικη μου....γιατι αλλιως ουτε την 6η δεν θα επαιρνα και γιαυτο τον ευχαριστω θερμα και τον χριζουμε πλεον, περα απο τον επισημο test driver, και επισημο Pit Manager της ομαδας. Συγχαρητηρια πραγματικα σε ολους για εναν εντυπωσιακο αγωνα!!!! :cheers: "
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

NEWS Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: NEWS   NEWS Empty9/1/2011, 00:59

Η Μclaren ψάχνει τρόπο να βοηθάει τον Αξιώτη στον αγώνα απο το Pitwall:

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Reisis
F1aXion Champion
F1aXion Champion
Reisis


Αριθμός μηνυμάτων : 656
Τόπος : Θεσσαλονικη

NEWS Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: NEWS   NEWS Empty9/1/2011, 02:55

Αχαχαχαχα απιστευτο!!!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

NEWS Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: NEWS   NEWS Empty11/1/2011, 15:10

CANADA

Martin Whitmarsh:

"Μετά τα δύο συνεχόμενα χαστούκια που είχαμε με τους κινητήρες του Αξιώτη σε Ισπανία και Μονακό, επικεντρωθήκαμε πάνω στο μονοθέσιο του για να λύσουμε το πρόβλημα. Αυτη τη φορά υπήρξε χρόνος για δοκιμές και τα αποτελέσματα φάνηκαν αφού και στον επόμενο αγώνα δεν θα χρειαστεί να αλλάξουμε κινητήρα στο μονοθέσιο του. Οι νέες γόμες της Bridgestone συνεργάστηκαν άψογα με το μονοθέσιο και όλο το Σαββατοκύριακο δουλέψαμε πάνω και στα δυό μονοθέσια αλλά και στην στρατηγική μας σε διάφορα σενάρια. Παρόλαυτα στο Qualifying δεν καταφέραμε να πιάσουμε χρόνους που είχαμε καταφέρει στις δοκιμές με αποτέλεσμα να εκκινήσουμε απο την 4η και 7η θέση αλλά αυτός δεν μας προβλημάτισε και δεν επιτρέψαμε να μας επηρεάσει στον αγώνα. Είμαστε ευχαριστημένοι απο την 4η θέση του Αξιώτη και ελαφρώς πικραμένοι για τον τρόπο που χάθηκε η πρώτη. Έτσι ειναι οι αγώνες στην F1 όμως και η ομάδα είναι εδώ για να παλέψει σκληρά και στους υπόλοιπους ώστε να πετύχουμε τους φετινούς μας στόχους. Συγχαρητήρια σε όλους όσους τερμάτισαν."


Silkman:
"Eίχα μια πολύ καλή εκκίνηση και στριμώχτηκα στα αριστερά της Ferrari του Ιορδάνη και έφτασα στην 1η στροφή στην 5η θέση απο την 7η που εκκίνησα. Απο εκεί και έπειτα βλέποντας οτι και πάλι η Renault του Μιχάλη ηταν ταχύτερη δεν μπήκα στο τρυπάκι να πιέσω το μονοθέσιο για να μην πάθω τα καλά του Μονακό. Περίμενα να δεχτώ περισσότερη πίεση απο την RedBull του Τζώρτζη και την Ferrari του Ιορδάνη με βάση αυτά που είχαμε δεί οτι μπορούν να κάνουν στις ελεύθερες δοκιμές. Η μεταξύ τους μάχη όμως μου έδωσε την ευκαιρεία να κερδίσω λίγο αέρα μέχρι που τελικά ο Τζώρτζης εγκατέλειψε. Στη συνέχεια τήρησα πιστά το πλάνο της στρατηγικής μας.Μετά το πίστροπ βγήκα πίσω απο τον Ιορδάνη για ακόμα ένα el classico αλλά αυτή τη φορά αφου έβλεπα οτι κινούμαι πιο γρήγορα ήξερα οτι θα έπρεπε να ρισκάρω για να μην την πάθω οπως και στην Κίνα αφού είναι οδηγός που δεν τον περνάς ευκολα. Κατάφερα τελίκά να τον περάσω στον 36ο γύρο στο τέλος της μεγάλης ευθείας σε μια κίνηση Καρμπόν με εκείνη του Παρίση στον teamate μου. Απο εκεί και έπειτα πήρα οση διαφορά χρειαζόταν και τη συντηρούσα μέχρι να φέρω το μονοθέσιο στο τέρμα στην 4η θέση. Δεν παίρνουν αέρα τα μυαλά μας και τα κεφάλια μέσα για την Βαλένθια για να πάρουμε οτι καλύτερο μπορούμε."
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Migiagi
F1aXion Champion
F1aXion Champion
Migiagi


Αριθμός μηνυμάτων : 237
Τόπος : Ηράκλειο Κρήτης

NEWS Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: NEWS   NEWS Empty12/1/2011, 14:30

