Δοκίμασε να πάρεις τηλέφωνο να δεις αν είναι εκεί το πρόβλημα. Το είχε ο Σπύρος παλιά το πρόβλημα αυτό, το είχα και εγώ. Δηλαδή αν έπαιρνε κάποιος τηλέφωνο ή αν άνοιγα εγώ το τηλέφωνο να πάρω ( άσχετα σε ποια πρίζα είναι, και σε εμένα σε άλλη πρίζα μακρυά από το ρούτερ είναι), έπεφτε το ίντερνετ. Δοκίμασε το, δεν έχεις να χάσεις τίποτα. Εγώ άλλαξα ένα πριζάκι στο τηλέφωνο και έφτιαξε, ενώ του Σπύρου κάποια καλώδια του σπιτιού σε κάποια ένωση δεν έκαναν καλή επαφή. Πάρε από το κινητό σου στο τηλέφωνο του σπιτιού σου και πάτα να απαντήσεις (και αντίστροφα) να δεις αν μετά από μερικά δευτερόλεπτα πέφτει το ίντερνετ.
Δοκίμασε να πάρεις τηλέφωνο να δεις αν είναι εκεί το πρόβλημα. Το είχε ο Σπύρος παλιά το πρόβλημα αυτό, το είχα και εγώ. Δηλαδή αν έπαιρνε κάποιος τηλέφωνο ή αν άνοιγα εγώ το τηλέφωνο να πάρω ( άσχετα σε ποια πρίζα είναι, και σε εμένα σε άλλη πρίζα μακρυά από το ρούτερ είναι), έπεφτε το ίντερνετ. Δοκίμασε το, δεν έχεις να χάσεις τίποτα. Εγώ άλλαξα ένα πριζάκι στο τηλέφωνο και έφτιαξε, ενώ του Σπύρου κάποια καλώδια του σπιτιού σε κάποια ένωση δεν έκαναν καλή επαφή. Πάρε από το κινητό σου στο τηλέφωνο του σπιτιού σου και πάτα να απαντήσεις (και αντίστροφα) να δεις αν μετά από μερικά δευτερόλεπτα πέφτει το ίντερνετ.
Γιώργη, θα το δοκιμάσω σύντομα αυτό αλλά μου ήρθε και μια αναλαμπή..Πρόσφατα λόγο ανακαίνισης μετακινήσαμε το σταθερό τηλέφωνο από το σαλόνι στο δωμάτιο της αδερφής μου με φίλτρα και όλα (Στην ίδια μπρίζα πηγαίνει και ο συναγερμός του σπιτιού που έχει ξεχωριστό φίλτρο εκεί που είναι)..Το ίδιο κάναμε με το σταθερό στο δωμάτιο των γονιών μου που βάλαμε την ασύρματη συσκευή..Όμως σε εκεινη την μπρίζα έπιανε ραδιόφωνο αλλά μπορεί να είχε και για τηλέφωνο..Δεν ξέρω γιατί είναι πίσω από το κρεβάτι..Παλιά σταθερή και ασύρματη συσκευή ήταν στο σαλόνι με ένα Splitter Και 2 φίλτρα το καθένα..Παίζει να φταίει και κανένα κινητό γιατί πιάνουμε ιντερνετ σε Nokia κινητό..Αλλά δεν το έχο ενεργοποιήσει τελευταία..Τι να πω..Θα πάρω και 4 μπριζάκια αυτά που έχουν τις 2 δαγκάνες πάνω και Lan εσοχή και θα δω...
Υ.Γ Και μετά την κίνηση της συσκευής στα δωμάτια το ίντερνετ δούλευε κανονικά..Τις τελευταίες 3 μέρες με πετάει..Θα δοκιμάσω μέθοδο κλοτσιάς,μπουνιάς,κολοτούμπας και πετάγμα του ρούτερ από την ταράτσα (8ος 'οροφος)..Αν δεν δουλέψει θα πετάξω το σπίτι..
Επίσημα ήρθε η τιμονιέρα..Το θέμα είναι ενώ την έβαλα μου φαίνετε πως το αυτοκίνητο έχει υποστροφή πολύ...Μερικές φορές δεν στρίβει καν...Όμως εξαφανίστηκαν μπλοκαρίσματα...
Θα πρέπει να τη ρυθμίσεις κατάλληλα, δηλαδή όπως θα σε βολέψει. Δε φταίει η τιμονιέρα, ούτε η οδήγηση σου. Και βέβαια το πέρασμα από joystick σε τιμονιέρα δεν είπε κανείς ότι είναι εύκολο. Όμως όταν συνηθίσεις δεν υπάρχει περίπτωση να χρησιμοποιήσεις ξανά joystick. Ξεκίνα με τις default ρυθμίσεις και όταν αρχίσεις να συνηθίζεις συζητάμε για ρυθμίσεις.
Θα πρέπει να τη ρυθμίσεις κατάλληλα, δηλαδή όπως θα σε βολέψει. Δε φταίει η τιμονιέρα, ούτε η οδήγηση σου. Και βέβαια το πέρασμα από joystick σε τιμονιέρα δεν είπε κανείς ότι είναι εύκολο. Όμως όταν συνηθίσεις δεν υπάρχει περίπτωση να χρησιμοποιήσεις ξανά joystick. Ξεκίνα με τις default ρυθμίσεις και όταν αρχίσεις να συνηθίζεις συζητάμε για ρυθμίσεις.
Με γειες!
Thanks...Προσπαθώ με το Profiler της Logitech να το φτιάξω..Έκανα και αντιστροφή του άξονα του γκαζιού γιατί δεν πατούσα και ήταν πατημένο και πατούσα και σταματούσε το γκάζι..Πάντως καμμία σχέση..Μέρα με την νύχτα..Εγώ έκλεισα προσωπικά το FFB γιατί είναι πολύ δυνατό...
Σας αφήνω να σχηματίσετε την γνώμη σας.. Δεν στρίβει καθόλου καλά στις στροφές..Τα μπλοκαρίσματα είναι επειδή είχα βάλει πίεση 96%..ΔΕίτε και τα Settings μου..
Σας αφήνω να σχηματίσετε την γνώμη σας.. Δεν στρίβει καθόλου καλά στις στροφές..Τα μπλοκαρίσματα είναι επειδή είχα βάλει πίεση 96%..ΔΕίτε και τα Settings μου..
Σας αφήνω να σχηματίσετε την γνώμη σας.. Δεν στρίβει καθόλου καλά στις στροφές..Τα μπλοκαρίσματα είναι επειδή είχα βάλει πίεση 96%..ΔΕίτε και τα Settings μου..
Έχεις πραγματικά βίτσιο να φτιάχνεις βίντεο, ε;
Βασικά ο μόνος λόγος που έφτιαξα το βίντεο είναι για να δείτε οτι δεν στρίβει το τιμόνι καθόλου..Το στρίβω τέρμα αριστερά στις 2 συνεχόμενες αριστερα,δεξιά και αριστερά που βγαίνει στην ευθεία και το ίδιο στην Parabolica..Γυρνάω το τιμόνι ΟΛΟ δεξια και [εφτεο ταχύτητα και όλα..Τώρα τι είναι δεν ξέρω..Επίσης το βίντεο δεν είναι δημόσιο...
Έχεις ριμάξει τα πάντα στα settings (sensitivity,yaw κλπ κλπ). Ξαναβάλτα ολα default και αρχισε παλι να οδηγεις. Πρωτα θα κοιταξεις να συνηθήσεις την μετάβαση απο joy σε τιμονιέρα και έπειτα τις εξτρά ρυθμίσεις. Αν πας και τα πειραζεις όλα μαζι στο τελος θα χαθείς ή....θα βρεις μια λυση που θα νομιζεις οτι ειναι οκ απλα επειδη θα μπορεις να οδηγεις...κι ομως δεν θα ειναι γιατι θα υπαρχει σιγουρα καλυτερη.
Βασικά, το τιμόνι έτσι όπως μου φαίνεται από το βίντεο χωρίς τον φυσικό ήχο (βοηθάει να κρίνουμε καλύτερα) είναι υπερευαίσθητο όπως το έχεις ρυθμίσει. Αν πρόλαβα να δω καλά, έχεις ένα υπερβολικό steering lock (25) και αυτό στο λέει κάποιος που παραδοσιακά οδηγούσε πέρσι με ένα από τα υψηλότερα steering lock στο 21,5..... Αποτέλεσμα είναι το μονοθέσιο να οδηγείται απευθείας στην υποστροφή, αφού η κίνηση στο τιμόνι είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτό που χρειάζεται. Άσε που χάνεις τα φρένα και μπαίνεις γρηγορότερα απ'όσο πρέπει στις στροφές.
Λοιπόν:
Αν όπως είχες πει πήρες την ίδια τιμονιέρα με μένα και τον Τζώρτζη, (Driving Force GT) τότε δοκίμασε τις ρυθμίσεις μου μήπως και σε βολέψουν:
Στις καθολικές ρυθμίσεις συσκευής στο logitech profiler:
Συνολική ισχύς των εφέ στο 105% Ισχύς εφέ ελατηρίου 0% Ισχύς εφέ απόσβεσης 0%
Ενεργοποίηση του ελατηρίου κεντραρίσματος σε παιχνίδια με ισχύ εφέ ελατηρίου στο 0%
Μοίρες περιστροφής στις 270 χωρίς να είναι τσεκαρισμένη η αναφορά για τα συνδυασμένα πεντάλ.
Τέλος τσεκαρισμένο να προσαρμόζει το παιχνίδι τις ρυθμίσεις.
Μέσα στο rfactor:
Στα rates, τα πρώτα 4 είναι στο 10% και τα υπόλοιπα στο 0%. (Και το exaggerate yaw που εσύ απ'ότι είδα το έχεις στο 100% - απλώς σε μπερδεύει).
Τα sensitivity όλα στο 50% και deadzone στο 2% παντού.
Το force feedback το έχω στο Wheel ενεργοποιημένο στο Full με ισχύ στο -100%.
Βασικά, ακολούθησα τις ρυθμίσεις από το θεματάκι που έκανε ο Leon με το realfeel + leoFFB.
Υ.Γ. Το σημαντικότερο όλων όμως είναι ένα: η monza δεν ενδείκνυται για να κάνεις δοκιμές με το τιμόνι. Είναι ιδιαίτερη πίστα και δε θα σε βοηθήσει να ρυθμίσεις το τιμόνι. Κάνε σε άλλη πίστα τις ρυθμίσεις. Δοκίμασε barcelona ή suzuka, όχι monza.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Fugitiv3R στις 23/8/2011, 05:46, 1 φορά
Οι ρυθμίσεις του Ιορδάνη με βοήθησαν και έκανα το πρώτο μου φυσιολογικότατο γύρο..Βέβαια έκανα και 2 λαθάκια αλλά συμπλήρωσα γύρο με Race Setup στην Valencia... Βέβαια ο χρόνος λίγο χάλια αλλά είμαι στα πρώτα βήματα μου.. Γύρος 1:44:586
Κώστα μην ριμάζεις όλα τα τόπικ. Δεν έχει να κάνει αυτό το τόπικ με το τι χρονους θα επιτύχεις. Κοιτάμε να σε βοηθήσουμε να σετάρεις την τιμονιέρα σου και αυτό δεν έχει να κάνει ούτε με τα φτερά, ούτε με το σεταπ, ούτε με τους χρόνους. Εχει να κάνει με το να ανταποκρίνεται το τιμόνι σου και τα πεντάλ σου σε αυτά που τους ΄λες΄να κάνουν. Ακόμα και με ακίνητο το μονοθέσιο μπορείς να τσεκάρεις την ευαισθησία και στο τιμόνι και στα πεντάλ. Εν κινήσει το ίδιο, άσχετα απο τους χρόνους. Είναι αλλο πράγμα αυτό. Οι χρόνοι δεν έχουν να κάνουν μόνο με το τιμόνι οπως είναι αυτονόητο. Επικεντρώσου στην λύση του προβλήματος καθεαυτού και μην ξεφεύγεις κάθε φορά γιατι το μονο που πετυχαίνεις έτσι είναι να κάνεις flooding στα τόπικ και να κουράζεις μέλη που προσπαθούν να σε βοήθήσουν. Φιλικά
Εχω προβλημα με το Joy2key. Mου το ανεφερε ο knightrider για να το χρησιμοποιησω και να σεταρω το KERS και το DRS. Θελω οδηγιες ειδικα και μονο για το rfactor με αυτο το προγραμμα. Knightrider αν μπορεις εξηγησε μου και οποιος το εχει χρησιμοποιησει.
Θα πας ελεκτές παιχνιδιών θα πατήσεις στο Joypad σου πάνω Ιδιότητες..Πάτα τα κουμπιά που θες να χρησιμοποιήσεις και δες ποιος αριθμός φωτίζει..πχ το X σε μένα είναι για KERS στο νούμερο 1 και το Τετράγωνο για να ανοίγει το DRS νούμερο 3..Ανοίγεις το Joy2key και πατάς πάνω στο Button 1 και εχει αριστερά 3 disable Πας στο πρώτο πατάς K Και οκ...μετά πας στο Button 3 Και βάζεις το κούμπι D...μετά πας Race weekend Και κάνεις τα ίδια