| Κανονισμοί.....σχόλια..... | |
|
+16John Kosta Pambos Stephen Nick Atsidakos Spiros Fakis Billie Jean killbill Gergis Pashalis Migiagi Giouvannakis Asterios Silkman Schumi Reisis Vastzo Fugitiv3R Armada 20 απαντήσεις |
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
Billie Jean
Αριθμός μηνυμάτων : 110
| Θέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια..... 13/10/2010, 18:17 | |
| - Cabinio έγραψε:
- Εγώ Billie ξέρω ότι στην F1 τρως ποινή αν εγκαταλήψεις από κινητήρα. Κι αυτό γιατί αν καεί ο κινητήρας, τον αλλάζεις. Και επειδή τον άλλαξες, τρως ποινή, λόγω του περιορισμένου αριθμού που υποχρεούσαι να χρησιμοποιήσεις για συγκεκριμένο αριθμό αγώνων. Το ίδιο ισχύει και για τα κιβώτια ταχυτήτων. Αν κάνω λάθος διορθώστε με.
Αν λοιπόν τίθεται θέμα, θα ήταν καλύτερα να συμπληρωθεί ο κανονισμός και όχι να καταργηθεί. Να συμπληρωθεί δηλαδή με τον όρο να χρησιμοποιείς έναν κινητήρα για Χ αγώνες. Αν τον καταστρέφεις και τον αλλάζεις τρως ποινή. Αν τον καταστρέψεις στον τελευταίο αγώνα χρήσης του και τον αλλάξεις με τον καινούργιο για τους επόμενους αγώνες, όλα είναι φυσιολογικά και δεν τρως ποινή. Από την άλλη ξέρω μερικούς που τρέχουν με χαμηλό radiator και τους καίνε. Οπότε ας μην έχουν το παράπονο ότι κάηκε... ας προσέξουν το setup τους.
Αν ητάν λογω radiator η οτιδήποτε αλλο να το δεχόμουν.. Ο Λευτέρης τοσα χρόνια, του π****!!, radiator ξέρει να βαζει! και boost λίγο είχε! Τωρα ο κανονισμός ειναι ο εξής. There are also restrictions on engine and gearbox use. Each driver may use no more than eight engines during a championship season. Should a driver use more than eight engines, he will drop 10 places on the starting grid of the event at which an additional unit is to be used. Επειδή οι κινητήρες μας δεν "γραφουν" χιλιόμετρα, δεν γίνεται να έχουμε εναν για 2 αγώνες πχ. Σύμφωνα με τον κανόνα για να πάρουμε ποινή θα έπρεπε να σπασουμε 8 κινητήρες σε ενα πρωτάθλημα. Σύμφωνα με τουσ 2010 κανονισμούς που χρησιμοποιουμε ετσι θα έπρεπε να κανουμε. Τωρα, δε λεω σώνει και καλα να το κάνουμε ετσι, απλα θεωρώ πολυ άδικο να χαλανε 2 αγώνες καποιου, λογω παραγόντων που δεν ευθυνεται αποκλειστικά ο ίδιος. Την έπαθε ο πχ ο Αρμάδα, ο Λευτέρης, ο Μανουσάκης περσι, εχασαν τους βαθμους που ήταν να πάρουν. Ας μην τους χαλάσουμε και τον επόμενο αγώνα.. και οποιουδήποτε άλλου... Τώρα αν σπάσει καποιος κινητηρα στο Q, τότε ναι... 10 θέσεις. Το έλεγα και περσι αλλά επειδή πηραν ποινή τα παιδιά, θα ήταν αδικο να το καταργήσουμε μεσα στη σεζον. Τωρα που δεν εχει παρει κανενας ακόμα ας μην παρουν. Υπόψιν. Δεν εχω σπάσει κανέναν κινητήρα μέχρι τώρα απο πέρσι... δεν το κάνω θέμα για μένα, για το τι είναι σωστό το λεω.. | |
|
| |
Schumi F1aXion Champion
Αριθμός μηνυμάτων : 1388 Τόπος : Λεπτοκαρυα
| Θέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια..... 14/10/2010, 01:02 | |
| Θα συμφωνισω μαζι σου.Βασικα στο Bahrain δεν πιστευα να τερματισω.Μπορειτε να δειτε και στο replay η και στα πρακτις οτι ο τροπος που διαχειριζομαι engine-gears μπορει να ειναι ο χειροτερος.Εγω το ζωριζα πιο πολυ απο το Λ πιστευω αλλα ολοκληρωσα τον αγωνα. Βασικα θα προτεινα κατι πιο φιλικο δλδ 10 θεσεις για engine σε Q και 5 θεσεiς για engine σε Race. | |
|
| |
Armada
Αριθμός μηνυμάτων : 264 Τόπος : Ελλάδα
| Θέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια..... 14/10/2010, 01:22 | |
| - Silkman έγραψε:
- Ορμώμενος απο τα ποστ των παιδιων για τους κινητηρες ηθελα να πω τα εξης:
Προσωπικά παιδια η αληθεια ειναι οτι έχω υποψιες.....το ξαναλεω για να μην δημιουργηθει θεμα...εχω ΥΠΟΨΙΕΣ...οτι τα μονοθεσια στο fson09 παρουσιαζουν μια υπερευαισθησια στο θεμα του κινητηρα. Γιατι το λεω αυτο?
Γιατι εγω προσωπικα εκανα 3ς προσομοιωσεις στο bahrain με διαφορα boost και σε ολα ο κινητηρας μου ψοφησε...η δοκιμη που μου εβγαλε ολο τον αγωνα ηταν και αυτη η οποια χρησιμοποιησα και στον επισημο αγωνα μας και ομως.....δεν εβγαλα τελικα τον αγωνα. Συγκεκριμενα ετρεξα οοοοοοολο τον αγωνα με Boost 5 και τελικα το μονοθεσιο ψοφησε 10 γυρους πριν το τελος....ενω ξερω οτι αλλα παιδια ηταν με boost 10 αν οχι σε οοολο τον αγωνα...στο μεγαλυτερο διαστημα του.
Επομενως δυο πραγματα συμβαινουν: Α. Η κατι λαθος υπηρχε στο σεταπ μου περα απο το boost που επηρεασε τη ζωη του κινητηρα (σιγουρα οχι το radiator). Β. Η κατι αλλο στο παιχνιδι καθοριζει τη ζωη του κινητηρα.
Επομενως εγω θελω να ρωτησω κατι....υπαρχει καπου καποιο αρχειο το οποιο μπορει να κανει ενα μονοθεσιο να σπασει ο κινητηρας του random??
Δηλαδη να τα εχεις οοοολα σωστα στο σεταπ σου.....να οδηγεις "απαλα" το μονοθεσιο σου και το παιχνιδι να επιλεξει εσενα τυχαια "random" και να σου σπασει τον κινητηρα? Και αν ναι ποιο ειναι αυτο το αρχειο?
Aν δεν υπαρχει κατι που να καθοριζει τη ζωη του κινητηρα βασιζομενο σε τυχαιο παραγοντα...τοτε σιγουρα κατι λαθος υπηρχε στο σεταπ μου η/και στην οδηγηση μου και θα πρεπει να το λυσω. Αν δηλαδη ισχυει το Α...τοτε ο κανονας μενει ως εχει και αυτο προσθετει επιπλεον ρεαλισμο αφου ολοι θα πρεπει να βρουμε το μακροβιοτερο σεταπ και συνναμα να το κανουμε και γρηγορο για τον αγωνα. Αν ισχυει το Β...τοτε θα πρεπει να βρεθει αλλη λυση χωρις αυτο να σημαινει την καταργηση του κανονα.
ΜΗΝ σχολιασετε τιποτα εδω περι του κανονισμου...εδω απλα θα ηθελα να κουβεντιασουμε το θεμα των κινητηρων.
Λευτέρη συμφωνώ με τους προβληματισμούς σου και μπορούμε να τα διαπιστώσουμε όλα αυτά που λες. Άσχετα με αυτά που γράφεις το θέμα του συγκεκριμένου κανονισμού ίσως πρέπει να το μελετήσουμε πάλι. Πιστεύω ότι ο ανταγωνισμός έχει ανέβει αρκετά. Ειδικά οι πρώτες 8 θέσεις έχουν μόνιμο κάτοικο με συγκεκριμένα παιδιά τα οποία λίγο εως πολύ μεταξύ τους αλλάζουν θέση. Αυτοί μπορούν να κινηθούν σε αρκετά γρήγορο ρυθμό καθ όλη τη διάρκεια ενός αγώνα. Για αυτούς ακριβώς Λευτέρη πιστεύω ότι ο κανονισμός αυτός είναι εξοντωτικός. Φαντάσου δηλ να θέλει να τελειώσει το πρωτάθλημα 3 αγώνες και ο πρωτοπόρος απλά να χρειάζεται μια νίκη και στους άλλους μια καλή θέση........φαντάζεσαι να του σπάσει ο κινητήτρας στον αγώνα που είναι να τρέξουν ....επομένως γιοκ βαθμοί εκεί και στον προ τελευταίο να εκκινεί με 10 θέσεις ποινή.....ε σε αυτόν τον αγώνα που έχει την ποινή επειδή ακριβώς ο συναγωνισμός είναι μεγάλος δεν υπάρχει περίπτωση να καταφέρει κάτι καλό........οπότε πάνε όλα περίπατο..... Το παράδειγμα είναι ενδεικτικό και μπορεί να χαρακτηριστεί άστοχο. Προσωπικά συμφωνώ με τον Βίλλ Πλακ. γιατί ακριβώς κάποιος που το παρακάνει "πληρώνει" το τίμημα στον αγώνα που τρέχει........ | |
|
| |
Silkman F1aXion Administrator
Αριθμός μηνυμάτων : 3252 Τόπος : Αθήνα
| Θέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια..... 14/10/2010, 01:36 | |
| ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΠΟΣΤΑΡΕΤΕ, ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ. Δεν υπηρξαν ανθρωποι στο grid που να το "παρακαναν" περισσοτερο απο τους Παριση και Μανουσακη. ΤΣΑΚΙΣΑΝ τα μονοθεσια τους οσο δεν παει απο την αρχη του αγωνα μεχρι και το τελος του και ξερω οτι και οι δυο τους ηταν με τελειως διαφορετικα Boost και ομως τα καταφεραν. Επομενως το επιχειρημα οτι αυτος που πιεζει...σπαει...δεν στεκει! ΙΣΩΣ συμβαινει κατι αλλο και αναφερομαι στο κομματι του Random αλλα περιμενω καποιος που γνωριζει να μας πει τα τι και πως. Μεχρι να αποδειχτει οτι κατι αλλο (περα απο σεταπ και τροπο οδηγησης) επηρεαζει τη ζωη του κινητηρα....δεν υπαρχει λογος αλλαγης του κανονισμου.....δουλεψτε τα σεταπ σας και την οδηγηση σας να βγαζετε τον αγωνα για να μην σας καιγετε ο κινητηρας. Ποιος μιλαει ετσι? Αυτο φυσικα παει και για μενα παρολο που δουλεψα οσο ποτε για το bahrain...πρωτη φορα κανω 3ς προσομοιωσεις σε ολη μου τη ζωη ΑΝ..ξαναλεω αν αποδειχτει οτι κατι αλλο φταιει...τοτε σαφως και θα το επανεξετασουμε το θεμα εξολοκληρου. | |
|
| |
Billie Jean
Αριθμός μηνυμάτων : 110
| Θέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια..... 14/10/2010, 03:56 | |
| Tο αρχειο των κινητήρων εχει τα εξής (μεταξύ αλλων)
LifetimeEngineRPM=(17100, 300) // (base engine speed for lifetime, range where lifetime is halved) LifetimeOilTemp=(110.50, 4.5000) // (base oil temp for lifetime, range where lifetime is halved) LifetimeAvg=5700 // average lifetime in seconds LifetimeVar=0 // lifetime random variance
Eχουν μέσο ορο ζωής καπου στα ορια του ολόκληρου αγώνα.. αλλοι κρατανε παραπάνω, αλλοι σπάνε νωρίτερα για να βγεί το μέσο όρο.. κάπου αλλου λέει και ανάλογα με το boost εχεις και φθορά φυσικά, 5.2% per setting λεει..
To θέμα είναι εκτός απο αυτό, αν σε ακουμπήσει κάποιος υπάρχει μεγάαααλη πιθανότητα να σπάσει πιο μετά ο κινητήρας, μου έχει συμβει κ αλλού, και αν γινει κατι τέτοιο, και μου σπάει χωρις να φταίω και παιρνω και 10 θέσεις για τον επόμενο αγώνα...
Αυτό είναι το άδικο.. | |
|
| |
Schumi F1aXion Champion
Αριθμός μηνυμάτων : 1388 Τόπος : Λεπτοκαρυα
| Θέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια..... 14/10/2010, 04:21 | |
| Βασικα εγω ξερω απο τον Κικονι οτι εχουν ανεβασει τη φθορα του κινητήρα σε σχεση με το 08 τους γιατι εκει απλος δεν εσπαγε ευκολα.Τωρα κατα το ποσο ειναι πειραγμενο δεν ξερω.Οσο για θεμα random δεν νομιζω να παιζει. Το μεγαλυτερο μου boost στον αγωνα ηταν 5 και αυτο για 2-3 γυρους.Ουτε τεμποραρι δεν εβαλα. | |
|
| |
Silkman F1aXion Administrator
Αριθμός μηνυμάτων : 3252 Τόπος : Αθήνα
| Θέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια..... 14/10/2010, 04:23 | |
| Eαν οντως ισχυει αυτο που λες Schumi τοτε θα πρεπει να κανουμε κατι ΕΜΕΙΣ για να το επαναφερουμε στην περσινη λογικη φθορα που ειχαν οι κινητηρες.
Δεν θυμαμαι και πολλoυς περσι....του Ατσιδακου μην τις μετρατε γιατι ηταν με radiator 3 και Boost 12. | |
|
| |
Silkman F1aXion Administrator
Αριθμός μηνυμάτων : 3252 Τόπος : Αθήνα
| Θέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια..... 14/10/2010, 15:44 | |
| Σας ενημερωνω προχειρα εδω, γιατι δεν προλαβα να ενημερωσω τις αντιστοιχες σελιδες του φορουμ και του σαιτ, οτι ο Κανονισμος για τους κινητηρες θα αλλαξει. Η συζητηση επιτελους ηταν ακρως επικοδομητικη και ολοκληρωμενη τοσο με λογικα επιχειρηματα και στοιχεια όσο και με αντιπροτασεις που μας αρεσαν.
Μεχρι να ενημερωσω τους κανονισμους σας ενημερωνω προχειρα οτι κανενας οδηγος δεν θα λαβει ποινη για τους κινητηρες που καηκαν στο Mπαχρειν και συντομα θα ενημερωθειτε για το νεο κανονισμο για τους κινητηρες στον οποιο καταλήξαμε κατόπιν των προτάσεων σας.
| |
|
| |
Billie Jean
Αριθμός μηνυμάτων : 110
| Θέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια..... 14/10/2010, 16:34 | |
| βαριόμουν να ανοίξω νεο thread... Ο αγώνας στο Bahrain, εγινε στις... 10/10/10 10.17μμ... για εφτα λεπτά..... | |
|
| |
Fugitiv3R F1aXion Administrator
Αριθμός μηνυμάτων : 2829 Τόπος : Θεσσαλονίκη
| Θέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια..... 14/10/2010, 22:15 | |
| | |
|
| |
Silkman F1aXion Administrator
Αριθμός μηνυμάτων : 3252 Τόπος : Αθήνα
| Θέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια..... 14/10/2010, 23:51 | |
| | |
|
| |
Stephen
Αριθμός μηνυμάτων : 59
| |
| |
Silkman F1aXion Administrator
Αριθμός μηνυμάτων : 3252 Τόπος : Αθήνα
| Θέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια..... 15/10/2010, 01:11 | |
| ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑααααααα...........τωρα καταλαβα!!! Γιαυτο καηκαν οι κινητηρες!!! Να του πεις Στεφανε του Κυριου οτι αμα είχε TS ο αγώνας θα γινόταν στις 10.10.2010 στις 10.10...και όχι στι 10.17 για να του γραφω τι θα κανουμε!!!! | |
|
| |
Armada
Αριθμός μηνυμάτων : 264 Τόπος : Ελλάδα
| Θέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια..... 15/10/2010, 01:18 | |
| | |
|
| |
Fugitiv3R F1aXion Administrator
Αριθμός μηνυμάτων : 2829 Τόπος : Θεσσαλονίκη
| Θέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια..... 15/10/2010, 01:51 | |
| Ναι, ναι...... Στις 11/10/10 έγινε ο αγώνας...... Εκτός κι αν ζω σε άλλο κόσμο... Ξυπνάτε ρε!!!! | |
|
| |
Silkman F1aXion Administrator
Αριθμός μηνυμάτων : 3252 Τόπος : Αθήνα
| |
| |
Billie Jean
Αριθμός μηνυμάτων : 110
| Θέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια..... 15/10/2010, 02:56 | |
| | |
|
| |
Silkman F1aXion Administrator
Αριθμός μηνυμάτων : 3252 Τόπος : Αθήνα
| Θέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια..... 15/10/2010, 02:59 | |
| 11/10/2010 γραφει. Εγω το διαβαζω πεντακαθαρα....ε παιδια το ιδιο δε βλεπετε κι εσεις? | |
|
| |
Fugitiv3R F1aXion Administrator
Αριθμός μηνυμάτων : 2829 Τόπος : Θεσσαλονίκη
| Θέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια..... 15/10/2010, 03:01 | |
| Άκυρα τα αποτελέσματα τότε!!!! Έγιναν άλλη μέρα!!! Φέρτε μας τα σωστά στατιστικά!!! Ντροπή και αίσχος!!! | |
|
| |
Silkman F1aXion Administrator
Αριθμός μηνυμάτων : 3252 Τόπος : Αθήνα
| Θέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια..... 15/10/2010, 04:42 | |
| ΟΚ...έγινει η αλλαγή στα άρθρα 5d και 5i των αγωνιστικών κονονισμών. Διαβάστε και ρωτήστε αν δεν βοηθάει η διατύπωση να καταλάβετε. Αρχικα στο πρωτο ποστ ειχα κανει λαθος οποτε οσοι διαβασατε τις αλλαγες πριν τις 3:30 το μεσημερι σήμερα παρασκευη 15.10, ξαναδιαβαστε τις γιατι τις ξαναλλαξα...ειχα κανει λαθος. Με απλα λόγια δικαιούμαστε τη χρήση δύο κινητήρων ανα 3ς αγώνες. Δηλαδη απο Μπαχρέιν μέχρι και Μαλαισία θα πρέπει να βγάλετε τον αγώνα με δύο κινητήρες!!!! Αν σπάσει ο κινητηρας στο Μπαχρειν, καλη ωρα, δεν παιρνετε ποινη. Αλλαζετε θεωρητικα κινητηρα και τρεχετε στην Αυστραλια και ολα καλα. Στην Μαλαισια ειστε θεωρητικα με τον δευτερο κινητηρα....ΑΝ σπασει τοτε στην Κινα θα εχετε 10 θεσεις ποινη στο grid και θα δικαιουστε ακομα ενα κινητηρα μεχρι και την ολοκληρωση των δυο επομενων GP που ακολουθουν της Κινας. Για την περιοδο του quali ισχυει ο κανονισμος ως ειχε. Σπασιμο κινητηρα απευθειας 10 θεσεις ποινη. ΑΛΛΑ δεν τον μετραμε ως κινητηρα αγωνα. Θα εξακολουθειτε να εχετε δυο κινητηρες στη διαθεση σας για 3 συνολικα gp. Δηλαδη οι βλαβες που τυχον προκυψουν στους κινητηρες κατα τη διαρκεια των Quali δεν ποινικοποιουνται απευθειας και δεν καταμετρωνται ο εν λογω σπασμενοι κινητηρες στου διαθεσιμους κινητηρες για τους αγωνες σας. Ελπιζω να μην σας μπερδεψα γιατι εγω καταφερα να μπερδευτω μονος μου....ελπιζω να μην διατυπωσα κατι λαθος γιατι θα φαω τρελλο κραξιμο απο Fugitiv3R που μου το εγραψε αναλυτικα για να το καταλαβω ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Ο κανονας τιθεται σε αμεση εφαρμογη γεγονος που θα πει οτι οσοι σπασαμε τον κινητηρα μας στο Mπαχρειν εχουμε στη διαθεση μας μολις ενα κινητηρα για να βγαλουμε και την Αυστραλια και την Μαλαισια...βλαβη στον κινητηρα μας σε ενα απο τα δυο GP θα μας δωσει κανονικα ποινη. | |
|
| |
Armada
Αριθμός μηνυμάτων : 264 Τόπος : Ελλάδα
| Θέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια..... 15/10/2010, 08:17 | |
| - Silkman έγραψε:
- Με απλα λόγια δικαιούμαστε τη χρήση δύο κινητήρων ανα 3ς αγώνες. Δηλαδη απο Μπαχρέιν μέχρι και Μαλαισία θα πρέπει να βγάλετε τον αγώνα με δύο κινητήρες!!!!
Επειδή είναι σίγουρο ότι εγώ θα μπερδευτώ...... (καλά μην το παίρνεις και τοις μετρητοίς αυτό....) ......ανά τριάδα αγώνων έχουμε 2 κινητήρες προς χρήση. Κάθε φορά που τελειώνει η τριάδα των αγώνων μηδενίζονται και οι καμμένοι μου κινητήρες ? π.χ. έσπασα στο Μπαχρέιν.....έχω ακόμη έναν για τους επόμενους 2 αγώνες. Μετά το πέρας των 2 επόμενων αγώνων μηδενίζονται οι σπασμένοι μου κινητήρες? δηλ μπαίνω στην επόμενη τριάδα αγώνων έχοντας στην κατοχή μου 2 κινητήρες για να τους βγάλω? Αν είναι έτσι όπως το ρωτάω τότε Λευτέρη στο παρακάτω που έχεις γράψει υπάρχει λάθος διατύπωση - Silkman έγραψε:
- Αν σπάσει ο κινητηρας στο Μπαχρειν, καλη ωρα, δεν παιρνετε ποινη. Αλλαζετε θεωρητικα κινητηρα και τρεχετε στην Αυστραλια και ολα καλα. Στην Μαλαισια ειστε θεωρητικα με τον δευτερο κινητηρα....ΑΝ σπασει τοτε στην Κινα θα εχετε 10 θεσεις ποινη στο grid και θα δικαιουστε ακομα ενα κινητηρα μεχρι και την ολοκληρωση των δυο επομενων GP που ακολουθουν της Κινας.
π.χ. Σενάριο: έσπασα στο Μπαχρέιν..........και μέχρι 2 αγώνες πριν το τέλος του πρωταθλήματος δεν έχω σπάσει άλλον κινητήρα, και πάω full για πρωτάθλημα...(τρομάρα μου...), στον προ τελευταίο αγώνα σπάω κινητήρα........ Στον τελευταίο αγώνα θα έχω ποινή 10 θέσεων? Σύμφωνα με τη διατύπωσή σου Λευτέρη μάλλον θα έχω ποινή. Σύμφωνα με το ανά 3 αγώνες δεν πρέπει να έχω. Δηλ. το ανα 3 αγώνες σημαίνει ότι ανά 3 μηδενίζεται το τι έχεις σπάσει....... η πρόθεση ανά έτσι ερμηνεύεται. Μάλλον η σωστή διατύπωση από τα συμφραζόμενα που έβγαλα εγώ είναι η εξής: Δικαιούμαστε 2 κινητήρες προς χρήση μέσα σε 3 αγώνες. Κάθε 2ο κινητήρα που καίμε εντός των 3ων αγώνων εκτίουμε ποινή 10 θέσεων στον αμέσως επόμενο αγώνα και έχουμε προς χρήση πλέον 2 νέους κινητήρες προς χρήση μέσα στους νέους επόμενους 3 αγώνες. π.χ. καίω κινητήρα στον 1ο αγώνα και κάιω το 2ο στον 3ο αγώνα. Στον 4ο εκτίω ποινή 10 θέσεων και χρησιμοποιώ τον 1ο κινητήρα από τους 2 που έχω για τους επόμενους 2 αγώνες. Αν κάψω κινητήρα στον 1ο αγώνα και μετά κάψω στον 7ο αγώνα δεν πρέπει να πάρω ποινή στον επόμενο γιατί έχει περάσει το διάστημα των 3 αγώνων από τότε που έσπασα τον πρώτο. Από τα παραπάνω συνάγεται το συμπέρασμα ότι μάλλον έψω κάψει κινητήρα έχω πάρει σασί και έχει κολλήσει και η μπιέλα........
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Armada στις 15/10/2010, 10:25, 1 φορά | |
|
| |
???????? Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια..... 15/10/2010, 08:58 | |
| αχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχχοχοχοχοοχοχοχχοοχοχιχιχιχιχιχιχιιχιχχ Πολύ κάψιμο έχει πέσει ρε παιδιά πάντως. Καψίματα εδώ καψίματα εκεί κτλ Πάντως εγώ έχω έναν φρέσκο κινητήρα από το Bahrain. Δεν έβγαλε ούτε μισό αγώνα αμαλάχι ναούμε. Οπότε όποιος θέλει κινητήρα από τα παιδιά που φοράνε κινητήρα Mercedes τον δίνω πολύ ευχαρίστως Από την πίσω πόρτα φυσικά |
|
| |
Migiagi F1aXion Champion
Αριθμός μηνυμάτων : 237 Τόπος : Ηράκλειο Κρήτης
| Θέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια..... 15/10/2010, 10:06 | |
| | |
|
| |
Fugitiv3R F1aXion Administrator
Αριθμός μηνυμάτων : 2829 Τόπος : Θεσσαλονίκη
| Θέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια..... 15/10/2010, 23:05 | |
| Για να μη μπερδεύεστε, ανά 3 αγώνες έχουμε το δικαίωμα να κάψουμε μια φορά κινητήρα. Στους αγώνες 01, 02 και 03 μπορούμε να κάψουμε μόνο έναν κινητήρα. Αν κάψουμε και 2ο, ποινή. Στους αγώνες 04, 05, 06 έχουμε και πάλι το δικαίωμα να κάψουμε ένα κινητήρα. Αν κάψουμε και 2ο, πάλι ποινή. Και πάει λέγοντας.
Αν τώρα κάψεις κινητήρα στον αγώνα 03 τον πρώτο σου κινητήρα και στον 4ο αγώνα κάψεις ξανά κινητήρα, ποινή δεν μπαίνει, γιατί θεωρητικά θα άλλαζες τον κινητήρα σου έτσι κι αλλιώς. Αν όμως κάψεις ξανά κινητήρα στον 5ο ή στον 6ο αγώνα, τότε παίρνεις ποινή η οποία εκτελείται στον 6ο ή στον 7ο αγώνα αντίστοιχα. | |
|
| |
Migiagi F1aXion Champion
Αριθμός μηνυμάτων : 237 Τόπος : Ηράκλειο Κρήτης
| Θέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια..... 16/10/2010, 01:09 | |
| Καλημέρα. Επειδή και εγώ το είχα καταλάβει λάθος να πω την γνώμη μου και την αντίρρηση μου για το θέμα.
Προσωπικά πιστεύω ότι ο καθένας πρέπει να έχει διαφορετική καταμέτρηση κινητήρων ανάλογα πότε θα σπάσει κινητήρα. Και εξηγούμαι:
Παράδειγμα 1ο: Σπάω κινητήρα στους αγώνες 3+4 6+7 9+10 12+13 15+16 Έχω σπάσει 10 κινητήρες.
Παράδειγμα 2ο: Σπάω κινητήρα στους αγώνες 4+5 Έχω σπάσει 2 κινητήρες.
Στο 1ο παράδειγμα δεν παίρνω καμία ποινή και στο 2ο παράδειγμα παίρνω ποινή .
Νομίζω ότι αλλάξαμε τον κανονισμό για να είναι λιγότερο αυστηρό απέναντι σε εκείνον που σπάει ένα μοτέρ, αλλά εδώ ξεφεύγουμε λίγο.
Πως θα φανεί σε κάποιον που θα έχει σπάσει μόνο 2 μοτέρ σε όλο το πρωτάθλημα να έχει δεχτεί ποινή ενώ βλέπει κάποιον άλλον που θα έχει σπάσει 10 να μην έχει την παραμικρή ποινή ρε παιδιά?
Η γνώμη μου είναι να είναι ανεξάρτητα με τους αγώνες αριθμητικά αλλά να έχει να κάνει με τον οδηγό προσωπικά.
Δηλαδή: Σπάω μοτέρ στον αγώνα. Αλλάζω κινητήρα χωρίς ποινή ΑΛΛΑ πρέπει οποσδήποτε να βγάλω τους επόμενους 2 αγώνες χωρίς να σπάσω άλλο. Μετά που θα συμπληρώσω άλλους 2 αγώνες μετά που έσπασα το μοτέρ μου θα έχω δικαίωμα να τον αλλάξω(θεωρητικά πάντα) ξανά και να πάω στον επόμενο αγώνα με φρέσκο κινητήρα.
Δεν θα πρέπει δηλαδή να σπάσεις 2 μοτέρ σε διάστημα 3 αγώνες από την ώρα που άλλαξες το σπασμένο μοτέρ σου.
Επίσης θα πρέπει να βάλουμε ένα γενικό όριο κινητήρων ας πούμε γύρω στους 6 (που από εκεί και πέρα ΚΑΘΕ ΜΟΤΕΡ που σπάει κάποιος παίρνει και ποινή) ούτως ώστε να μην έχουμε το παράδειγμα που κάποιος σπάει 1 μοτέρ ανά 3 αγώνες σε όλο το πρωτάθλημα, να μην έχει πλεονέκτημα σε ποινές απέναντι σε κάποιον άτυχο που θα σπάσει μόνο 2 μοτέρ σε 2 συνεχόμενους αγώνες μόνο σε όλο το πρωτάθλημα.
Σκεφτείτε το λίγο. | |
|
| |
| Κανονισμοί.....σχόλια..... | |
|