Ένας αγώνας που δεν πρόκειται να ξεχάσω ποτέ. Ήταν η πρώτη φορά που πραγματικά εκνευρίστικα, στεναχωρήθηκα και πικράθηκα γιατί δεν περίμενα ποτέ να γίνει κάτι τέτοιο και ιδιαίτερα στον τελευταίο γύρο. Πολλοί μπορεί να μείνουν στο σημείο του προσπεράσματος και μόνο εκεί αλλά το θέμα δημιουργήθηκε στα φρένα στο πέταλο πριν την τελευταία ευθεία. Πέφτω στα φρένα για το πέταλο έχοντας στο μυαλό μου να θυσιάσω την είσοδο της στροφής με σκοπό να βγω καλά στην έξοδο για να μην δώσω ευκαιρία στον Παρίση να πάρει το slip stream για να πάει για προσπέρασμα. Προσεκτικά φρένα με το μυαλό μου στην έξοδο της στροφής και εκείνη την στιγμή ακριβώς στο σημείο που ήμουν έτοιμος να ξεκινήσω να δίνω γκάζι έρχεται ο Παρίσης από πίσω και με χτυπάει όσο ακριβώς χρειαζόταν για να σπάσει το κράτημα του πίσω μέρους μου και να ξεκινήσει το μονοθέσιο να πλασάρει πολύ ελαφρα, αλλά αρκετά ώστε να μην μπορώ να δώσω γκάζι όπως ήθελα. Συμβιβασμό με το γκάζι, ανάποδο τιμόνι και υπομονή μέχρι να μπορέσω να επιταχύνω τέρμα. Στιγμιαία σκέψη ότι, εντάξει συμβαίνει κάποιες φορές, χάνεις λίγο τα φρένα και ακουμπάς τον αλλον. Μετά σκέφτηκα ότι μετά από αυτό θα τηρήσει το fair play και δεν θα δοκιμάσει να προσπεράσει. Όταν είδα όμως να παίρνει το slip sream και να επιταχύνει άρχισα να υποπτεύομαι, μη θέλοντας να το πιστέψω, ότι θέλει να προσπεράσει. Αλλάζω γραμμή περνάει από την εξωτερική και αρχίζει να με προσπερνάει. Σε αυτό το σημείο πάτησα φρένο αρκετά πιο πριν από εκεί που έπρεπε γιατί ήθελα να αποφύγω πάση θυσία οποιαδήποτε σύγκρουση. Επιτάχυνα στην έξοδο του "S" στην ύστατη προσπάθεια να ξαναπεράσω αλλά μάταια.


Αισθάνθηκα πολύ άσχημα όχι γιατί έχασα τον αγώνα, δεν με ένοιαζε αυτό, άλλωστε δεν είναι η πρώτη φορά που χάνω από τον Δημήτρη και είμαι και από τους πρώτους που του δίνει συγχαρητήρια αλλά γιατί ένιωσα χαζός, ηλίθιος και ότι άλλο μπορείτε να φανταστήτε.

Ένιωσα έτσι γιατί όταν εγώ για παράδειγμα τον προσπέρασα στον αγώνα της Ισπανίας στριμώχνοντας τον λίγο στον πρώτο γύρο έκανα αμέσως στην άκρη και του παραχώρησα πίσω την θέση και εκείνος το ξέρει αυτό. Όταν έχω να διαλέξω ανάμεσα στην νίκη και το fair play πάντα διαλέγω το fair play. Απλά αισθάνθηκα τόσο χάλια γιατι νόμιζα ότι και εκείνος ήταν το ίδιο.

Αλλά τον βλέπω τώρα να με χτυπάει καθαρά, να μου χαλάει την γραμμή μου, και να το εκμεταλεύεται και να κερδίζει τον αγώνα. Μάλλον αυτό που είναι στο δικό του μυαλό είναι η νίκη και μόνο η νίκη.



Γράφω αυτό το race report απλά για να δικαιολογήσω την έκρηξη μου και την άμμεση αποχώρηση μου από το TS μετά το τέλος του αγώνα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Migiagi
F1aXion Champion
F1aXion Champion
Migiagi


Αριθμός μηνυμάτων : 237
Τόπος : Ηράκλειο Κρήτης

NEWS Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: NEWS   NEWS Empty14/1/2011, 11:29

Μετά από συζήτηση με τον Παρίση με διαβεβαίωσε ότι δεν κατάλαβε ότι με χτύπησε εκείνη την στιγμή και ότι δεν θα δοκίμαζε να προσπεράσει, αν το καταλάβαινε ότι μου είχε χαλάσει την γραμμή μου.

Πιθανόν λόγω υπερβολικού εκνευρισμού από μέρους μου να είδα όλες τις χειρότερες καταστάσεις και όλα τα άσχημα σενάρια σε αυτήν την κατάσταση.

Θέλω να ζήτήσω δημόσια συγνώμη λοιπόν από τον Παρίση αν τον πρόσβαλα με οποιδήποτε τρόπο. Με αυτό το ποστ προσπαθώ να διορθώσω οποιαδήποτε λάθος συμπεράσματα έβγαλα για εκείνον.


Τέλος λοιπόν στο θέμα και ας συνεχίσουμε τις καλές και δυνατές μάχες μέσα στην πίστα όπως πάντα. Wink
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

NEWS Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: NEWS   NEWS Empty15/1/2011, 09:40

respect
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

NEWS Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: NEWS   NEWS Empty17/1/2011, 15:10

VALENCIA


Silkman:
"Νομίζω ότι τα αποτελέσματα έλειψης practice ολη την εβδομάδα φάνηκαν με τον χειρότερο τρόπο. Σεταπ της τελευταίας στιγμής, έλειψη αυτοσυγκέντρωσης απο το warm up και στην εκκίνηση το ολικό μπάχαλο. Ξεκίνησα καλά και βλέποντας οτι μπαίνω στο slipstream του teamate μου τραβήχτηκα δεξιά και εστίασα την προσοχή μου στους 3ς μπροστινούς για να αποφύγω τα χειρότερα. Καθόλη τη διάρκεια είχα πλήρη άγνοια οτι η Ferrari του Ιορδάνη είναι πλάι μου και θεωρόντας ότι εχω ελεύθερο χώρο δεξιά έστριψα απότομα πάνω του. Απο εκεί και έπειτα πλακώθηκα στα φρένα για να ελαχιστοποιήσω τη ζημιά προς όλους αλλά χωρίς εμπρός αεροτομή το μονοθέσιο απλα΄δεν σταματούσε με αποτέλεσμα να προκαλέσω ένα ατύχημα που δεν το εχω ξανακάνει ποτε σε εκκίνηση σε όλη μου την καριέρα. Ανόητο λάθος και οφείλω μια συγνώμη προς όλους που ενεπλάκησαν και κυριώς στον Παρίση που τον έθεσα μαζί με εμένα εκτος μαχης στα πρωτα 300 μέτρα του αγώνα. Συγνώμη και πάλι προς ολα τα παιδιά και συγχαρήτήρια σε όσους επιβίωσαν του μακελειού."
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

NEWS Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: NEWS   NEWS Empty18/1/2011, 03:18

Mανουσάκης και Αξιώτης (εμφανώς μαυρισμένος απο το ξύλο που έφαγε απο τους οδηγούς μετά την Βαλένθια) κάνουν εντατική προπόνηση για τον αγώνα στο Silverstone και την αποφυγή ατυχημάτων. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στο να μάθουν να αναποδογυρίζουν τα μονοθέσιά τους και να συνεχίζουν αλόβητοι.

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

NEWS Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: SILVERSTONE GP   NEWS Empty3/2/2011, 12:06

SILVERSTONE


Silkman:
"Πλήρης απογοήτευση για εμας και τους οπαδούς μας.
Στο Quali είχα ίσως το καλύτερο μονοθέσιο μεχρι σήμερα στα χέρια μου και θα μπορούσα να είχα πλασαριστεί και σε ψηλότερη θέση αλλά απο προσωπικά μου λάθη έμεινα στην 4η. Απο εκεί και έπειτα δεν περίμενα πολλά πράγματα δεδομένης της ποινής μου. Στην εκκίνηση ευτυχώς όλα κύλησαν ομαλά και δεν πάλεψα για καμία θέση αφου η ομάδα είχει αποφασίσει να μπω στον 1ο κιολας γύρο για να εκτίσω την ποινή μου. Απο εκεί και έπειτα ο αγώνας ήταν μάταιος και στη μεγαλύτερη διάρκεια του βαρετός. Το μόνο ενδιαφέρον ήταν η μάχη μου με την RedΒull tου Τζώρτζη που είχε επίσης ποινή. Μείωσα την διαφορά μου στα 2 δευτερόλεπτα απο τα 8 αλλα απο εκει και έπειτα μάλλον ο Τζωρτζης ήλεγχε τη διαφορά και κάθε φορά που πίεζα να μειώσω κι αλλο πίεζε κι εκείνος και δεν άλλαζε κάτι. Στους τελευταίους 3ς γύρους είδα οτι τα ελαστικά μου θα άντεχαν λίγο παραπάνω πίεση οπότε κατάφερα να τον πιάσω στο καινούργιο κομμάτι της πίστας και να κολλήσω πίσω του. Αλλα ως γνωστόν είναι άλλο πράγμα να φτάσεις κάποιον και άλλο πράγμα να τον περάσεις. Στην copse κόλλησα πραγματικά σε απόσταση αναπνοής και θα είχα περισσότερες ελπίδες. Αλλα πάνω στο apex ένα πολύ έξυπνο Ηang out του Βασίλη ήταν αρκετό για να κόψει κάθε ελπίδα για προσπέρασμα στην έξοδο. Πήρα το Slipstream αλλά η γραμμή τερματισμού τον πρόλαβε και τερματίσαμε σχεδόν μύτη με μύτη. Συγχαρητήρια σε όσους τερμάτισαν και θα κοιτάξουμε να ισοσταθμίσουμε την πικρία των οπαδών μας με μια νίκη μέσα στη Monza."
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

NEWS Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: NEWS   NEWS Empty8/2/2011, 08:56

HOCKENHEIM


Silkman:
"Θα μπορούσα να είχα παει πολύ καλύτερα αλλά τι να το κανεις τωρα. Το μονοθέσιο μπορούσε να κινηθεί στο 1.12.3xx αλλά την ώρα που έπρεπε να το καταφέρω δεν το κατάφερα. Στην εκκίνηση την γλύτωσα φτηνά αφού παραλίγο να εκκινήσω πρόωρα. Κούμποσα καταλάθος την 1η και όταν πήγα να ανεβάσω στροφές το μονοθέσιο φυσικά άρχισε να ρολλάρει. Πρόλαβα και ακινητοποιησα το μονοθέσιο πριν παρανομήσω και γλύτωσα την ποινή. Στους πρώτους γύρους είδα δυστυχώς τον teamate μου να φεύγει εκτός πίστα αλλά ευτυχώς τα γρήγορα αντανακλαστικά του απέτρεψαν τα χειρότερα. Απο εκεί και μετά σκοπός μου ήταν να καθυστερήσω τον Κατέλα όσο μπορούσα ώστε να μην ανοίξει τη διαφορά απο τον teamate μου. Το λάθος του Κατέλα στα κερμπ ολοκλήρωσε τη δουλειά. Το μονοθέσιο συμπεριφερόταν διαφορετικά απο όλη τη βδομάδα με αποτέλεσμα να μην μπορω να πιασω το ρυθμό που ήθελα. Παρόλαυτα και ενώ διατηρούσα την 4η θέση δέχθηκα εντολή απο τον Pit Manager να μην πιέζω άλλο αφου δεν απειλούμουν απο τη Ferrari του Ιορδάνη. Λίγους γύρους μετά ομως τα άκουσα για τα καλά απο το Pit Wall: "Είπαμε να χαλαρώσεις αλλά το ξεφτίλισες ρε βλάκα! Σε φτάνει!!!". Όποτε άρχισα να πιέζω και πάλι και το λάθος του Ιορδάνη έδωσε τέλος στις οποιες ανησυχίες. 5 γύρους πριν το τέλος έχασα την 4η θέση απο την Mercedes του Κατέλα μετά απο μια μάχη άκρως συναρπαστική. Συγχαρητήρια στον teamate μου που κατάφερε να τερματίσει στην 2η θέση και όλοι οι υπόλοιποι να πάνε να πνιγούνε αφου δε γράφουν ουτε ενα race report του αγώνα τους."

lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
????????
Επισκέπτης




NEWS Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: NEWS   NEWS Empty8/2/2011, 09:36

Silkman έγραψε:
HOCKENHEIM


Silkman:
"Θα μπορούσα να είχα παει πολύ καλύτερα αλλά τι να το κανεις τωρα. Το μονοθέσιο μπορούσε να κινηθεί στο 1.12.3xx αλλά την ώρα που έπρεπε να το καταφέρω δεν το κατάφερα. Στην εκκίνηση την γλύτωσα φτηνά αφού παραλίγο να εκκινήσω πρόωρα. Κούμποσα καταλάθος την 1η και όταν πήγα να ανεβάσω στροφές το μονοθέσιο φυσικά άρχισε να ρολλάρει. Πρόλαβα και ακινητοποιησα το μονοθέσιο πριν παρανομήσω και γλύτωσα την ποινή.

H McLaren στο μονοθέσιο του 2010 είχε βάλει συμπλέκτη. you know... Στην MP4-26 δεν ξέρω, μπορεί και να τον βγάλανε πάλι Laughing
Μου έχεις και Aytoclutch ON στον server τρομάρα σου 🔨
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

NEWS Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: NEWS   NEWS Empty1/3/2011, 02:55

HUNGARORING


Silkman:

"Δυστυχώς διάφορα προσωπικά προβλήματα που αντιμετώπισα στην διάρκεια της εβδομάδας δεν άφησαν και πολλά περιθώρια για συγκέντρωση στον αγώνα. Αποχή απο το Quali λόγω προβλημάτων με τα ηλεκτρονικά του μονοθεσίου και στον αγώνα ο ρυθμός ήταν άθλιος σε σχέση με το Practice. Παρόλαυτα μέχρι ένα σημείο είχε ενδιαφέρον αφου μαχόμουν με τον Αθανασιάδη για την 6η θέση, μέχρι που ένα πρόβλημα στα ηλεκτρονικά του έδωσε τέλος στη μάχη και μας ξενέρωσε. Συγχαρητήρια στον teamate μου που παρά τη διαφορετική στρατηγική χτύπησε την 1η θέση αλλά χάθηκε στις λεπτομέρειες όπως επίσης και τον Αργυρίου για το ντεμπούτο του στο πρωτάθλημα. Προετοιμαζόμαστε για το Spa και αυτή τη φορά έίμαστε υποχρεομένοι απέναντι στους οπαδούς της ομάδας να πάρουμε το καλύτερο απο αυτό τον απαιτητικό αγώνα."
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

NEWS Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: NEWS   NEWS Empty21/3/2011, 00:58

SPA


Silkman:

"
Το είχαμε πει και στη τελευταία μας δήλωση ότι είμαστε υποχρεωμένοι απέναντι στους οπαδούς μας να πάρουμε το καλύτερο από το Bέλγιο…και τα καταφέραμε. Σ
το Qualifying κλειδώσαμε σε μια μόλις προσπάθεια την 3η θέση που μας άφησε ικανοποιημένους. Η δεύτερη ήρθε δώρο αφου δυστυχώς η RedBull του Χρύσογλου βρέθηκε να είναι εκτός ορίων. Στην εκκίνηση επικεντρώθηκα να διατηρήσω την θέση μου στην 1η στροφή όπως και έγινε. Από εκεί και μετά ακολούθησε πολύ σκληρή μάχη με τον Μιχάλη και στο μυαλό μου ήρθα μνήμες από το Μονακό όπου πίεσα περισσότερο από όσο έπρεπε και η πίεση αυτή μου κόστισε τον κινητήρα. Αυτή τη φορά όμως μεσα σε λίγους γύρους παρατήρησα ότι στο μεσαίο κομμάτι κέρδιζα από το Μιχάλη και έτσι ήμουν λίγο πιο χαλαρός στον κινητήρα. Είχαμε μια συναρπαστική μάχη με αποκορύφωμα τα φρένα στην bus stop όπου είχαμε συνεχείς μάχες αλλά διατηρούσα την πρωτοπορία. Στον 23ο γύρο αν θυμάμαι καλά με πήρε για πρώτη φορά στα φρένα και πέρασε μπροστά μου αλλά όχι για πολύ. Μετά την Eau Rouge πήρα στο slip stream πέρασα και στα φρένα για την δεξία είχαμε την ατυχη στιγμή μας στον αγώνα, με τον Μιχάλη να καταλήγει χωρίς μπρος αεροτομή και εμένα στα γρασίδια με στραβό τιμόνι λόγο ανάρτησης. Μη γνωρίζοντας τι έχει συμβεί έκοψα και περίμενα τον Μιχάλη να επανέλθει. Μέχρι να με ειδοποιήσουν ότι ο Μιχάλης έχει σοβαρό πρόβλημα και να αρχίσω να επιταχύνω ο Αθανασιάδης βρέθηκε κολλημένος πίσω μου. Παλέψαμε για αρκετούς γύρους μέχρι να συνηθίσω το στραβό τιμόνι αλλά τελικά το πάλεψα και μπήκα στα πιτ με διαφορά ικανή να με βγάλει πάλι 2ο. Δυστυχώς όμως η ομάδα, χωρίς να δοθεί σχετική εντολή,άρχισε ματαια να προσπαθεί να διορθώσει την ανάρτηση με αποτέλεσμα να μείνω σταματημένος για 14 δεύτερα που θα ήταν αρκετά για να αποχαιρετήσω και την 3η θέση. Ευτυχώς για εμάς όμως οι άτυχες στιγμές πάτσισαν η μία την άλλη και η Ferrari βρέθηκε στα προστατευτικά ελαστικά. Από εκεί και μετά βάλαμε το κεφάλι κάτω και συντηρούσαμε την διαφορά των 2 δευτερολέπτων από την RedBull του Τζώρτζη μέχρι να πάρουμε την καρό σημαία και να ανεβώ για 2η φορά φέτος στο βάθρο.
Σαφώς χαρούμενος και ικανοποιημένος, ευχαριστώ θερμά τον test driver και pit manager της ομάδας που δούλεψε σκληρά όλο το τριβδόμαδο μαζί μου για να καταφέρουμε την καλύτερη μου επίδοση μέχρι σήμερα και κρίμα που απουσίαζε ο teammate μου για να παίρναμε ακόμα περισσότερους βαθμούς.

Για την Mοnza δεν είμαι πολύ αισιόδοξος αλλά βάζουμε το κεφάλι κάτω για την μάχη στο λάκκο με τα λιοντάρια και την εκδίκηση που τους χρωστάμε..
"
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

NEWS Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: NEWS   NEWS Empty26/3/2011, 16:27

SPA POSTCONFERENCE


Martin Whitmarsh:

"Κατόπιν των προκλητικών δηλώσεων του Νο1 οδηγού της RedBull για το συμβάν με τον Αξιώτη η ομάδα δεν μπορεί να μείνει αμέτοχη και να μην υπερασπιστεί τον οδηγό της. Είναι πάγια πολιτική της ομάδας το Fair Play, με οποιοδήποτε κόστος ,και οι οδηγοί της σε περίπτωση υπαιτιότητας δέχονται εντολή να ζητήσουν δημόσια συγνώμη και τέτοιες περιπτώσεις έχουν καταγραφεί δημόσια στον τύπο τόσο φέτος όσο και πέρσι. Με αυτα τα δεδομένα η ομάδα αποσαφηνίζει τη θέση της για όσα έγιναν στο Βέλγιο:

Α. Στο Quali ο Αξιώτης προχώρησε σε δήλωση μετά το τέλος του αγώνα λέγοντας οτι η 2η θέση ήρθε ως δώρο αφού ακυρώθηκε ο ταχύτερος γύρος του Χρύσογλου παρόλο που οι χρόνοι τους απείχαν μόλις 70 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Γεγονός που σημάινει οτι τα επιπλέον 70 χιλιοστά που βρήκε ο Χρύσογλου θα μπορούσαν να εχουν κερδιθεί απο την ταχύτερη είσοδο του Χρύσογλου στην Eua Rouge που τον έθεσε εκτός ορίων της πίστας στην έξοδό του απο την Eau Rouge.

B. Για τον αγώνα ο κύριος Χρύσογλου ισχυρήστηκε αβάσιμα ότι κόλλησε για 15 γύρους πίσω απο την Mclaren του Αξιωτη και οτι δεν υπήρχε σημείο για προσπέρασμα. Η Mclaren έχει όλη την καλη διάθεση να παρέχει στην RedBull το replay του αγώνα ώστε να μας διευκρίσουν επι πόσου γύρους ακριβώς κατάφερε ο Χρύσογλου να βρεθεί κολλημένος πίσω απο την Mclaren. Για το αν υπήρχε σημείο για προσπέρασμα το ξέρει καλά και ο ίδιος ότι υπήρχαν περισσότερα των δυο σε μια πίστα με τόσο φάρδος και τεραστειες ευθείες.

Γ. Ο κύριος Χρύσογλου ισχυρήστηκε ότι ήταν ταχύτερος του Αξιώτη παντού! Είναι άξιο απορίας πως μια ταχύτερη, παντου, RedBull που είναι κολλημένη επι 15 γύρους πίσω απο την Mclaren, δεν κατάφερε να βρεθεί μπροστά της ακόμα και μετά τα προγραμματισμένα πιτστοπ τους που ειχαν μόλις ένα γυρο διαφορά το ένα απο το άλλο. Επιπρόσθετα ενημερώνουμε τον Νο1 οδηγό της RedBull ότι ταχύτερος οδηγός ΠΑΝΤΟΥ έναντι άλλου οδηγού, είναι εκείνος που ολοκληρώνει το σύνολο της απόστασης του αγώνα στην μικρότερη χρονική διαρκεια έναντι άλλου οδηγού.


Δ. Όσον αφορά το συμβάν ο κύριος Χρύσογλου ισχυρήστηκε ότι ο Αξιώτης μπλόκαρε τα φρένα του και έπεσε πανω του. Ας μας εξηγήσει πως ένα μονοθέσιο που προηγείται του δικού του πριν την στροφή και είναι ορατό απο το κοκπιτ του, να πέσει πάνω του. Εκτός και αν υπονοεί ότι ο Αξιώτης έβαλε όπισθεν. Επιπρόσθετα ενημερώνουμε τον κύριο Χρύσογλου, γιατι προφανως δεν το γνωρίζει, ότι το μπλοκάρισμα στα φρένα αποτελεί χαρακτηριστικό της οδήγησης του Αξιώτη (όπως και του Κατέλα και του Πετράκη) επι σειρά ετών και δεν θα έπρεπε να του προκαλεί έκπληξη. Παλαιότεροι οδηγοί της F1AXION μπορούν να τον βεβαίωσουν για το τι μπορεί να κάνει με tyrelocking ο Αξιώτης. Τέλος μπορούμε να του παρέχουμε το replay και να δει σε slow motioν απο την εξωτερική κάμερα της πίστας ότι τη στιγμή που Αξιώτης απελευθερώνει τα φρένα το μονοθέσιο του αρχίζει να στρίβει κανονικότατα προς την στροφή και με τα απαιτούμενα χιλιόμετρα. Εκείνη τη στιγμή και ενώ ειναι πεντακάθαρα ορατό το μονοθέσιο του Αξιώτη ο Χρύσογλου στρίβει πάνω στην Mclaren σαν να μην υπάρχει και την επαναφέρει βίαια σε ευθεία τροχιά και εκτός πίστας. Αυτό είναι ένα σφάλμα το οποίο έχουμε δει αρκετούς οδηγούς να διαπράτουν. Ακόμα και να μπορούσαμε να δεχτούμε ότι ο Αξιώτης έχασε τα φρένα και οτι θα συνέχιζε ευθεία εκτός πίστας, απο τη στιγμή που είναι πεντακάθαρα 3/4 του μονοθεσίου εμπρος απο τον Χρύσογλου και πεντακάθαρα ορατός απο το κοκπιτ του, γιατι στρίβει πάνω στην Mclaren? Υπάρχει οδηγός που επιλέγει να μην αφήσει το πεντακάθαρα ορατό προπορευόμενο μονοθέσιο να φύγει εκτός πίστας, και να επιλέξει να στρίψει κατόπιν με ασφάλεια? Το μονοθέσιο του στρίβει πάνω στο δικό μας τη στιγμή που η θέση του δικού μας είναι πεντακάθαρη στο οπτικό του πεδίο. Σε αντίστοιχη περίπτωση, δυο στροφές πιο κάτω, και ενώ δεν έχει περάσει καθαρά ο Χρύσογλου, ο Αξιώτης δεν στρίβει πάνω του, όπως επίσης και στα φρένα της BusStop όπου πέρασε ο Χρύσογλου, ο Αξιώτης διατηρεί τον έλεγχο του μονοθεσίου του και δεν στρίβει πάνω στην RedBull.

Ε. Το συμβάν θεωρείται λήξαν για την Mclaren, είναι ξεκάθαρη η απόψη μας για το ποιος είναι υπαίτιος για το συμβάν και ο κύριος Χρύσογλου έχει το δικαίωμα της γνώμης του που είναι σεβαστή αλλα όχι και αποδεκτή. Κατά καιρούς τόσο η ομάδα όσο και ο Αξιώτης έχουν αποδώσει τα εύσημα στον Χρύσογλου για τα αποτελέσματά του ακόμα και όταν αυτά ήρθαν μετά απο "ήττα" του Αξίωτη σε μεταξύ τους μονομαχίες. Δεν είναι δυνατόν όμως όταν χάνουμε αλλεπάλληλες μονομαχίες να λέμε μπράβο και όταν κερδίζουμε να βρισκομαστε κατηγορούμενοι.
Τέλος τονίζουμε ότι με την παρούσα δήλωση σε καμία περίπτωση δεν αμφισβητούμε τις άριστες οδηγικές ικανότητες και το αστείρευτο ταλέντο του κυρίου Χρύσογλου, αλλά δεν μπορούσαμε να μείνουμε και αμέτοχοι σε άδικες δηλώσεις που καταφέρονται κατά οδηγού της ομάδας μας.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

NEWS Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: NEWS   NEWS Empty30/3/2011, 02:26



ΜΟΝΖΑ

Martin Whitmarsh:
Zήσαμε μεγάλες στιγμές στο Ιταλικό GP για πρώτη φορα στην ιστορία μας στην F1AXION. Kαταρχην η ημερα ξεκινησε αψογα αφου με επισκεφτηκε ο ιδιος ο Χρυσογλου απο την RedBull και αφου μιλησαμε κατ'ιδιαν για το συμβαν του Βελγιου αποδεχτηκε οτι φερει ευθυνη για το συμβαν και οτι ουδέποτε έθεσε θέμα σκοπιμότητας για το συμβάν. Αυτο ειναι προς τιμην του και μας χαροποίησε ιδιαίτερα αφου ξέρει ποσο τον εκτιμάμε και σε προσωπικό αλλά και σε οδηγικο επίπεδο.

Την ώρα του quali είδαμε προς απογοήτευση την Mclaren του Αξιώτη να μένει πολύ πισω και για ακόμα μια φορά κερδίσαμε θέσεις απο άκυρους γύρους των μπροστινών μας. Απο την αλλη πλευρά τα προβλήματα που αντιμετωπίσαμε με τα ηλεκτρονικά στο μονοθέσιο του Μανουσάκη δεν του επέτρεψαν να πάρει θέση στο Q. Αυτό ομως δεν μας προβλημάτισε καθόλου γιατι ξέραμε οτι θα ήταν θεμα λίγων γύρων να πιασει τους πρώτους οπως και έγινε. Απο την αλλη πλευρα ειμαστε ιδιαιτερα δυσαρεστημενοι με οδηγικες πρακτικες οπως αυτη που εφαρμοσε η Toro Ross του Ζένιου στον Αξιώτη. Είχε ξεκάθαρα επιλέξει αγωνιστική γραμμή και την άλλαξε τελευταία στιγμη χωρις να αφησει περιθωρια αντιδρασης στον Αξιωτη. Με το δεδομενο οτι κινουνταν σε εφαμιλους ρυθμους με την 2η Ferrari αλλα και τις RedBull αλλα και με το δεδομενο οτι ηταν σε στρατηγικη ενος πιτστοπ..περιμενα κατι καλυτερο απο την 7η θεση που μας αναγκασαν να παρουμε.
Η πικρα μικρη ομως αφου ο Νο1 οδηγος μας πηρε την πιο ανετη νικη του εκκινωντας σχεδον απο το τελος του grid. Μεγαλειωδη εμφανιση, ανετη νικη και σε συνδιασμο με την 8η θεση της αλλης Ferrari καταφεραμε να ψαλιδισουμε εστω και λιγο την διαφορα.
Θα γιορτασουμε με πολυ ιδιαιτερο τροπο την νικη μας στην εδρα του αιωνιου αντιπαλου μιας και ειχαμε ορκιστει εκδικηση οταν κερδισαν στο Silverstone. Τα καταφεραμε αλλα δεν τελειωσαμε ακομα. Συνεχιζουμε το ιδιο σκληρα και θα σας δουμε στην Τουρκια."
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Silkman
F1aXion Administrator
Silkman


Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

NEWS Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: NEWS   NEWS Empty4/4/2011, 23:53


TURKEY

Silkman:

Όπως ειπε και ο μεγάλος Έλλην ηθοποιός: Everybody fu**s in this town except me!
Ποτε δεν "πηγα" τις αριστεροστροφες πιστες και φάνηκε. Ευτυχώς η ομάδα δουλεύει άψογα και ειναι πολύ μεγάλο πράγμα να έχεις ολοκληρο team πισω σου. Το setup που εφτιαξα με τους μηχανικους μου δεν ελεγε να δουλεψει με τιποτα. Τελευταια στιγμη ομως και λιγο πριν το Q οι μηχανικοι του teamate μου που παρειχαν τις ρυθμισεις του οι οποιες βελτιωσαν το ρυθμό μου. Το κεράσακι στην τούρτα ήταν οταν ο testdriver μας, μου παρείχε τις δικές του οι οποίες έκατσαν κουτί στην οδήγηση μου για να μπορω να γυρίζω στο 1.28 στο πρωτο Stint. Ήξερα οτι και πάλι δεν ειναι καλό αυτο αφου οι ανταγωνιστές μου ηταν πολύ ταχύτεροι.
Καθαρή εκκίνηση και για λίγο κράτησα πισω μου τον Παρίση. Ακολούθησε ο teamate μου τον οποίο κράτησα για 2 γύρους πίσω μου αλλα δεν υπήρχε τίποτα και σήμερα που να μπορούσε να το κρατήσει. Δεν μπορεσα σε καμια περιπτωση να πιασω Μιχάλη-Ιορδάνη παρόλο που πάλευαν μεταξύ τους και επομένως όλη η προσπάθεια επικεντρώθηκε στην 6η θέση και να κρατήσω πίσω τον Τζώρτζη ο οποιός ήταν πολυ πιο γρήγορος. Στο 1ο πιτστοπ παραλίγο να διαλύσουμε τον αγώνα μας αφου ο lolipop man με απελευθέρωσε την ώρα που περνουσε ο Τζωρτζης δεξιά μου. Φωνες απο το pitwall" Πηγαινε ευθεεεειααα!!!" και ετσι και εκανα για να αποφυγουμε την επαφη με αποτελεσμα να περναω μεσα απο pitcrews ομαδων. Eυτυχως την γλυτωσαμε. Στο 2ο πιτσοπ μπηκα ενα γυρο πριν απο τον Βασίλη και καταφερα να τον πιασω και να τον περασω την ωρα που εβγαινε απο τα πιτ. Με πιεσε πολυ απο τον 35ο γυρο μεχρι τον 38ο οπου καταφερε και με περασε με τρόπο που δεν υπηρχε περιπτωση να αμυνθω. Για λίγο καταφερα να τον εχω σταθερα μπροστα μου απο 1-3 δευτερα με σκοπο να περιμενουμε το τελευταιο pitstop.
Ο pit manager με ενημερωσε στον 42 οτι θα εμπαινε κατα πασα πιθανοτητα στον 49-50 ο Βασίλης για soft. Και τοτε σκεφτηκαμε να μπουμε στον 45, να βαλουμε φρεσκα medium, ελπιζωντας να μαζεψουμε την διαφορα και να παμε ετσι μεχρι το τελος. Μεγάλο ρισκο που φυσικα δεν δουλεψε αλλα ηταν η μονη επιλογη που θα μπορουσε να αλλαξει τα δεδομενα.
Δυστυχως για τον Βασίλη ομως και ευτυχως για εμας, ο κινητηρας του τον εγκατελειψε και ετσι ηρθε η 6η θέση για την οποια δεν μπορω παρα να ειμαι ευχαριστημενος.
Συγκαπουρη τωρα ......για ακομα μια αριστεροστροφη 🔨 "
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
 
NEWS
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 2Μετάβαση στη σελίδα : 1, 2  Επόμενο
 Παρόμοια θέματα
-
» NEWS
» NEWS
» NEWS
» NEWS
» NEWS

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: Περασμένα Πρωταθλήματα :: F1aXion Πρωτάθλημα 2010-2011 :: TEAMS HEADQUARTERS :: MCLAREN-
Μετάβαση σε: