F1aXion NewsΦόρουμΣυχνές ΕρωτήσειςΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

 Κανονισμοί.....σχόλια.....

Πήγαινε κάτω 
Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Επόμενο
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Schumi
F1aXion Champion
F1aXion Champion
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1388
Τόπος : Λεπτοκαρυα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια.....   16/10/2010, 03:16

Βασικα και εμενα με μπερδεψε πολυ αυτος ο κανονας.
Θα με αρεσε να ειναι παντος αμα ειναι οπως ειπε ο Γιωργος.Δλδ σπας κινητηρα Αυστραλια πχ (στο Μπαχρειν δεν εσπασε θεωρητικα)απο Αυστραλια και για 2 αγωνες αμα ΞΑΝΑσπασεις τρως ποινη.Αν ομως δεν σπασεις μεσα στους 2 επομενους αγωνες απο τον τελευταιο στον οποιο εσπασες το οριο μηδενιζετε και ξανα απο την αρχη.

Παραδειγμα εγω τερματησα στο Μπαχρειν και σπαω Αυστραλια.Αμα στις Μαλυσια και Κινα δεν σπασω μηδενιζει και ξανα εχω δικαιωμα για 1 σπασμενο κινητηρα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
https://twitter.com/Jim_Katelas
Vastzo

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 261
Τόπος : Αυλωναρι Ευβοια

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια.....   16/10/2010, 05:33

Λογικη η σκεψη του Γιωργου και πολυ σωστο το παραδειγμα.


Γιατι δεν βαζεται ενα οριο κινητηρων για ολο το πρωταθλημα οπως και στην πραγματικοτητα... Question Question Question Question

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Billie Jean

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 110

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια.....   16/10/2010, 05:37

Τα παιδιά το σκέφτηκαν όπως ήταν απο το 2005 μεχρι το 2008..

Αυτή την περίοδο είχες 1 κινητήρα για 2 αγώνες.

Δλδ. αν τον έσπαγα τωρα στην Αυστραλία εγώ, δεν θα είχα πρόβλημα, από το επόμενο Gp θα είχα νεο κινητήρα για τους επόμενους 2 αγώνες.

Ο Λευτέρης αν τον έσπαγε θα έπαιρνε ποινή για τον επόμενο αγώνα.

Στα δικά μας τώρα.

Παραθέτω τον κανονισμό.

5.d. Επιβάλλεται η χρήση δύο κινητήρων ανά 3ς αγώνες απο την έναρξη του πρωταθλήματος μέχρι και το τέλος του. Δεύτερη αστοχία στον κινητήρα εντός 3ων αγώνων (GP), θα τιμωρείται με ποινή 10 θέσεων στην εκκίνηση του επόμενου αγώνα.

Καταρχήν δεν είναι σωστά διατυπωμένος.

διαβάζοντας μεχρι τη τελεία ο κανονισμός διατυπώνεται ετσι :

Κυριε Πλακαλή παρε 2 κινητήρες, και περασε τους επόμενους 3 αγώνες. Δεν με νοιάζει τι θα κάνεις... εγώ σε καθε 3ο GP θα σου δίνω 2 κινητήρες. Εχεις δικαίωμα να τους κάνεις οτι θές. Αυτό σημαίνει.. Τρέχω Μπαχρέιν, δεν τον σπάω. Τρέχω, Αυστραλία, τον σπάω. Παίρνω τον δευτερο διαθέσιμο κινητήρα. Τρέχω Μαλαισία. Σε αυτό το Gp και να τον σπάσω δεν έχω πρόβλημα. γιατί απο το επόμενο θα έχω καινούργιο σετ 2 κινητήρων για τους επόμενους 3 αγώνες. ΑΝ όμως τον έσπαγα στο Μπαχρέιν, και στην αυστραλια, για την Μαλαισία θα έπαιρνα ποινή, αφου θα χρησιμοποιούσα 3ο κινητήρα.

Όμως η διευκρίνηση μετά μπερδεύει τα πράγματα. Ναι μεν σου δίνω 2 κινητήρες, αλλά μην σπάσεις και το 2ο!! Δεν είναι σωστό. Εφόσον μου δίνεις 2 κινητήρες, δικαιωμά μου να τους κάνω οτι θέλω.. Οπως στην πραγματικότητα. Σας δίνουμε 8 κινητήρες, με αυτούς θα περάσετε το πρωτάθλημα... δεν λέει ο κανόνας, σπαστε 7 κινητήρες και στον 8 θα πάρεις ποινή.

Καταλαβαίνω όμως τι θέλουν να πουν τα παιδιά.

(1 2 3) δικαίωμα να σπάσεις 1 κινητήρα.

(4 5 6) δικαίωμα να σπάσεις 1 κινητήρα.

(7 8 9) δικαίωμα να σπάσεις 1 κινητήρα.

(10 11 12) δικαίωμα να σπάσεις 1 κινητήρα.

(13 14 15) δικαίωμα να σπάσεις 1 κινητήρα.

(16 17 18) δικαίωμα να σπάσεις 1 κινητήρα.

(19)

Όμως επειδή οι κινητηρες μας είναι εικονικοί και δεν γράφουν χμ, έσπασε τυχαία στον 1ο, πρέπει να περάσεις 2 gp φοβούμενος μην ξανασπάσει.

Ενώ εγώ αν τον σπάσω στο 3 gp, να μου, δεν τρέχει τπτ.


Στα παραδείγματα του Γιώργου τώρα. Γιωργο κάνεις λάθος.

Και στα 2 παραδείγματα παίρνεις ποινή. Ειδικά στο πρώτο σου παραδειγμα παιρνεις... 4 φορές ποινή.
Σε καθε παρένθεση επιτρέπεται να σπας μια φορά.
Αν κατάλαβες, σπας στον 3 δεν πειράζει, σπας στον 4 δεν πειράζει, σπας στον 6 πειράζει... γιατί στην τριάδα (4 5 6) σπας 2 φορές τον κινητήρα. κλπ, κλπ.

Βέβαια, αν σπάσεις τοσους κινητήρες, κλάφτα Χαράλαμπε.... δεν θα πάρεις καθόλου βαθμους!!

Εν κατακλείδη η γνώμη μου είναι οτι ο κανόνας δεν χρειάζεται σε μας.. (Αστον Παρίση σε καθε 2 αγώνες να σπάει κινητήρα, δε με νοιάζει!!!)

Στην F1 τον έκαναν... για μείωση του κόστους (!!), οχι για να φοβούνται οι οδηγοί μην τον σπάσουν και πάρουν ποινή.(Αποδεδειγμένα ενας οδηγός δεν μπορεί να κακομεταχειριστεί κινητήρα, αν ειναι να σπάσει θα σπάσει). Και οι μικρές ομάδες να μην ξοδεύουν τοοσα λεφτά αγοράζοντας κινητήρες - αναξιόπιστους από τους μεγάλους. Ενώ τώρα τους κατεβάζουν τις επιδόσεις, βαζουν rev limits για να μην σπάνε.

Αν ήταν έτσι ας βάζαμε και κανονισμό στα σετ ελαστικών, που κάθε ομάδα δεν έχει απεριόριστα...

Για χάρη του ρεαλισμού όμως ας υπάρχει...

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Migiagi
F1aXion Champion
F1aXion Champion
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 237
Τόπος : Ηράκλειο Κρήτης

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια.....   16/10/2010, 06:21

Billie Jean έγραψε:
Στα παραδείγματα του Γιώργου τώρα. Γιωργο κάνεις λάθος.


Ναι έχεις δίκιο. Θα έπρεπε να αναφέρω: 3+4 9+10 15+16 19.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Armada

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 264
Τόπος : Ελλάδα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια.....   16/10/2010, 11:10

Armada έγραψε:

Μάλλον η σωστή διατύπωση από τα συμφραζόμενα που έβγαλα εγώ είναι η εξής:

Δικαιούμαστε 2 κινητήρες προς χρήση μέσα σε 3 αγώνες. Κάθε 2ο κινητήρα που καίμε εντός των 3ων αγώνων εκτίουμε ποινή 10 θέσεων στον αμέσως επόμενο αγώνα και έχουμε προς χρήση πλέον 2 νέους κινητήρες προς χρήση μέσα στους νέους επόμενους 3 αγώνες.

π.χ. καίω κινητήρα στον 1ο αγώνα και κάιω το 2ο στον 3ο αγώνα. Στον 4ο εκτίω ποινή 10 θέσεων και χρησιμοποιώ τον 1ο κινητήρα από τους 2 που έχω για τους επόμενους 2 αγώνες.
Αν κάψω κινητήρα στον 1ο αγώνα και μετά κάψω στον 7ο αγώνα δεν πρέπει να πάρω ποινή στον επόμενο γιατί έχει περάσει το διάστημα των 3 αγώνων από τότε που έσπασα τον πρώτο.


Η ερμηνεία της παραπάνω διατύπωσης είναι με το παράδειγμα που ανέφερε ο Βίλλ Πλακ. Ο Βασίλης επεξήγησε με πολύ ωραίο παράδειγμα αυτό ακριβώς που διατύπωσα. Και κατά την προσωπική μου άποψη αυτό είναι το σωστό. Από τη μια δεν έχουμε τους άπειρους κινητήρες (μετράω μόλις 6) και επέρχεται και η ποινή σωστά.

Billie Jean έγραψε:
Καταλαβαίνω όμως τι θέλουν να πουν τα παιδιά.

(1 2 3) δικαίωμα να σπάσεις 1 κινητήρα.

(4 5 6) δικαίωμα να σπάσεις 1 κινητήρα.

(7 8 9) δικαίωμα να σπάσεις 1 κινητήρα.

(10 11 12) δικαίωμα να σπάσεις 1 κινητήρα.

(13 14 15) δικαίωμα να σπάσεις 1 κινητήρα.

(16 17 18) δικαίωμα να σπάσεις 1 κινητήρα.

(19)

Γιώργο Μανουσάκη με το παράδειγμα που ανέφερες ναι όντως "φαινομενικά" κάποιος μπορεί να έχει κάψει τόσους κινητήρες και είναι άδικο. Η διακιοσύνη όμως για αυτόν είναι ότι σε κανένα σχεδόν GP δεν θα καταφέρει να πάρει βαθμούς. Αντισταθμίζεται το πλήθος των κινητήρων με αποτυχία συλλογής βαθμών. Γι αυτό και έτσι όπως το διατύπωσα διασφαλίζει και αυτόν που έκαψε στον 1ο αγώνα και μετά στον προ τελευταίο να πάει στον τελευταίο αγώνα χωρίς ποινή. Αν εκεί κάψει κι άλλον απλά θα έχανε το πρωτάθλημα. (μιλάμε για κάποιον που κάνει πρωταθλητισμό) Laughing Laughing Laughing


Παρακαλώ πολύ να κατοχυρωθεί η διατύπωση......
Laughing Laughing Laughing Wink
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.e-haf.org
Silkman
F1aXion Administrator
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια.....   17/10/2010, 15:02

Λοιπόν κύριοι.

Καθότι μπλέξαμε τους μηρούς μας, αποφασίσαμε να τους ξεμπλέξουμε με τον πλέον απλούστερο τρόπο και σας ενημερωνω εν ταχει:

Έκαστος οδηγός δικαιούται να κάνει χρήση 6 κινητήρων καθόλη τη διάρκεια της σεζόν. Χρήση επιπλέον κινητήρα, πέραν των 6 διαθέσιμων, θα επιφέρει ποινή 10 θέσεων στο grid.

Να σημειωθεί οτι στην καταμέτρηση κινητήρων θα συμπεριλαμβάνονται οι επίσημες περίοδοι των Quali, warm up και race.

Για όσους τον καψαμε στο Μπαχρέιν, εχουμε ακόμα 5 κινητήρες στα χέρια μας.

Θα ενημερώσω τους 'κανονισμους΄με την πρωτη ευκαιρεια.


_________________
All right!!... Τhey're on our left, they're on our right, they're in front of us, they're behind us... they can't get away this time!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
killbill

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 144

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια.....   17/10/2010, 16:06

Silkman έγραψε:
Λοιπόν κύριοι.

Καθότι μπλέξαμε τους μηρούς μας, αποφασίσαμε να τους ξεμπλέξουμε με τον πλέον απλούστερο τρόπο και σας ενημερωνω εν ταχει:

Έκαστος οδηγός δικαιούται να κάνει χρήση 6 κινητήρων καθόλη τη διάρκεια της σεζόν. Χρήση επιπλέον κινητήρα, πέραν των 6 διαθέσιμων, θα επιφέρει ποινή 10 θέσεων στο grid.

Να σημειωθεί οτι στην καταμέτρηση κινητήρων θα συμπεριλαμβάνονται οι επίσημες περίοδοι των Quali, warm up και race.

Για όσους τον καψαμε στο Μπαχρέιν, εχουμε ακόμα 5 κινητήρες στα χέρια μας.

Θα ενημερώσω τους 'κανονισμους΄με την πρωτη ευκαιρεια.


μηπως να εξαιρεσουμε το warm up? οι περισσοτεροι το χρησημοποιουμε για καμια δοκιμη και δεν παμε και χαλαρα. εχουμε και στουκες πολλες φορες στο warmup που μπορει να καταστρεψουν κινητηρα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Armada

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 264
Τόπος : Ελλάδα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια.....   18/10/2010, 03:14

Μεγάλε ακόμη και στα απλά πράγματα καταφέρνεις και τα μπερδεύεις.......... Laughing Laughing lol!

Το WARM UP όπως επισήμανε κι ο Βίλλ ο έταιρος..... είναι για πολλές δοκιμές, γίνονται και μικροστούκες και απ' όσο θυμάμαι δεν εμπίπτει στις επίσημες διαδικασίες με τη βαριά έννοια του όρου. Θέλω να πω ότι πατάμε και ESC για να μπούμε πίσω στα pit. Επίσης είναι ώρα που συνήθως αρκετοί πάνε για τσ...ρο....κάποιοι άλλοι για πιπί......κάποιοι άλλοι ετοιμάζουν νερό πορτοκαλάδες φαγώσιμα κλπ.......και κάποιοι λίγοι δοκιμάζουν και μερικώς το σετάπι του αγώνα.......Είναι άδικο να πηγαίνει στράφι εκεί ένας κινητήρας.

και ένα δεύτερο....

επειδή όπως ειπώθηκε και αλλαχού δεν μπορείς να αποδείξεις αν κάηκε ο κινητήρας από engine failure ή από gearbox.....και στα δύο βγάζει σφάλμα engine προτείνω να αυξηθούν οι κινητήρες σε 8 από 6 για να συμπεριλάβουμε και τις τυχόν απώλειες από gearbox.

Ευχαριστώ Laughing
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.e-haf.org
Fugitiv3R
F1aXion Administrator
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 2829
Τόπος : Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια.....   18/10/2010, 03:21

Όποιος καταφέρει και σπάσει κινητήρα σε warm up (δηλαδή στα 10 λεπτά που διαρκεί) δώρο ένα ματζούνι από τη διεύθυνση...... Να είστε προσεκτικοί από το quali και μετά. Τόσο δύσκολο είναι;; Βρε ήμαρτον που λέει κι ο φίλος μας ο Γεωργίου.

_________________
"Τελικά η πραγματικότητα είναι η υποκειμενική αντίληψη των πραγμάτων και ο καθένας ζει μέσα σε αυτήν που του αρμόζει"
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://fugitiv3r.blogspot.com/
killbill

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 144

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια.....   18/10/2010, 03:54

Fugitiv3R έγραψε:
Όποιος καταφέρει και σπάσει κινητήρα σε warm up (δηλαδή στα 10 λεπτά που διαρκεί) δώρο ένα ματζούνι από τη διεύθυνση...... Να είστε προσεκτικοί από το quali και μετά. Τόσο δύσκολο είναι;; Βρε ήμαρτον που λέει κι ο φίλος μας ο Γεωργίου.

με μια καλη στουκα θα γινει λαμπαδα afro
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Fugitiv3R
F1aXion Administrator
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 2829
Τόπος : Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια.....   18/10/2010, 04:24

Ευκαιρία για να ξεκαθαρίσουμε κάτι: αν στουκάρει κανείς και διαλύσει μονοθέσιο και μετά πάρει φωτιά ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ ΑΠΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ. Το καθαρό σπάσιμο κινητήρα μετράει ως σπάσιμο. Εκεί που στα καλά καθούμενα την ώρα που βολτάρει μέσα στην πίστα τον αφήνει το moter. Αν σπάσει ο κινητήρας όμως πρωτού επέλθει κάποια σύγκρουση, τότε σαφώς και έχεις εγκαταλείψει από κινητήρα, Αρμάδα (αφού θα ρωτούσες) Laughing

_________________
"Τελικά η πραγματικότητα είναι η υποκειμενική αντίληψη των πραγμάτων και ο καθένας ζει μέσα σε αυτήν που του αρμόζει"
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://fugitiv3r.blogspot.com/
Silkman
F1aXion Administrator
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια.....   18/10/2010, 07:04

Aκριβως αυτο που λεει ο ιορδανης.
Αλλο στουκαρα και ψοφησε μαζι και ο κινητηρας και αλλο ψοφησε ο κινητηρας. Μη μπερδευεστε.

Και λιγο ελεος βρε παιδια!
Αν σας καουν 6 κινητηρες, τοτε εχετε πολυ πιο σοβαρο προβλημα να σας απασχολει απτο να παρετε 10 θεσεις στον επομενο αγωνα.

Εγω, και καποια αλλα παιδια, ηδη εχουμε μολις 5 για το υπολοιπο της σεζον και δεν ιδρωνει το αυτι μου. Πολυ απλα γιατι αυτο που με απασχολει ειναι να λυσω το θεμα και να μην ξανακαψω κινητηρα και οχι το ποσους εχω ακομα διαθεσιμους. Αν ειναι να χρειαστω ακομα 5 καλυτερα να μην παρω μερος στο πρωταθλημα. :cyclops:

_________________
All right!!... Τhey're on our left, they're on our right, they're in front of us, they're behind us... they can't get away this time!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
killbill

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 144

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια.....   18/10/2010, 07:32

καλα ρε παιδια μην κανετε ετσι....

μια ερωτηση καναμε ναουμ...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Armada

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 264
Τόπος : Ελλάδα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια.....   18/10/2010, 08:46

Silkman έγραψε:
Και λιγο ελεος βρε παιδια!
Αν σας καουν 6 κινητηρες, τοτε εχετε πολυ πιο σοβαρο προβλημα να σας απασχολει απτο να παρετε 10 θεσεις στον επομενο αγωνα.

Εγω, και καποια αλλα παιδια, ηδη εχουμε μολις 5 για το υπολοιπο της σεζον και δεν ιδρωνει το αυτι μου. Πολυ απλα γιατι αυτο που με απασχολει ειναι να λυσω το θεμα και να μην ξανακαψω κινητηρα και οχι το ποσους εχω ακομα διαθεσιμους. Αν ειναι να χρειαστω ακομα 5 καλυτερα να μην παρω μερος στο πρωταθλημα. :cyclops:

Λευτέρη άλλο το ένα άλλο το άλλο. Τι εννοώ......Δε σημαίνει ότι επειδή θα κάψουμε 5 ή 10 ή 15 κινητήρες πρέπει να μας απασχολήσει μόνο να λύσουμε το πρόβλημα του κινητήρα μας.

Εδώ στην F1 Axion φροντίζουμε να τα τακτοποιούμε όλα. Ακόμη και τα σενάρια που δεν χρειάζεται να τα δούμε να πραγματοποιούνται. Ας φροντίσουμε καθ όλα τα πράγματα να είναι σωστά και το τι θα κάνει ο καθένας με τον κινητήρα του είναι δικό του πρόβλημα. Δεν είναι σωστή η λογική έτσι όπως την παρέθεσες στο προηγούμενο πόστ.

Ιορδάνη δεν έχω αντίρρηση για αυτό που λες. Υπάρχουν όμως και μερικά που δεν τα σκεφτόμαστε. Μπορείς πολύ άνετα αν δεις στον καθρέπτη το μονοθέσιό σου να καπνίζει να το στουκάρεις σε ένα τοίχο ή να το παρκάρεις έγκαιρα και πατώντας ESC να πας πάλι στα πιτ .....και μετά άντε τρέχα να δεις αν ο άλλος δεν είναι ελέφαντας.....άντε να αποδείξεις ότι ξες σου κάηκε ο κινητήρας όχι δεν κάηκε εγώ έκανα στην άκρη κλπ κλπ κλπ.


Τέλος πάντων ο γέγονε γέγονε......Αφού είπατε έτσι...έτσι προχωράμε.....5 κινητήρες μου απέμειναν.....


υ.γ. Υπάρχει ένα εφέ που φτιάχνει καλύτερο καπνό στους σπασμένους κινητήρες και φέρνει περισσότερο στην πραγματικότητα. Προτείνω να το βάλουμε στο mod για να έχουμε καλύτερο μαρτυριάρη...... lol!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.e-haf.org
Silkman
F1aXion Administrator
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια.....   18/10/2010, 14:23

Armada έγραψε:
Silkman έγραψε:
Και λιγο ελεος βρε παιδια!
Αν σας καουν 6 κινητηρες, τοτε εχετε πολυ πιο σοβαρο προβλημα να σας απασχολει απτο να παρετε 10 θεσεις στον επομενο αγωνα.

Εγω, και καποια αλλα παιδια, ηδη εχουμε μολις 5 για το υπολοιπο της σεζον και δεν ιδρωνει το αυτι μου. Πολυ απλα γιατι αυτο που με απασχολει ειναι να λυσω το θεμα και να μην ξανακαψω κινητηρα και οχι το ποσους εχω ακομα διαθεσιμους. Αν ειναι να χρειαστω ακομα 5 καλυτερα να μην παρω μερος στο πρωταθλημα. :cyclops:

Λευτέρη άλλο το ένα άλλο το άλλο. Τι εννοώ......Δε σημαίνει ότι επειδή θα κάψουμε 5 ή 10 ή 15 κινητήρες πρέπει να μας απασχολήσει μόνο να λύσουμε το πρόβλημα του κινητήρα μας.

Εδώ στην F1 Axion φροντίζουμε να τα τακτοποιούμε όλα. Ακόμη και τα σενάρια που δεν χρειάζεται να τα δούμε να πραγματοποιούνται. Ας φροντίσουμε καθ όλα τα πράγματα να είναι σωστά και το τι θα κάνει ο καθένας με τον κινητήρα του είναι δικό του πρόβλημα. Δεν είναι σωστή η λογική έτσι όπως την παρέθεσες στο προηγούμενο πόστ.

Ιορδάνη δεν έχω αντίρρηση για αυτό που λες. Υπάρχουν όμως και μερικά που δεν τα σκεφτόμαστε. Μπορείς πολύ άνετα αν δεις στον καθρέπτη το μονοθέσιό σου να καπνίζει να το στουκάρεις σε ένα τοίχο ή να το παρκάρεις έγκαιρα και πατώντας ESC να πας πάλι στα πιτ .....και μετά άντε τρέχα να δεις αν ο άλλος δεν είναι ελέφαντας.....άντε να αποδείξεις ότι ξες σου κάηκε ο κινητήρας όχι δεν κάηκε εγώ έκανα στην άκρη κλπ κλπ κλπ.


Τέλος πάντων ο γέγονε γέγονε......Αφού είπατε έτσι...έτσι προχωράμε.....5 κινητήρες μου απέμειναν.....


υ.γ. Υπάρχει ένα εφέ που φτιάχνει καλύτερο καπνό στους σπασμένους κινητήρες και φέρνει περισσότερο στην πραγματικότητα. Προτείνω να το βάλουμε στο mod για να έχουμε καλύτερο μαρτυριάρη...... lol!


Α και που΄σαι........μεσα στο πολυ διαβασμα των κανονισμων....ρίχνε και καμια ματιά στο καλεντάρι lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!


Α βρε....κριμα και ηταν τελειος αγωνας...!!!!

_________________
All right!!... Τhey're on our left, they're on our right, they're in front of us, they're behind us... they can't get away this time!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Armada

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 264
Τόπος : Ελλάδα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια.....   19/10/2010, 00:40

Silkman έγραψε:
Α και που΄σαι........μεσα στο πολυ διαβασμα των κανονισμων....ρίχνε και καμια ματιά στο καλεντάρι lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!


Α βρε....κριμα και ηταν τελειος αγωνας...!!!!

Λευτέρη όταν λέμε αγώνες ανά 15 μέρες εννοούμε ανά 15 μέρες............ Όταν υπάρχει έστω και στο καλεντάρι αγώνας που είναι μετά από 7 μέρες το τονίζουμε γιατί είναι εκτός του γενικού κανόνα του 15 θήμερου.

Ήταν λάθος σας που δεν το τονίσατε (επ προσέξτε εδώ είναι μετά από 7) ...... είναι λάθος μου που ενώ είδα το site δεν έπεσε το μάτι μου πάνω στην ημερομηνία.

Συνεχίζουμε κανένα πρόβλημα. Στην ανακοίνωση για το server session να βάζεις και την ημερομηνία διεξαγωγής του αγώνα. Είναι χρήσιμο στοιχείο.


υ.γ: Άντε μη κάνω καμιά ένσταση και δικαιωθώ και σου χαλάσω τον πιο τέλειο* αγώνα......άντε.......



Υπενθύμιση: Ο αγώνας στη Μαλαισία θα διεξαχθεί σε στεγνό καθότι το σύστημα Real Time Weather για φέτος κρίνεται προβληματικό.........lol!














* Τέλειος αγώνας= Όταν οι άλλοι δεν τερματίζουν κι εγώ από το τέλος μπαίνω στους βαθμούς και βλέπω καρό σημαία.....
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.e-haf.org
Silkman
F1aXion Administrator
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια.....   19/10/2010, 01:27

Πουθενα δεν ΟΡΙΣΤΗΚΕ επισημα οτι τρεχουμε ντε και καλα ανα 15 ημερες!!!! Κουβεντιαστηκε, ναι!
Αλλα οι αγωνες γινονται με βαση το ΕΠΙΣΗΜΟ ΚΑΛΕΝΤΑΡΙ, τρεχουμε με βαση του ΕΠΙΣΗΜΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ και οχι με βαση τις κουβεντες που κανουμε στο φορουμ...οπου και αυτο ειναι το νοημα του φορουμ, να κουβεντιαζουμε.

Mπορω να δεχτω οτι βρηκες μια τρυπα στον οποιοδηποτε κανονισμο, ενα παραθυρο, ενα λαθος, την καλη προθεση να διορθωσουμε κατι.

Αλλα το να λες οτι ηταν λαθος μας που δεν ενημερωσαμε ειναι τελειως ατοπο και καλα θα ηταν να μην επαναληφθει γιατι το μονο που δεν δεχομαστε ειναι να κατηγορειτε τον οποιοδηποτε χωρις βαση.


Υπαρχει το επισημο καλενταρι και με βαση αυτο τρεχουμε. Αν εσυ δεν το ειδες τοτε ο μοναδικος υπευθυνος εισαι εσυ και κανενας αλλος.

Και οχι στον σερβερ δεν θα αναγραφεται η ημερομηνια.



_________________
All right!!... Τhey're on our left, they're on our right, they're in front of us, they're behind us... they can't get away this time!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Fugitiv3R
F1aXion Administrator
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 2829
Τόπος : Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια.....   19/10/2010, 03:55

Τις ανακοινώσεις που τρέχουν στην αρχική σελίδα του φόρουμ τις βλέπει κανείς άραγε;;; Από την ίδια μέρα σχεδόν υπήρχε ανακοίνωση ότι ο αγώνας ήταν στις 18/10. Όπως και από χθες το βράδυ τρέχει ανακοίνωση για τον επόμενο αγώνα καθώς και για τα αποτελέσματα του τελευταίου gp.

_________________
"Τελικά η πραγματικότητα είναι η υποκειμενική αντίληψη των πραγμάτων και ο καθένας ζει μέσα σε αυτήν που του αρμόζει"
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://fugitiv3r.blogspot.com/
Armada

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 264
Τόπος : Ελλάδα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια.....   19/10/2010, 09:50

Κι εγώ σας αγαπάω..... lol!

Λευτέρη θα τα πούμε Μαλαισία φίλε...... 🔨
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.e-haf.org
Schumi
F1aXion Champion
F1aXion Champion
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1388
Τόπος : Λεπτοκαρυα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια.....   21/10/2010, 05:51

2.i. Απαγορεύεται η έξοδος και των 4 τροχών του μονοθεσίου εκτός ορίων της πίστας κατά τη διάρκεια του χρονομετρημένου γύρου σας (hotalp). Η πίστα ορίζεται από τις γραμμές (σε άλλες πίστες λευκές γραμμές, σε άλλες κίτρινη κ.ο.κ.) που υπάρχουν δεξιά κι αριστερά της ασφάλτου. Στην περίπτωση που ο ταχύτερος γύρος σας προκύψει κατά παράβαση του άρθρου 2.i., ο εν λόγω γύρος θα ακυρώνεται και ως επίσημος χρόνος σας θα καταγράφεται ο ταχύτερος νόμιμος γύρος σας, εφόσον φυσικά η παράβαση διαπιστωθεί απο τους αγωνοδίκες ή καταγγελθεί απο οδηγό πριν την έναρξη του warm up session. Στην περίπτωση που όλοι οι χρονομέτρημένοι σας γύροι κριθούν αντικανονικοί με βάση το άρθρο 2.i. θα εκκινείτε τον αγώνα σας απο το τέλος του grid. Εφόσον η παράβαση του άρθρου 2.i. διαπιστωθεί απο τους αγωνοδίκες, ή καταγγελθεί απο οδηγό, μετά το πέρας του τρέχοντα αγώνα, ο παραβάτης οδηγός θα τιμωρείται με ποινή BOTG και Stop-Go στον επόμενο αγώνα.

Επειδη ειδα το replay και ναι εχω βγει εκτος και ναι δεν το αναφερα αλλα οχι επειδη ειμαι ο εξυπνος και δεν ηθελα να φαω ποινη.Απλος εκεινη την στιγμη λογο εντασης κτλ θεωρησα οτι ειμαι εντος οριων.Να μου πειτε ναι αφου δεν ησουν σιγουρος γιατι δεν ειπες"παιδια δεν ειμαι σιγουρος και και"θα σας πω εχετε δικιο.Αλλα αυτα τα πραγματα συμβαινουν.Νομιζω εχω αποδείξει οτι οταν εχω κανει κατι το λεω και ιδικα μετα απο τοσες φορες που το ειπε ο Λευτερης θα το ειχα πει..Αλλα δεν μπορεις να βαλεις ολες τις περιπτωσεις σ' ενα τσουβαλι.Εχω δει τις παραβιασεις και των αλλων αλλα θα μεινω μονο στην δικια μου.Θα πω οτι το μονοθεσιο μου ειναι σε ευθεια οταν εχω βγει απο την στροφη και χτυπαω πανω στο κερμπ.Με πεταξε εξω αλλα το μονοθεσιο ειναι σε ευθεια μετα την στροφη.Θα μου πεις το ηξερα το κερμπ αλλα πιστευω οτι δεν επιρεαζει το χρονο μου.Αλλα και παλλη ναι να φαω την ποινη αλλα BOTG και Stop-Go ειναι πολυ σκληρο για κατι το οποιο πιστευω οτι δεν ηθελα αλλα και δεν συνειδητοποιησα εκεινη την στιγμη οτι το ειχα κανει.

Αυτα .... Razz .
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
https://twitter.com/Jim_Katelas
Silkman
F1aXion Administrator
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια.....   22/10/2010, 00:39

Jim εχεις δικιο οτι η ποινη ειναι βαρια. Ειναι ομως ισως η μοναδικη ποινη που κρατησαμε με τον χαρακτηρα του αποτρεπτικου. Οπως θα εχεις διαπιστωσει πλεον δεν εξεταζονται καν οι επαφες παρα μονο αν καταγγελθουν...οπως και αλλα πραγματα με το σκεπτικο φυσικα οτι, αγωνας ειναι...συμβαινουν αναποδιες.

Για το συγκεκριμενο τωρα. Το να βρεθεις σε μια θεση στο grid που δεν επρεπε κανονικα να βρισκεσαι ειναι κομματακι χοντρο γιατι αλλοιωνει την εικονα του αγωνα σε μεγαλο βαθμο. Οποτε επρεπε να διασφαλισουμε οτι θα ξεκιναμε ολοι απο τις σωστες θεσεις. Δυστυχως δεν εχουμε Live αγωνοδικες να σου διναν την κανονικη σου θεση και να τελειωνε εκει το θεμα. Δυστυχως.
Το μονο που μενει ειναι να κανετε τους γυρους σας και να σας ρωταμε αν θεωρειτε οτι καπου ησασταν εκτος πιστας. Αν καποιος πει παιδια δεν ειμαι σιγουρος για τον ταδε γυρο, τοτε ο αγωνοδικης βγαινει απο το παιχνιδι και μεσα σε 10 λεπτα το πολυ ειναι ευκολο να το τσεκαρει. Γιαυτο αλλωστε οπως το λες σας ρωτησα κι εγω μετα το Q αν δεν ειστε σιγουροι για κατι να το πειτε τωρα. Δε θελουμε να παρει καποιος ποινη.
Κανεις δεν ειπε τιποτα.
Ειμαι 10000000% σιγουρος οτι δεν αναφερατε κατι πολυ απλα γιατι θεωρησατε οτι ειναι νομιμοι οι γυροι σας και σε καμια περιπτωση γιατι ηθελε καποιος να κλεψει εσκεμμενα. Ουτε καν σκεψη τετοια δεν υπαρχει.
Συμφωνω επισης οτι πανω στην πιεση του quali δεν ειναι ευκολο να ξερεις αν εισαι ολη την ωρα μεσα στην πιστα. Κοιτας χρονομετρα, εστιαζεις στο να πας πιο γρηγορα και φυσικα οι συνθηκες δεν ειναι οι ιδανικοτερες για να εισαι σιγουρος για το τι εκανες. Αυτο ομως ισχυει στην περιπτωση της οριακης εξοδου. Στην κραυγαλεα εξοδο.....οχι. Ακομα και στην κραυγαλεα εξοδο να μην εισαι σιγουρος οτι βγηκες......ΣΙΓΟΥΡΑ...θα επρεπε να εχεις την υποψια οτι ισως βγηκα....ας το πω.

Δεν μπορεις να ξερεις οτι οριακα για ενα χιλιοστο το ελαστικο σου το πισω π.χ περασε την κιτρινη γραμμη. Συμφωνοι.
Γιαυτο κι ολας (επειδη μιλησα με τον αγωνοδικη) δεν κοιταξε να παιξει με τα χιλιοστα και να πει: Α...να ...να.....εδω αμα γυρισω την καμερα ετσι...και τη χαμηλωσω.....και την παω απο την αλλη......ΝΑ, βλεπω το ελαστικο του Τζωρτζη π.χ και παταει εκτος.....ποινη!!!!!

Απλα ετυχε και οι ταχυτεροι γυροι των αναφερομενων οδηγων να ειναι και κραυγαλεες περιπτωσεις οπου ο οδηγος, οχι απο αλλη καμερα, απο το κοκπιτ view μπορει να καταλαβει μονος του οτι βγηκε εκτος.
Πολλοι οδηγοι βγηκαν εκτος αλλα σταματησαν το γυρο τους. Εγω σε ενα γυρο π.χ. ηξερα οτι ειμαι οριακα εκτος...αλλα δεν το αναφερα καν γιατι ημουν σιγουρος 100% οτι ο ταχυτερος μου ηταν 100% νομιμος.


ΑΥΤΑ ΟΛΑ....τα πιο πανω εννοω...τα σχολιαζω κι εγω ως οδηγος καθοτι δεν ειναι δουλεια μου, αλλα δουλεια του αγωνοδικη να σας τα πει. Εγω προσπαθω να εξηγησω το σκεπτικο του κανονα και της βαριας ποινης.

Που καταληγουμε.....?
Φτιαχνοντας ενα κανονισμο παιρνεις το χειροτερο δυνατο σεναριο που δεν ειναι αλλο απο το να κριθει ενας τιτλος.....απο λαθος θεση grid. Με το δεδομενο οτι δεν υπαρχει live αγωνοδικης τι κανεις?
Εφαρμοζεις μια πολυ βαρια ποινη με το σκεπτικο να ΑΠΟΤΡΕΨΕΙΣ αυτο το πιθανο σεναριο.
Πως γλυτωνεις την ποινη?
Παρα πολυ ευκολα.....οπως κανεις Practice για τον αγωνα σου...κανεις και για το Quali...και μαθαινεις να κανεις γυρους μεσα στην πιστα....και παραλληλα μαθαινεις ποτε εισαι εκτος. Επαναλαμβανω ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ για οριακες εξοδους..δεν προκειται να 'παιξουμε' με την 'τριχα'. Μιλαμε για κραυγαλλες περιπτωσεις που ακομα και ΥΠΟ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ του Quali o oδηγος ξερει οτι βγηκε εκτος...και αν δεν ξερει...σιγουρα θα πρεπει να εχει υποψια και να το πει.

Δυστυχως δεν υπαρχει αλλος τροπος να εξασφαλισουμε οτι κανενας δεν παιρνει καλυτερη θεση απο τον αλλον εκμεταλλευομενος τα ορια της πιστας.

Λυπαμαι πολυ γιατι ειλικρινα δεν θελουμε να εχουμε stop go και μπουρδες αλλα θελουμε να ειμαστε και σωστοι προς ολους.


Κωλοπαιδο μου πηρες την μοναδικη 3η θεση που θα ειχα μεχρι σημερα στο grid!!!! lol! lol! lol!
Καψτε τον!!!!

_________________
All right!!... Τhey're on our left, they're on our right, they're in front of us, they're behind us... they can't get away this time!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Schumi
F1aXion Champion
F1aXion Champion
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1388
Τόπος : Λεπτοκαρυα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια.....   22/10/2010, 02:32

Καλα ολα αυτα που λες αλλα θα μεινω σε ενα δικο μου που ανεφερα.Εχω βγει απο την στροφη κανονικα το μονοθεσιο μου βρισκετε σε ευθεια ,2 ροδες πανω στα κερμπ και 2 εντος πιστας.Αμα κοιταξεις την γραμμη της πιστας η μυτη του μονοθεσιου και πισω το φωτακι θα διαπιστώσεις οτι το μονοθεσιο μου δεν εχει πορεια προς τα εξω με σκοπο να βγω με ταχυτητα.Αντιθετως ειναι και απο τα καλυτερα πατηματα μου σε εκεινο το σημειο.τωρα με το που τελειωνε το κερμπ χτυπησε κατω και με πετα δεξια.Αμεσως η αντιδραση μου ειναι να κανω το τιμονι αριστερα.Νομιζω δεν ηταν κινηση στο να κερδισω κατι αλλα ταυτοχρονα πιστευω οτι μπορει να εχασα ελαχιστα κιολας λογο του οτι με χαλασε τη γραμμη για την επομενη στροφη(προσωπικη αποψη,μπορει να μην εχασα αλλα σιγουρα δεν κερδισα τοσο χρονο).Και να πω οτι οι αλλοι γυροι δεν μου βγηκαν αργει λογο του οτι δεν βγηκα εξω σε εκεινο το σημειο αλλα λογο απο καποια λαθοι προσωπικα σε αλλα σημεια.

Και να καταληξω να πω. ΟΚ να δεχτω την ποινη για το οτι πατησα εξω, αλλα δεν μπορω να δεχτω να με επιβαρυνετε με+1 ποινη που ειναι αρκετα σκληρη μπορω να πω γιατι ναι μεν ξεκιναω τελευταιος αλλα ταυτοχρονα με κοβεις και τα φτερα για τον υπολοιπο αγωνα για το οτι δεν το αναφερα και οτι σκοπος μου ηταν να κερδισω καποιες θεσεις με αυτο.Γιατι ουσιαστικα αυτο ειναι το νοημα της 2ης ποινης.Βασικα αυτην την ποινη εγω την θεωρω προσωπικα παντα πιο σκληρη απο το θεμα των κινητηρων και να πω γιατι,γιατι καλυτερα να εσπαγα κινιτηρα και να ετρωγα 10 θεσεις σε καθε αγωνα αλλα να ξερω οτι θα ειμαι κοντα και θα μπορω να διεκδικησω κατι παρα BOTG στο οποιο θα ξεκινήσεις τελευταιος και αυτο μπορει να μην ειναι 10 θεσεις αλλα 11-12(αναλογος στα ατομα που θα τρεξουν) και Stop & Go το οποιο θα σε ρηξει σχεδον 1+ sector πισω απο τους αλλους και το νοημα του αγωνα μου πια θα ειναι αιντε φτασ' τους τωρα.

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
https://twitter.com/Jim_Katelas
Schumi
F1aXion Champion
F1aXion Champion
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1388
Τόπος : Λεπτοκαρυα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια.....   22/10/2010, 02:37

Ελπιζω να εδωσα να καταλαβετε οτι δεν ειναι θεμα το να φαω η οχι ποινη επειδη ηταν οριακο η οτι δεν το ηθελα αλλα το οτι το BOTG μπορει να αποδηχτει απο μονο του πολυ σκληρο.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
https://twitter.com/Jim_Katelas
Silkman
F1aXion Administrator
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια.....   22/10/2010, 03:15

Συμφωνησα ηδη μαζι σου οτι ειναι βαρια η ποινη και σου εξηγησα ομως και το σκεπτικο. Το αν κερδισες η οχι σε χρονο κλπ αυτα θα τα πεις με τον υπευθυνο αγωνοδικη.

Και σου τονιζω το εξης.
Δυστυχως μαζι με τα ξερα καιγονται και τα χλωρα καμια φορα. Γιατι ειλικρινα το πιστευω οτι ενας οδηγος οπως εσυ...που στον τελευταιο γυρο του αγωνα.....προσπαθει να σπρωξει με το μονοθεσιο του τον αδειο απο καυσιμα Χρυσογλου να τερματισει αδιαφοροντας για το οτι μπορει να κερδισει ακομα μια θεση στον τερματισμο.....ε δεν μπορει να προσπαθησει σε καμια περιπτωση στο Quali να κλειψει και ειναι λυπηρο να τρωει ποινη ενας τετοιος οδηγος. Αυτο που εκανες στο τελος του αγωνα για να βοηθησεις το Χρυσογλου ειναι αξιοθαυμαστο...εγω προσωπικα υποκλινομαι...και δηλωνω ευθαρσος οτι εγω δεν θα το εκανα και θα τερματιζα τον αγωνα μου αδιαφορωντας για το Χρυσογλου. Μπραβο σου ειλικρινα. respect

Αλλα...ο κανονισμος ειναι κοινος για ολους και απο τη στιγμη που ηταν εκει απο πριν καν αρχισουμε οφειλουμε να το σεβαστουμε ολοι. Και ξερω πως οτι γραφεις δε το γραφεις για να μη φας ποινη, αλλα για να μας πεις οτι ισως πρεπει να τον αλλαξουμε.

Ειναι βαρια η ποινη για τα παιδια που δεν ειχαν καμια σκοπιμοτητα να κλεψουν. Αλλα ειμαι σιγουρος οτι θα συμφωνησεις μαζι μου οτι ο κανονας δεν βαζει τον οδηγο να κανει κατι το ιδιαιτερα δυσκολο απο το να μεινει μεσα στην πιστα...και αν υποψιαστει εστω και τοοοοοοοσο δα λιγο οτι ισως βγηκε...να το αναφερει.

Ενα επιπλεον παραδειγμα και κλεινουμε.
Οταν εγραψα τον κανονα οτι εντος 2:30 λεπτων πρεπει να παρεις τη θεση σου στο grid αλλιως τρως stop& go......οπως και να το κανουμε.......ακουγεται και αυτο βαρυ!
Αλλα...ειδες πως οταν δεν πηραμε τη θεση μας....καποια μονοθεσια "Τραυματιστηκαν" χωρις να φταινε. Και να σκεφτεις οτι εγω εγραψα τον κανονα κι ομως απετυχα να παρω τη θεση μου στην ωρα μου. Επομενως...ενω αρχικα ακουγοταν βαρια η ποινη για το εν λογω παραπτωμα.....αποδειχτηκε οτι της καθυστερησης μας επεσαν θυματα αλλα παιδια και οντως μας αξιζε το stop go.

Aυτα...αντε γιατι θα βαρεθουν να μας διαβαζουν και βλεπω καν ποστ του στυλ: ΣΚΑΣΤΕ ντεεεεεεε!!! lol! lol!

_________________
All right!!... Τhey're on our left, they're on our right, they're in front of us, they're behind us... they can't get away this time!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Schumi
F1aXion Champion
F1aXion Champion
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1388
Τόπος : Λεπτοκαρυα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια.....   22/10/2010, 04:38

Silkman έγραψε:
Συμφωνησα ηδη μαζι σου οτι ειναι βαρια η ποινη και σου εξηγησα ομως και το σκεπτικο. Το αν κερδισες η οχι σε χρονο κλπ αυτα θα τα πεις με τον υπευθυνο αγωνοδικη.

Εχω μηλησει με τον υπευθηνω και συμφωνει η διαφωνει με μενα η με οποιοδηποτε αλλο αυτος ο Κανονας δεν του αφηνει περιθωρια .Γι αυτο και απευθύνθηκα εδω μηπως και βρω συμπαρασταση . Razz
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
https://twitter.com/Jim_Katelas
 
Κανονισμοί.....σχόλια.....
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 6 από 10Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Επόμενο

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: F1aXion - Κέντρο Πληροφοριών :: Επικοινωνία F1aXion-
Μετάβαση σε: