F1aXion NewsΦόρουμΣυχνές ΕρωτήσειςΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

 Κανονισμοί.....σχόλια.....

Πήγαινε κάτω 
Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Επόμενο
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Reisis
F1aXion Champion
F1aXion Champion
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 656
Τόπος : Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια.....   25/2/2010, 03:07

Δοκιμασα λοιπον και τις 2 εκδοχες της βρεγμενης Αυστραλιας και αυτα που ειδα ειναι οτι στην βρεγμενη του RFT08 το μονοθεσιο συμπεριφεροταν σαν να πατουσε σε στεγνο. Η διαφορα στο χρονο μου απ'το στεγνο ηταν της ταξεως των 2 δευτερολεπτων το πολυ! Ενω η πιστα του WCP ηταν πολυ πιο σωστη σαν συνθηκες οδοστροματος και σε συγκριση στο χρονο με το στεγνο ημουν 16 δευτερολεπτα συν. Ολα αυτα με το ιδιο "στεγνο" set up.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
killbill

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 144

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια.....   25/2/2010, 03:46

Reisis έγραψε:
Δοκιμασα λοιπον και τις 2 εκδοχες της βρεγμενης Αυστραλιας και αυτα που ειδα ειναι οτι στην βρεγμενη του RFT08 το μονοθεσιο συμπεριφεροταν σαν να πατουσε σε στεγνο. Η διαφορα στο χρονο μου απ'το στεγνο ηταν της ταξεως των 2 δευτερολεπτων το πολυ! Ενω η πιστα του WCP ηταν πολυ πιο σωστη σαν συνθηκες οδοστροματος και σε συγκριση στο χρονο με το στεγνο ημουν 16 δευτερολεπτα συν. Ολα αυτα με το ιδιο "στεγνο" set up.

τα 2 ειναι λιγα αλλα τα 16 ειναι πολλα ρε συ! παντως φαινοτανε ωραια η monza που εχουν στο βιδεο. το νεο μοντ θα εχει και τρακ πακ? οχι ε? ας δοκιμασουν οι υπευθηνοι τις πιστες και ας αποφανθουν να τελειωνουμε και με αυτο.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Schumi
F1aXion Champion
F1aXion Champion
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1388
Τόπος : Λεπτοκαρυα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια.....   25/2/2010, 06:08

Τελευταια φορα που ειδα πιστα WCP ηταν χωρια...δλδ δεν ηταν ενα τρακπακ αλλα επρεπε να κατεβαζεις την καθε πιστα ξεχωριστα.Τωρα τα 16 δευτ. ειναι παρα πολλα και απο αποψη σετ απ μιας και στην Αυστραλια ειναι ηδη ψηλες οι αεροτομες αρα μικρη διαφορα.Αλλα και παλλη για να δειτε καθε μοντ βγαζει δικο του τρακ πακ γτ υπαρχει λογος.Καθε τρακ πακ εχει διαφορετικη καταναλωση καυσιμων ανα μοντ.Δλδ το ρφτ 2009 με μοντ φσονε 2008 ειναι λαθος η καταναλωση απ'οτι το ΡΦΤ 2009 (μοντ).Θα ηταν βλακεια καθε μοντ να βγαζει παντα τρακ πακ αλλα να ειναι ιδια συνεχεια.Θα μπορουσαν να βγαλουν 1 και μετα πανω σε αυτο updates για τις νεες πιστες.Οπως εχουμε τους κινητηρες και αναρτησεις ετσι καθε τρακ πακ εχει διαφορετικη καταναλωση καυσιμων(η οποια δεν ειναι στανταρ με το μοντ!!!δεν εχει καμια σχεση το μοντ με τα καυσιμα).

Εγω πιστευω οτι το ρφτ 2008 τρακ πακ τεριαζει πιο πολυ στο φσονε 08.

(σας επεισε ο Παρισης και βαλατε 2009 τρακ πακ αλλα οι πιστες ειναι ιδιες το πολυ πολυ να κατεβαζατε 1-2 τις καινουργιες χωρια.Ντρεπομαι που ειμαι μαζι του στην ομαδα Laughing Laughing Laughing )

Η ταπεινη μου γνωμη
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
https://twitter.com/Jim_Katelas
killbill

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 144

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια.....   25/2/2010, 07:26

Schumi έγραψε:
Τελευταια φορα που ειδα πιστα WCP ηταν χωρια...δλδ δεν ηταν ενα τρακπακ αλλα επρεπε να κατεβαζεις την καθε πιστα ξεχωριστα.Τωρα τα 16 δευτ. ειναι παρα πολλα και απο αποψη σετ απ μιας και στην Αυστραλια ειναι ηδη ψηλες οι αεροτομες αρα μικρη διαφορα.Αλλα και παλλη για να δειτε καθε μοντ βγαζει δικο του τρακ πακ γτ υπαρχει λογος.Καθε τρακ πακ εχει διαφορετικη καταναλωση καυσιμων ανα μοντ.Δλδ το ρφτ 2009 με μοντ φσονε 2008 ειναι λαθος η καταναλωση απ'οτι το ΡΦΤ 2009 (μοντ).Θα ηταν βλακεια καθε μοντ να βγαζει παντα τρακ πακ αλλα να ειναι ιδια συνεχεια.Θα μπορουσαν να βγαλουν 1 και μετα πανω σε αυτο updates για τις νεες πιστες.Οπως εχουμε τους κινητηρες και αναρτησεις ετσι καθε τρακ πακ εχει διαφορετικη καταναλωση καυσιμων(η οποια δεν ειναι στανταρ με το μοντ!!!δεν εχει καμια σχεση το μοντ με τα καυσιμα).

Εγω πιστευω οτι το ρφτ 2008 τρακ πακ τεριαζει πιο πολυ στο φσονε 08.

(σας επεισε ο Παρισης και βαλατε 2009 τρακ πακ αλλα οι πιστες ειναι ιδιες το πολυ πολυ να κατεβαζατε 1-2 τις καινουργιες χωρια.Ντρεπομαι που ειμαι μαζι του στην ομαδα Laughing Laughing Laughing )

Η ταπεινη μου γνωμη

δεν ξερω για την καταναλωση παντως (αν και ακομη υπαρχει ανοιχτο το ενδεχομενο του mod2009) πρεπει να καταληξουμε στις πιστες γιατι εχουν σημαντικοτατες διαφορες στα σημαδια των φρενων. ακομη δεν εχω μαθει τις ταμπελες στην νεα μελβουρνη... επισης να σου πω οτι ο παρισης μου εκμυστηρευτηκε οτι ντρεπεται και αυτος που σε εχει στην ομαδα του Laughing
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Schumi
F1aXion Champion
F1aXion Champion
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1388
Τόπος : Λεπτοκαρυα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια.....   25/2/2010, 09:53

Χαχαχαχα ετσι εε? να ερθει να μου το πει ξανα οταν θα θελει να δοκιμασει το σετ απ μου να του πεις.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
https://twitter.com/Jim_Katelas
Migiagi
F1aXion Champion
F1aXion Champion
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 237
Τόπος : Ηράκλειο Κρήτης

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια.....   14/3/2010, 00:41

Θα ήθελα να κάνω την εξής ερώτηση:

Ως γνωστόν η γενική σημασία της ΜΠΛΕ ΣΗΜΑΙΑΣ είναι ότι όταν ένα μονοθέσιο "τρώει" γύρο από ένα άλλο να πράξει ανάλογα ούτως ώστε να μην τον παρεμποδίσει σωστά?????? (λεπτομέρειες για το πώς υπάρχουν στους κανονισμούς)

Σε περίπτωση στεγνού αγώνα είναι σχετικά εύκολο και λόγω ορατότητας από τους καθρέπτες του μπροστά μονοθέσιου αλλά και λόγω καλής ορατότητας του πίσω μονοθέσιου να γίνει το προσπέρασμα.

Τι γίνεται όμως σε περίπτωση βρεγμένου αγώνα?

Εννοώ ότι όπως ξέρετε όλοι, λόγω του σπρέι από τα νερά, η παρεμπόδιση του πίσω μονοθέσιου που ετοιμάζεται να ρίξει γύρο σε κάποιον αρχίζει από πολύ πιο μακριά. Είναι ήδη αρκετά δύσκολο να προσπεράσεις κάποιον που δεν θα κάνει λάθος στην βροχή αλλά είναι εξίσου δύσκολο να πλησιάσεις τόσο κοντά όσο χρειάζεται σε κάποιον για να του ρίξεις γύρο γιατί στο mod που τρέχουμε έχω παρατηρήσει ότι την μπλε σημαία την βγάζει στο μπροστινό μονοθέσιο αρκετά καθυστερημένα. Σχεδόν πρέπει να κολλήσεις πίσω από το άλλο μονοθέσιο για να του την βγάλει.


Δεν ξέρω αν θα μπορούσαμε να το ρυθμίσουμε αυτό μέσα από το mod να την βγάζει πιο νωρίς. Κάτι πήρε το μάτι μου σε κάποιο από τα αρχεία μέσα στον εξομοιωτή αλλά δεν θέλω να πειράξω κάτι αν δεν το πουν οι υπεύθυνοι.

Αλλιώς θα μπορούσαμε να το κάνουμε και μέσα στα πλαίσια του Fair play να αφήνουμε τον άλλο να μας ρίξει γύρο λίγο πιο νωρίς στην βροχή.

Σε κάποιο practice που κάναμε με τον teammate μου είχα μπει μέσα στο σπρέι στην μεγάλη ευθεία χάνοντας ορατότητα και braking points χωρίς να του έχει βγάλει ακόμα μπλε σημαία. Του την έβγαλε όταν είχα πλησιάσει πλέον υπερβολικά πολύ κοντά ρισκάροντας να χάσω τα φρένα μου και να καρφωθώ πάνω του. Είναι ένα ρίσκο και μια δυσκολία που υπάρχει στον βρόχινο αγώνα (και για αυτό είναι και συναρπαστικός) όταν θες να προσπεράσεις κάποιον στα "ίσια" αλλά νομίζω πως είναι λάθος να παίρνεις τέτοιο ρίσκο και όταν ρίχνεις γύρο σε κάποιον.


Γενικά πιστεύω ότι μπορεί να είναι αιτία για αρκετές "παρεξηγήσεις" κατά την διάρκεια ενός βρεγμένου αγώνα και θα ήθελα την γνώμη σας για αυτό Wink
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
killbill

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 144

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια.....   14/3/2010, 06:28

παργματικα το σπρει ειναι τραγικα ενοχλητικο και ειδικα στα φρενα πας στα χαμενα! αν δεν εισαι πραγματικα πιο γρηγορος δεν αξιζει να κολλησεις πισω απο τον αλλον, θα τσακιστεις ευκολα. σχετικα με το προσπερασμα, οταν θα φτασεις να ριξεις γυρο θα πρεπει να φυγει τελειως απο την αγωνιστικη γραμμη ο αντιπαλος αλλιως θα σε δυσκολεψει πολυ. δυστυχως θα πρεπει να γινει σε ευθεια αλλιως δεν το βλεπω να γινετε με ασφαλεια. δεν νομιζω να υπαρξουν παρεξηγησεις, ειναι βροχινος αγωνας και αυτα ειναι μεσα στο προγραμμα. bounce
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια.....   14/3/2010, 13:39

Γιώργο εννοείται σε βρόχινο αγώνα είσαι 200% πιο προσεκτικός απότι σε στεγνό. Τώρα όσον αφορά την επικινδυνότητα που αναφέρεται και από τους 2 συνομιλητές κατά τη γνώμη μου δεν υπάρχει. 1ον γιατί θα τρέξουν όλοι με την επιφυλακτικόκητα του βρόχινου αγώνα και όχι καμικάζι με βουτιές όπως παρατήρησα σε μερικούς, 2ον κατά την γνώμη μου δεν χάνεις braking points με το σπρευ γιατί δεν είναι ούτε 50μ το σπρευ και 3ον γιατί αυτός που πρόκειται να φάει γύρο βλέπει πεντακάθαρα στον καθρεύτη τον από πίσω έτσι ώστε μπορεί, αν θέλει, να κάνει στην άκρη όποτε θέλει, εκτός αν θέλετε να κάνω το σπρευ σας να φαίνεται στους καθρεύτες σας και να γίνει πανικός μετά... 🔨
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Schumi
F1aXion Champion
F1aXion Champion
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1388
Τόπος : Λεπτοκαρυα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια.....   27/3/2010, 06:27

Μια απορια Laughing (αν και δεν τρεχω αλλα...)Ατομα που τρωνε 2 ποινες τις κανουν και τις 2 η κανουν μονο την πιο βαρια?

πχ ο Φακης εχει drive through και Stop and Go.Θα τις κανει και τις 2?ή μονο το Stop and Go.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
https://twitter.com/Jim_Katelas
killbill

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 144

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια.....   27/3/2010, 08:44

Schumi έγραψε:
Μια απορια Laughing (αν και δεν τρεχω αλλα...)Ατομα που τρωνε 2 ποινες τις κανουν και τις 2 η κανουν μονο την πιο βαρια?

πχ ο Φακης εχει drive through και Stop and Go.Θα τις κανει και τις 2?ή μονο το Stop and Go.

προφανως πρεπει να κανει και τις δυο πιστευω. η να κανει διπλο στοπ εν γκοου (20sec)
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Armada

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 264
Τόπος : Ελλάδα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια.....   27/3/2010, 09:42

killbill έγραψε:
Schumi έγραψε:
Μια απορια Laughing (αν και δεν τρεχω αλλα...)Ατομα που τρωνε 2 ποινες τις κανουν και τις 2 η κανουν μονο την πιο βαρια?

πχ ο Φακης εχει drive through και Stop and Go.Θα τις κανει και τις 2?ή μονο το Stop and Go.

προφανως πρεπει να κανει και τις δυο πιστευω. η να κανει διπλο στοπ εν γκοου (20sec)

Αν τις εκτελέσει και τις δύο ποινές τότε για τον συγκεκριμένο αγώνα τον..."εκτέλεσαν"...... οπότε είναι καλύτερα να καθήσει σπίτι να ξεκουραστεί για έναν αγώνα και μετά να επανέλθει...... κατά τη γνώμη μου θα τρέξει άδικα...... bounce bounce bounce

Κάποια θέματα σχετικά με τις ποινές και το πως εφαρμόζονται θα πρέπει να τα δούμε πάλι διεξοδικά. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να είναι εξοντωτικές.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.e-haf.org
Billie Jean

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 110

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια.....   27/3/2010, 13:39

Οι ποινές θα εκτελεστουν και οι 2. Γιατί τον "εκτέλεσαν" φιλε Αρμάδα? οι παραβασεις εγιναν? τοτε? οταν "εκτελεσε" τον Καμπά, τι εφταιγε ο Καμπάς? και γιατί θα τρέξει άδικα?? αν τερματισει, 80-90 % θα είναι στους βαθμούς...


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Billie Jean στις 28/3/2010, 01:50, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Armada

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 264
Τόπος : Ελλάδα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια.....   27/3/2010, 14:10

Billie Jean έγραψε:
Οι ποινές θα εκτελεστουν και οι 2. Γιατί τον "εκτέλεσαν" φιλε Αρμάδα? οι παραβασεις εγιναν? τοτε? οταν "εκτελεσε" τον Κάμπα, τι εφταιγε ο Κάμπας? και γιατί θα τρέξει άδικα?? αν τερματισει, 80-90 % θα είναι στους βαθμούς...

Τον εκτέλεσαν φίλε Βασίλη τον εκτέλεσαν κανονικά......όπως εκτέλεσαν κι εμένα στο 2ο γύρο.......όταν ο Πάμπος καρφώθηκε από πίσω μου.......και προσπάθησα να φύγω από την γρήγορη γραμμή το συντομότερο δυνατό.....(ατύχησα όμως διότι είμασταν πάνω στις 2πλες αριστερές στροφές)...... και στην ευθεία μη γνωρίζοντας ότι μου έφυγε η πίσω αεροτομή μου έφυγε το μονοθέσιο και γύρισε και ήρθε σε επαφή με τους άλλους.....

Όμως στο μυαλό σου είχες μάλλον περισσότερο ότι εγώ εμπόδισα τον Λευτέρη που ακολουθούσε κι όχι εμένα που με χτύπησαν.......

Λοιπόν για να μην αρχίσουν τα παρατράγουδα και το σβήσιμο γράψιμο κλπ.......καλόν είναι όταν "βλέπουμε" ένα συμβάν να το βλέπουμε από όλες τις πλευρές του και λίγο πριν και λίγο μετά και πως προέκυψε.......γιατί αν όντως απομονώσεις τη "φάση" ναι όντως κλείνω τη γρήγορη γραμμή του Λευτέρη...... και αν απομονώσεις λίγο παρακάτω ναι όντως χτύπησα και τα άλλα μονοθέσια..... και αν προχωρήσεις παρακάτω θα δεις ότι στην προσπάθειά μου να φέρω το μονοθέσιο οριστικά πίσω στα πιτ στην τελευταία στροφή ξήλωσα όλες τις πινακίδες επειδή ακριβώς το μονοθέσιο δεν υπάκουε.... (βάλε κι εδώ μια ποινή)........

'Οπως είδες δεν έκανα αναφορά καμία για τα γεγονότα αυτά και ούτε πρόκειται ποτέ να κάνω για κανέναν αγώνα.......Θα υπακούω στις ποινές μου κανονικά....

Θα πρέπει όμως να βλέπουμε τα συμβάντα καλά πριν αναφέρουμε ποια εξετάζουμε και πως τα εξετάζουμε.....


Της οικείας μου γνώμης αυτοκράτωρ και μετά νηφαλίου μέθης


Γεώργιος ή απλά Armada.......


υ.γ: Αν ο επόμενος αγώνας είναι τη Μ.Δευτέρα δυστυχώς δεν θα μπορέσω να συμμετάσχω....... Καλή Ανάσταση σε όλους !
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.e-haf.org
Silkman
F1aXion Administrator
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια.....   27/3/2010, 14:47

Άκου Γεώργιε ή απλά Armada.......

Α. Τον Φάκη δεν τον εκτέλεσε κανείς και είσαι ο ΜΟΝΟΣ που τα βλέπει έτσι και ευτυχώς τα ποστάρεις για να τα βλέπουν κοι οι άλλοι. Ο Φάκης έκανε λαθος που προς μεγάλη του τιμή το παραδέχθηκε και ο ίδιος ο άνθρωπος και ειναι απο τους πολύ λίγους οδηγούς στα τόσα χρόνια μου στο Simracing που βλέπω να βγαίνει δημοσιώς και να ζητάει συγνώμη για αυτό που προκάλεσε.
Απο εκει και πέρα παραβίασε ξεκάθαρα δυο κανόνες και τιμωρείται για αυτους τους δύο κανόνες. Ο ένας ειναι ο Ρητός κανόνας της λευκής γραμμής. Ο άλλος είναι ότι το κυνηγητό με τον Καμπά κατέληξε σε άδοξο τέλος του αγώνα του Καμπά σε ένα σημείο που θα μπορούσε πολύ απλα να περιμένει πίσω του και να του παρει το Slip streaming στην τεράαααστια ευθεία! Πάνω στο πάθος έκανε λάθος, όλα τα ανωτέρω συνυπολογίστηκαν και γιαυτό τιμωρείται! Απλά, ντόμπρα, σταράτα και αντρίκια.
Καμία εκτέλεση λοιπόν......Παραβίαση κανόνα...ίσον ποινή. Αν θεωρείς το να παραβιάζουμε κανόνες σημαίνει και να μην τιμωρούμαστε τότε δεν εισαι στο σωστο πρωταθλημα το οποιο απο την αρχη του αναφερει οτι οι κανονες εχουν ΑΠΟΤΡΕΠΤΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ!!!

Β. Στο δικό σου συμβάν κανείς δεν σε εκτέλεσε για να τιμωρηθεί. Εσύ έχασες τον έλεγχο του μονοθεσίου σου σε σημείο που ο Πάμπος δεν μπορούσε να αντιδράσει. Δεν έκανε προσπάθεια να σε περάσει.....εσυ γυρισες το μονοθεσιο σου καθετα στις 2 γρηγορες αριστερες και ο Παμπος δεν μπορεσε να αντιδρασει και εσκασε πανω σου. Τωρα...αν για σενα ειναι δυσκολο επειδη ειναι δυο αριστερες στροφες να κανεις στην μπαντα να περασω εγω...τοτε γιατι να ειναι ευκολο για τον Παμπο να σε αποφυγει? Προσωπικη μου αποψη για το συγκεκριμενο συμβαν ειναι οτι το θυμα ειναι ο Παμπος και οχι εσυ. Για τον απλουστατο λογο οτι εμφανιζεσαι σε αγωνα χωρις να εχεις κανει ομαδικο practice οπως ολοι μας και αμφιβαλλω αν εχεις κανει ΚΑΝ Practice με αυτα που βλεπω να κανεις μεσα στην πιστα. Επειτα, κατοπιν της συγκρουσης ο Παμπος εξαφανιζεται απο την αγωνιστικη γραμμη και κοβει για να περασουν οι αλλοι. Εσυ με σμπαραλιασμενο μονοθεσιο οχι μονο στην μπαντα δεν κανεις...αλλα πλακωνεσαι να προλαβεις να πας και στα πιτ και παιρνεις ξανα σβαρνα και τον παμπο και τον Ζηση!!! Το "δεν ηξερα οτι εχασα την πισω αεροτομη" ειναι δικη σου ευθυνη να το τσεκαρεις απο το HUD σου και οχι να μαντεβεις ρισκαροντας να καταστρεψεις τον αγωνα "Συναδελφων σου".
Και παροοοοοοοοοοοοοολα αυτα.....ποινη δεν πηρες! Και σεβομαι την αποφαση τους και ειμαι σιγουρος οτι συνυπολογισαν ολα οσα διαμαρτυρεσαι και γιαυτο ΔΕΝ σου εριξαν ποινη και απλα σου ειπαν Προσοχη!

Κι εσυ τι κανεις?¨Βγαινεις και διαμαρτυρεσαι για επαναξεταση των ποινων......χωρις ομως και ΠΑΛΙ να αντιπροτεινεις κατι.........διαμαρτυρεσαι για τον Φάκη...ενω δεν διαμαρτυρεται ΚΑΝ ο ιδιος........διαμαρτυρεσαι για τον Φάκη.....ενώ οι κανονες λένε οτι απαγορεύται μη εμπλεκομενος οδηγος να εμπλεκεται σε συμβαντα που δεν τον αφορουν...........παρουσιαζεις θεμα περι εκτελεσης σου απο τον Παμπο......ενω δεν το αναφερεις στου αγωνοδικες οταν επρεπε βαση κανονισμων αλλα μας εμφανιζεσαι κατοπιν εορτης........δεν τρως ποινη.........και φωναζεις και απο πανω!!!!

Της οικείας σου γνώμης αυτοκράτωρ είσαι 100% αλλά το "μετά νηφαλίου μέθης"...σίγουρα πρεπει να το διπλοτσεκαρεις!!

Υ.Γ. Οι ημερομηνιες διεξαγωγης αγωνων εχουν αναρτηθει εδω και παρα πολυ καιρο και ναι λενε οτι τρεχουμε Μ.Δευτερα....το οτι ρωτας για κατι που ηδη εχει οριστει εδω και καιρο απλα στηριζει το επιχειρημα μου περι νηφαλιου μεθης.
Καλη ανασταση και σε σενα ειλικρινα!!

_________________
All right!!... Τhey're on our left, they're on our right, they're in front of us, they're behind us... they can't get away this time!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Spiros Fakis

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 378
Τόπος : ΗΡΑΚΛΕΙΟ-ΚΡΗΤΗ

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια.....   28/3/2010, 04:19

Να παρω θεση κι εγω λοιπον.

Πρωτα απολα κανεις δεν προκειτε να τρεξει ασκοπα διοτη δεν ξερουμε και την καταληξη που θα επακολουθησει.
Οσο για τους κανονες πιος ο λογος να υπαρχουν αν δεν εκτελουντε.Μπορει με τις ποινες μου να ειναι πολυ δυσκολος ο αγωνας μου αλλα οταν στον προηγουμενο εβγαλα εξω τον Καμπα τι να πει κι αυτος που εχει καθε λογο.
Οι ποινες δεν θα φερουν πισω κανενα αποτελεσμα, ομως υπαρχουν για να μας θυμηζουν οτι προεχει η ασφαλεια σε ενα αγωνα και η σωστη διεξαγογη του.
Ετσι απλα λοιπον οτι αντιμετοπιση εχουν ολοι την ιδια θελω κι εγω αλλα και το αντιστροφο.

Ευχαρηστω φιλικα!!!



Ερωτηση:

Πωσς θα εκτελεσω τις ποινες και σε πιο χρονικο διαστημα;
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://myf1axionteam.hostoi.com/
Schumi
F1aXion Champion
F1aXion Champion
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1388
Τόπος : Λεπτοκαρυα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια.....   29/3/2010, 07:06

Επιδη βλεπω οτι πηρε αλλες διαστασεις να πω και εγω.

Δεν ξερω τι συναιβει, δεν ειδα ,δεν ακουσα και δεν λω τπτ πανω σε αυτο.Τον Φακη τον ειπα σαν παραδειγμα δεν ηθελα να δειξω κανεναν.Απλος κατα εμε 2 ποινες σε εναν αγωνα ειναι πολυ σκληρο.Αλλα κανονες ειναι κανονες .Απ' οσα διαβασα παραπανω εμενα με καλυψαν.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
https://twitter.com/Jim_Katelas
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια.....   20/4/2010, 06:59

Ποστάρω εδώ μιας και νομίζω ενδιαφέρει όλους. Κοιτάξτε στο replay του Monaco στο τέλος του γύρου 17 προς 18. Το αυτοκίνητο ασφαλείας είναι μέσα και ετοιμάζεται να φύγει. Όταν μπήκε μέσα δεν πρόλαβα να το περάσω, αφού με πρόλαβε βγαίνοντας από τα pit. Αυτό εν μέρει μου χάλασε τη στρατηγική που ακολουθούσα, αλλά οκ. Αυτό που θέλω να επισημάνω είναι ότι δεν το πέρασα γιατί φοβήθηκα μη φάω πέναλτι. Δεν θυμόμουν καλά τι γίνεται σε αυτήν την περίπτωση. Τώρα μετανιώνω όμως που δεν το πέρασα αφού θα μαθαίναμε όλοι τι θα γινόταν και θα ξέραμε σε ανάλογες περιπτώσεις. Κανονικά αυτοί που είναι γύρο πίσω το προσπερνάνε και συνεχίζουν για να πάρει το grid και πάλι τη σωστή σειρά. Αυτό δεν πρέπει να ισχύει στην περίπτωσή μας.
Τώρα για να επιστρέψω στο βασικό θέμα. Την ώρα λοιπόν που ετοιμάζεται να μπει μέσα το SC αφήνω να περάσουν οι πρώτοι και να μπω στη σειρά μου. Λάθος-σωστό; Αυτό είναι το θέμα λοιπόν, γιατί αν έπρεπε να γίνει έτσι, ο Φάκης δεν το κατάλαβε και δεν με πέρασε με αποτέλεσμα να καθυστερήσει και να έχει και ατύχημα πιο κάτω προφανώς πιέζοντας να με φτάσει. Δεν θυμάμαι αν είμουν γύρο πίσω σε εκείνο το σημείο του αγώνα, αλλά δείτε το σας παρακαλώ. Αυτά.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Fugitiv3R
F1aXion Administrator
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 2829
Τόπος : Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια.....   20/4/2010, 10:06

Τα πράγματα είναι απλά και νομίζω ότι είχαμε κάνει αναφορά στο προηγούμενο πρωτάθλημα, αλλά μάλλον όχι και σε αυτό. Σε κάθε μα κάθε περίπτωση, ακολουθούμε τις οδηγίες που μας δίνει το παιχνίδι. Πιο συγκεκριμένα στο Μονακό, στην περίπτωση του SC όταν μπαίνουμε πλέον στο γύρο που είναι το SC μέσα, μας ειδοποιεί το παιχνίδι πίσω από ποιον οδηγό πρέπει να είμαστε. Το λέει ρητά. Δηλώνει ότι τα pit είναι κλειστά και γενικότερα υπάρχει η εντολή για να μη γίνουν προσπεράσματα. Η υπόδειξη για το πίσω από ποιο μονοθέσιο πρέπει να είμαστε, υπερισχύει της εντολής ότι δε γίνονται προσπεράσματα. Έπειτα, δίνει εντολή οι backmarkers όπως λέει να κάνουν unlap τους προπορευόμενους. Πράγμα που σημαίνει ότι προσπερνούν όλο το grid μαζί και το SC και προσπαθούν αν προλάβουν να βρεθούν ξανά πίσω του. Αυτή η εντολή δόθηκε χθες στο Μονακό από το παιχνίδι. Δεν την ακολούθησε κανείς όμως φοβούμενος το τι θα γίνει. Στη χειρότερη περίπτωση σου δίνει DT ή Stop & Go.

Αυτά τα λέω με βάση την εμπειρία μου από τους αγώνες που έχω κάνει με το pc μόνος μου και από τον περσινό αγώνα του Μονακό.

Επομένως, ένα πράγμα ισχύει στην περίπτωση μας: ακολουθούμε τις οδηγίες του παιχνιδιού. Με την είσοδο του SC δεν προβαίνουμε σε καμία ενέργεια, δεν αλλάζουμε θέσεις εκτός κι αν μας το ζητήσει το παιχνίδι. Αυτά.

_________________
"Τελικά η πραγματικότητα είναι η υποκειμενική αντίληψη των πραγμάτων και ο καθένας ζει μέσα σε αυτήν που του αρμόζει"
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://fugitiv3r.blogspot.com/
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια.....   20/4/2010, 10:31

Ακριβώς όπως τα λες είναι Ιορδάνη. Εγώ δεν ήξερα τι να κάνω για 2 λόγους.
1ον: δε μου έλεγε πίσω από ποιον πρέπει να είμαι, όπως έκανε στο πρώτο SC. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα πήγαινα από πίσω του, όποιον και αν χρειαζόταν να περάσω.
και
2ον: τα unlap υπάρχουν. το έβγαζε σε πολλούς. δεν είδα πουθενά το όνομά μου για να ακολουθήσω. Ίσως να μην πρόλαβα να το δω γιατί έβγαλε πολλά μαζί.
Η απορία μου είναι στο αν έπρεπε να αφήσω το grid να πάρει τη θέση του πίσω από το SC ή να συνεχίσω από πίσω του. 'Οταν έφευγε λογικά θα είχα μπλε σημαία.
Δε βρίσκω άλλη εξήγηση παρά μόνο ότι δεν πρόλαβα να δω το όνομά μου για unlap, καθώς οι υποψήφιοι ήταν πολλοί και η λίστα έτρεξε γρήγορα στη οθόνη.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Reisis
F1aXion Champion
F1aXion Champion
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 656
Τόπος : Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια.....   20/4/2010, 11:32

Εγω εκανα 2 προσπερασεις στο πρωτο SC επειδη μου το ελεγε το παιχνιδι.
Περασα τις 2 Torro Rosso επειδη μου ελεγε να μεινω πισω απο Κυριτση νομιζω η Ατσιδακο
και δε μου εδωσε καμια ποινη. Ολα κανονικα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Silkman
F1aXion Administrator
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια.....   21/4/2010, 01:08

Διαπιστώσαμε ένα σημαντικό λάθος το οποίο έκανα εγώ. Γενικα οι παλιοι με ξερουν οτι στα μαθηματικα ειμαι σκράπας.

Στον αγώνα της Ισπανίας ο Νίκος Ατσιδάκος με την BMW Sauber συμπλήρωσε ακριβώς το 90% των γύρων του νικητή προς της εγκατάλειψής του.

Συγκεκριμένα εγκατέλειψε στον 54ο γύρο. Α

Αυτο σημαίνει ότι θα βαθμολογηθεί κανονικά με τους βαθμούς 2 βαθμούς της 7ης θέσης.

Τα στατιστικά του θα ανανεωθούν μαζί με την ενημέρωση απο τον αγώνα του Μόντε Κάρλο.

Ζητάω προσωπικά συγνώμη απο τον Ατσιδάκο και την επόμενη φορά θα χρησιμοποιώ κομπιουτεράκι. Rolling Eyes

_________________
All right!!... Τhey're on our left, they're on our right, they're in front of us, they're behind us... they can't get away this time!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Armada

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 264
Τόπος : Ελλάδα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια.....   21/4/2010, 01:36

Λευτέρη είναι πραγματικά τιμητικό εκ μέρους σου να ζητάς δημόσια συγγνώμη....... Εγώ πραγματικά δεν θυμόμουν αν όντως είσαι σκράπας στα μαθηματικά......

Αν πρέπει να αποδοθεί δικαιοσύνη στον Ατσιδάκο είμαι από τους πρώτους που θα το υποστήριζαν και συμφωνώ να αποδοθεί η δικαιοσύνη ........

Πριν όμως κάνεις το πόστ που έκανες έπρεπε να το γράψεις πρώτα στο χαρτί και να το διαβάσεις 2-3 φορές πρώτα...... δηλ 1+1+1....... γιατί εγώ ήδη βλέπω τρωτά σημεία σε αυτό που γράφεις....... bounce bounce bounce bounce Laughing Laughing Laughing 🔨 🔨 🔨
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.e-haf.org
Silkman
F1aXion Administrator
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 3252
Τόπος : Αθήνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια.....   21/4/2010, 02:35

Silkman έγραψε:
Διαπιστώσαμε ένα σημαντικό λάθος το οποίο έκανα εγώ. Γενικα οι παλιοι με ξερουν οτι στα μαθηματικα ειμαι σκράπας.

Στον αγώνα της Ισπανίας ο Νίκος Ατσιδάκος με την BMW Sauber συμπλήρωσε ακριβώς το 90% των γύρων του νικητή προς της εγκατάλειψής του.

Συγκεκριμένα εγκατέλειψε στον 54ο γύρο. Α

Αυτο σημαίνει ότι θα βαθμολογηθεί κανονικά με τους βαθμούς 2 βαθμούς της 7ης θέσης.

Τα στατιστικά του θα ανανεωθούν μαζί με την ενημέρωση απο τον αγώνα του Μόντε Κάρλο.

Ζητάω προσωπικά συγνώμη απο τον Ατσιδάκο και την επόμενη φορά θα χρησιμοποιώ κομπιουτεράκι. Rolling Eyes


Kατόπιν σχετικής επερώτησης οδηγού διευκρινίζω τα κάτωθι.

Σύμφωνα με τον αγωνιστικο κανονισμό της F1AXION και το άρθρο 5f. oρίζεται ρητά ότι:

5.f. Mετά την ολοκλήρωση του αγώνα, αδυναμία επιστροφής του μονοθεσίου στα πιτ (λόγω ατυχήματος, μη επαρκή καύσιμα) κάνοντας απαραίτητα τον γύρο επιστροφής, θα τιμωρείται με ποινή Back of the grid (BOTG penalty) για τον επόμενο αγώνα.

Στην προκειμένη περίπτωση ο Ατσιδάκος ΔΕΝ ολοκλήρωσε τον αγώνα του (δεν τερμάτισε) για να εφαρμοσθεί η ανωτέρω ποινή. Ο Ατσιδάκος εγκατέλειψε, δεν ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕ τον αγώνα του αλλά συμπλήρωσε το 90% των γύρων του νικητή.

Ως εκ τούτου βαθμολογείται αλλά δεν επιδέχεται καμία ποινή.

_________________
All right!!... Τhey're on our left, they're on our right, they're in front of us, they're behind us... they can't get away this time!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://WWW.F1AXION.GR
Nick Atsidakos

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 92
Τόπος : Περιστέρι

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια.....   21/4/2010, 03:23

Silkman έγραψε:
Διαπιστώσαμε ένα σημαντικό λάθος το οποίο έκανα εγώ. Γενικα οι παλιοι με ξερουν οτι στα μαθηματικα ειμαι σκράπας.

Στον αγώνα της Ισπανίας ο Νίκος Ατσιδάκος με την BMW Sauber συμπλήρωσε ακριβώς το 90% των γύρων του νικητή προς της εγκατάλειψής του.

Συγκεκριμένα εγκατέλειψε στον 54ο γύρο. Α

Αυτο σημαίνει ότι θα βαθμολογηθεί κανονικά με τους βαθμούς 2 βαθμούς της 7ης θέσης.

Τα στατιστικά του θα ανανεωθούν μαζί με την ενημέρωση απο τον αγώνα του Μόντε Κάρλο.

Ζητάω προσωπικά συγνώμη απο τον Ατσιδάκο και την επόμενη φορά θα χρησιμοποιώ κομπιουτεράκι. Rolling Eyes

Δεν πειράζει , άνθρωποι είμαστε λάθει κάνουμε... beer beer beer
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.gvrteam.gr/
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί.....σχόλια.....   23/4/2010, 12:23

Το Stop & Go penalty πως εκτελείται; Το δίνει ο admin στον οδηγό πριν την εκκίνηση με την εντολή;
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Κανονισμοί.....σχόλια.....
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 2 από 10Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Επόμενο

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: F1aXion - Κέντρο Πληροφοριών :: Επικοινωνία F1aXion-
Μετάβαση σε: